דף הבית » תרופות סבתא » עצירת דימום טחורים – 15 תרופות של סבתא מסורתית ומזינה עם מרכיבים שנמצאו בבית
dadaddadaa dddeddd ddddaddd  daadaddaddaa dadc daddaad dedad

עצירת דימום טחורים – 15 תרופות של סבתא מסורתית ומזינה עם מרכיבים שנמצאו בבית

סימנים ותסמינים של דימום טחורים

דימום טחורים הוא מצב שכיח הפוגע באנשים רבים.דימום יכול להיגרם כתוצאה מתאמץ במהלך תנועות מעיים, עצירות, ישיבה ממושכת על האסלה ומספר גורמים אחרים.תסמינים של דימום טחורים כוללים כאבי פי הטבעת, גירוד פי הטבעת, דם אדום בוהק על נייר הטואלט לאחר ניגוב ודם אדום בוהק בקערת האסלה.

15 הסעדים של סבתא מסורתית ומזינה עם מרכיבים שנמצאו בבית להפסקת דימום טחורים

1. אלוורה: אלוורה היא חומר אנטי דלקתי וקירור טבעי.ניתן להשתמש בו כדי להרגיע את האזור ולהפחית את הנפיחות.החל ג’ל אלוורה ישירות על האזור והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

2. לוז מכשפה: לוז מכשפה הוא טבעי ואנטי דלקתי טבעי.ניתן להשתמש בו כדי להפחית נפיחות וגרד.מרחי לוז מכשפה ישירות על האזור והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

3. שמן קוקוס: שמן קוקוס הוא אנטי דלקתי טבעי ולחות.זה יכול לעזור להפחית נפיחות וגרד.מרחו שמן קוקוס ישירות על האזור והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

4. שום: שום הוא אנטי דלקתי טבעי ואנטיספטי.ניתן להשתמש בו כדי להפחית נפיחות וגרד.מרסקים כמה שיני שום ומורחים את הדבק ישירות על האזור.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

5. חומץ תפוחים: חומץ תפוחי תפוחים הוא מטופח טבעי ואנטיספטי.ניתן להשתמש בו כדי להפחית נפיחות וגרד.מרחו כמה טיפות של חומץ תפוחים ישירות על האזור והשאירו אותו 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

6. מלפפונים: מלפפונים הם חומר קירור טבעי ואנטי דלקתי.ניתן להשתמש בהם כדי להפחית נפיחות וגירוד.פורסים מלפפון על פרוסות דקות ומורחים אותם ישירות על האזור.השאירו אותם למשך 10 דקות לפני שטיפתם במים חמים.

7. תה שחור: תה שחור מכיל טאנינים, שהם מתמודדים טבעיים.ניתן להשתמש בו כדי להפחית נפיחות וגרד.הכן כוס תה שחור ואפשר לו להתקרר.טבלו כדור כותנה בתה ומורחים אותו ישירות על האזור.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

8. תפוח אדמה: תפוחי אדמה הם חומר טבעי אנטי דלקתי וקירור.ניתן להשתמש בהם כדי להפחית נפיחות וגירוד.קלף ומגרד תפוח אדמה ומורח את העיסה ישירות על האזור.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

9. מלח אפסום: מלח אפסום הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי.ניתן להשתמש בו כדי להפחית נפיחות וגרד.ממיסים 1 כפית מלח אפסום בכוס מים חמים ומורחים את התמיסה ישירות על האזור.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

10. שמן זית: שמן זית הוא אנטי דלקתי טבעי ולחות.ניתן להשתמש בו כדי להפחית נפיחות וגרד.מרחו כמה טיפות שמן זית ישירות על האזור והשאירו אותו 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

11. תה קמומיל: תה קמומיל הוא אנטי דלקתי טבעי ואנטיספטי.ניתן להשתמש בו כדי להפחית נפיחות וגרד.הכן כוס תה קמומיל ואפשר לו להתקרר.טבלו כדור כותנה בתה ומורחים אותו ישירות על האזור.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

12. שיבולת שועל: שיבולת שועל היא אנטי דלקתית טבעית ואנטי-חיטוי.ניתן להשתמש בו כדי להפחית נפיחות וגרד.הכן משחה על ידי ערבוב כוס שיבולת שועל עם כוס מים חמים.החל את הדבק ישירות על האזור.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

13. שמן עץ התה: שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי.ניתן להשתמש בו כדי להפחית נפיחות וגרד.מרחו כמה טיפות שמן עץ התה ישירות לאזור והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

14. תמצית לוז מכשפה: מכשפהתמצית לוז היא טבעית ואנטיספטית טבעית.ניתן להשתמש בו כדי להפחית נפיחות וגרד.החל תמצית לוז מכשפה ישירות על האזור והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

חלק 2: תרופות טחורים טבעיים עם מרכיבים שנמצאים בבית

דימום טחורים יכול להיות מאוד לא נוח ומביך, אך למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות עם מרכיבים שנמצאים בבית שיכולים לעזור להפחית את הדימום.החל מתה מרגיע ועד תכשירים אקטואליים, התרופות הפשוטות והמסורתיות הללו יכולות להביא להקלה נחוצה.להלן 15 תרופות טחורים טבעיים שיכולים לספק הקלה מאי נוחות של דימום.

1.תה מרגיע

כוס תה מרגיע יכולה לעשות פלאים לדימום טחורים.קמומיל ופפרמינט הם שניים מהתה הטובים ביותר למטרה זו, מכיוון שהם מכילים תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-פסמודיות שיכולות להפחית את הנפיחות והגירוי הקשורים לטחורים.התנשא על התה למשך 5-10 דקות, מסננים ושותים פעמיים עד שלוש ביום להקלה.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית להקלה על טחורים.משרים כדור כותנה בחומץ ומרחי אותו ישירות על הטחורים.זה יכול לספק הקלה מתחושת השריפה ולעזור להפחית את הדלקת.

3.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית את הנפיחות והדימום הקשורים לטחורים.משרים כדור כותנה בלוז המכשפה והחל אותו ישירות על האזור המושפע להקלה.

4.שמן קוקוס

לשמן קוקוס יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות של דימום טחורים.החל כמות קטנה של שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע כדי להפחית נפיחות ולספק הקלה.

5.אלוורה

אלוורה ידועה בתכונות הריפוי שלה ויכולה לעזור להפחית את הדלקת והגירוי הקשורים לטחורים.החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע כדי לספק הקלה.

6.תפוח אדמה

לתפוחי אדמה

יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות הקשורה לטחורים.חותכים תפוח אדמה לפרוסות דקות ומניחים אותם ישירות על האזור הפגוע.השאר את הפרוסות במקום למשך 10-15 דקות ואז הסר.חזור על מספר פעמים ביום להקלה.

7.קומפרס קר

יישום קומפרס קר יכול לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מיידית מאי הנוחות של דימום טחורים.משרים מטלית במים קרים ומורחים אותו ישירות על האזור המושפע למשך 10-15 דקות.חזור על מספר פעמים ביום להקלה.

8.מלח אפסום

מלח אפסום הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הנפיחות והגירוי הקשורים לטחורים.מוסיפים שתי כפות מלח אפסום לאמבטיה חמה ומשרות 15-20 דקות.חזור על מספר פעמים ביום להקלה.

9.Psyllium Husk

קליפת פסיליום היא סיב טבעי שיכול לעזור לרכך צואה ולהפחית את המתח הקשור לטחורים.מערבבים כפית אחת של קליפת פסיליום בכוס מים ושותה פעמיים עד שלוש פעמים ביום להקלה.

10.שום

לשום יש תכונות טבעיות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והגירוי הקשורים לטחורים.אכלו שתיים עד שלוש שיני שום גולמי מדי יום להקלה.

11.שמן זית

שמן זית ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את הנפיחות הקשורה לטחורים.לעסות כמות קטנה של שמן זית ישירות על האזור המושפע להקלה.

12.ג’ינג’ר

ל

ג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והגירוי הקשורים לטחורים.שתו שתיים עד שלוש כוסות תה ג’ינג’ר מדי יום להקלה.

13.זרעי פשתן

זרעי פשתן הוא משלשל טבעי שיכול לעזור לרכך צואה ולהפחיתהזן הקשור לטחורים.מערבבים כף אחת של זרעי פשתן טחונים בכוס מים ושותים פעמיים עד שלוש ביום להקלה.

14.CUC

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן