דף הבית » תרופות סבתא » עצירות – 7 הסעדים של סבתא אמיתית וריפוי
dadaddaddaa  ddadadddd dadc daddaad ddeddaaddaa ddaddadd

עצירות – 7 הסעדים של סבתא אמיתית וריפוי

עצירות: 7 הסעדים של סבתא אמיתית וריפוי

אנשים בכל הגילאים והרקע יכולים לסבול מעצירות.זהו מצב שכיח שיכול לגרום לאי נוחות, כאב ומבוכה.למרבה המזל, ישנם תרופות וטיפולים יעילים רבים העומדים לרשותם כדי להקל על התסמינים.אבל למי שמחפש שיטות טבעיות יותר, יש כמה תרופות מנוסות ואמיתיות המועברות דרך הדורות של סבתות בכל העולם.להלן שבעה מהפופולריות והיעילות ביותר שיש לקחת בחשבון.

1.שזיפים שזיפים ושזיפים מיץ

שזיפים מיובשים הם אחד התרופות הנפוצות ביותר לעצירות.ארוז בסיבים, ויטמינים ומינרלים, שזיפים שזיפים ושזיפים מיץ שזיפים יכול לעזור להקל על עצירות על ידי הוספת בתפזורת לצואה ועזרה לה לעבור במערכת העיכול ביתר קלות.שזיפים מיובשים הם גם מקור נהדר לסורביטול טבעי, אלכוהול סוכר הידוע בתכונותיו המשלישיות.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, התחל עם כמויות קטנות של שזיפים מיומנים או מיץ גיזום והגדיל בהדרגה את הצריכה שלך לפי הצורך.

2.זרעי צ’יה

זרעי צ’יה הם מקור נהדר לסיבים מסיסים וגם לא מסיסים, שיכולים לעזור להגדיל את התפזורת הצואה ולקידום הסדירות.הם מכילים גם מגוון של ויטמינים ומינרלים, כולל מגנזיום, שידוע כמסייע להרפות שרירים בדרכי העיכול ומקדם תנועות מעיים רגילות.קל להוסיף זרעי צ’יה לשייקים, שיבולת שועל, יוגורט וארוחות וחטיפים אחרים.

3.זרעי פשתן

זרעי פשתן הם מקור נהדר נוסף לסיבים מסיסים וגם בלתי מסיסים ומכילים מגוון של ויטמינים ומינרלים חיוניים.הם גם עשירים בחומצות שומן אומגה 3, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בדרכי העיכול ולקדם סדירות.ניתן להוסיף זרעי פשתן לשייקים, שיבולת שועל, יוגורט וסלטים לקבלת דחיפה נוספת של סיבים.

4.שמן קיק

שמן קיק הוא משלשל רב עוצמה ששימש במשך דורות כדי לסייע בהפגת עצירות.זה נחשב לעורר את דרכי העיכול ולהגדיל את התפזורת הצואה, ומקל על תסמיני עצירות.יש לקחת שמן קיק במינונים קטנים ועם שפע נוזלים כדי למנוע תופעות לוואי פוטנציאליות.

טיפ: שקול להוסיף כף שמן קיק לכוס מים או מיץ כדי להקל על הבליעה.

5.תה צמחים

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת לקבל הקלה טבעית מעצירות.תה צמחי מרפא מסוים מכיל תרכובות המעוררות את דרכי העיכול ועוזרות להקל על עצירות.חלק מהתה היעיל ביותר כולל קמומיל, ג’ינג’ר, מנטה ושומר.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה מסורתית לעצירות.הוא מכיל חומצה אצטית, המסייעת לעורר את דרכי העיכול ולקדם סדירות.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, ערבבו אחת עד שתי כפות של חומץ תפוחים בכוס מים ושתו אותו לפני הארוחות.

7.פעילות גופנית

פעילות גופנית עוזרת לעורר את דרכי העיכול ולקדם סדירות.שילוב פעילות גופנית קבועה בשגרה היומיומית שלך יכול לעזור להקל על תסמיני עצירות.אפילו הליכה קצרה או ריצה קלה יכולה להועיל.

אלה רק חלק מהתרופות הטבעיות הרבות בהן סבתות ברחבי העולם השתמשו בכדי להקל על תסמיני עצירות.לפני שתנסה את כל הסעדים הללו, חשוב לדבר עם הרופא שלך כדי לוודא שהם מתאימים לך.עם טיפול ותשומת לב נאותים, ניתן לנהל את עצירות ולהשאיר תחת שליטה.

הסעדים של סבתא לעצירות: חלק 2

סבתות תמיד היו מקור לחוכמה ונוחות, במיוחד כשמדובר בסעדים למחלות נפוצות.עצירות אינה יוצאת דופן, ויש הרבה תרופות טבעיות, מנוסות ואמויות שהועברו לאורך הדורות.להלן שבעה נוספים מהתרופות הטבעיות והסבתות המאושרות על עצירות.

שתיית מים חמים

אחד התרופות הוותיקות והיעילות ביותר לעצירות הוא לשתות מים חמים.מים חמים עוזרים לעורר את ה- DIמערכת תושבת, עידוד תנועת פסולת דרך המעיים.כדי להפיק את המרב מהתרופה הזו, הוסף למים כפית דבש או מיץ לימון.זה יעזור לעורר עוד יותר את מערכת העיכול ולהפוך את המים ליותר טעימים.

שתיית מיץ גיזום

מיץ שזיפים שימש זה מכבר כתרופה לעצירות.שזיפים מיובשים מכילים משלשל טבעי, הנקרא סורביטול, המסייע לעורר את מערכת העיכול.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, שתו שניים עד ארבעה גרם מיץ שזיפים בבוקר ובערב.אתה יכול גם להוסיף אותו לשייקים או משקאות אחרים לתרופת עצירות טעימה ויעילה.

הוספת סיבים לתזונה שלך

אכילת מזונות עשירים בסיבים תזונתיים היא אחת הדרכים הטובות ביותר למניעה וטיפול בעצירות.סיבים עוזרים להעלות את הצואה, מה שמקל על המעבר.מקורות טובים לסיבים כוללים פירות, ירקות, קטניות ודגנים מלאים.שואפים להשיג 25 עד 30 גרם סיבים סיבים בכל יום ממזונות כמו תפוחים, שעועית, עדשים, שיבולת שועל ואורז חום.

פעילות גופנית באופן קבוע

תרגיל

חיוני לבריאות העיכול ויכול להוות תרופה יעילה לעצירות.פעילות גופנית קבועה עוזרת לעורר את מערכת העיכול, ועידוד תנועת הפסולת דרך המעיים.מכוון לפחות 30 דקות של פעילות גופנית מתונה בכל יום, כמו הליכה, ריצה או רכיבה על אופניים.

נטילת תוספי צמחים

תוספי צמחים מסוימים יכולים להועיל להקלה על עצירות.קליפת פסיליום היא בחירה פופולרית, מכיוון שהיא מסייעת בהגברת הצואה, מה שמקל על העברת.עשבי תיבול אחרים ששימשו לטיפול בעצירות כוללים סנה, קסקרה סגרדה ואלוורה.שוחח עם ספק שירותי הבריאות שלך לפני שאתה לוקח תוסף צמחים כלשהו כדי לוודא שהוא בטוח עבורך.

שימוש במשלשלים טבעיים

משלשלים טבעיים, כמו שמן קיק ומולסה, יכולים להיות יעילים להקלה על עצירות.שמן קיק פועל על ידי גירוי המעיים, ואילו מולסה גבוהה בסיבים תזונתיים, מה שמסייע בתפזורת הצואה.יש להשתמש בתרופות אלה במשורה, מכיוון ששימוש יתר עלול להוביל לבעיות עיכול אחרות.שוחח עם ספק שירותי הבריאות שלך לפני שתשתמש בכל משלשלן טבעי.

ייעוץ נטורופת

אם אתה מתקשה למצוא תרופה יעילה לעצירות, ייתכן שיהיה מועיל לדבר עם נטורופת.נטורופתים מאומנים בתרופות טבעיות ויכולות לעזור לך לזהות את הגורם הבסיסי לעצירותך וליצור תוכנית טיפול בהתאמה אישית.זה עשוי להיות כרוך בשינויים תזונתיים, שינויים באורח החיים ושימוש בתוספי צמחים.

מסקנה

עצירות היא מצב נפוץ ולא נוח, אך ניתן להקל עליו בתרופות טבעיות.סבתות משתמשות בסעדים אלה כבר מאות שנים, והן יכולות להיות יעילות באותה מידה כיום.שתיית מים חמים, נטילת תוספי צמחים והתייעצות עם נטורופת הם רק כמה מהתרופות הטבעיות שיכולות לספק הקלה מעצירות.

שאלות נפוצות

מהן כמה תרופות טבעיות לעצירות?

כמה תרופות טבעיות לעצירות כוללות שתיית מים חמים, שתיית מיץ גיזום, הוספת סיבים לתזונה שלך, פעילות גופנית באופן קבוע, נטילת תוספי צמחים, באמצעות משלשלים טבעיים והתייעצות עם נטורופת.

האם זה בטוח לקחת משלשלים טבעיים?

משלשלים טבעיים, כמו שמן קיק ומולסה, יכולים להיות יעילים להקלה על עצירות.עם זאת, יש להשתמש בהם במשורה, מכיוון ששימוש יתר עלול להוביל לבעיות עיכול אחרות.שוחח עם ספק שירותי הבריאות שלך לפני שתשתמש בכל משלשלן טבעי.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן