דף הבית » תרופות סבתא » מה לעשות לעצירות – 8 תרופות סבתות פופולריות ומומלצות

מה לעשות לעצירות – 8 תרופות סבתות פופולריות ומומלצות

עצירות לא נוחה: 8 הסעדים של סבתא לעזור

האם אתה מרגיש לעתים קרובות נפוח או מתקשה להעביר צואה?האם אתה מתמודד לעתים קרובות עם התכווצויות בטן ועצירות?אם כן, אתה לא לבד.עצירות משפיעה על אנשים רבים ברחבי העולם.לעתים קרובות זה נגרם כתוצאה מהרגלי תזונה ואורח חיים, וניתן לטפל בו בעזרת תרופות טבעיות.

במאמר זה אנו הולכים לדון בשמונה תרופות סבתא פופולריות ומומלצות שיכולות לעזור לך להקל על אי הנוחות הנגרמת כתוצאה מעצירות.אנו נכלול גם טיפ ייחודי ומועיל בו תוכלו להשתמש כדי למנוע עצירות בעתיד.

שתיית הרבה מים

אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות כדי לעזור להקל על עצירות הוא לשתות הרבה מים.מומלץ לשתות לפחות שמונה כוסות מים ביום, ויותר במידת האפשר.מים עוזרים לשמור על מערכת העיכול שלך בצורה חלקה ועוזרים לרכך את הצואה שלך.בנוסף, שתיית מים יכולה לעזור להפחית נפיחות בטן ואי נוחות.

אכילת מזונות בסיבים גבוהים

אכילת מזונות בסיבים עתירי סיבים היא דרך נוספת לעזור להקל על עצירות.מאכלים בסיבים סיבים כוללים פירות, ירקות, אגוזים ודגנים מלאים.מזונות אלה מכילים סיבים בלתי מסיסים המסייעים לשמור על מערכת העיכול שלך פועלת בצורה חלקה ועוזרים להעביר פסולת מגופך ביתר קלות.בנוסף, מזונות בעלי סיבים גבוהים יכולים לעזור להפחית נפיחות בטן ואי נוחות.

טיפ ייחודי ומועיל

על מנת למנוע עצירות בעתיד, חשוב לקבל שגרת תזונה ואורח חיים רגילה.הקפידו לשתות הרבה מים, לאכול תזונה מאוזנת עם שפע של אוכלים עשירים בסיבים עשירים ולהתאמן באופן קבוע.בנוסף, חשוב להימנע ממזונות ומשקאות שיכולים לגרום לעצירות, כמו חלב, מזון מעובד וקפאין.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא יכולים להיות דרך נהדרת לעזור להקל על עצירות.תה צמחי מרפא פופולרי שיכול לעזור להקל על עצירות כולל קמומיל, שן הארי, שומר ופפרמינט.תה אלה עשירים בנוגדי חמצון ויכולים לעזור להרפות את מערכת העיכול, וקידום תנועות מעיים רגילות.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד תרופה טבעית פופולרית לעצירות.ג’ינג’ר מכיל תרכובות שיכולות לעזור להפחית נפיחות בטן ואי נוחות.בנוסף, ג’ינג’ר יכול לעזור להרפות את מערכת העיכול ולעורר את ייצור מיצי העיכול, וקידום תנועות מעיים רגילות.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית לעצירות.זה יכול לעזור להפחית נפיחות בטן ואי נוחות.בנוסף, חומץ תפוחים יכול לעזור לעורר ייצור מיצי עיכול, וקידום תנועות מעיים רגילות.

פעילות גופנית

פעילות גופנית היא דרך נהדרת נוספת לעזור להקל על עצירות.פעילות גופנית קבועה עוזרת לעורר את מערכת העיכול ולקדם תנועות מעיים רגילות.בנוסף, פעילות גופנית יכולה לסייע בהפחתת נפיחות בטן ואי נוחות.

יוגורט

יוגורט הוא תרופה פופולרית לעצירות.הוא עשיר בפרוביוטיקה, שיכול לעזור לקדם תנועות מעיים רגילות.בנוסף, יוגורט יכול לעזור להפחית נפיחות בטן ואי נוחות.

שבישים

שזיפים מיובשים הם תרופה טבעית פופולרית לעצירות.שזיפים מיובשים עשירים בנוגדי חמצון וסיבים, שיכולים לעזור לקדם תנועות מעי רגילות.בנוסף, שזיפים מיובשים יכולים לעזור בהפחתת נפיחות בטן ואי נוחות.

סיכום

עצירות היא בעיה שכיחה שמשפיעה על אנשים רבים ברחבי העולם.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על אי הנוחות הנגרמת כתוצאה מעצירות.במאמר זה דנו בשמונה תרופות פופולריות וממלצות על סבתא שיכולות לעזור להקל על עצירות.כללנו גם טיפ ייחודי ומועיל בו תוכלו להשתמש כדי למנוע עצירות בעתיד.

4.פעילות גופנית

תרגיל

הוא אחת הדרכים הטובות ביותר להקל על עצירות.כשאתה מתעמל, גופך מסוגל להזיז אוכל ובזבוז דרך העיכול שלךystem בצורה יעילה יותר.זה יכול לעזור להפחית את העצירות ולשפר את הבריאות הכללית.נסה לשלב 30 דקות של פעילות גופנית בשגרה היומיומית שלך, כמו הליכה, ריצה קלה, שחייה או רכיבה על אופניים.אל תשכח לשתות הרבה מים לפני, במהלך ואחרי האימון כדי לעזור לשמור על גופך לחות ולהפחית את הסיכון לעצירות.

5.PRUNES


שזיפים מיובשים הם אחד הסעדים הביתיים העתיקים ביותר לעצירות.הם עשירים בסיבים תזונתיים, המסייעים לרכך צואה ולהאיץ את העיכול.שזיפים מיובשים מכילים גם סוג מיוחד של סוכר הנקרא סורביטול, המסייע לעורר את השרירים במערכת העיכול שלך.נסה לאכול כמה שזיפים מיובשים בכל יום כדי לעזור לשמור על תנועות המעי שלך רגילות.אתה יכול גם לשתות מיץ שזיפים, וזו דרך נהדרת להשיג מנה של סיבים ותזונה אחרים.

כיצד להשתמש בשזיפים שזינים לעצירות?

אתה יכול לאכול שזיפים מיובשים כחטיף או להוסיף אותם לדגני הבוקר שלך או ליוגורט.אתה יכול גם להכין מיץ גיזום על ידי מיזוג שזיפים שזיפים בבלנדר עם מים.אתה יכול גם לנסות להוסיף כמה כפות מיץ שזיפים לכוס מים ולשתות אותו בכל בוקר.

6.Psyllium Husk

קליפת פסיליום היא סוג של סיבים מסיסים המסייעים לרכך צואה ולהוסיף להם בתפזורת.זה עוזר להאיץ את העיכול ולהפחית את הסיכון לעצירות.אתה יכול למצוא קליפת Psyllium בחנויות מזון בריאות רבות ובאינטרנט.נסה להוסיף כף אחת או שתיים של קליפת פסיליום לכוס מים בכל בוקר ולשתות אותה על בטן ריקה.

כיצד להשתמש בקליפת Psyllium לעצירות?

מערבבים כף אחת או שתיים של קליפת פסיליום בכוס מים ושותים אותה על בטן ריקה.אתה יכול גם להוסיף קליפת Psyllium לשייקים או למיץ המועדפים עליך כדי לקבל מנה של סיבים וחומרים מזינים אחרים.

7.שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה עתיקה לעצירות.ההערכה היא כי היא עוזרת לעורר את השרירים במערכת העיכול ולהאיץ את העיכול.שמן קיק זמין בחנויות מזון בריאות רבות ובאינטרנט.נסה לקחת כפית אחת או שתיים של שמן קיק על בטן ריקה כדי לעזור להקל על עצירות.

כיצד להשתמש בשמן קיק לעצירות?

קח כפית אחת או שתיים של שמן קיק על בטן ריקה.אתה יכול גם לערבב אותו עם כוס חלב חם או מים ולשתות אותו.חשוב לציין כי אין לקחת שמן קיק על בסיס קבוע, מכיוון שהוא יכול לגרום לתופעות לוואי כמו בחילה, שלשול והתכווצויות בטן.

8.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור בשיפור העיכול ולהפחית את הסיכון לעצירות.הם עוזרים להגדיל את מספר החיידקים המועילים במערכת העיכול שלך, שיכולים לעזור לפרק את המזון בצורה יעילה יותר ולהפחית את הסיכון לעצירות.אתה יכול למצוא תוספי פרוביוטיקה בחנויות מזון בריאות רבות ובאינטרנט.נסה לקחת כמוסות אחת או שתיים של פרוביוטיקה בכל יום כדי לעזור להפחית את העצירות ולשפר את העיכול.

כיצד להשתמש בפרוביוטיקה לעצירות?

קח כמוסות אחת או שתיים של פרוביוטיקה בכל יום.אתה יכול גם להוסיף מזונות עשירים בפרוביוטיקה כמו יוגורט, קפיר וכבוש לתזונה שלך.חשוב לציין כי יש לקחת פרוביוטיקה על בסיס קבוע על מנת להיות אפקטיבי.

סיכום

עצירות היא בעיה שכיחה שניתן להקל על ידי שינויים פשוטים באורח החיים ותרופות טבעיות.הסעדים הפופולריים והמומלצים של סבתא לעצירות כוללים שתיית שפע של נוזלים, אכילת מזון עשיר בסיבים, פעילות גופנית, אכילת שזיפים שזיפים, נטילת קליפת פסיליום, שימוש בשמן קיק ולקיחת פרוביוטיקה.שילוב תרופות אלה בשגרה היומיומית שלך יכול לעזור להקל על עצירות ולשפר את הבריאות הכללית.

שאלות נפוצות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן