דף הבית » תרופות סבתא » כאבי בטן ועצירות – 13 תרופות של סבתא לטיפול יעיל ויעיל
dbddd dddf ddadaddaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad dcdddad

כאבי בטן ועצירות – 13 תרופות של סבתא לטיפול יעיל ויעיל

כאבי בטן ועצירות – 13 תרופות של סבתא לטיפול יעיל ויעיל

כאבי בטן ועצירות יכולים להיות מאוד לא נוחים ויכולים אפילו להיות מתישים.אמנם ישנם טיפולים רבים הזמינים ללא מרשם ובאמצעות מרשם רופא, אך אנשים מסוימים עשויים להעדיף לנסות גישה טבעית יותר.סבתות משתמשות בתרופות ביתיות לטיפול בכאבי בטן ועצירות במשך דורות.להלן 13 מהתרופות המנוסות והאמיתיות שלהם שיעזרו לכם למצוא הקלה.

1.פעילות גופנית

פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור לעורר עיכול ולהקל על עצירות וכאבי בטן.אפילו רק כמה דקות של פעילות גופנית קלה, כמו הליכה מהירה, יכולים לעזור להפחית את הסימפטומים.

2.קומפרסים חמים

החלת דחיסה חמה על הבטן יכולה לעזור להפחית התכווצויות ועוויתות הגורמות לכאבי בטן.אתה יכול להשתמש בבד או במגבת ספוגה במים חמים, או בכרית חימום.

3.תה קמומיל

שתיית תה קמומיל יכולה לעזור להפחית דלקת והתכווצויות במערכת העיכול, מה שיכול לעזור להפחית את כאבי הבטן ועצירות.אתה יכול לקנות שקיות תה קמומיל ברוב חנויות המכולת.

4.תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה נוספת שיכולה לעזור בכאבי בטן ועצירות.זה יכול לעזור להרפות את שרירי מערכת העיכול, שיכולים לעזור להפחית התכווצויות ועוויתות.

5.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה נהדרת לכאבי בטן ועצירות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את שרירי מערכת העיכול, שיכולים לעזור להפחית התכווצויות ועוויתות.

6.מים חמים ולימון

שתיית מים חמים עם כמה טיפות מיץ לימון יכולה לעזור להפחית דלקת ולעורר עיכול, מה שיכול לעזור להפחית את כאבי הבטן ועצירות.

7.הגדל את צריכת הסיבים

הגדלת צריכת הסיבים שלך יכולה לעזור להפחית עצירות וכאבי בטן.סיבים עוזרים להוסיף בתפזורת לצואה שלך, שיכול לעזור לשמור על מערכת העיכול שלך רגילה.

8.אכילה בריאה

אכילת תזונה בריאה יכולה לסייע בהפחתת הדלקת במערכת העיכול, מה שיכול לעזור להפחית את כאבי הבטן ועצירות.אכילת מזונות עשירים בסיבים תזונתיים, כמו פירות, ירקות ודגנים מלאים, יכולה לעזור לשמור על מערכת העיכול שלך רגילה.

9.הימנע ממזון טריגר

ישנם מזונות מסוימים שיכולים לעורר כאבי בטן ועצירות.מזונות טריגר נפוצים כוללים חלב, מזון מעובד ומזונות עשירים בסוכר.הימנעות ממזונות אלה יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים.

10.לשתות הרבה מים

שהייה לחות חשובה לבריאות הכללית, והיא יכולה גם לעזור להפחית את כאבי הבטן ועצירות.שתיית מים רבים יכולה לעזור לשמור על מערכת העיכול שלך רגילה ולהפחית את הדלקת.

11.פרוביוטיקה

נטילת פרוביוטיקה יכולה לעזור לאזן את החיידקים במערכת העיכול שלך, שיכולה לעזור להפחית את כאבי הבטן ועצירות.אתה יכול למצוא פרוביוטיקה בצורת תוסף או במזון מותסס כמו יוגורט וקימצ’י.

12.תרופות צמחיות

ישנם עשבי תיבול רבים שיכולים לעזור להפחית את כאבי הבטן ועצירות.צמחי מרפא נפוצים לתסמינים אלה כוללים אלוורה, קמומיל, ג’ינג’ר, שורש מרשמלו ומנטה.

13.עיסוי

עיסוי בעדינות בטן יכול לעזור להפחית התכווצויות ועוויתות, מה שיכול לעזור להפחית את כאבי הבטן ועצירות.

טיפ:

אם אתם חווים כאבי בטן ועצירות, חשוב לדבר עם הרופא שלכם כדי לוודא שאין מצב רפואי בסיסי הגורם לתסמינים שלכם.

שימוש בתרופות של 13 סבתות אלה יכול לעזור להפחית את הסימפטומים הקשורים לכאבי בטן ועצירות.עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך אם הסימפטומים שלך נמשכים או מחמירים.

13 התרופות של סבתא לכאבי בטן ועצירות

כאשר מתמודדים עם כאבי בטן ועצירות, ישנם תרופות מסורתיות רבות שהועברו מדור לדור.הגרן הזההסעדים של DMOTHOTH הם לרוב טיפולים יעילים ויעילים כדי להקל על הסימפטומים.להלן 13 מהתרופות הנפוצות ביותר לכאבי בטן ועצירות.

1.קומפרס חם

קומפרס חם יכול לעזור להרפות את שרירי הבטן, ובכך להקל על כאבי בטן.כל שעליך לעשות הוא להשרות מגבת במים חמים ולהחיל אותה על האזור הפגוע.ניתן להשתמש בתרופה זו עד שלוש פעמים ביום.

2.עיסוי

עיסוי בעדינות את הבטן יכול לעזור להפחית את המתח ולהקל על כאבי בטן.הפעלת לחץ בינוני סביב כל אזור הבטן יכולה לעזור להרפות את השרירים ולשפר את זרימת הדם.

3.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לבית לכאבי בטן ועצירות.ג’ינג’ר מכיל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות, שיכולות לעזור להפחית את הכאב ולשפר את העיכול.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט תלול ג’ינג’ר מגורד טרי במים חמים למשך 10 דקות, מסננים, והוסיפו דבש אם רוצים.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה עממית פופולרית לכאבי בטן ועצירות.נחשב לסייע בשיפור העיכול ולהפחית את הדלקת.כדי להכין טוניק חומץ תפוחים, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.שתו פיתרון זה עד שלוש פעמים ביום.

5.בקבוק מים חמים

החלת בקבוק מים חמים על אזור הבטן יכולה לעזור להרפות שרירים מתוחים, ובכך להפחית את כאבי הבטן.מומלץ להשתמש בבקבוק מים חמים עד 20 דקות בכל פעם.

6.תה מנטה

תה מנטה יכול לעזור להפחית את כאבי הבטן ולשפר את העיכול.הוא מכיל מנטול, שידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-פסמות.להכנת תה מנטה, פשוט תלולים עלי מנטה טריים במים חמים למשך 10 דקות, מסננים ומוסיפים דבש אם רוצים.

7.זרעי שומר

ידוע ש

זרעי שומר בעלי תכונות אנטי -פסמודיות, שיכולות לעזור להפחית את כאבי הבטן.להכנת תה שומר, פשוט תלול כפית אחת של זרעי שומר בכוס מים חמים למשך 10 דקות, מסננים ומוסיפים דבש אם רוצים.

8.Sitz Bath

אמבט סיטז הוא סוג של אמבטיה שרק המותניים והישבן שקועים במים חמים.סעד זה נחשב כמסייע בהפחתת הדלקת ולהקל על הכאב.מומלץ להשרות עד 20 דקות בכל פעם.

9.שמן קיק

ידוע כי שמן קיק בעל תכונות אנטי-דלקתיות ומשלשלן, שיכולים לעזור להפחית את כאבי הבטן ולשפר את העיכול.להכנת חבילת שמן קיק, מערבבים כף אחת של שמן קיק עם כוס מים חמים.החל את התערובת על האזור המושפע ומכסה במגבת.

10.Psyllium Husk

קליפת פסיליום היא סיב טבעי שיכול לעזור בשיפור העיכול ולהקל על עצירות.מומלץ לצרוך כפית אחת של קליפת פסיליום עם כוס מים חמים פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

11.מיץ אלוורה

ידוע כי

מיץ אלוורה הוא בעל תכונות אנטי-דלקתיות ומשלשלן, שיכולים לעזור להפחית את כאבי הבטן ולשפר את העיכול.להכנת מיץ אלוורה, שילב כוס ג’ל אלוורה אחת עם כוס מים אחת.שתו את התערובת הזו עד שלוש פעמים ביום.

12.מי לימון

ידוע כי

מי לימון בעלי תכונות גמילה ומשלשלות, שיכולות לעזור להפחית את כאבי הבטן ולשפר את העיכול.להכנת מי לימון, פשוט מערבבים מיץ של לימון אחד עם כוס מים חמים.שתו פיתרון זה עד שלוש פעמים ביום.

13.פעילות גופנית

ידוע ש

פעילות גופנית מפחיתה את הלחץ ומשפרת את העיכול, מה שיכול לעזור להפחית את כאבי הבטן ולהקל על

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן