דף הבית » תרופות סבתא » אני עצירות – 22 התרופות של סבתא מיושנת שאתה צריך לדעת

אני עצירות – 22 התרופות של סבתא מיושנת שאתה צריך לדעת

מה זה עצירות?

עצירות היא הפרעת עיכול נפוצה המתרחשת כאשר מעבר הצואה הופך להיות קשה או פחות תכוף.בדרך כלל זה נגרם כתוצאה מחוסר סיבים תזונתיים, התייבשות או חוסר איזון בחיידקים הטבעיים של הגוף.תסמינים של עצירות כוללים תנועות מעי נדירות, צואה קשה ויבשה וכאבי בטן ואי נוחות.

התרופות של סבתא מיושנת לעצירות

אם אתם מחפשים תרופה מיושנת לעצירות, ישנם כמה תרופות מנוסות ואמויות שקיימות כבר דורות.הסעדים של סבתא הם לרוב טבעיים וקלים לייצור, ורבים מהם מגובים על ידי המדע.להלן 22 התרופות של סבתא מיושנת שכדאי לדעת עליהן:

1.הגדל את צריכת הסיבים שלך

סיבים הם חלק מהותי מתזונה בריאה ויכולים לעזור להקל על עצירות.הגדלת צריכת הסיבים היומית שלך יכולה לעזור לשמור על מערכת העיכול שלך בצורה חלקה.נסה להוסיף עוד פירות, ירקות ודגנים מלאים לתזונה שלך.

2.לשתות הרבה מים

להישאר לחות חיוני לבריאות העיכול הטובה.שתיית מים רבים לאורך היום יכולה לעזור לרכך את הצואה ולהקל על המעבר.

3.תרגיל באופן קבוע

פעילות גופנית היא חלק חשוב נוסף בשמירה על מערכת עיכול בריאה.פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור לעורר את מערכת העיכול שלך ולשמור על מעיים רגילים.

4.הימנע ממזון מעובד

מזון מעובד לרוב דלים בסיבים תזונתיים ויכולים להחמיר את עצירות.נסה להגביל את צריכת המזונות המעובדים שלך ולבחור במזונות טריים ומלאים במקום זאת.

5.קח פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים חיים המועילים לבריאות העיכול.נטילת פרוביוטיקה יומית יכולה לעזור להחזיר את האיזון לחיידקי הבטן שלך ועשויה לעזור להקל על עצירות.

6.לאכול שזיפים שזיפים

שזיפים מיובשים הם תרופה טבעית לעצירות.אכילת כמה שזיפים מיובשים יכולה לעזור לעורר תנועות מעי ולהקל על עצירות.

7.לאכול בננות

בננות עשירות בסיבים תזונתיים ויכולים לעזור להקל על עצירות.נסה להוסיף בננה לארוחת הבוקר שלך או לאכול אחת כחטיף.

8.לאכול שיבולת שועל

שיבולת שועל היא מקור טוב לסיבים ויכול לעזור להקל על עצירות.משרים שיבולת שועל לילה ואוכלים אותם לארוחת הבוקר.

9.לשתות תה צמחים

תה צמחי מרפא כמו קמומיל, ג’ינג’ר ושומר יכולים לעזור לעורר עיכול ולהקל על עצירות.

10.נסה מי לימון חמים

לימון הוא ממריץ טבעי לעיכול ויכול לעזור להקל על עצירות.נסה לשתות כוס מי לימון חמים בבוקר.

11.קח תוסף מגנזיום

מגנזיום הוא מינרל חיוני המסייע להרפות את שרירי דרכי העיכול.נטילת תוסף מגנזיום יכולה לעזור להקל על עצירות.

12.לאכול יוגורט

יוגורט מכיל חיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר את האיזון במעיים שלך ועשוי לעזור להקל על עצירות.נסה להוסיף יוגורט לתזונה היומית שלך.

13.נסה תה סנה

סנה הוא משלשל טבעי שיכול לעזור לעורר עיכול ולהקל על עצירות.נסה לשתות תה סנה לפני השינה לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

14.נסה זרעי פשתן

זרעי פשתן עשירים בסיבים תזונתיים ויכולה לעזור להקל על עצירות.נסה להוסיף כף זרעי פשתן לשייק הבוקר שלך.

15.נסה את Psyllium Husk

קליפת Psyllium היא תרופה טבעית נוספת לעצירות.הוא עשיר בסיבים סיבים ויכול לעזור בוויסות המעי שלך.

16.נסה שמן קיק

שמן קיק הוא משלשל טבעי שיכול לעזור לעורר את מערכת העיכול ולהקל על עצירות.

17.יש כוס קפה

קפה הוא ממריץ טבעי שיכול לעזור לעורר את מערכת העיכול שלך ולהקל על עצירות.

18.נסה חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול לעזור להחזיר את האיזון לחיידקי הבטן שלך ועשוי לעזור להקל על עצירות.נסה להוסיף כף של חומץ תפוחים לשייק הבוקר שלך.

19.נסה אלוורה </h3

חלק 2: תרופות טבעיות לעצירות

בנוסף לחייושינויים בטייל, ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפגת עצירות.סעדים אלה מועברים לרוב מדור לדור, ורבים שימשו במשך מאות שנים.להלן 22 הסעדים של סבתא מיושנת שעליכם לדעת.

1.מיץ גיזום

מיץ שזיפים כבר מזמן נחשב לתרופה אמינה לעצירות.הוא גבוה בסיבים סיבים ועוזר לעורר את מערכת העיכול.אתה יכול לשתות עד 8 גרם מיץ שזיפים ביום כדי לעזור לשמור על מעיים רגילים.

2.זרעי פשתן

זרעי פשתן עשירים בסיבים תזונתיים ומהווה מקור מצוין לחומצות שומן אומגה 3.הוספת זרעי פשתן קרקעיים לתזונה שלך יכולה לעזור להגדיל את צריכת הסיבים שלך ולשמור על מעיים רגילים.אתה יכול גם להכין תה זרעי פשתן על ידי הרתחת כף של זרעי פשתן ב -4 כוסות מים למשך כעשר דקות.

3.שמן קיק

שמן קיק משמש במשך מאות שנים לטיפול בעצירות.זהו משלשל רב עוצמה ויש להשתמש בו בזהירות.לקיחת 1-2 כפות שמן קיק יכול לעזור להקל על עצירות תוך מספר שעות.

4.תה צמחים

יש הרבה תה צמחי מרפא שיכולים לעזור להקל על עצירות.חלק מהפופולריות ביותר כוללות שן הארי, מנטה, ג’ינג’ר ושומר.תה אלה יכולים לעזור להרפות את מערכת העיכול ולעורר את המעי.

5.פעילות גופנית

תרגיל

הוא חלק חשוב מהשאר בריא.פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור לשמור על מעי קבוע על ידי גירוי מערכת העיכול.נסה לשלב לפחות 30 דקות של פעילות גופנית בימיך.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להקל על עצירות.הוא גבוה בסיבים תזונתיים ומסייע להגדיל את כמות המים בדרכי העיכול.אתה יכול לערבב 1 כף של חומץ תפוחים ל 8 גרם מים ולשתות אותו לפני הארוחות.

7.סנה

סנה הוא משלשל צמחי מרפא ששימש במשך מאות שנים כדי להקל על עצירות.זה זמין בצורות רבות, כולל תה, כמוסות וטבליות.עליך להשתמש רק בסנה לפרק זמן קצר ולא לקחת אותה על בסיס קבוע.

8.Psyllium Husk

קליפת פסיליום היא סיב טבעי שיכול לעזור להקל על עצירות.זה סופג מים ועוזר להוסיף בתפזורת לצואה.אתה יכול לקחת קליפת psyllium בצורה של אבקה או כמוסה.

9.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים בריאים שיכולים לעזור בשיפור בריאות העיכול.ישנם תוספי פרוביוטיקה רבים שיכולים לעזור לשמור על מערכת העיכול בצורה חלקה.אתה יכול גם לקבל פרוביוטיקה ממזון מותסס כמו יוגורט, קימצ’י וכבוש.

10.מיץ אלוורה

מיץ אלוורה הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להקל על עצירות.הוא גבוה בסיבים תזונתיים ומסייע להגדיל את כמות המים בדרכי העיכול.אתה יכול לשתות עד 8 גרם מיץ אלוורה ביום כדי לעזור להקל על עצירות.

שאלות נפוצות

ש: מהי הדרך הטובה ביותר להקל על עצירות?

א: הדרך הטובה ביותר להקל על עצירות היא לבצע שינויים באורח החיים כמו אכילת תזונה עתירת סיבים, שתיית הרבה מים וקבלת פעילות גופנית קבועה.אתה יכול גם לנסות תרופות טבעיות כמו מיץ שזיפים, זרעי פשתן ושמן קיק.

סיכום

עצירות יכולה להיות מצב מתסכל ולא נוח, אך ניתן להקל עליו עם שינויים באורח החיים ותרופות טבעיות.מיץ גיזום, זרעי פשתן, שמן קיק, תה צמחים וחומץ תפוחים הם רק כמה מהתרופות של סבתא המיושנת שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להקל על עצירות.בנוסף, גם פרוביוטיקה, קליפת פסיליום ומיץ אלוורה יכולים להועיל.אם שינויים באורח החיים ותרופות טבעיות אינן

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן