דף הבית » תרופות סבתא » עיניים נפוחות – 24 תרופות סבתות ישנות ואיכותיות
daddadddd dadaddddaa  daadaddaddaa daddaaddaa ddadaddaa ddd

עיניים נפוחות – 24 תרופות סבתות ישנות ואיכותיות

איך להיפטר מעיניים נפוחות: 24 הסעדים של סבתא

העיניים הנפוחות האיומות.זו בעיה שרבים מאיתנו חוו בשלב מסוים בחיינו וזה יכול להוות מקור עיקרי לאי נוחות ומבוכה.בין אם זה נגרם כתוצאה מאלרגיות, חוסר שינה או פשוט נטייה גנטית, ישנן מספר דרכים להפחית את הנפיחות ולהיפטר מאותן עיניים נפוחות מפוארות.אמנם ישנם פתרונות רבים שנקנו בחנות, אך חלק מהסעדים הטובים ביותר מגיעים מהסבתות שלנו.להלן 24 תרופות מנוסות ואמיתיות שהועברו לאורך דורות.

H2: מלפפונים

מלפפונים כבר מזמן היו תרופה לעיניים נפוחות.השפעת הקירור של מלפפון מסייעת להפחתת הדלקת ולהפחתת הנפיחות.פשוט פורסים מלפפון והניחו את הפרוסות על עיניכם העצומות למשך 10-15 דקות.אתה יכול גם למזג את המלפפון כדי ליצור משחה עבה ולהחיל אותו על העיניים שלך לקבלת אפקט קירור עוד יותר.

H2: שקיות תה

תרופה פופולרית נוספת היא להשתמש בשקיות תה.הקפאין והטאנינים בתה מפחיתים נפיחות וחום שקית התה עוזרים להרפות את העור סביב העיניים.משרים שתי שקיות תה במים חמים למשך מספר דקות, ואז מניחים את התיקים מעל העיניים שלך למשך 10-15 דקות.אתה יכול גם להשתמש בתה ירוק או בתה קמומיל לקבלת יתרונות נוספים.

H3: טיפ מועיל

אם אין לך שקיות תה בהישג יד, אתה יכול להשתמש בשטח קפה עם קפאין במקום.פשוט הניחו את השטח בקערה והוסיפו מספיק מים חמים מספיק בכדי ליצור משחה.החל את העיסה על העיניים שלך והשאיר אותה למשך 10-15 דקות.הקפאין בקפה יעזור להפחית את הנפיחות בעוד החום עוזר להרפות את העור.

24 הסעדים שלמעלה הם רק כמה מהרבים שהועברו לאורך דורות.מכפיות קרות ועד אלוורה, ישנן מגוון דרכים להפחית נפיחות ולהיפטר מאותן עיניים נפוחות מפוארות.עם קצת ניסוי וטעייה, אתה אמור להיות מסוגל למצוא תרופה שעובדת עבורך.

הסעדים של סבתא לעיניים נפוחות

עיניים נפוחות יכולות להיות מטרד אמיתי ולעתים קרובות דורשות תשומת לב מיוחדת.למרבה המזל, סבתות משתמשות בתרופות ביתיות במשך מאות שנים כדי להרגיע את העיניים הנפוחות.להלן 24 תרופות של סבתא ישנות ואיכותיות שיכולות לעזור לך להיפטר מעיניים נפוחות באופן טבעי.

1.קומפרסים קרים

אחד התרופות הוותיקות והפופולריות ביותר לעיניים נפוחות הוא הדחיסה הקרה.כל שעליך לעשות הוא להשרות מטלית נקייה במים קרים ומרחי אותה על עיניך למשך 10 עד 15 דקות.זה יעזור להפחית נפיחות ולשפר את זרימת הדם.אתה יכול גם להשתמש בכפית קרה או בפרוסות מלפפון כדי להשיג את אותה אפקט.

2.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית לעיניים נפוחות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ושיפור זרימת הדם.כל שעליך לעשות הוא למרוח קצת ג’ל אלוורה על עיניך והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני ששוטף אותו במים קרים.

3.שקיות תה

שקיות תה מכילות טאנינים, שיכולים לעזור להפחית נפיחות ושיפור זרימת הדם.פשוט תלול 2 שקיות תה במים חמים למשך 5 דקות, ואז מכניסים אותם למקרר למשך 15 דקות.לאחר הקירור, הניחו אותם על העיניים למשך 10 דקות.זה יעזור להפחית נפיחות ומעגלים כהים.

4.מלפונים

מלפפונים הם תרופה טבעית נהדרת לעיניים נפוחות.הם מכילים נוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית נפיחות ולשפר את זרימת הדם.כל שעליך לעשות הוא לחתוך שתי פרוסות מלפפון ולהניח אותן על העיניים שלך למשך 10 עד 15 דקות.זה יעזור להפחית נפיחות ומעגלים כהים.

5.תפוחי אדמה

תפוחי אדמה הם תרופה טבעית נהדרת לעיניים נפוחות.הם מכילים אנזימים שיכולים לעזור להפחית נפיחות ולשפר את זרימת הדם.כל שעליך לעשות הוא לחתוך שתי פרוסות תפוחי אדמה ולהניח אותן על העיניים שלך למשך 10 עד 15 דקות.זה יעזור להפחית נפיחות ומעגלים כהים.

התרופות של סבתא אחרת לעיניים נפוחות

  • עגבניות: עגבניות מכילות חומצות טבעיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולשפר את זרימת הדם.כל שעליך לעשות הוא לחתוך שתי פרוסות עגבניות ולהניח אותן עליךR עיניים למשך 10 עד 15 דקות.
  • חלבוני ביצה: חלבוני ביצה יכולים לעזור להפחית נפיחות ולשפר את זרימת הדם.פשוט מקציפים שני חלבונים עד שהם נוקשים ומורחים אותם על העיניים שלך למשך 10 דקות.
  • אבוקדו: אבוקדו מכיל ויטמינים ומינרלים שיכולים לעזור להפחית נפיחות ולשפר את זרימת הדם.פשוט מועכים אבוקדו ומורחים אותו על העיניים שלך למשך 10 דקות.
  • דבש: דבש מכיל אנזימים טבעיים שיכולים לעזור להפחית נפיחות ולשפר את זרימת הדם.כל שעליך לעשות הוא למרוח קצת דבש על העיניים ולהשאיר אותו במשך 10 דקות לפני ששטיפת אותו במים קרים.
  • חלב: חלב מכיל חומצה לקטית שיכולה לעזור להפחית נפיחות ולשיפור זרימת הדם.כל שעליך לעשות הוא להשרות כדור כותנה בחלב קר ומורח אותו על העיניים שלך למשך 10 דקות.
  • לימון: לימון מכיל חומצת לימון שיכולה לעזור להפחית נפיחות ולשפר את זרימת הדם.כל שעליך לעשות הוא לחתוך לימון לשניים ומרחי את המיץ על העיניים שלך עם כדור כותנה למשך 10 דקות.
  • קמומיל: קמומיל יכול לעזור להפחית נפיחות ולשפר את זרימת הדם.פשוט תלולים 2 שקיות תה קמומיליות במים חמים למשך 5 דקות, ואז מכניסים אותם למקרר למשך 15 דקות.לאחר הקירור, הניחו אותם על העיניים למשך 10 דקות.
  • תה ירוק: תה ירוק מכיל נוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית נפיחות ולשפר את זרימת הדם.פשוט תלולים 2 שקיות תה ירוקות במים חמים למשך 5 דקות, ואז מכניסים אותם למקרר למשך 15 דקות.לאחר הקירור, הניחו אותם על העיניים למשך 10 דקות.
  • מי ורדים: מי ורדים יכולים לעזור להפחית נפיחות ולשפר את זרימת הדם.כל שעליך לעשות הוא להשרות כדור כותנה במי ורדים ומרחי אותו על העיניים שלך למשך 10 דקות.

אלה רק כמה מהתרופות הרבות של סבתא הזקנה והאיכותית לעיניים נפוחות.נסה אחד או את כל התרופות הללו כדי לעזור להפחית נפיחות ומעגלים כהים באופן טבעי.זכור לנקוט תמיד בזהירות בעת הפעלת אחת מהתרופות הללו על העיניים שלך.

שאלות נפוצות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן