דף הבית » תרופות סבתא » גירוד בעיניים – 12 תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם וטבעיות
dddadd ddaddadddd  daadaddaddaa dadc daddaad ddedadddcd

גירוד בעיניים – 12 תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם וטבעיות

גירוד בעיניים: 12 תרופות של סבתא מרחבי העולם

גירוד בעיניים הוא מצב שכיח המשפיע על אנשים בכל הגילאים.זו בעיה מעצבנת, אבל זה בדרך כלל לא רציני.למרבה המזל, יש כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על גירוד ולעזור לך להרגיש יותר בנוח.להלן שנים עשר תרופות מסורתיות שהועברו מסבתות ברחבי העולם.

קומפרסים קרים

אחד התרופות הטובות ביותר לגירוד עיניים הוא להשתמש בקומפרסים קרים.משרים מטלית כביסה נקייה במים קרים ואז מניחים בעדינות את הבד על עיניכם העצומות.זה יפחית את הדלקת ויקל מייד את תחושת הגירוד.לקבלת אפקט קירור נוסף, אחסן את מד הכביסה במקרר לפני השימוש בו.

תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה מרגיעה שיכולה לעזור להקל על גירוד בעיניים.כדי להשתמש בו, תלול שקית תה קמומילית במים חמים למשך כעשר דקות.אפשר לתה להתקרר ואז להחזיק בעדינות את התיק מעל העיניים העצומות שלך למשך מספר דקות.התה יסייע בהפחתת הדלקת ולהפחית את תחושת הגירוד.

טיפ:

לתועלת נוספת, שתו כוס תה קמומיל מדי יום.לתה יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת בעיניים.

פרוסות מלפפון

פרוסות מלפפון הן תרופה נפוצה לגירוד עיניים.למלפפונים תכונות קירור ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית גירוד ודלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, חותכים מלפפון לפרוסות דקות והניחו אותם על עיניכם העצומות.השאר את הפרוסות דולקות למשך 10 דקות ואז הסר.חזור על זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שקיות תה ירוק

תה ירוק הוא תרופה טבעית שיש לה תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית גירוד ודלקת בעיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, כבל שקית תה ירוק במים חמים למשך 10 דקות.אפשר לתה להתקרר ואז להניח את שקית התה מעל עיניך העצומות למשך מספר דקות.התה הירוק יסייע בהפחתת גירוד ודלקת.

אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית שיש לה תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות.כדי להשתמש בו, חתוך עלה אלוורה לשניים וחילץ את הג’ל.הניחו את הג’ל ישירות על עיניכם העצומות והשאירו אותו למשך 10 דקות.יש לשטוף את עיניך במים קרים אחר כך.חזור על זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

דבש

דבש הוא תרופה טבעית שיש לה תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית דבש אחת עם כפית מים חמים.מרחו בעדינות את התערובת על עיניכם העצומות והשאירו אותה למשך 10 דקות.יש לשטוף את עיניך במים קרים אחר כך.חזור על זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

פרוסות תפוחי אדמה

פרוסות תפוחי אדמה הן תרופה מסורתית המשמשת במשך מאות שנים כדי להקל על גירוד בעיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, חותכים תפוח אדמה לפרוסות דקות והניחו אותם על עיניכם העצומות.השאר את הפרוסות דולקות למשך 10 דקות ואז הסר.חזור על זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שמן זית

שמן זית הוא תרופה טבעית שיש לה תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של שמן זית עם כפית מים חמים.מרחו בעדינות את התערובת על עיניכם העצומות והשאירו אותה למשך 10 דקות.יש לשטוף את עיניך במים קרים אחר כך.חזור על זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מי מלח

מי מלח הם תרופה מסורתית ששימשה במשך מאות שנים כדי להקל על גירוד בעיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית מלח אחת עם כוס מים חמים.מרחו בעדינות את התערובת על עיניכם העצומות והשאירו אותה למשך 10 דקות.יש לשטוף את עיניך במים קרים אחר כך.חזור על זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

זרעי כוסברה

זרעי כוסברה הם תרופה טבעית עם תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של זרעי כוסברה עם כוס מים חמים.מרחי בעדינות את התערובת על עיניך העצומות והשאיר אותה דולקתלמשך 10 דקות.יש לשטוף את עיניך במים קרים אחר כך.חזור על זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית שיש לה תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של שמן קוקוס עם הקשר: הסעדים של סבתא לעיניים מגרדות ברחבי העולם הועברו מדור לדור ועדיין מתקבלות היום.תרופות טבעיות אלה יכולות לספק הקלה מעיניים מגרדות וקלות לשימוש.המאמר יכסה 12 סעדים של סבתא, כולל כיצד להשתמש בהם, ושאלות נפוצות על הסעדים הללו.

מה גורם לעיניים מגרדות?

עיניים מגרדות יכולות לנבוע ממגוון סיבות שונות, כולל אלרגיות, עיניים יבשות ומגרים סביבתי כמו אבק או עשן.אלרגיות הן הגורם השכיח ביותר לעיניים מגרדות, כאשר אבקנים, קשקשים לחיות מחמד, קרדית אבק הם הטריגרים הנפוצים ביותר.עיניים יבשות יכולות להיות גם סיבה, מכיוון שהעיניים אינן מסוגלות לייצר מספיק דמעות בכדי לשמור על העיניים משומנות.בנוסף, גירויים סביבתיים כמו אבק, עשן ורוח יכולים גם לגרום לעיניים מגרדות.

הסעדים של סבתא לעיניים מגרדות

סבתות ברחבי העולם פיתחו תרופות טבעיות לעיניים מגרדות כדי לספק הקלה.סעדים אלה קלים לשימוש ומקובלים על ידי אנשים רבים.להלן 12 תרופות של סבתא לעיניים מגרדות:

1.קומפרס קר

דחיסה קרה יכולה לעזור להפחית נפיחות ודלקת בעיניים.לשימוש, פשוט להשרות מטלית כביסה במים קרים, סובבים אותו ומורחים אותו על העיניים למשך 10-15 דקות.

2.פרוסות מלפפון

לפרוסות מלפפון השפעה על קירור שיכול לעזור להפחית גירוי וגרד בעיניים.לשימוש, חתוך מלפפון לפרוסות והניח אותם ישירות על העיניים למשך 10-15 דקות.

3.שקיות תה

שקיות תה יכולות לעזור להפחית את הדלקת והנפיחות הקשורים לעיניים מגרדות.לשימוש, תלולים שתי שקיות תה במים חמים למשך 5 דקות, מאפשרים להם להתקרר ואז מניחים אותם על העיניים למשך 10-15 דקות.

4.אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וגירוי בעיניים.לשימוש, החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה או מיץ על כדור כותנה ואז הניחו אותו על העיניים למשך 10-15 דקות.

5.קמומיל

קמומיל יכול לעזור להפחית גירוי וגרד בעיניים.לשימוש, תלולים שתי שקיות תה קמומיליות במים חמים למשך 5 דקות, מאפשרים להם להתקרר ואז מניחים אותם על העיניים למשך 10-15 דקות.

6.דבש

לדבש יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הגירוי והגרד בעיניים.לשימוש, החל כמות קטנה של דבש על כדור כותנה ואז הניחו אותו על העיניים למשך 10-15 דקות.

7.שמן קיק

לשמן קיק יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וגירוי בעיניים.לשימוש, החל כמות קטנה של שמן קיק על כדור כותנה ואז הניחו אותו על העיניים למשך 10-15 דקות.

8.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית את הגירוי והגרד בעיניים.לשימוש, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים, משרים כדור כותנה בתערובת ואז מניחים אותו על העיניים למשך 10-15 דקות.

9.סודה לשתייה

סודה לשתייה יכולה לעזור להפחית דלקת וגרד בעיניים.לשימוש, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים חמים, משרים כדור כותנה בתערובת ואז מניחים אותה על העיניים למשך 10-15 דקות.

10.תה ירוק

לתה ירוק יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וגירוי בעיניים.לשימוש, תלולים שתי שקיות תה ירוק במים חמים למשך 5 דקות, מאפשרים להם להתקרר ואז מניחים אותם על העיניים למשך 10-15 דקות.

11.מי מלח

מי מלח יכולים לעזור להפחית נפיחות וגירוי בעיניים.לשימוש, מערבבים כפית מלח אחת עם כוס מים חמים, משרים כדור כותנה בתערובת ואז מניחים אותו על העיניים למשך 10-15 דקות.

12.מכשפה לוז

Hitch Hazel יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וגירוי ב

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן