דף הבית » תרופות סבתא » עור פנים לחות – 24 התרופות של סבתא לטיפול יעיל ובית
dadda dadaddd dcdddaa  ddaadaddaddaa dadc daddaad dcdddaddc d

עור פנים לחות – 24 התרופות של סבתא לטיפול יעיל ובית

עור בריא ומיובש הוא אחד החלקים החשובים ביותר בגופנו.אמנם ישנן מספר דרכים לשמור על מראה הפנים ולהרגיש את המיטב, אך אחת הדרכים היעילות ביותר היא להבטיח שאתה מעניק לו לחות כראוי.אמנם ישנם אינספור קרם לחות שנקנו בחנות, אך רבים מלאים בכימיקלים קשים ומגרים העלולים לגרום נזק רב מתועלת.כדי לעזור לשמור על עורכם מאושר ובריא, אנו בוחנים 24 תרופות של סבתא לטיפול יעיל וביתי.

שמנים טבעיים

שמנים טבעיים הם כמה מהדרכים הטובות והבטחות ביותר להרים את עורכם.הם מכילים חומצות שומן, המסייעות לשמור על לחות העור ונראה בריא.חלק מהשמנים הטובים ביותר ללחות עורך כוללים קוקוס, אבוקדו ושמן שקדים.כולם עשירים בחומצות שומן, שיכולות לעזור לשמור על עורך לחות ולהראות במיטבו.

דבש

דבש הוא עוד קרם לחות טבעי נהדר.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בחיידקים הגורמים לאקנה ויכולים גם לעזור לרכך ולהרגיע את העור.ניתן לשלב דבש גם עם מרכיבים אחרים כמו שמן זית ליצירת קרם לחות חזק.

טיפ:

הקפד להשתמש רק בדבש גולמי ולא מעובד בעת השימוש בו כמסיכת פנים או קרם לחות.דבש מעובד הופשט מתכונותיו המועילות ויכול להיות פרודוקטיבי כאשר משתמשים בו על העור.

אלוורה

אלוורה הוא אחד המרכיבים הטבעיים הפופולריים ביותר לטיפול בעור.ידוע שהוא מרגיע מאוד ויכול לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.זה גם לחות להפליא ויכול לעזור לשמור על מראה העור ולהרגיש במיטבו.

מלפפון

מלפפון הוא עוד קרם לחות טבעי נהדר.הוא מכיל מספר ויטמינים ומינרלים חיוניים שיכולים לעזור לשמור על נראה שהעור נראה בריא ומיובש.זה יכול גם לעזור להפחית נפיחות ועיגולים כהים סביב העיניים.

יוגורט

יוגורט הוא עוד מרכיב טבעי נהדר לטיפול בעור.הוא ארוז בחומצה לקטית, שיכולה לעזור לחות את העור ולגרום לו להיראות ולהרגיש רך יותר.זה יכול גם לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.

אבוקדו

אבוקדו הוא מקור טבעי נהדר לחומצות שומן חיוניות וויטמינים.זה יכול לעזור לשמור על העור לחות ולהראות במיטבו.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.

בננה

בננה היא מקור טבעי נהדר לוויטמינים חיוניים, מינרלים וחומצות שומן.זה יכול לעזור לשמור על העור לחות ולהראות במיטבו.זה יכול גם לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.

שיבולת שועל

שיבולת שועל היא מקור טבעי נהדר לוויטמינים ומינרלים חיוניים.ידוע שהם לחות מאוד ויכולים לעזור לשמור על נראה שהעור ולהרגיש במיטבו.הם יכולים גם לעזור להפחית אדמומיות ודלקת.

חלב

חלב הוא מקור טבעי נהדר לחומצות שומן חיוניות וויטמינים.זה יכול לעזור למראה את העור ולהרגיש במיטבו.זה יכול גם לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא מרכיב טבעי נהדר לטיפול בעור.הוא מכיל מספר ויטמינים ומינרלים חיוניים שיכולים לעזור להראות את העור ולהרגיש במיטבו.זה יכול גם לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא עוד קרם לחות טבעי נהדר.הוא ארוז בוויטמין C, שיכול לעזור לשמור על נראה שהעור ולהרגיש במיטבו.זה יכול גם לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.

שמן שקדים

שמן שקדים הוא מקור טבעי נהדר לחומצות שומן חיוניות וויטמינים.זה יכול לעזור למראה את העור ולהרגיש במיטבו.זה יכול גם לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא מקור טבעי נהדר לחומצות שומן חיוניות וויטמינים.זה יכול לעזור למראה את העור ולהרגיש במיטבו.זה יכול גם לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.

שמן חוחובה

שמן חוחובה הוא מקור טבעי נהדר לחומצות שומן חיוניות וויטמינים.זה יכול לעזור למראה את העור ולהרגיש במיטבו.זה יכול גם לעזור להפחיתאדמומיות ודלקת.

שמן זית

שמן זית הוא מקור טבעי נהדר לחומצות שומן חיוניות

עור פנים לחות – 24 תרופות של סבתא לטיפול יעיל וביתי

חשוב לשמור על לחות בעור הפנים שלך, במיוחד בחודשי החורף בהם האוויר מייבש וקור יותר.עור פנים לחות יכול לעזור להפחית קמטים, כתמי גיל, קווים עדינים וסימני הזדקנות אחרים.סבתות משתמשות בתרופות טבעיות מזה שנים כדי לשמור על עורן נראה צעיר, בריא ומיוח.להלן 24 מהתרופות הטובות ביותר לטיפול יעיל וביתי בעור פנים לחות.

1.אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות רב עוצמה המסייע לשמור על התייבשות העור.זה יכול גם לעזור להרגיע את הגירוד, להפחית את האדמומיות ולהפחית את הדלקת.ניתן ליישם אלוורה ישירות על העור או להשתמש בו במסיכת פנים.

2.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא עוד קרם לחות נהדר לפנים.זה עוזר לנעול לחות ולהגן על העור מפני נזק סביבתי.שמן קוקוס יכול גם להפחית את המראה של קמטים וכתמי גיל.

3.דבש

דבש הוא חומר חומש טבעי, מה שאומר שהוא עוזר למשוך לחות לעור.זה יכול לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי, כמו גם להפחית את המראה של קמטים וכתמי גיל.

4.אבוקדו

אבוקדו הוא מקור נהדר לשומנים בריאים המסייעים לשמור על לחות העור.הוא עשיר גם בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור בהגנה על העור מפני נזק סביבתי.

5.שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי נהדר לפנים.זה עוזר לנעול לחות ויכול לעזור להפחית קמטים וכתמי גיל.

6.חלמון ביצה

חלמון ביצה הוא מקור נהדר לחומצות שומן וחלבונים, שיכולים לעזור לשמור על לחות העור.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.

7.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא פילינג טבעי שיכול לעזור בהסרת תאי עור מתים.זה יכול גם לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי, כמו גם להפחית את המראה של קמטים וכתמי גיל.

8.יוגורט

יוגורט הוא מקור נהדר לחומצה לקטית, שיכול לעזור לשמור על לחות העור.זה יכול גם לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי, כמו גם להפחית את המראה של קמטים וכתמי גיל.

9.חלב

חלב הוא מקור נהדר לחומצה לקטית, שיכולה לעזור לשמור על התייבשות העור.זה יכול גם לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי, כמו גם להפחית את המראה של קמטים וכתמי גיל.

10.פפאיה

פפאיה היא מקור נהדר לנוגדי חמצון ואנזימים, שיכולים לעזור להגן על העור מפני נזק סביבתי.זה יכול גם לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי, כמו גם להפחית את המראה של קמטים וכתמי גיל.

11.מיץ לימון

מיץ לימון הוא מעמד טבעי שיכול לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי.זה יכול גם לעזור להפחית את המראה של קמטים וכתמי גיל.

12.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי.זה יכול גם לעזור להפחית את המראה של קמטים וכתמי גיל.

13.תה ירוק

תה ירוק הוא מקור נהדר לנוגדי חמצון, שיכול לעזור להגן על העור מפני נזק סביבתי.זה יכול גם לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי, כמו גם להפחית את המראה של קמטים וכתמי גיל.

14.מי ורדים

מי ורדים הם מעיקים טבעיים שיכולים לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי.זה יכול גם לעזור להפחית את המראה של קמטים וכתמי גיל.

15.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי.זה יכול גם לעזור להפחית את המראה של קמטים וכתמי גיל.

16.שמן שקדים

שמן שקדים הוא מקור נהדר לחומצות שומן וחלבונים, שיכולים לעזור לשמור על לחות העור.זה יכול גם לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי, כמו גם להפחית את המראה של קמטים וכתמי גיל.

17.שמן חוחובה </h

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן