דף הבית » תרופות סבתא » מתיחת פנים – 20 תרופות של סבתא זמינות בבית ובמרפאות

מתיחת פנים – 20 תרופות של סבתא זמינות בבית ובמרפאות

קבלת מתיחת פנים מבלי להיכנס מתחת לסכין

האם אתה רוצה להחזיר את השעון לאחור למראה הפנים שלך?האם אתה מחפש דרך להשיג מראה צעיר מבלי להיכנס לסכין או לעבור נהלים רפואיים יקרים?ואז מתיחת פנים יכולה להיות התשובה עבורך.

מתיחת פנים היא הליך כירורגי המשמש להפחתת סימני הזדקנות על הפנים והצוואר.זה יכול להתייחס לקמטים, עור נפול וסימני הזדקנות נפוצים אחרים.אולם העלות, הזמן והסיכונים הפוטנציאליים הקשורים לניתוח יכולים להיות מעצורים.למרבה המזל, קיימות מספר חלופות למתיחת פנים שיכולות לעזור לך להשיג מראה צעיר ללא צורך בניתוח.

להלן 20 מהסעדים היעילים והסבתא הפופולריים ביותר לקבלת מתיחת פנים מבלי להיכנס מתחת לסכין.

1.עיסוי פנים

עיסוי פנים הוא דרך נהדרת לעורר זרימה ולהרגיע את שרירי הפנים.השתמש בתנועות עדינות ומעגליות ומרחי קרם לחות או שמן כדי לעזור לשמור על עורך לחות.פעולה זו על בסיס קבוע תעזור לשפר את גוון העור שלך ולהפחית את הקמטים.

2.מסכת לבנה ביצה

חלבוני ביצה יכולים לעזור להדק ולהקים את העור, כמו גם להפחית קמטים וקווים עדינים.כל שעליך לעשות הוא להקציף את הלבנים של שתי ביצים עד שהן קצף, ואז למרוח על הפנים והצוואר שלך.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

3.אלוורה

אלוורה יש תכונות מועילות רבות לעור ויכולות לעזור להפחית קמטים וקווים עדינים.זה יכול גם לעזור להפחית את הנפיחות והעיגולים הכהים.כל שעליך לעשות הוא למרוח קצת ג’ל אלוורה או מיץ על האזורים המושפעים פעמיים ביום כדי לעזור לשמור על עורך נראה צעיר ובריא.

4.מלפפון

למלפפונים השפעה על קירור על העור ויכולים לעזור להפחית את הנפיחות והעיגולים הכהים.כל שעליך לעשות הוא לחתוך מלפפון לפרוסות ולהניח אותם מעל העיניים שלך למשך 15 דקות.זה יכול לעזור להפחית קמטים ולתת לך מראה צעיר יותר.

5.טיפ ייחודי ומועיל:

השתמש ברולר ירקן או בכלי Gua SHA לאחר יישום מוצרי הפנים המועדפים עליך כדי לסייע בשיפור היעילות של המוצרים ולהפחית קמטים.

6.דבש

דבש הוא קרם לחות טבעי ויכול לעזור להפחית קמטים כאשר משתמשים בהם באופן קבוע.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של דבש על הפנים שלך והשאיר אותו דולק למשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

7.אבוקדו

אבוקדו עשיר בוויטמינים ובמינרלים, שיכולים לעזור להפחית קמטים ולהעניק לעור שלך זוהר בריא.פשוט מועכים אבוקדו ומורחים אותו על הפנים שלך למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

8.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי ויכול לעזור להפחית קמטים כאשר משתמשים בהם באופן קבוע.כל שעליך לעשות הוא לעסות כמה טיפות שמן קוקוס לעור שלך פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.פפאיה

פפאיה עשירה בנוגדי חמצון ויכולה לעזור להפחית קמטים כאשר משתמשים בהם באופן קבוע.פשוט מועכים פפאיה ומורחים אותה על הפנים שלך למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

10.חלב

חלב מכיל חומצה לקטית שיכולה לעזור להפחית קמטים ולהעניק לעור שלך זוהר בריא.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של חלב על הפנים שלך והשאיר אותו דולק למשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

11.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית קמטים ולתת לעור שלך זוהר בריא.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים חומץ תפוחים ומים ומרחי אותו על הפנים שלך עם כדור כותנה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

12.מיץ לימון

מיץ לימון עשיר בוויטמין C ויכול לעזור להפחית קמטים כאשר משתמשים בהם באופן קבוע.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של מיץ לימון על הפנים שלך והשאיר אותו דולק למשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

13.יוגורט

יוגורט עשיר בחומצה לקטית ויכול לעזור להפחית קמטים ולהעניק לעור שלך זוהר נעורים.כל שעליך לעשות הוא למרוח קצת יוגורט רגיל על הפנים שלך והשאיר אותו דולק למשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

14.תפוח אדמה

תפוחי אדמה הם תרופה טבעית נהדרת לקמטים.פשוט מגרד תפוח אדמהומרחי אותו על פניך למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

15.תה ירוק

חלק 2: היתרונות של מתיחת פנים – 20 תרופות של סבתא

זה לא סוד שמתיחות פנים הופכות פופולריות יותר ויותר.מסלבריטאים הוליוודיים ועד אנשים יומיומיים, מתיחות פנים הפכו לדרך פופולרית להחזיר את השעון לאחור ולהיראות צעיר יותר.אבל מדוע מתיחות פנים כל כך פופולריות?מהם היתרונות של מתיחות פנים?במאמר זה נחקור את היתרונות של מתיחות פנים וכיצד הם יכולים לעזור לך להיראות ולהרגיש צעיר יותר.

1.שיפור במראה הפנים

היתרון הברור ביותר של מתיחת פנים הוא שיפור במראה הפנים.מתיחת פנים יכולה לעזור להפחית את השפעות ההזדקנות, כמו עור נפול, קמטים וקווים.זה יכול גם לעזור להחזיר את נפח הפנים, ולהעניק לך מראה צעיר יותר.מתיחת פנים יכולה גם לעזור בשיפור המראה של קו הלסת והמחשוף שלך, מה שגורם לך להיראות צעיר ומושך יותר.

2.הערכה עצמית משופרת

יתרון נוסף של מתיחת פנים משפר את ההערכה העצמית.כשאתה נראה ומרגיש צעיר יותר, זה יכול לתת לך דחיפה של ביטחון.זה יכול להועיל במיוחד למי שחשים מודע לעצמו לגבי המראה שלהם בגלל סימני ההזדקנות.

3.תוצאות ארוכות טווח

מתיחות פנים יכולות לספק גם תוצאות לאורך זמן.אמנם משך הזמן המדויק של תוצאות מתיחת הפנים יימשכו ישתנו מאדם לאדם, אך אנשים רבים מגלים שהתוצאות שלהם יכולות להימשך מספר שנים ויותר.זה הופך את מתיחות הפנים לבחירה נהדרת עבור אלה המחפשים פיתרון לטווח הארוך להזדקנות.

20 הסעדים של סבתא למתיחת פנים

בנוסף למתיחות פנים מסורתיות, ישנם גם מספר סעדים של סבתא להצערה של הפנים.תרופות אלה נעות בין מריחת שמנים וקרמים טבעיים לשימוש בתרגילי פנים ספציפיים.להלן 20 תרופות של סבתא למתיחת פנים:

  • החל שמן קוקוס על הפנים שלך.
  • הכינו מסיכת פנים ביתית בעזרת דבש, לבן ביצה ומיץ לימון.
  • השתמש ברולר ירקן כדי לעסות את הפנים שלך.
  • מרחי מסכת עץ התה ומסכת אלוורה.
  • שתו מרק עצם כדי לעזור בשיפור ייצור הקולגן.
  • הכינו קרצוף פנים באמצעות סוכר ושמן זית.
  • נסה יוגה בפנים.
  • החל מסכת בננה ואבוקדו.
  • שתו תה ירוק על תכונותיו האנטי-אייג’ינג.
  • החל מסיכת עגבניות ודבש.
  • השתמש בסרום פנים עם שמנים טבעיים.
  • החל דבש על הפנים שלך.
  • נסה עיסוי פנים.
  • למרוח מסכת מיץ ביצה לבנה ומיון לימון.
  • השתמש באבן ירקן כדי לעזור לקמטים חלקים.
  • מרחי מסכת ביצה לבנה ושיבולת שועל.
  • נסה כוסות פנים לפנים.
  • החל מסכת יוגורט ודבש.
  • עיסוי שמן קיק לעור שלך.

ניתן להשתמש בתרופות אלה בעצמם או בשילוב עם מתיחת פנים מסורתית לקבלת תוצאות מקסימליות.למרות שסעדים אלה עשויים שלא לספק את אותן תוצאות כמו מתיחת פנים כירורגית, הם עדיין יכולים להועיל לשיפור מראה הפנים שלך ולעזור לך להיראות ולהרגיש צעיר יותר.

שאלות נפוצות: מהם הסיכונים של מתיחות פנים?

כמו כל הליך כירורגי, למתיחות פנים יש סיכונים קשורים.סיכונים אלה כוללים זיהום, הצטלקות, נזק עצבי ותוצאות לא אחידות.חשוב לדון בסיכונים אלה עם הרופא שלך לפני שתעבור מתיחת פנים כדי להבטיח שתבין את כל הסיכונים הפוטנציאליים ותקבל החלטה מושכלת.

מסקנה

מתיחות פנים הן דרך פופולרית להפחית את סימני ההזדקנות, והם יכולים לספק תוצאות לאורך זמן.בנוסף למתיחות פנים מסורתיות, ישנם גם מספר תרופות של סבתא שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בשיפור מראה הפנים שלך.תרופות אלה נעות בין מריחת שמנים וקרמים טבעיים לשימוש בתרגילי פנים ספציפיים.חשוב לדון בכל סיכונים פוטנציאליים עם הרופא שלך לפני שתעבור מתיחת פנים, כמו גם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן