דף הבית » תרופות סבתא » לקמטים – 14 ללא מרשם וסעדים של סבתא חמה
dcdadedddd  dcdcd dedadadd ddadadddd dadc daddaad dded

לקמטים – 14 ללא מרשם וסעדים של סבתא חמה

חלוף הזמן מסמן את עורנו בקמטים – סימן להזדקנות בלתי נמנע, אבל זה לא אומר שאנחנו לא יכולים לעשות שום דבר בקשר אליהם.למרות שישנם מוצרים ונהלים מרשם שיכולים לעזור להפחית את מראה הקמטים, ישנם גם מספר תרופות ביתיות וטכניקות טבעיות שתוכלו לנסות לעזור לשמור על עורך במראה נעורים ולהפחית את מראה הקמטים.להלן 14 מהסעדים הטובים ביותר ללא מרשם וסעדות סבתא לקמטים.

כוחם של נוגדי חמצון

נוגדי חמצון חיוניים לבריאות העור הנכונה ויכולים לעזור להפחית את הופעת הקמטים.נוגדי חמצון עוזרים להילחם ברדיקלים חופשיים, העלולים לפגוע בתאי העור ולגרום להתפתחות קמטים.אכילת מזונות עשירים בנוגדי חמצון כמו אוכמניות, חמוציות, תפוזים ורימונים יכולה לעזור לשמור על בריאות העור שלך ולהפחית קמטים.בנוסף, יישום סרום נוגד חמצון מקומי על עורך יכול לעזור לשמור על הידרציה של עורך ולהפחית את מראה הקמטים.

עיסוי פנים

עיסוי פנים הוא דרך יעילה להפחתת קמטים, מכיוון שהוא עוזר לעורר ייצור קולגן ולשפר את זרימת הדם בעור.שימוש בשמן פנים או שמנת המכילים מרכיבים טבעיים כמו שמן חוחובה, ויטמין E או שמן ורד לפני עיסוי הפנים שלך יכול לעזור לשמור על עורך לחות ולהפחית קמטים.

הַשָׁרָה

פילינג הוא דרך נהדרת להסיר תאי עור מתים ולעזור להפחית את הופעת הקמטים.על ידי פילינג הפנים שלך באופן קבוע, אתה יכול לעזור לשמור על עור חלק ולהפחית את מראה הקמטים.אתה יכול להשתמש בשפשוף פנים או במנקה פילינג עדין כדי לפטור את עורך.

לשתות הרבה מים

להישאר לחות הוא חיוני לעור בריא וזה יכול לעזור להפחית את הופעת הקמטים.הקפידו לשתות הרבה מים לאורך היום כדי לשמור על עורך לחות ולהפחית קמטים.

טיפ ייחודי ומועיל: שתו כוס מים עם דבר ראשון לימון בבוקר כדי לעזור לשמור על עורך לחות.

להפחית לחץ

לחץ יכול לגרום לגיל העור מהר יותר, מה שמוביל לקמטים.נקיטת צעדים להפחתת לחץ יכולה לעזור לשמור על עורך במראה נעורים ולהפחית את מראה הקמטים.דאג לקבל הרבה שינה, לתרגל טכניקות הרפיה כמו יוגה ומדיטציה, ולקח זמן לעשות דברים שאתה נהנה מהם.

H2 – שמנים טבעיים

שמנים טבעיים יכולים לעזור להפחית את מראה הקמטים ולשמור על עורך נראה נעורים.שמנים כמו שמן ארגן, שמן חוחובה ושמן ורדים מכילים חומצות שומן חיוניות ונוגדי חמצון שיכולים לעזור לשמור על לחות בעור, להפחית את הדלקת ולשפר את גמישות העור.

H2 – מסכות פנים

מסכות פנים יכולות לעזור לשמור על עורך לחות ולהפחית את מראה הקמטים.מסכות ביתיות העשויות עם מרכיבים כמו אבוקדו, דבש ויוגורט הם כל אפשרויות נהדרות.אתה יכול גם להשתמש במסכות שנקנו בחנות המכילות מרכיבים טבעיים כמו אלוורה, תה ירוק וחומצה היאלורונית.

H3 – מלפפון

מלפפון הוא תרופה טבעית נהדרת לקמטים.פשוט פורסים מלפפון והניחו את הפרוסות על הפנים.המלפפון יכול לעזור להפחית את הדלקת ולשמור על עורך לחות.

אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי אייג’ינג שיכולות לעזור להפחית את מראה הקמטים.אתה יכול למרוח ג’ל אלוורה ישירות על הפנים שלך או להשתמש בקרם או סרום שנקנו בחנות המכילים אלוורה.

מיץ לימון

מיץ לימון יכול לעזור להפחית קמטים ולהשאיר את עורכם נראה נעורים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות מיץ לימון במים, למרוח אותו על הפנים ולהשאיר אותו למשך 15 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים ולעקוב אחר קרם לחות.

ויטמין סי

ויטמין C חיוני לבריאות העור ויכול לעזור להפחית את מראה הקמטים.אכילת מזונות עשירים בוויטמין C כמו תפוזים, פלפלים ועגבניות יכולה לעזור לשמור על עורך נראה נעורים.בנוסף, אתה יכול גם להשתמש בסרום או קרם ויטמין C מקומי כדי לעזור להפחית קמטים.

עגבנייה

עגבניות עשירות בנוגדי חמצון ויכולות לעזור להפחית את מראה הקמטים.פשוט פורס עגבנייה ושפשף אותה בעדינות על הפנים שלךה.השאירו אותו למשך 15 דקות ושטפו אותו במים חמים.

דבש

דבש הוא תרופה נהדרת לקמטים, מכיוון שהוא עוזר לשמור על עורך לחות ויכול לעזור להפחית דלקת.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים דבש ומים ומרחי אותו על הפנים שלך.השאירו אותו למשך 15 דקות ושטפו אותו במים חמים.

שמן זית

שמן זית הוא תרופה טבעית נהדרת לקמטים, מכיוון שהוא עוזר לשמור על לחות בעור ועוזר להפחית את מראה הקמטים.כל שעליך לעשות הוא לעסות כמה טיפות שמן זית לעור שלך ולהשאיר אותו למשך 15 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים ולעקוב אחר קרם לחות.

יוגורט

יוגורט הוא

5.שמן קוקוס ודבש

שמן קוקוס ודבש הם שני מרכיבים חזקים שיכולים לעזור להפחית קמטים.שמן קוקוס מלא בנוגדי חמצון, המסייעים להילחם ברדיקלים חופשיים העלולים לפגוע בעור.דבש הוא חומר הומטום טבעי, מה שאומר שהוא עוזר לשמור על התייבשות העור ומגן עליו מפני היסודות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים יחד כפית אחת של שמן קוקוס וכפית דבש אחת עד שהיא יוצרת משחה.לעסות את העיסה הזו על העור ולהשאיר אותו במשך עשר דקות.יש לשטוף אותו במים חמים ולטפוח על עורך יבש.

6.מסכת לבנה ביצה

חלבוני ביצה עשירים בחומצות חלבון ואמינו המסייעות להדק את העור ולהחזק אותו.הם גם עוזרים להפחית דלקת ונזק רדיקלי חופשי.להכנת מסכה לבנה ביצה, להקציף ביצה אחת לבנה עד שהיא הופכת לקציפה.החל אותו על העור בעזרת מברשת או אצבעותיך.השאר את המסכה דולקת למשך רבע שעה לפני שטיפה אותה במים חמים.

7.מסכת פפאיה

פפאיה הוא מרכיב נהדר להפחתת קמטים.הוא מכיל אנזימים טבעיים המסייעים לפרק תאי עור מתים, מה שמקל עליהם על הסרתם.זה גם עוזר להגדיל את ייצור הקולגן, מה שמסייע לשמור על הנעורים במראה העור.כדי להכין מסכת פפאיה, מועכים לפפאיה אחת למעידה.מרחו אותו על העור והשאיר אותו דולק למשך 15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

8.אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות טבעי המסייע להפחתת קמטים וקווים עדינים.זה גם עוזר להפחית דלקת וגירוי בעור.כדי להשתמש בתרופה זו, החל ג’ל אלוורה טהור על העור והשאיר אותו דולק למשך 15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

9.אבוקדו ושמן זית

אבוקדו ושמן זית הם שני מרכיבים חזקים המסייעים להפחתת קמטים.אבוקדו עשיר בחומצות שומן המסייעות לשמור על העור לחות ומוזן.שמן זית הוא גם קרם לחות טבעי המסייע בהפחתת הדלקת ולהפחית את מראה הקמטים.להכנת מסכה, מועכים אבוקדו אחד ומערבבים אותה עם כף שמן זית אחת.מרחו את התערובת על העור והשאירו אותו במשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

10.מסכת בננה ודבש

בננות עשירות בנוגדי חמצון וויטמינים המסייעים בהגנה על העור מפני נזק רדיקלי חופשי.דבש הוא גם קרם לחות טבעי המסייע לשמור על העור לחות ומוזן.להכנת מסכה, מועכים בננה אחת ומערבבים אותה עם כף דבש אחת עד שהיא יוצרת משחה.מרחו את העיסה על העור והשאירו אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

11.מיץ לימון

מיץ לימון הוא מענק טבעי המסייע להפחתת קמטים וקווים עדינים.זה גם עוזר להפחית דלקת ולהבהיר כתמים כהים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים יחד כפית אחת של מיץ לימון וכפית מים אחת.מרחו את התערובת על העור והשאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

12.מיץ תפוחי אדמה

מיץ תפוחי אדמה הוא מענק טבעי המסייע להפחתת קמטים וקווים עדינים.זה גם עוזר להפחית דלקת ולקדם ריפוי עור.כדי להשתמש בתרופה זו, חילוץ את המיץ מתפוח אדמה אחד והחל אותו על העור.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

13.מי ורדים

מי ורדים הם קרם לחות טבעי ומסייעכדי להפחית קמטים וקווים עדינים.זה גם עוזר להפחית דלקת ולהגן על העור מפני נזק סביבתי.כדי להשתמש בתרופה זו, להשרות כרית כותנה במי ורדים ומורחים אותה על העור.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

14.מסכת יוגורט ודבש

יוגורט ודבש הם שני מרכיבים חזקים המסייעים להפחתת קמטים.יוגורט עשיר בחומצה לקטית המסייעת לפילינג את העור ולהפחית את מראה הקמטים.דבש הוא חומר הומטום טבעי המסייע לשמור על התייבשות העור ומוזן.להכנת מסכה, מערבבים יחד שתי כפות יוגורט וכף דבש אחת עד שהיא יוצרת משחה.החל את העיסה על העור

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן