דף הבית » תרופות סבתא » כיצד להכין מסיכת פנים לחות – 21 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים ומזינים

כיצד להכין מסיכת פנים לחות – 21 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים ומזינים

לחות את הפנים שלך חיוני להשגת עור בריא וזוהר.אמנם ישנם מוצרים רבים שנקנו בחנות, אך סבתות משתמשות במרכיבים טבעיים ומזינים במשך מאות שנים כדי ליצור מסכות פנים ביתיות המספקות לחות וחומרים מזינים נוספים.להלן 21 מתכוני מסכת הפנים לחות לסבתא, תוך שימוש במרכיבים שכבר יש לך במזווה שלך.

H2: מסכת פנים שמן זית ודבש

המתכון הפשוט הזה ארוז בנוגדי חמצון ובמרכיבים לחות.מערבבים יחד 2 כפות שמן זית ו -1 כף דבש גולמי.מורחים את התערובת על פניכם והשאירו אותה למשך 15 דקות.שטפו במים חמים וטפחו על פניכם יבשים.

H2: אבוקדו ומסיכת פנים יוגורט

אבוקדו הוא מזון -על העמוס בוויטמינים ומינרלים חיוניים.מועכים יחד 1/2 מאבוקדו עם 2 כפות יוגורט רגיל.החל את התערובת על הפנים שלך והשאיר אותה דולקת למשך 10 דקות לפני שטיפה אותה במים חמים.

H3: טיפ:

לקבלת הידרציה נוספת, מרחו קרם לחות או שמן לאחר שטיפת הפנים.

H2: מסכת פנים של בננה ושמן קוקוס

בננות מלאות בנוגדי חמצון נגד אייג’ינג ושמן קוקוס הוא מקור נהדר להתייבשות.מועכים יחד 1/2 מבננה עם כף שמן קוקוס.מורחים את התערובת על פניכם והשאירו אותה במשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

H2: מסכת פנים אלוורה ודבש

אלוורה הוא קרם לחות טבעי המסייע להרגיע את העור.מערבבים יחד 1 כף של ג’ל אלוורה עם 1 כף דבש.החל את התערובת על הפנים שלך והשאיר אותה דולקת למשך 20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

H2: מסכת פנים שיבולת שועל ויוגורט

שיבולת שועל היא דרך נהדרת לספק לעורכם לחות ויוגורט מלא בחומצה לקטית המסייעת לפילינג את העור.מערבבים יחד 1/2 כוס שיבולת שועל עם 2 כפות יוגורט רגיל.מורחים את התערובת על פניכם והשאירו אותה במשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

H2: מסכת פנים קוקוס ודבש

שמן קוקוס ודבש הם שניהם קרמי לחות טבעיים המסייעים לחות ולהזין את עורכם.מערבבים יחד 1 כף שמן קוקוס ו -1 כף דבש.החל את התערובת על הפנים שלך והשאיר אותה דולקת למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

H2: מסכת פנים של שמן ביצה ושמן זית

ביצים הן מקור נהדר לחלבון ושמן זית מספק דחיפה של לחות.מערבבים יחד חלמון ביצה עם 1 כף שמן זית.מורחים את התערובת על פניכם והשאירו אותה במשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

H2: מסכת פנים לקקאו ושמן קוקוס

קקאו מלא בנוגדי חמצון ושמן קוקוס הוא מקור נהדר להתייבשות.מערבבים יחד 1 כף אבקת קקאו עם כף שמן קוקוס.החל את התערובת על הפנים שלך והשאיר אותה דולקת למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

H2: חומץ תפוחים ומסכת פנים שמן קוקוס

חומץ סיידר תפוחים הוא שמן קוקוס טבעי ושמן קוקוס הוא מקור נהדר להתייבשות.מערבבים יחד 1 כף חומץ סיידר תפוחים עם כף שמן קוקוס.החל את התערובת על הפנים שלך והשאיר אותה דולקת למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

H2: מסכת שמן שקדים ומסיכת פנים דבש

שמן שקדים הוא מקור לחות נהדר ודבש עוזר להזין את העור.מערבבים יחד 1 כף שמן שקדים ו -1 כף דבש.מורחים את התערובת על פניכם והשאירו אותה במשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

7.מסכת אבוקדו ודבש

אבוקדו הוא מרכיב קרמי ועשיר בתזונה שיכול לעזור להרים ולהזין את עורך.דבש הוא חומר הומטום טבעי, מה שאומר שהוא יכול לעזור לשמור על רמת ההידרציה של העור שלך באיזון.שילוב של שני מרכיבים אלה יוצר מסיכת פנים שיכולה לעזור להזין ולהרטיב את עורכם.

להכנת מסכה זו, שלב אבוקדו אחד בשל אחד עם כף דבש אחת בקערה.השתמש במזלג כדי לרסק את האבוקדו ולערבב אותו עם הדבש עד שהוא יוצר משחה.מרחי את העיסה על הפנים שלך ותן לו לשבת 15 דקות.שוטפים עם וואט חםאה וטפח על הפנים שלך יבשות.

שאלות נפוצות: מהם היתרונות של מסכת אבוקדו ודבש?

השילוב של אבוקדו ודבש יכול לעזור להזין ולהרטיב את עורכם.אבוקדו עשיר בוויטמינים A, C ו- E, שיכולים לעזור בשיפור גוון העור והמרקם.דבש הוא חומר הומטום טבעי שיכול לעזור לשמור על עורך לחות.מסכה זו יכולה לעזור להפחית את המראה של קמטים וקווים עדינים, והיא יכולה גם לעזור בשיפור גמישות העור.

8.מסכת שמן קוקוס ומסכת אלוורה

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור לשמור על עורך לחות ולהזין.אלוורה היא תמצית צמחים טבעית הידועה בתכונות הריפוי והמרגיעות שלה.שילוב של שני מרכיבים אלה יוצר מסיכת פנים שיכולה לעזור להרגיע, להרטיב ולהגן על עורך.

להכנת מסכה זו, מערבבים כף אחת של שמן קוקוס עם שתי כפות ג’ל אלוורה בקערה.השתמש בכף כדי לערבב את החומרים עד שהוא יוצר משחה.מרחי את העיסה על הפנים שלך ותן לו לשבת 15 דקות.שוטפים במים חמים וטפחו על פניכם יבשים.

שאלות נפוצות: מהם היתרונות של מסכת שמן קוקוס ומסכת אלוורה?

השילוב של שמן קוקוס ואלוורה יכול לעזור להרגיע, לחות ולהגן על עורכם.שמן קוקוס עשיר בחומצות שומן, שיכולות לעזור בהלחות ולהזין את עורך.אלוורה ידועה בתכונות הריפוי והמרגיעות שלה, שיכולות לעזור להפחית דלקת וגירוי.מסכה זו יכולה לעזור להפחית את המראה של קמטים וקווים עדינים, והיא יכולה גם לעזור בשיפור גמישות העור.

9.מסכת חלב ודבש

חלב הוא מרכיב טבעי שיכול לעזור להזין ולהרטיב את עורכם.דבש הוא חומר הומטום טבעי, מה שאומר שהוא יכול לעזור לשמור על רמת ההידרציה של העור שלך באיזון.שילוב של שני מרכיבים אלה יוצר מסיכת פנים שיכולה לעזור להזין ולהרטיב את עורכם.

להכנת מסכה זו, מערבבים כף דבש אחת עם שתי כפות חלב בקערה.השתמש בכף כדי לערבב את החומרים עד שהוא יוצר משחה.מרחי את העיסה על הפנים שלך ותן לו לשבת 15 דקות.שוטפים במים חמים וטפחו על פניכם יבשים.

שאלות נפוצות: מהם היתרונות של מסיכת חלב ודבש?

השילוב של חלב ודבש יכול לעזור להזין ולהרטיב את העור שלך.חלב עשיר בוויטמינים ובמינרלים, שיכולים לעזור בשיפור גוון העור והמרקם.דבש הוא חומר הומטום טבעי שיכול לעזור לשמור על עורך לחות.מסכה זו יכולה לעזור להפחית את המראה של קמטים וקווים עדינים, והיא יכולה גם לעזור בשיפור גמישות העור.בנוסף, זה יכול לעזור להפחית דלקת וגירוי.

מסקנה

הכנת מסכת פנים לחות משלך היא דרך נהדרת לשמור על עורך לחות ולהזין.עם 21 הסעדים של סבתא אלה המבוססים על מרכיבים טבעיים ומזינים, אתה יכול ליצור מסיכת פנים המותאמת לצרכי העור שלך.בין אם אתם מחפשים מסיכה שתעזור להפחית קמטים או כזו שתעזור להרגיע ולהגן על עורכם, יש כאן תרופה.כבונוס נוסף, קל להכין את כל המסכות הללו ודורשות רק כמה מרכיבים פשוטים.

שילוב מרכיבים טבעיים ומזינים בשגרת טיפוח העור שלך יכול לעזור בשיפור גוון העור והמרקם, להפחית את המראה של קמטים וקווים עדינים ולשפר את גמישות העור.אז למה לא לנסות את מסכות הפנים האלה?

שאלות נפוצות: באיזו תדירות אוכל להשתמש במסיכת פנים לחות?

בדרך כלל מומלץ להשתמש במסיכת פנים לחות פעם או פעמיים בשבוע.עם זאת, עדיף להתייעץ עם רופא עור כדי לקבוע את התדירות המתאימה לעור שלך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן