דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בעור פנים – 12 תרופות של סבתא נפלאה ומוסמכת

טיפול בעור פנים – 12 תרופות של סבתא נפלאה ומוסמכת

7 טיפולי פנים טבעיים לעור רך וצעיר

כשמדובר בטיפולי עור פנים, אינך צריך לשבור את הבנק.סבתות משתמשות בטיפולים טבעיים במשך מאות שנים כדי לשמור על עורן נראה צעיר ובריא.להלן 12 תרופות של סבתא נפלאה ומוסמכת שיעזרו לכם להשיג את העור היפה, הרך והנוער שתמיד רציתם.

1.מסכת דבש

דבש הוא הומנטנט טבעי, כלומר הוא עוזר לשמור על עורך לחות ורך.כדי להשתמש בו כמסיכה, פשוט החל אותה על הפנים שלך ותן לו לשבת 15-20 דקות.שוטפים במים קרירים.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמש בדבש גולמי ואורגני למסכה שלך.

2.מסכת לבנה ביצה

חלבוני ביצה הם מקור נהדר לחלבון, המסייע לייצר ולגוון את העור.להכנת מסכה לבנה ביצה, פשוט הפרידו את הלבן מהחלמון, והקציפו אותה עד שהיא יוצרת פסגות רכות.מרחו את החלבונים על הפנים, הימנעו מהעיניים והפה, ונותנים לה לשבת 15 דקות.שוטפים במים קרירים.

3.ניקוי חלב

חלב שימש כניקוי טבעי במשך מאות שנים.כדי להשתמש בו כניקוי פנים, פשוט משרים כדור כותנה בתערובת של חלב ומים, והשתמש בו כדי לנגב את הפנים בעדינות.שוטפים במים קרירים.

4.מסכת יוגורט

יוגורט עמוס בנוגדי חמצון וחומצה לקטית, המסייעת לשמור על עור נראה צעיר ובריא.כדי להשתמש בה כמסיכה, פשוט מרחי שכבה דקה על הפנים שלך ותן לה לשבת 15 דקות.שוטפים במים קרירים.

5.מסכת פנים מלפפון

מלפפונים עשירים בוויטמינים ובמינרלים, ומכילים מעצבים טבעיים המסייעים להפחתת נפיחות ודלקת.להכנת מסיכת פנים מלפפון, פשוט מועכים מלפפון ומערבבים אותה עם כמה טיפות מיץ לימון.החל את המסכה על הפנים שלך ותן לה לשבת 15 דקות.שוטפים במים קרירים.

6.מסכת פנים אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ולחות.להכנת מסכת פנים אלוורה, פשוט מערבבים כמה טיפות של ג’ל אלוורה עם כמה טיפות דבש.החל את התערובת על הפנים שלך ותן לה לשבת 15-20 דקות.שוטפים במים קרירים.

7.מסכת פנים שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי המסייע לשמור על העור רך ומיובש.להכנת מסכת פנים שמן קוקוס, פשוט מחממים כמה כפות שמן קוקוס במיקרוגל למשך מספר שניות, ומורחים אותה על הפנים.תן לזה לשבת 15 דקות ולשטוף במים קרירים.

טיפ ייחודי:

אם יש לך עור שומני, נסה להוסיף כמה טיפות שמן עץ התה למסכת שמן הקוקוס שלך.לשמן עץ התה תכונות טבעיות מעיקות שיכולות לעזור להפחית את הברק.

חלק 2: התרופות של סבתא לטיפול בעור פנים

סבתא ידעה הכי טוב, ורבים מהתרופות הביתיות שלה עדיין עובדות היום.להלן שתים עשרה מהטיפולים האהובים עליה לעור הפנים:

1.מסכת דבש ויוגורט

שלב כף דבש אחת וכף אחת של יוגורט רגיל להכנת משחה.החל את העיסה על הפנים שלך והשאיר אותה במשך 15 דקות לפני השטיפה במים פושרים.המסכה הפשוטה הזו עוזרת לחות ולהזין את עורכם.

2.מסכת פנים בננה

מועכים בננה בשלה אחת ושילבו אותה עם כף דבש אחת וכף שמן זית אחד להכנת משחה.החל את העיסה על הפנים שלך והשאיר אותה במשך 15 דקות לפני השטיפה במים פושרים.מסכה זו עוזרת לחות ולרכך את עורכם.

3.מסכת מלפפון ושיבולת שועל

מערבבים כף אחת של שיבולת שועל עם כף אחת של מיץ מלפפונים להכנת משחה.החל את העיסה על הפנים שלך והשאיר אותה במשך 15 דקות לפני השטיפה במים פושרים.מסכה זו עוזרת להרגיע ולרענן את עורכם.

4.מסכת ג’ל אלוורה ורה

החל על פניך ג’ל אלוורה והשאיר אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים פושרים.מסכה זו עוזרת לחות ולהרגיע את עורכם.

5.מסכת לבנה ביצה

להקציף ביצה אחת לבנה עד שהיא מקציפה ומורחים אותה על הפנים שלך.השאירו אותו לרבע דקות לפני השטיפה במים פושרים.מסכה זו עוזרת להדק ולתחת אותךR עור.

6.מסכת עגבניות ושיבולת שועל

מערבבים כף שיבולת שועל אחת עם כף אחת של מיץ עגבניות להכנת משחה.החל את העיסה על הפנים שלך והשאיר אותה במשך 15 דקות לפני השטיפה במים פושרים.מסכה זו עוזרת להבהיר ולהזין את עורכם.

7.מסכת חלב ודבש

שלב שתי כפות חלב וכף דבש אחת להכנת משחה.החל את העיסה על הפנים שלך והשאיר אותה במשך 15 דקות לפני השטיפה במים פושרים.מסכה זו עוזרת לרכך ולהרגיע את עורך.

8.מסכת אבוקדו

מעשה אבוקדו אחד בשל ומורח אותו על הפנים שלך.השאירו אותו לרבע דקות לפני השטיפה במים פושרים.מסכה זו עוזרת להטיל ולהזינה את עורכם.

9.מסכת שמן קוקוס

מרחו את שמן הקוקוס על פניכם והשאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים פושרים.מסכה זו עוזרת לחות ולהגן על עורכם.

10.מסכת קמח אורז

מערבבים כף אחת של קמח אורז עם כף אחת של יוגורט להכנת משחה.החל את העיסה על הפנים שלך והשאיר אותה במשך 15 דקות לפני השטיפה במים פושרים.מסכה זו מסייעת לפילינג ולרענן את עורכם.

11.מסכת מיץ לימון

מערבבים כף אחת של מיץ לימון עם כף דבש אחת להכנת משחה.החל את העיסה על הפנים שלך והשאיר אותה במשך 15 דקות לפני השטיפה במים פושרים.מסכה זו עוזרת להבהיר ולאזן את גוון העור שלך.

12.מסכת חומץ תפוחים

מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כף מים אחת כדי להכין משחה.החל את העיסה על הפנים שלך והשאיר אותה במשך 15 דקות לפני השטיפה במים פושרים.מסכה זו עוזרת להבהיר ולאזן את עורך.

שימוש בטיפולים טבעיים אלה יכול לעזור לך לשמור על עור בריא וקורן.אך זכרו תמיד, אם יש לכם חששות בעור, הקפידו להתייעץ עם רופא עור או איש מקצוע לטיפול בעור לפני שתנסו אף אחד מהתרופות הללו.

סיכום

הסעדים של סבתא הם עדיין דרך יעילה לדאוג לעור שלך כיום.ממסכות דבש ויוגורט ועד מסכות חומץ תפוחים, שנים עשר טיפולים טבעיים אלה יכולים לעזור לכם לשמור על עור בריא וקורן.אבל אם יש לך חששות בעור, הקפד להתייעץ עם רופא עור או איש מקצוע בתחום טיפוח העור לפני שתנסה אף אחד מהתרופות הללו.

שאלות נפוצות

מהו טיפול בעור פנים? </h

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן