דף הבית » תרופות סבתא » מסכת פנים – 22 התרופות של סבתא לטיפול מהיר ומרגיע
dedadbdaa dadaddd  ddaadaddaddaa dadc daddaad dcdddaddc deddda

מסכת פנים – 22 התרופות של סבתא לטיפול מהיר ומרגיע

הזדקנות בחינניות: 22 הסעדים של סבתא לטיפולי מסכת פנים מהירים ומרגיעים

ככל שאנו מתבגרים, העור שלנו הופך להיות יבש יותר ומועיל יותר לקמטים ולקווים עדינים.כדי לשמור על עורנו נראה צעיר וקורן, טיפולי מסכות פנים רגילים הם חיוניים.ניתן להשתמש במסכות פנים כדי לחות, לפילינג ולהפחתת קמטים תוך זמן קצר.אבל טיפולים אלה יכולים להיות יקרים וגוזלים זמן.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שהועברו מסבתות דרך הדורות.להלן 22 טיפולי מסיכת פנים מהירים ומרגיעים המשתמשים רק במרכיבים טבעיים.

1.מסכת פנים של דבש ויוגורט

מסיכת פנים זו מושלמת לאנשים עם עור יבש או רגיש.השילוב של דבש ויוגורט עוזר לחות ולהרגיע את העור.להכנת מסכה זו, מערבבים כף דבש אחת וכף אחת של יוגורט רגיל.מרחו את התערובת על עורכם והשאירו אותו למשך 10 דקות.שוטפים במים חמים.

2.מסכת פנים שיבולת שועל ודבש

שיבולת שועל היא מרכיב נהדר לשימוש במסכות פנים בגלל תכונותיו המתייבשות והפילינג.להכנת מסכת פנים זו, מערבבים כף דבש אחת עם כף שיבולת שועל אחת.מרחו את התערובת על עורכם והשאירו אותו למשך 10 דקות.שוטפים במים חמים.

3.מסכת פנים של אבוקדו ושמן זית

השילוב של אבוקדו ושמן זית יוצר מסיכת פנים עשירה ומזינה.אבוקדו עשירים בחומצות שומן חיוניות המסייעות בהלחות ולרכך את העור.להכנת מסכת פנים זו, מועכים אבוקדו אחד בשל ומערבב אותה עם כף שמן זית אחד.מרחו את התערובת על עורכם והשאירו אותו למשך 15 דקות.שוטפים במים חמים.

טיפ:

לקבלת דחיפה נוספת של הידרציה, הוסיפו כפית דבש אחת לתערובת האבוקדו ושמן הזית לפני שמריחים אותו על עורך.

4.מסכת פנים של ביצה וחלב

חלבוני ביצה הם מרכיב טבעי נהדר לשימוש במסכות פנים מכיוון שהם עוזרים להפחית קמטים ולהדק את העור.להכנת מסכת פנים זו, מערבבים לבן ביצה אחת עם כף חלב אחת.מרחו את התערובת על עורכם והשאירו אותו למשך 15 דקות.שוטפים במים חמים.

5.מסכת פנים לימון ודבש

לימונים הם מרכיב טבעי נהדר להתבהרות וגוון עור בערב.להכנת מסכת פנים זו, מערבבים מיץ של לימון אחד עם כף דבש אחת.מרחו את התערובת על עורכם והשאירו אותו למשך 10 דקות.יש לשטוף במים חמים.

חלק 2: 22 הסעדים של סבתא למסכת פנים טיפול מהיר ומרגיע

כשמדובר בטיפול בעור שלך, ישנן מגוון דרכים לעשות זאת.אחת הדרכים הטובות ביותר היא להשתמש במסכות פנים.מסכות פנים יכולות לעזור להרגיע ולהזין את העור תוך מתן טיפול מהיר ומרגיע.להלן 22 תרופות של סבתא למסיכת פנים טיפול מהיר ומרגיע.

1.מסכת דבש ושיבולת שועל

ניתן להשתמש במסיכת דבש ושיבולת שועל להסרת זיהומים מהעור תוך מתן אפקט מרגיע ומרגיע.כדי להכין מסכה זו, מערבבים חלקים שווים דבש ושיבולת שועל והחל אותה על הפנים.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני ששטיפתם במים פושרים.

2.מסכת מלפפון ויוגורט

מלפפונים ידועים בתכונות הקירור והמרגיעות שלהם, מה שהופך אותם נהדרים למסכות פנים.שלב מלפפון אחד עם שתי כפות של יוגורט רגיל ומערבב אותם יחד עד לקבלת תערובת חלקה.מרחו את התערובת על הפנים, השאר אותה למשך 15 דקות ואז שטפו במים פושרים.

3.חלבוני ביצה ומסכת מיץ לימון

חלבוני ביצה ומיץ לימון מייצרים מסיכת פנים נהדרת לחיטוב ולהידוק העור.הפרד ביצה אחת לבנה מחלמון הביצה ומערבבים אותה עם כף מיץ לימון.מרחו את התערובת על הפנים והשאירו אותה במשך 15 דקות לפני השטיפה.

4.מסכת אבוקדו ושמן זית

אבוקדו נהדר לעור בגלל תכונותיהם לחות והזין.שלב אבוקדו פירה אחד עם כף אחת של שמן זית לייצור מסכת פנים.למרוח את התערובת על הפנים ולאהיש לו רבע דקות לפני השטיפה.

5.מסכת בננה ושמן קוקוס

בננות ארוזות בוויטמינים ומינרלים שיכולים לעזור להזין ולהתייבש את העור.מועכים בננה אחת ושילבו אותה עם כף אחת של שמן קוקוס.מרחו את התערובת על הפנים והשאירו אותה במשך 15 דקות לפני השטיפה.

6.עגבניות ומסכת יוגורט

עגבניות נהדרות להבהרת העור ויכולות לעזור להפחית את הדלקת.שלב עגבנייה מחית אחת עם שתי כפות של יוגורט רגיל ומרחי את התערובת על הפנים.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה.

7.מסכת תפוח ודבש

תפוחים ארוזים בנוגדי חמצון שיכולים לעזור להזין את העור בזמן שדבש יכול לעזור להרגיע ולחות אותו.מועכים תפוח אחד ושלב אותו עם כף דבש אחת.מרחו את התערובת על הפנים והשאירו אותה במשך 15 דקות לפני השטיפה.

8.מסכת אלוורה ודבש

אלוורה ידועה בזכות תכונותיה לחות ומרגיעות, מה שהופך אותו נהדר למסכות פנים.שלב כף אחת של ג’ל אלוורה עם כף דבש אחת ומורחים את התערובת על הפנים.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה.

9.מסכת שמן זית ודבש

שמן זית נהדר להתייבשות והזנת העור בזמן שדבש יכול לעזור להרגיע אותו.שלב כף אחת של שמן זית עם כף דבש אחת ומרחי את התערובת על הפנים.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה.

10.מסכת כורכום ויוגורט

כורכום ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והחיטוי, מה שהופך אותו נהדר למסכות פנים.שלב כפית אחת של כורכום עם שתי כפות יוגורט רגיל ומרחי את התערובת על הפנים.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה.

11.חומץ תפוחים ומסיכת דבש

חומץ סיידר תפוחים ידוע בתכונותיו האנטי-חיוביות והאנטי דלקתיות, מה שהופך אותו נהדר למסכות פנים.שלב כף אחת של חומץ תפוחים עם כף דבש אחת ומרחי את התערובת על הפנים.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה.

מסקנה

מסכות פנים הן דרך נהדרת להרגיע ולהזין את העור תוך מתן טיפול מהיר ומרגיע.סבתות משתמשות בסעדים אלה במשך דורות, והן עדיין יעילות כתמיד.נסה את אחד הסעדים המוזכרים במאמר זה ובדוק כיצד זה יכול לעזור בשיפור המראה והתחושה של עורך.

שאלות נפוצות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן