דף הבית » תרופות סבתא » מיצוק העור – 13 תרופות סבתות יעילות ואיכותיות
deddadda ddadda  daadaddaddaa daddaaddaa ddaddcddaa ddddbd

מיצוק העור – 13 תרופות סבתות יעילות ואיכותיות

היופי של אישה היה נושא לדיון מאז שחר הזמן.בעוד שחלק מעדיפים להשתמש במוצרים יקרים שנקנו בחנות, אחרים מסתמכים על שיטות מיושנות.הסעדים של סבתא הם דרך מצוינת לשמור על עורך נראה רענן וצעיר ללא תג המחיר הכבד.בין אם אתם מחפשים לעסוק את עורכם או להפחית קמטים, הנה 13 תרופות של סבתא יעילות ואיכותיות שיעזרו לכם להשיג את התוצאות שאתם מחפשים.

1.מסכת לבנה ביצה

חלבוני ביצה הם דרך נהדרת ליצור את עורכם ולהפחית קמטים.כדי להכין מסכה זו, הפרידו בלבן ביצה מהחלמון והקציפו אותה עד שהיא יוצרת פסגות נוקשות.מרחי את הביצה הלבנה על הפנים שלך והשאיר אותה כ- 30 דקות לפני השטיפה במים חמים.לבן הביצה יעזור להדק ולהקים את עורכם, ולהשאיר אותו מרגיש רענן.

2.דבש ויוגורט

דבש ויוגורט ידועים שניהם בזכות תכונותיהם המאושרות בעור.להכנת מסכה זו, שלב כף אחת של יוגורט וכף דבש אחת בקערה.החל את התערובת על הפנים שלך והשאיר אותה דולקת למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.חומצת הלקטיקה הטבעית ביוגורט עוזרת לייצר את העור, ואילו הדבש עוזר להרטיב ולהזין.

טיפ ייחודי ומועיל

כדי למקסם את היתרונות של מסכה זו, נסה להוסיף לתערובת כמה טיפות שמן אתרי (כמו לבנדר או קמומיל).שמנים אתריים עוזרים להזין את העור ולקדם עור בריא.

3.שמן שקדים וסוכר

שמן שקדים משמש זה מכבר כתרופה לטיפול בעור בגלל תכונות הלחות והאנטי אייג’ינג שלו.להכנת מסכה זו, שלב כף אחת של שמן שקדים וכף סוכר אחת בקערה.קרצפו בעדינות את התערובת על הפנים שלך בתנועות עגולות למשך מספר דקות לפני ששטיפה במים חמים.הסוכר מסייע בפילינג ולהסיר תאי עור מתים, ואילו שמן השקדים עוזר להזין את העור ולהקים את העור.

4.חלב וכורכום

חלב וכורכום ידועים שניהם בזכות תכונותיהם המאושרות בעור.להכנת מסכה זו, שלב כף אחת של חלב וכפית כורכום בקערה.החל את התערובת על הפנים שלך והשאיר אותה דולקת למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.חומצת החלב בחלב מסייעת לייצר העור, ואילו הכורכום מסייע בהפחתת דלקת ואדמומיות.

5.שמן קוקוס ומיץ לימון

שמן קוקוס ומיץ לימון ידועים שניהם בתכונות המאמצות את העור שלהם.להכנת מסכה זו, שלב כף אחת של שמן קוקוס וכפית מיץ לימון בקערה.מעסה בעדינות את התערובת על הפנים שלך בתנועות עגולות למשך מספר דקות לפני ששטיפה במים חמים.שמן הקוקוס מסייע בהלחות ולהזין את העור, ואילו מיץ הלימון מסייע בהפחתת הקמטים ולהקים את העור.

חלק 2: מרכיבים טבעיים לייצור העור

גורמים הזדקתיים וסביבתיים יכולים לגרום לעור לאבד את יציבותו וגמישותו.למרבה המזל, ישנם מרכיבים טבעיים רבים שניתן להשתמש בהם כדי לסייע ביציבה ולגוון את העור.להלן 13 סעדים של סבתא איכותית שיכולים לעזור לך להשיג גוון עור צעיר ומוצק יותר:

1.כורכום

כורכום הוא נוגד חמצון חזק שיכול לעזור להפחית דלקת ולשפר את גמישות העור.זה ידוע גם בתכונותיו האנטי-אייג’ינג, והוא יכול לעזור להפחית את המראה של קמטים וקווים עדינים.כדי להשתמש בו ליצירת עור, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כף דבש אחת וכפית יוגורט אחת.החל את התערובת על הפנים שלך והשאיר אותה דולקת למשך 15-20 דקות לפני שטיפתו.

2.פפאיה

פפאיה עשירה בנוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים, שיכולים לעזור למוצק ולגוון את העור.הוא מכיל גם אנזימים שיכולים לעזור לפילינג את העור, להסיר תאים מתים ולחשוף עור נעורים יותר.כדי להשתמש בו, מועכים כוס פפאיה בשלה למשחה ומורחים אותה על הפנים.השאירו אותו למשך 20 דקות לפני שטיפתו במים קרירים.

3.ביצה wמכה

חלבוני ביצה עשירים בחלבון, שיכולים לעזור ליציבה ולגוון את העור.הם מכילים גם ויטמינים ומינרלים שיכולים לעזור להפחית את המראה של קמטים וקווים עדינים.כדי להשתמש בו ליצירת עור, הפרידו בין חלבוני הביצה מהחלמונים והקציפו אותם עד שהם יוצרים פסגות נוקשות.מרחו את התערובת הלבנה של הביצה על הפנים והשאירו אותה למשך 15-20 דקות לפני שטיפתם.

4.אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור יציב ולגוון את העור.זה ידוע גם בתכונותיו האנטי-אייג’ינג, והוא יכול לעזור להפחית את המראה של קמטים וקווים עדינים.כדי להשתמש בו ליצירת עור, חלץ את הג’ל מעלה אלוורה והחל אותו על הפנים שלך.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני שטיפתו.

5.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור בשיפור גמישות העור ולהפחית את מראה הקמטים וקווים עדינים.זה ידוע גם בזכות תכונותיו האנטי-אייג’ינג, והוא יכול לעזור לחדש ולגוון את העור.כדי להשתמש בו, עיסוי כמות קטנה של שמן קוקוס לעור שלך והשאיר אותו למשך 15-20 דקות לפני שטיפתו.

6.דבש

דבש הוא חומר הומטום טבעי שיכול לעזור למשוך לחות לעור ולשפר את גמישות העור.זה ידוע גם בתכונותיו האנטי-אייג’ינג, והוא יכול לעזור להפחית את המראה של קמטים וקווים עדינים.כדי להשתמש בו לייצור עור, מערבבים כף דבש אחת עם כפית אחת של אבקת כורכום וכפית יוגורט אחת.החל את התערובת על הפנים שלך והשאיר אותה דולקת למשך 15-20 דקות לפני שטיפתו.

7.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא פילינג טבעי שיכול לעזור בהסרת תאי עור מתים ולחשוף עור צעיר יותר.זה ידוע גם בתכונותיו האנטי-אייג’ינג, והוא יכול לעזור להפחית את המראה של קמטים וקווים עדינים.כדי להשתמש בו לייצור עור, מערבבים כוס שיבולת שועל אחת עם כף דבש אחת וכפית יוגורט אחת.החל את התערובת על הפנים שלך והשאיר אותה דולקת למשך 15-20 דקות לפני שטיפתו.

8.אבוקדו

אבוקדו הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור בשיפור גמישות העור ולהפחית את המראה של קמטים וקווים עדינים.זה ידוע גם בזכות תכונותיו האנטי-אייג’ינג, והוא יכול לעזור לחדש ולגוון את העור.כדי להשתמש בו, מועכים אבוקדו בשל אחד למשחה והחל אותו על הפנים שלך.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני שטיפתו.

9.מיץ לימון

מיץ לימון עשיר בוויטמין C, שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את גמישות העור.זה ידוע גם בתכונותיו האנטי-אייג’ינג, והוא יכול לעזור להפחית את המראה של קמטים וקווים עדינים.כדי להשתמש בו לייצור עור, מערבבים כף אחת של מיץ לימון עם כף דבש אחת וכפית אחת של יוגורט.החל את התערובת על הפנים שלך והשאיר אותה דולקת למשך 15-20 דקות לפני שטיפתו.

10.יוגורט

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן