דף הבית » תרופות סבתא » סינוס פילונידלי – 13 תרופות סבתות חשובות ובריאות
daddadda daddcddadddcd  daadaddaddaa daddaaddaa ddaddddaa

סינוס פילונידלי – 13 תרופות סבתות חשובות ובריאות

מהו סינוס פילונידלי?

סינוס פילונידלי הוא חור קטן או כיס בתחתית עצם הזנב (Coccyx) שלעתים קרובות נדבק.זה נגרם כתוצאה מהצטברות שיער, זיעה ופסולת עור באזור, מה שעלול להוביל לדלקת וזיהום.ניתן לכנות גם סינוס פילונידלי כציסטה פילונידאלית, מורסה פילונידאלית או מחלה פילונידאלית.תסמינים של סינוס פילונידאלי עשויים לכלול אדמומיות, נפיחות, כאב, ניקוז מוגלה או דם וריח רע.

הסעדים של סבתא לסינוס פילונידלי

סינוס פילונידלי יכול להיות כואב ולא נוח, ויכול להיות קשה לטיפול בו.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים ולהפחית את הסיכון לזיהום.להלן 13 מהסעדים היעילים והבריאים ביותר של סבתא לסינוס הפילונידלי.

1.שמור על האזור נקי

הדבר החשוב ביותר שאתה יכול לעשות כדי למנוע ולטפל בסינוס הפילונידלי הוא לשמור על האזור נקי.המשמעות היא שטיפה קבועה של האזור עם סבון ומים, לבוש בגדים נקיים ולהימנע מכל פעילויות שיכולות לגרום לגירוי או לטראומה לאזור.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת וכאב.לשימוש, מדללים את חומץ התפוחים במים ומורחים ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו כעשר דקות לפני השטיפה.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.לשימוש, מדללים את שמן עץ התה במים ומורחים ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו כעשר דקות לפני השטיפה.

4.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות וכאב.לשימוש, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כמה טיפות מים ומורחים ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו כעשר דקות לפני השטיפה.

5.קומפרסים חמים

החלת קומפרסים חמים על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית נפיחות וכאב.לשימוש, משרים מטלית נקייה במים חמים ומורחים ישירות על האזור הפגוע למשך כעשר דקות.

6.אמבטיה מלח אפסום

השרידה באמבטיית מלח אפסום יכולה לעזור להפחית נפיחות וכאב.לשימוש, הוסיפו שתי כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה וספיגה במשך כרבע שעה.

7.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית ויכול לעזור להפחית דלקת וכאב.לשימוש, לרסק שיני שום או שתיים של שום ומרחים ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו כעשר דקות לפני השטיפה.

8.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת וכאב.לשימוש, החל שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו כעשר דקות לפני השטיפה.

9.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עיקרי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת וכאב.לשימוש, מדללים את לוז המכשפה במים ומורחים ישירות על האזור הנגוע.השאירו אותו כעשר דקות לפני השטיפה.

10.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ויכולה לעזור להפחית נפיחות וכאב.לשימוש, החל ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו כעשר דקות לפני השטיפה.

11.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת וכאב.לשימוש, החל דבש גולמי ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו כעשר דקות לפני השטיפה.

12.מלפפון

מלפפון הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות וכאב.לשימוש, חתוך מלפפון לפרוסות דקות והחל ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו כעשר דקות לפני השטיפה.

13.לימון

לימון הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת וכאב.לשימוש, חותכים לימון לפרוסות דקות ומורחים ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו כעשר דקות לפני השטיפה.

טיפים למניעת

הסעדים של סבתא לסינוס פילונידלי

סינוס פילונידלי הוא מצב המשפיע על האזור הסמוך לעצם הזנב.זו ציסטה אומורסה הנוצרת ברקמה השומנית בין הישבן.מצב זה יכול לגרום לאי נוחות רבה ויכול להוביל לזיהום אם לא מטופלים כראוי.למרבה המזל, ישנם סעדים רבים של סבתא שניתן להשתמש בהם כדי לסייע בניהול מצב זה ולהעניק הקלה.להלן שלוש עשרה תרופות סבתות חשובות ובריאות לסינוס הפילונידלי.

1.קומפרסים חמים

אחד הסעדים הפופולריים והיעילים ביותר של סבתא לסינוס הפילונידלי הוא קומפרסים חמים.קומפרסים חמים יכולים לעזור להפחית דלקת, כאב ונפיחות באזור המושפע.כדי להכין דחיסה חמה, משרים מטלית נקייה במים חמים ומורחים אותו על האזור הכואב.השאירו את הדחיסה למשך 15 עד 20 דקות, ואז שטפו אותו במים חמים.

2.אמבטיות מלח אפסום

Epsom Salt הוא תרופה פופולרית לסינוס הפילונידלי.מלח אפסום מכיל מגנזיום סולפט, שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב באזור הפגוע.כדי להכין אמבטיית מלח אפסום, הוסיפו שתיים עד ארבע כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה וספגו בתוכה 15 עד 20 דקות.

3.כורכום

כורכום הוא חומר אנטי דלקתי רב עוצמה שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לסינוס הפילונידלי.כדי להשתמש בכורכום כתרופה, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס חלב חם ושתה אותה פעמיים ביום.אתה יכול גם להכין משחה על ידי ערבוב אבקת כורכום עם מים ולהחיל אותה ישירות על האזור המושפע.

4.שום

שום הוא תרופה ידועה עבור מחלות רבות, כולל סינוס פילונידלי.כדי להשתמש בשום כתרופה, לרסק שניים עד שלוש שיני שום ומערבבים אותם עם כף דבש.צרכו תערובת זו פעמיים ביום כדי לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לסינוס הפילונידלי.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית למגוון מחלות, כולל סינוס פילונידלי.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושתה אותו פעמיים ביום.אתה יכול גם להחיל חומץ תפוחים ישירות על האזור המושפע.

6.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לסינוס הפילונידלי.כדי להשתמש בשמן עץ התה כתרופה, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כף שמן קוקוס ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.

7.אלוורה

אלוורה הוא חומר אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לסינוס הפילונידלי.כדי להשתמש באלוורה כתרופה, החל ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע.אתה יכול גם לצרוך מיץ אלוורה פעמיים ביום כדי לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לסינוס הפילונידלי.

8.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לסינוס הפילונידלי.כדי להשתמש במכשפות לוז כתרופה, ערבבו כמה טיפות לוז מכשפה עם כף שמן קוקוס והמרחו אותו ישירות על האזור הנגוע.

9.שמן זית

שמן זית הוא חומר אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לסינוס הפילונידלי.כדי להשתמש בשמן זית כתרופה, מערבבים כמה טיפות שמן זית עם כף שמן קוקוס ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.

10.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא חומר אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לסינוס הפילונידלי.כדי להשתמש בשמן קוקוס כתרופה, מערבבים כמה טיפות של שמן קוקוס עם כף שמן זית ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.

11.חבילות חמות וקרות

חבילות חמות וקרות הן תרופה פופולרית לסינוס הפילונידלי.חבילות חמות וקרות יכולות לעזור להפחית את הדלקת באזור הפגוע ולספק הקלה מכאב.להכנת חבילה חמה וקרה, מלאו מטלית נקייה במים חמים וקרים ומורחים אותה על האזור הפגוע.עזוב את ה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן