דף הבית » תרופות סבתא » סחרחורת ובחילה-21 תרופות סבתות טבעיות ומהירות להקדמה
daddadddadaa dddddcd  daadaddaddaa daddaaddaa dddadddaa dde

סחרחורת ובחילה-21 תרופות סבתות טבעיות ומהירות להקדמה

עייפות, בחילה וסחרחורת הם כולם תסמינים שכיחים של מגוון מצבים ויכולים להיגרם על ידי מגוון גורמים.אבל לא משנה מה הסיבה הבסיסית, חשוב למצוא תרופות מהירות וטבעיות כדי להקל על אי הנוחות.סבתות ברחבי העולם משתמשות בתרופות ביתיות במשך מאות שנים כדי לעזור לטפל בסחרחורת ובבחילה, וניתן להכין רבים מהתרופות הללו במהירות ובקלות בנוחות הבית שלך.להלן 21 סעדים טבעיים ומהירים להנהיגה לסבתא כדי לעזור להקל על סחרחורת ובחילה.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לסחרחורת ובחילה.על פי ההערכה, היא מסייעת בהפחתת הדלקת ולשפר את זרימת הדם, מה שיכול לעזור להקל על סחרחורת ובחילה.אתה יכול לקחת כמוסות ג’ינג’ר, לשתות תה ג’ינג’ר או להרתיח שורש ג’ינג’ר טרי במים וללגום מהתה שהתקבל.

לימון

לימונים עשירים בוויטמין C ומשמשים לאורך ההיסטוריה כדי להקל על בחילות וסחרחורת.כדי להשתמש בו, סחטו לימון לכוס מים חמים ושתו אותם.אתה יכול גם להוסיף דבש או סוכר כדי להמתיק את המשקה.

טיפ ייחודי:

ניתן גם להכין לימונדה בעזרת מיץ לימון, סוכר ומים סחוטים טריים.זו יכולה להיות דרך מרעננת וטעימה לעזור להקל על סחרחורת ובחילה.

PEPPERMINT

מנטה היא דרך נהדרת לעזור להקל על בחילות וסחרחורת.אתה יכול ליטול כמוסות מנטה מנטה או לשתות תה מנטה.אתה יכול גם להוסיף שמן מנטה לאמבטיה או לעסות אותו לעור שלך.

חומץ תפוחים

על פי ההערכה, חומץ תפוחים מסייע בעיכול ולהפחית את הבחילות והסחרחורת.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושתה אותו.אתה יכול גם להוסיף דבש או סוכר כדי להמתיק את המשקה.

ציפורן

ציפורן שימשו זה מכבר כדי להקל על בחילות וסחרחורת.כדי להשתמש בו, הרתיחו כמה ציפורות במים ושתו את התה שהתקבל.אתה יכול גם להוסיף דבש או סוכר כדי להמתיק את המשקה.

זרעי שומר

על פי ההערכה, זרעי שומר מסייעים בהפחתת הדלקת ולשפר את העיכול, מה שיכול לעזור להקל על בחילות וסחרחורת.כדי להשתמש בו, הרתיחו כמה כפיות זרעי שומר במים ושותים את התה שהתקבל.אתה יכול גם להוסיף דבש או סוכר כדי להמתיק את המשקה.

זרעי כמון

על פי ההערכה, זרעי כמון מסייעים בשיפור העיכול ולהפחית את הדלקת, שיכולים לעזור להקל על בחילות וסחרחורת.כדי להשתמש בו, הרתיחו כמה כפיות זרעי כמון במים ושתו את התה שהתקבל.אתה יכול גם להוסיף דבש או סוכר כדי להמתיק את המשקה.

קמומיל

על פי ההערכה, קמומיל מסייע בהפחתת הדלקת ולשפר את העיכול, מה שיכול לעזור להקל על בחילות וסחרחורת.כדי להשתמש בו, הרתיחו כמה כפיות פרחי קמומיל במים ושתו את התה שהתקבל.אתה יכול גם להוסיף דבש או סוכר כדי להמתיק את המשקה.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא שורש רב עוצמה ששימש זה מכבר להרגעת בחילות וסחרחורת.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות, והוא ידוע כמפחית את הסימפטומים הקשורים לבחילות וסחרחורת.כדי להשתמש בג’ינג’ר לטיפול בבחילות וסחרחורת, תוכלו להכין תה או ללעוס על חתיכת שורש ג’ינג’ר טרי.אתה יכול גם לרכוש כמוסות ג’ינג’ר מחנות מזון הבריאות המקומי שלך.

א.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא דרך קלה וטעימה לטיפול בבחילות וסחרחורת.להכנת תה ג’ינג’ר, התחל בקילוף וגריר חתיכת שורש ג’ינג’ר בגודל 2 אינץ ‘.הכניסו את הג’ינג’ר המגורד בסיר מים רותחים ותלולים למשך 5-10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים דבש או לימון אם רוצים.שתו את התה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

ב.ללעוס על שורש ג’ינג’ר

אם אין לך זמן להכין תה ג’ינג’ר, אתה יכול ללעוס במהירות חתיכת שורש ג’ינג’ר טרי.הלעיסה על שורש הג’ינג’ר מסייעת להפחתת בחילות וסחרחורת על ידי הרגעת מערכת העיכול.

3.מנטה

מנטה היא תרופה טבעית נוספת לבחילה וסחרחורת.המנטול במנטה עוזר להקל על הבחילות ואת האפקט המרגיע שלהTS יכול לעזור להפחית את הסחרחורת.כדי להשתמש במנטה לטיפול בבחילה וסחרחורת, תוכלו לשתות תה מנטה או לקחת כמוסות מנטה.

א.תה מנטה

תה מנטה הוא דרך נהדרת להפחית את בחילות וסחרחורת.להכנת תה מנטה, תלול 1 כפית של עלי מנטה מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים דבש או לימון אם רוצים.שתו את התה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

ב.כמוסות מנטה

אם אין לך זמן להכין תה מנטה, אתה יכול לקחת כמוסות מנטה.ניתן לרכוש כמוסות מנטה מנטה בחנות מזון הבריאות המקומי שלך וקל לקחת אותם.

מסקנה

סחרחורת ובחילה יכולים להיות מתישים ולא נעימים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים הקשורים לתנאים אלה.מתה ג’ינג’ר ועד כמוסות מנטה מנטה, ישנם הרבה תרופות של סבתא קלות ומהירות לתכפישות שיכולות לעזור להפחית את בחילות וסחרחורת.

שאלות נפוצות

ש: מהם כמה תרופות טבעיות לבחילות וסחרחורת?

א: כמה תרופות טבעיות לבחילה וסחרחורת כוללות תה ג’ינג’ר, לעיסה על שורש ג’ינג’ר, תה מנטה וכמוסות מנטה.

לסיכום, הסעדים של הסבתא לבחילה וסחרחורת הם בטוחים, טבעיים וקלים להכנה.על ידי שימוש בתרופות אלה, אתה יכול להפחית את הסימפטומים הקשורים לתנאים אלה ולחיות חיים מאושרים ובריאים יותר. סחרחורת ובחילה יכולים להיות לא נעימים ומתישים, כך שחשוב לנקוט בצעדים הנדרשים כדי להפחית את הסימפטומים ולחיות טוב יותרחַיִים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן