דף הבית » תרופות סבתא » נפיחות וכאב בברך – 15 תרופות של סבתא להכנה מהירה ומבוססת על ניסיון
dadaddddaa ddbdd dddada  daadaddaddaa dadc daddaad dcddbdad

נפיחות וכאב בברך – 15 תרופות של סבתא להכנה מהירה ומבוססת על ניסיון

נפיחות וכאב בברך – 15 תרופות של סבתא להכנה מהירה

כאבי ברכיים ונפיחות יכולים להוות מקור לאי נוחות ומצוקה עצומים.זה יכול לנוע בין קל לחמור, תלוי בסיבות ובחומרת המצב.לרוע המזל, כאבי ברכיים הם בעיה שכיחה, כאשר אנשים רבים סובלים ממנה בשלב כלשהו בחייהם.אמנם חיוני להתייעץ עם רופא לאבחון וטיפול נאותים, אך ישנם גם כמה תרופות של סבתות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות במהירות.להלן רשימה של 15 תרופות כאלה שנמצאו יעילות להפחתת כאבי ברכיים ונפיחות.

H2 – שיטת אורז

שיטת האורז היא ראשי תיבות למנוחה, קרח, דחיסה וגובה.זוהי אחת השיטות הנפוצות ביותר לטיפול בכאבי ברכיים ונפיחות.השלב הראשון הוא לנוח את הברך המושפעת לפחות יומיים.במהלך תקופה זו ניתן ליישם קרח על האזור המושפע במשך 15 דקות כל שעתיים.זה יעזור להפחית את הנפיחות והכאב.דחיסת הברך עם תחבושת תעזור גם להפחית את הנפיחות.לבסוף, העלאת הרגל מעל רמת הלב תעזור להפחית את הנפיחות ואי הנוחות.

H2 – טיפול בחום

טיפול בחום הוא תרופה יעילה נוספת להפחתת כאבי ברכיים ונפיחות.מריחת כרית חום או בקבוק מים חמים על הברך המושפעת תעזור לשחרר את השרירים ולהפחית את הנפיחות.חשוב להבטיח שהחום לא יהיה חם מדי, מכיוון שזה עלול לגרום לגירוי ודלקת נוספת.טיפול בחום צריך להיעשות במשך 15-20 דקות, מספר פעמים ביום.

H3 – טיפ מועיל

להקלה מקסימאלית, חלופי בין חום לטיפול קר.מרחו חום למשך 15-20 דקות ואז עברו לטיפול קר (ICE) למשך 15-20 דקות נוספות.חזור על מחזור זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפול בנפיחות וכאב בברך – 15 תרופות של סבתא

כאבי ברכיים ונפיחות יכולים להיות בעיה מאוד לא נוחה ומעצבנת.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית במהירות את הנפיחות והכאב בברך.תרופות אלה הועברו מדור לדור על ידי סבתות, והוכחו כיעילות כאשר משתמשים בהן כראוי.

1.קומפרס חם

דחיסה חמה מסייעת לספק הקלה מהכאב והנפיחות על ידי הגדלת זרימת האזור הנגוע.להכנת דחיסה חמה, השתמש במטלית נקייה או מגבת והשרות אותו במים חמים.החל אותו על הברך למשך כעשר דקות.חזור על נוהל זה 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.חבילת קרח

חבילות קרח הן דרך נהדרת להפחית נפיחות וכאב בברך.כל שעליך לעשות הוא לעטוף כמה קוביות קרח במטלית נקייה ולהניח אותו על האזור הפגוע.השאר אותו כעשר דקות ואז הסר אותו.חזור על התהליך מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.כרית חום

רפידות חום הן עוד תרופה נהדרת לכאבי ברכיים ונפיחות.פשוט מניחים כרית חום על האזור הפגוע למשך כעשר דקות.זה יגדיל את זרימת הדם ויפחית את הדלקת.

4.פעילות גופנית

תרגילים עדינים כמו הליכה או שחייה יכולים להועיל לכאבי ברכיים.תרגילים אלה עוזרים להפחתת הדלקת ולשפר את הניידות של הברך.

5.אמבטיה מלח אפסום

אמבטיות מלח אפסום הן תרופה מצוינת להפחתת נפיחות וכאב בברך.כל שעליך לעשות הוא להוסיף 2-3 כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה ומשרות כ 20 דקות.חזור על תהליך זה מספר פעמים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב בברך.פשוט מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כוס חלב חם ושותה אותה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד תרופה נהדרת לכאבי ברכיים ונפיחות.כל שעליך לעשות הוא לערבב 1 כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כוס מים חמים ושותה אותם פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נהדרת עבורהפחתת דלקת וכאב בברך.כל שעליך לעשות הוא לערבב 1 כף של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ולשתות אותו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.שום

לשום תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב בברך.פשוט מערבבים 2-3 שיני שום כתוש עם כוס חלב חם ושותים אותו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.שמן זית

שמן זית הוא תרופה מצוינת לכאבי ברכיים ונפיחות.פשוט מערבבים 2 כפות שמן זית עם כוס חלב חם ושותים אותו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

11.אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב בברך.פשוט החל ג’ל אלוורה על האזור המושפע מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

12.שמן חרדל

לשמן חרדל יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב בברך.פשוט לעסות את האזור המושפע בשמן חרדל 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

13.עלי כרוב

עלי כרוב הם תרופה מצוינת להפחתת נפיחות וכאב בברך.פשוט הניחו כמה עלי כרוב על האזור הפגוע במשך כ 20 דקות.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

14.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה נהדרת להפחתת דלקת וכאב בברך.כל שעליך לעשות הוא לערבב 1 כפית פלפל קאיין בכוס מים חמים ולשתות אותם פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

15.טיפול חם וקור

טיפול חם וקור הוא תרופה יעילה להפחתת נפיחות וכאב בברך.התחל על ידי יישום קומפרס חם על האזור המושפע למשך כעשר דקות.לאחר מכן, עברו לדחיסה קרה וחזרו על אותו תהליך.

סיכום

כאבי ברכיים ונפיחות יכולים להיות מעצבנים ולא נוחים, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית במהירות את הנפיחות והכאב בברך.הסעדים האלה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן