דף הבית » תרופות סבתא » נפיחות ברגליים – 7 תרופות מרגיעות ויעילות של סבתא

נפיחות ברגליים – 7 תרופות מרגיעות ויעילות של סבתא

נפיחות ברגליים: 7 תרופות מרגיעות ויעילות של סבתא
נפיחות ברגליים יכולה להיות בעיה שכיחה, במיוחד אצל אלה שנמצאים על רגליהם לפרקי זמן ארוכים.החדשות הטובות הן שיש מגוון תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את הנפיחות והאי נוחות.להלן שבעה מהפופולריות ביותר:

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נהדרת לנפיחות ברגליים.זה עוזר להפחתת דלקת ונפיחות, וגם עוזר להפחית את הכאב.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושתה אותו פעמיים ביום.

מלח אפסום

Epsom Salt הוא תרופה טבעית נהדרת לנפיחות ברגליים.זה עוזר להפחתת דלקת ונפיחות, וגם עוזר להפחית את הכאב.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים שתי כפות מלח אפסום בכוס מים חמים וספגו את כפות הרגליים בתוכו למשך 20 דקות.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית נהדרת לנפיחות ברגליים.זה עוזר להפחתת דלקת ונפיחות, וגם עוזר להפחית את הכאב.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר טחון בכוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

ערמון סוס

ערמון סוס הוא תרופה טבעית נהדרת לנפיחות ברגליים.זה עוזר להפחתת דלקת ונפיחות, וגם עוזר להפחית את הכאב.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים כפית אחת של תמצית ערמונים של סוס בכוס מים חמים ושתה אותה פעמיים ביום.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה טבעית נהדרת לנפיחות ברגליים.זה עוזר להפחתת דלקת ונפיחות, וגם עוזר להפחית את הכאב.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים כפית אחת של פלפל קאיין בכוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית נהדרת לנפיחות ברגליים.זה עוזר להפחתת דלקת ונפיחות, וגם עוזר להפחית את הכאב.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים כפית אחת של מיץ לימון בכוס מים חמים ושתו אותו פעמיים ביום.

שמן חרדל

שמן חרדל הוא תרופה טבעית נהדרת לנפיחות ברגליים.זה עוזר להפחתת דלקת ונפיחות, וגם עוזר להפחית את הכאב.כדי להשתמש בו, פשוט לעסות את הרגליים עם שמן חרדל חם למשך 15 דקות פעמיים ביום.

טיפ ייחודי:

דרך קלה ויעילה להפחתת נפיחות ברגליים היא להחיל קומפרס קר על האזור המושפע למשך 10 דקות בכל פעם.זה יעזור להפחית דלקת ונפיחות, כמו גם להפחית כאב.

תרופות ביתיות לנפיחות ברגליים

נפיחות ברגליים יכולה להיות בעיה לא נוחה ולעיתים כואבת.זה יכול להיגרם על ידי מגוון מצבים כמו הריון, אי ספיקה ורידית כרונית, השמנת יתר, בצקת ואי ספיקת לב או לב.למרבה המזל, ישנם מגוון תרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ברגליים.להלן שבעה תרופות ביתיות ששימשו סבתות במשך מאות שנים כדי לעזור להפחית נפיחות ברגליים.

1.קומפרסים קרים

השימוש בדחיסה קרה באזור הפגוע הוא אחד התרופות הביתיות הפופולריות והיעילות ביותר לנפיחות ברגליים.קומפרסים קרים יכולים לעזור להפחית דלקת ולהעניק הקלה מהתסמינים הלא נוחים הקשורים לנפיחות ברגליים.כדי ליצור קומפרס קר, עטפו כמה קוביות קרח במגבת דקה ומורחים אותה על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.אתה יכול לעשות זאת מספר פעמים ביום.

2.גובה

הרמת הרגליים מעל הלב יכולה לעזור להפחית נפיחות ברגליים.הרמת הרגליים יכולה לעזור להפחית את הלחץ בעורקים, מה שיסייע בהפחתת הנפיחות.לשם כך, שכב על גבך והציע את הרגליים שלך על כרית או כרית.זה יעזור להפחית את הנפיחות ברגליים.

3.פעילות גופנית

פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור להפחית את נפיחות הרגליים על ידי שיפור זרימת הדם.פעילות גופנית מסייעת בהגברת זרימת הדם והנוזל הלימפה בגוף, מה שיכול לעזור להפחית נפיחות.הליכה, שחייה ומתיחות קלות הם כולם תרגילים טובים כדי לעזור להפחית את נפיחות הרגליים.

4.עיסוי

אִמָאהתנגדות לאזור הנגוע יכולה גם לעזור להפחית את נפיחות הרגליים.העיסוי עוזר לעורר את מערכת הלימפה, שיכולה לעזור להפחית נפיחות.זה גם עוזר להגדיל את זרימת הדם באזור הפגוע, שיכול לעזור להפחית נפיחות.

5.תרופות צמחיות

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים כדי לעזור להפחית נפיחות ברגליים.כמה מהתרופות הצמחיות הפופולריות ביותר לנפיחות ברגליים כוללות ג’ינג’ר, כורכום, גינקו בילובה וערמון סוסים.ניתן לקחת עשבי תיבול אלה כתה, תוספי מזון או משמשים כטיפולים אקטואליים.

6.שינויים בתזונה

ביצוע שינויים תזונתיים יכול גם לעזור להפחית את נפיחות הרגליים.אכילת דיאטה עשירה בפירות וירקות, הימנעות ממזון מעובד ומטוגן, והגבלת צריכת מלח יכולה כולם לעזור להפחית נפיחות ברגליים.שתיית מים רבים יכולה גם לעזור לשטוף רעלים ולהפחית נפיחות.

7.גרבי דחיסה

גרבי דחיסה יכולים גם לעזור להפחית את נפיחות הרגליים.גרבי דחיסה מפעילים לחץ על הרגליים, מה שמסייע בהפחתת הנפיחות והשיפור במחזור הדם.ניתן ללבוש אותם במהלך היום או בלילה כדי לעזור להפחית את הנפיחות.

מסקנה

נפיחות ברגליים יכולה להיות בעיה כואבת ולא נוחה, אך שבעת התרופות הבתים הללו יכולות לעזור להפחית את הנפיחות ולספק הקלה.קומפרסים קרים, גובה, פעילות גופנית, עיסוי, תרופות צמחי מרפא, שינויי דיאטה וגרבי דחיסה הם כולם תרופות ביתיות יעילות לנפיחות ברגליים.נסה כמה מהתרופות הללו וראה מה הכי מתאים לך.

שאלות נפוצות

ש: מהם התרופות הביתיות היעילות ביותר לנפיחות ברגליים?

א: התרופות הביתיות היעילות ביותר לנפיחות ברגליים כוללות קומפרסים קרים, גובה, פעילות גופנית, עיסוי, תרופות צמחים, שינויי דיאטה וגרבי דחיסה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן