דף הבית » תרופות סבתא » נפיחות ביד – 14 הסעדים של סבתא פופולריים בין כל הגילאים ובריאים
dadaddddaa ddd  ddadadddd dadc daddaad daddaddcdadddd d

נפיחות ביד – 14 הסעדים של סבתא פופולריים בין כל הגילאים ובריאים

נפיחות ביד – 14 הסעדים של סבתא פופולריים בין כל הגילאים

הנפיחות בידיים יכולה להיות די כואבת ולא נוחה.זה יכול להיגרם ממצבים שונים, כמו דלקת, נקעים ודלקת פרקים.למרבה המזל, ישנם כמה סעדים של סבתא שיכולים לעזור להקל על הכאב ולהפחית את הנפיחות.להלן 14 תרופות ישנות שעדיין פופולריות כיום.

קרח

ICE הוא תרופה מנוסה ואמיתית להפחתת נפיחות והקלה על כאבים.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע או לעטוף תחילה מגבת או בד.החלת קרח למשך 15 דקות מספר פעמים ביום יכולה לעזור להפחית נפיחות ולהקל על אי הנוחות.

חוֹם

שימוש בקומפרס חם או חם יכול לעזור להפחית את הנפיחות ולהגדיל את זרימת הדם לאזור הפגוע.זה יכול גם לעזור להקל על חלק מהכאב.יש ליישם את החום למשך 15 עד 20 דקות בכל פעם וניתן לחזור עליו מספר פעמים ביום.

גוֹבַה

הרמת האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית נפיחות בכך שהיא מאפשרת לכוח המשיכה לנקז את הנוזל הרחק מהאזור הכואב.נסה לשמור על האזור המושפע המוגדל מעל רמת ליבך למשך 10 עד 15 דקות בכל פעם.

דְחִיסָה

שימוש בתחבושת או עטיפה כדי לדחוס את האזור הפגוע יכול לעזור להפחית נפיחות ולספק תמיכה לאזור.וודא שהעטוף אינו הדוק מדי וכי הוא לא מנתק את זרימת הדם.

טיפולי צמחים

עשבי תיבול רבים הם בעלי תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות.עשבי תיבול נפוצים המשמשים לנפיחות כוללים כורכום, ג’ינג’ר, פלפל קאיין ושום.ניתן ליטול אותם דרך הפה או להחיל ישירות על האזור המושפע.

דבש

דבש הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע או להילקח דרך הפה.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית נפיחות ולהעניק הקלה מהכאב.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור הפגוע או להילקח דרך הפה.

H2: שמנים אתרים

שמנים אתרים כמו לבנדר, מנטה ואקליפטוס יכולים לעזור להפחית נפיחות ולהקל על הכאב.ניתן ליישם אותם ישירות על האזור המושפע או להשתמש בהם במפזר ארומתרפיה.

H2: פעילות גופנית

תרגילי מתיחה עדינים יכולים לסייע בהפחתת הנפיחות ולהגדיל את זרימת הדם לאזור הפגוע.תרגילים בעלי השפעה נמוכה כמו הליכה, שחייה ויוגה יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על אי הנוחות.

לְעַסוֹת

עיסוי יכול לעזור להפחית נפיחות ולשפר את זרימת הדם לאזור הפגוע.זה יכול גם לעזור להקל על חלק מהכאב הקשור לנפיחות.

מגנזיום

מגנזיום הוא מינרל שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על אי הנוחות.ניתן ליטול אותו דרך הפה או ליישם ישירות על האזור המושפע.

דִיאֵטָה

אכילת תזונה בריאה יכולה לעזור להפחית דלקת ולהקל על אי הנוחות.אכילת דיאטה עשירה בפירות, ירקות ודגנים מלאים יכולה לעזור להפחית נפיחות.

H3: טיפ מועיל:

כאשר מתמודדים עם נפיחות ביד, חשוב לנוח את האזור ולהימנע מפעילויות המחמירות אותו.כמו כן, הקפידו לשתות הרבה מים שיעזרו לשטוף רעלים ולהפחית את הדלקת.

הסעדים של סבתא לנפיחות ביד

ידיים נפוחות יכולות להיות לא נוחות ויכולות להפריע לפעילויות היומיומיות.לסבתות יש לעתים קרובות סעדים למחלות נפוצות שיכולות להועיל באופן מפתיע.להלן 14 תרופות של סבתא לידיים נפוחות הפופולריות בין כל הגילאים ובריאים אם משתמשים בהם כראוי.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחי מרפא שימשו במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות.אלה כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של צמחי מרפא לידיים נפוחות.

  • תה קמומיל: תה קמומיל יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות בידיים ובפרקי כף היד.כדי להכין את התה, תלול כפית אחת של פרחי קמומיל בכוס מים חמים למשך חמש דקות.מסננים ושותים את התה שלוש פעמים ביום.
  • תה נענע: תה נענע יש קירור טבעי ותכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות בידיים.כדי להכין את התה, תלול כפית אחתשל עלי נענע מיובשים בכוס מים חמים למשך חמש דקות.מסננים ושותים את התה שלוש פעמים ביום.
  • תה ג’ינג’ר: תה ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית נפיחות בידיים.כדי להכין את התה, תלול כפית אחת של שורש ג’ינג’ר מגורד בכוס מים חמים למשך חמש דקות.מסננים ושותים את התה שלוש פעמים ביום.

שינויים באורח החיים

ביצוע שינויים באורח החיים יכול גם לעזור להפחית נפיחות בידיים.להלן כמה מהשינויים הפופולריים ביותר באורח החיים עבור הידיים הנפוחות:

  • מנוחה: מנוחה הידיים יכולה לעזור להפחית נפיחות בידיים.נסה להימנע מפעילויות הדורשות תנועה או מתח חוזר על עצמו.
  • קרח: החלת קרח על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית נפיחות בידיים.עטפו את הקרח בבד ומורחים אותו על האזור המושפע למשך 15 דקות בכל פעם.
  • גובה: הרמת הידיים מעל הלב יכולה לעזור להפחית נפיחות בידיים.נסה לשמור על הידיים מוגבהות לפחות 30 דקות בכל פעם.
  • פעילות גופנית: תרגילים עדינים כמו מתיחה יכולים לעזור להפחית נפיחות בידיים.נסה לבצע את התרגילים מספר פעמים ביום.

תרופות ביתיות לנפיחות ביד

תרופות ביתיות יכולות להיות טיפול יעיל בידיים נפוחות.להלן כמה מהתרופות הביתיות הפופולריות ביותר לידיים נפוחות:

  • שום: שום ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית נפיחות בידיים.כדי להשתמש בשום, לרסק שן שום של שום ומערבבים אותו עם כף שמן זית.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו אותה למשך 30 דקות.לשטוף במים חמים.
  • חומץ תפוחים: חומץ תפוחים יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות ויכול לעזור להפחית נפיחות בידיים.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.טבלו בד בתערובת ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 15 דקות.לשטוף במים חמים.
  • פלפל קאיין: פלפל קאיין יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות ויכול לעזור להפחית נפיחות בידיים.כדי להשתמש בפלפל קאיין, מערבבים כפית אחת של פלפל קאיין עם כוס מים חמים.טבלו בד בתערובת ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 15 דקות.לשטוף במים חמים.

אלה 14 מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לידיים נפוחות הפופולריות בין כל הגילאים ובריאים אם משתמשים בהם כראוי.חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו כדי לוודא שהם בטוחים ויעילים עבורך.

שאלות נפוצות

להלן כמה מהשאלות הנפוצות ביותר על הידיים הנפוחות והסעדים של סבתא.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן