דף הבית » תרופות סבתא » דלקת ביד שמאל – 13 תרופות של סבתא נפלאה ותוצרת בית
ddcdadaa ddd dadeddc  daadaddaddaa dadc daddaad dadadcdd ddaad

דלקת ביד שמאל – 13 תרופות של סבתא נפלאה ותוצרת בית

מהי דלקת ביד שמאל?

דלקת ביד שמאל היא מצב בו היד נעשית נפוחה, חמה או כואבת בגלל זיהום או פציעה.זה יכול להיגרם על ידי מגוון דברים, כולל זיהום, פציעה או מחלות כמו דלקת פרקים.הנפיחות והכאב יכולים להיות חמורים למדי ויכולים להפריע לפעילויות היומיומיות.חשוב לפנות לטיפול רפואי אם הדלקת לא נעלמת מעצמה.

13 התרופות של סבתא נפלאה ותוצרת בית

כשמדובר בטיפול בדלקת ביד שמאל, לסבתות יש כמה מהתרופות הטובות ביותר.להלן 13 מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר לטיפול בדלקת ביד שמאל.

1.קומפרס קר

דחיסה קרה היא אחד הטיפולים המומלצים ביותר לדלקת.ניתן להכין דחיסה קרה עם מטלית רכה ומים קרים.פשוט הרטיבו את הבד ומורחים אותו על האזור המושפע למשך 10-15 דקות.אל תחיל את הדחיסה הקרה זמן רב מדי מכיוון שהוא יכול לגרום לכביש כפור.

2.קומפרס חם

קומפרס חם הוא גם טיפול פופולרי לדלקת.לקבלת קומפרס חם, השתמש בבד חם ולח והחל אותו על האזור המושפע למשך 10-15 דקות.אל תחיל את הדחיסה החמה זמן רב מדי מכיוון שהוא יכול לגרום לכוויות.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה יעילה לדלקת ביד שמאל.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע או ליטול באופן פנימי.כדי למרוח אותו ישירות, מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים ומורחים אותו על האזור המושפע.כדי לקחת אותו באופן פנימי, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים ושותה אותו כל יום.

4.כורכום

כורכום הוא עשב אנטי דלקתי חזק.ניתן ליישם אותו באופן פנימי או מיושם באופן אקטואלי.כדי לקחת אותו באופן פנימי, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס מים חמים ושותה אותה כל יום.כדי למרוח אותה באופן אקטואלי, הכינו משחה של אבקת כורכום ומים והפעילו אותה על האזור הנגוע.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד עשב אנטי דלקתי חזק שניתן להשתמש בו לטיפול בדלקת ביד שמאל.כדי לקחת אותו באופן פנימי, מערבבים כפית אחת של אבקת ג’ינג’ר עם כוס מים חמים ושותה אותה כל יום.כדי למרוח אותה באופן אקטואלי, הכינו משחה של אבקת ג’ינג’ר ומים והפעלו על האזור המושפע.

6.אמבטיה מלח אפסום

אמבטיית מלח אפסום יכולה להיות דרך נהדרת להפחית את הדלקת ביד שמאל.כל שעליך לעשות הוא להוסיף שתי כוסות מלח אפסום לאמבט חם וספיגה למשך 10-15 דקות.הקפידו לשתות הרבה מים אחרי האמבטיה כדי להישאר לחות.

7.שמן קיק

שמן קיק הוא אנטי דלקתי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בדלקת ביד שמאל.כדי למרוח אותו באופן אקטואלי, מערבבים חלקים שווים של שמן קיק ושמן קוקוס ועסה אותו לאזור הפגוע.

8.שמן זית

שמן זית הוא תרופה נהדרת לדלקת ביד שמאל.כדי למרוח אותו באופן אקטואלי, פשוט לעסות כמה טיפות שמן זית לאזור הפגוע.

9.טיפול במים חמים וקרים

טיפול במים חמים וקרים הוא דרך נהדרת להפחית דלקת ביד שמאל.לסירוגין לספוג את האזור המושפע במים חמים וקרים למשך 10 דקות כל אחד.התחל במים קרים וסיים במים חמים.

10.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא אנטי דלקת חזק שניתן להשתמש בו לטיפול בדלקת ביד שמאל.כדי למרוח אותו באופן אקטואלי, הכינו משחה של פלפל קאיין ומים והפעילו אותו על האזור הנגוע.

11.ארניקה

ארניקה הוא עשב פופולרי המשמש לטיפול בדלקת ביד שמאל.כדי למרוח אותו באופן אקטואלי, מערבבים חלקים שווים של שמן ארניקה ושמן קוקוס ועסה אותו לאזור הפגוע.

12.חבילת קרח

חבילת קרח יכולה להיות דרך נהדרת להפחית דלקת ביד שמאל.פשוט עטפו כמה קוביות קרח בבד ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.אל תחיל את חבילת הקרח זמן רב מדי מכיוון שהיא יכולה לגרום לכביש כפור.

13.עיסוי

עיסוי יכול להיות דרך נהדרת להפחית את הדלקת ב- Lיד EFT.כל שעליך לעשות הוא לעסות את האזור המושפע למשך 10–15 דקות.

מבוא

דלקת ביד שמאל היא מצב שכיח, שיכול להיגרם על ידי מגוון גורמים.דלקת ביד שמאל יכולה להיות כואבת ויכולה להוביל לירידה בניידות.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את הניידות.הסעדים של סבתא הם טבעיים וזולים, מה שהופך אותם לבחירה האידיאלית עבור אנשים רבים.מאמר זה יחקור 13 תרופות של סבתא נפלאה ותוצרת בית לדלקת ביד שמאל.

הסעדים של סבתא לדלקת ביד שמאל

ניתן להשתמש בתרופות של סבתא

כדי לעזור להפחית את הדלקת ביד שמאל, כמו גם לשפר את הניידות.להלן 13 תרופות נפלאות ותוצרת בית לנסות:

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו להפחתת דלקת ביד שמאל.פשוט מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים אחת ושותים אותו פעמיים ביום.הקפד להשתמש בחומץ תפוחים אורגני, מכיוון שהוא יהיה יעיל יותר.

2.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ביד שמאל.מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס חלב חם ושותה אותה פעמיים ביום.הקפד להשתמש באבקת כורכום אורגנית, מכיוון שהיא תהיה יעילה יותר.

3.אמבטיה מלח אפסום

אמבטיה מלח אפסום יכולה לעזור להפחית את הדלקת ביד שמאל.כל שעליך לעשות הוא להוסיף שתיים לשלוש כוסות מלח אפסום באמבטיה חמה ומשרות למשך 20 דקות.חזור על זה שלוש פעמים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ביד שמאל.פשוט תלול שתי כפות ג’ינג’ר טרי בשתי כוסות מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותה אותה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.דחיסת קרח

דחיסת קרח יכולה לעזור להפחית את הדלקת ביד שמאל.כל שעליך לעשות הוא לעטוף כמה קוביות קרח במטלית נקייה ולמרוח אותו על האזור הפגוע למשך 10 דקות.חזור על זה שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ביד שמאל.פשוט מערבבים שתי כפות לוז מכשפות עם שתי כוסות מים חמים ושותים אותם פעמיים ביום.הקפד להשתמש בלוז מכשפה אורגני, מכיוון שהוא יהיה יעיל יותר.

7.שום

שום הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ביד שמאל.פשוט מערבבים שן אחד של שום כתוש עם כוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום.הקפד להשתמש בשום אורגני, מכיוון שהוא יהיה יעיל יותר.

8.שמן זית

שמן זית הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ביד שמאל.פשוט מערבבים כף אחת של שמן זית עם כוס מים חמים ושותים אותם פעמיים ביום.הקפד להשתמש בשמן זית אורגני, מכיוון שהוא יהיה יעיל יותר.

9.תה קמומיל

תה קמומיל הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ביד שמאל.פשוט תלול כפית אחת של פרחי קמומיל בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותה אותה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ביד שמאל.פשוט מערבבים כפית אחת של פלפל קאיין עם כוס מים חמים ושותים אותם פעמיים ביום.הקפד להשתמש בפלפל קאיין אורגני, מכיוון שהוא יהיה יעיל יותר.

11.שורש ברדוק

שורש ברדוק הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ביד שמאל.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של אבקת שורש ברדוק עם כוס מים חמים ושותים אותם פעמיים ביום.הקפד להשתמש באבקת שורש ברדוק אורגנית, מכיוון שהיא תהיה יעילה יותר.

12.קומפרס מלח אפסום

דחיסת מלח אפסום יכולה לעזור להפחית את הדלקת ביד שמאל.פשוט מערבבים שתי כפותשל מלח אפסום עם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן