דף הבית » תרופות סבתא » נזלת – 6 תרופות סבתות ריפוי ושימושיות
daddcdaa  daadaddaddaa daddaaddaa daddadd ddaddeddadddaa

נזלת – 6 תרופות סבתות ריפוי ושימושיות

מהו נזלת?

אף נזלת, המכונה גם קרנף, הוא מצב בו האף מייצר כמות גדולה של ריר.זה יכול להיגרם על ידי אלרגיות, הצטננות השכיחה או אפילו זיהום.לעתים קרובות זה מלווה בהתעטשות, גודש באף וכאבי גרון.

6 תרופות ריפוי ושימושיות של סבתא לאף נזלת

1.מים חמים ומלח

ערבוב כפית מלח לכוס מים חמים יכול לעזור להפחית את כמות הריר באף.המלח עוזר לפרק את הריר ולהוציא את עודפי הנוזל.

2.מיץ בצל

מיץ בצל משמש זה מכבר כתרופה לאף נזלת.להכנת המיץ, מערבבים כף אחת של בצל מגורד טרי עם כוס מים חמים וכפית דבש ושותה אותו שלוש פעמים ביום.

3.Steam

נשימה בקיטור יכולה לעזור להפחית את כמות הריר באף ולהפחית את העומס.הרתיחו סיר מים, הוציאו אותו מהאש והניחו את הפנים על הסיר ומכסים את ראשכם במגבת.נשמו את הקיטור למשך 10-15 דקות.

4.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה יעילה לאף נזיר.כדי להכין את התרופה, מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כוס מים חמים.שתו את התערובת שלוש פעמים ביום.

5.שום

לשום תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית את כמות הריר באף.כדי להכין את התרופה, מערבבים כפית אחת של שום מגורד טרי עם כוס מים חמים.שתו את התערובת שלוש פעמים ביום.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את כמות הריר באף.כדי להכין את התרופה, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.שתו את התערובת שלוש פעמים ביום.

כל אלה הם תרופות יעילות וטבעיות לאף נזלת.עם זאת, חשוב לזכור שיש להשתמש בתרופות אלה במתינות.אם התסמינים נמשכים, עדיף להתייעץ עם רופא.

טיפ: אם האף הנזלת שלך מלווה בהתעטשות, נסה לקחת כמה נשימות עמוקות לפני שאתה מתעטש.זה יכול לעזור להפחית את כמות הריר המגורשת.

הסעדים של סבתא לאף נזלים

אף נזלת הוא נושא בריאותי נפוץ שיכול להוות מטרד ואפילו סימן למחלה קשה יותר.למרבה המזל, קיימות אפשרויות טיפול שונות, ורבות מהן כרוכות בסעדים של סבתא.הסעדים של סבתא הם שיטות מוכחות לטיפול באף נזלת שהועברו מדור לדור.להלן מבט על שישה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לאף נזלת.

1.דבש ולימון

Honey and Lemon הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר של סבתא לאף נזלת.התכונות האנטיבקטריאליות והאנטי -ויראליות של דבש ולימון יכולות לעזור להפחית את הדלקת ולפנות את העומס.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים יחד כפית דבש אחת וכפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי.קח כפית מהתערובת כל שעה עד שהסימפטומים שוככים.

2.תה חם עם ג’ינג’ר

תה חם עם ג’ינג’ר הוא עוד תרופה של סבתא פופולרית לאף נזלת.לג’ינג’ר תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת במעברי האף ולפנות את העומס.כדי להשתמש בתרופה זו, תלול כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים למשך חמש דקות.מסננים את התה ומוסיפים אליו כפית דבש.שתו את התה מספר פעמים ביום עד שהסימפטומים שוככים.

3.מיץ בצל

מיץ בצל הוא עוד תרופה של סבתא פופולרית לאף נזלת.לבצל תכונות חיטוי ואנטיבקטריאלי שיכולות לעזור לפנות את העומס ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, חילוץ את המיץ מבצל אחד וערבב אותו עם כפית דבש אחת.קח כפית מהתערובת כל שעה עד שהסימפטומים שוככים.

4.שום

שום הוא עוד תרופה של סבתא פופולרית לאף נזלת.לשום יש אנטיביוטיקה,תכונות חיטוי ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולפנות את העומס.כדי להשתמש בתרופה זו, הרתיחו כמה שיני שום בכוס מים למשך חמש דקות.מסננים את המים ומוסיפים כפית דבש.שתו את התה מספר פעמים ביום עד שהסימפטומים שוככים.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נוספת של סבתא פופולרית לאף נזלת.חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולפנות את העומס.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו שתי כפיות של חומץ תפוחים וכפית דבש אחת בכוס מים חמים.שתו את התערובת מספר פעמים ביום עד שהסימפטומים שוככים.

6.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה נוספת של סבתא פופולרית לאף נזלת.שאיפת קיטור יכולה לעזור להפחית את העומס ולפנות את מעברי האף.כדי להשתמש בתרופה זו, הרתיחו סיר מים ושופכים אותו לקערה.מכסים את הראש במגבת ושאפו את הקיטור למשך 10 דקות.עשה זאת מספר פעמים ביום עד שהסימפטומים שוככים.

מסקנה

אף נזלת יכול להיות מטרד, אבל זה לא חייב להיות.התרופות של סבתא שימשו במשך מאות שנים לטיפול באף נזלת ויכולים להיות יעילים אם משתמשים בהם נכון.ששת הסעדים שהוזכרו לעיל הם כולם שיטות מוכחות לטיפול באף נזלת וניתן להשתמש בהן כדי להפחית את הדלקת ולנקות את העומס.

שאלות נפוצות

ש: מה התרופה הטובה ביותר לאף נזיר?

א: התרופה הטובה ביותר לאף נזלת תלויה באדם, שכן תרופות שונות עובדות טוב יותר עבור אנשים שונים.חלק מהתרופות הפופולריות ביותר הם דבש ולימון, תה חם עם ג’ינג’ר, מיץ בצל, שום, חומץ תפוחים ושאיפת קיטור.

ש: כמה זמן לוקח לאף נזיר להיעלם?

א: משך הזמן שלוקח לאף נזיר להיעלם תלוי בגורם של האף הנזלת ובחומרת הסימפטומים.אם הסיבה היא וירוס, זה יכול לארוך עד שבועיים עד שהתסמינים ייעלמו לחלוטין.אם הסיבה היא אלרגיה, הסימפטומים עשויים להיעלם מהר יותר אם נמנעים מהאלרגן.

עם הימין

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן