דף הבית » תרופות סבתא » נזלת עמוסה – 15 תרופות של סבתא בטוחה וריפוי
daddcdaa dadeddad  daadaddaddaa dadc daddaad ddddd ddaddad

נזלת עמוסה – 15 תרופות של סבתא בטוחה וריפוי

אף נזלת עמוס – 15 תרופות סבתות בטוחות וריפוי

האם אי פעם יש לך את הימים האלה שאתה מתעורר עם אף צפוף ונזלת?זה יכול להיות לא נוח, וזה יכול להרגיש שזה פשוט לא ייעלם.למרבה המזל, יש המון סעדים של סבתא בטוחים ומרפאים שתוכלו לנסות לעזור להקל על העומס והאף הנזוז שלכם.

חליטות צמחים

חליטות צמחים הן דרך נהדרת לעזור להפחית את העומס ולנקות את הסינוסים שלך.אתה יכול להשתמש בשילוב של עשבי תיבול כמו Elderberry, Eucalyptus, Peppermint, Thyme ו- Sage.פשוט מרתיחים את עשבי התיבול בסיר מים למשך כעשר דקות.ברגע שהמים התקררו, סננו את עשבי התיבול ושתו את העירוי שלוש פעמים ביום.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת לעזור לפנות את הסינוסים ולהפחית את העומס.כל שעליך לעשות הוא להרתיח קצת מים, לשפוך אותם לקערה ולהוסיף כמה טיפות אקליפטוס או שמן מנטה.נשען מעל הקערה וכיסו את ראשכם במגבת ליצירת אוהל.וודא שאתה שומר על עיניים עצומות ונושם את הקיטור למשך כעשר דקות.

טיפ ייחודי:

לאחר שאיפת הקיטור, פוצץ את האף כדי לעזור לפנות את הסינוסים ולהיפטר מהריר.

השקיה באף

השקיה באף יכולה להיות דרך נהדרת לעזור להפחית את העומס ולנקות את הסינוסים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח בכוס מים חמים.לאחר מכן, השתמש במזרק נורה כדי לשפריץ בעדינות את תמיסת המלח לנחיר אחד ולאפשר לו להתנקז מהשני.חזור על התהליך הזה למשך מספר דקות, ואז לפוצץ את האף כדי להיפטר מהריר.

שום

שום הוא תרופה טבעית נהדרת לגודש ואף נזוז.כל שעליך לעשות הוא לרסק כמה שיני שום ולהוסיף אותו לסיר מים רותחים.אפשר לתערובת להתבשל במשך כעשר דקות, ואז לסמן אותה ולהוסיף קצת דבש.שתו את תה השום שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא עוד תרופה טבעית נהדרת לעומס ואף נזלת.פשוט מערבבים שתי כפות של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית נהדרת לעומס ואף נזלת.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כמה פרוסות ג’ינג’ר לסיר מים רותחים.אפשר לתערובת להתבשל במשך כעשר דקות, ואז לסמן אותה ולהוסיף קצת דבש.שתו את תה הג’ינג’ר שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

דבש

דבש הוא תרופה טבעית נהדרת לעומס ואף נזלת.פשוט מערבבים שתי כפות דבש עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

לימון

לימון הוא תרופה טבעית נהדרת לעומס ואף נזלת.פשוט מערבבים שתי כפות מיץ לימון עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

אשכולית

אשכוליות היא תרופה טבעית נהדרת לעומס ואף נזוז.פשוט מערבבים שתי כפות של מיץ אשכוליות עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

PEPPERMINT


Peppermint הוא תרופה טבעית נהדרת לעומס ואף נזוז.פשוט מערבבים שתי כפות תה תה מנטה עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

פלפל קאיין

קאיין פלפל הוא תרופה טבעית נהדרת לעומס ואף נזלת.פשוט מערבבים קמצוץ של פלפל קאיין עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

בצל

בצל הוא תרופה טבעית נהדרת לגודש ואף נזלת.פשוט מערבבים שתי כפות מיץ בצל עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

קינמון

קינמון הוא תרופה טבעית נהדרת לעומס ואף נזוז.פשוט מערבבים שתי כפות אבקת קינמון עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית נהדרת לעומס ואף נזלת.

תרופות צמחיותלאף נזלת עמוס

תרופות צמחי מרפא הם אחד הטיפולים הפופולריים והיעילים ביותר לאף נזלים צפוף.תרופות צמחיות בדרך כלל בטוחות לשימוש ויש להן מעט תופעות לוואי.כמה מהתרופות הצמחיות הנפוצות והיעילות ביותר לאף נזלת עמוס כוללים:

  • Echinacea: עשב זה כולל תכונות אנטי דלקתיות ומגבירות חיסוניות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על העומס.
  • Goldenseal: עשב זה יש תכונות אנטי -מיקרוביאליות עוצמתיות שיכולות לעזור להילחם בזיהום ולהפחתת דלקת.
  • ג’ינג’ר: לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהגביר את מערכת החיסון.
  • מנטה: מנטה יש תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וגודש.
  • מרווה: למרווה יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.
  • שורש ליקוריץ: שורש ליקריץ יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.
  • שום: לשום יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום ולהפחית דלקת.
  • כורכום: לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהגביר את מערכת החיסון.

הסעדים של סבתא לאף נזיל עמוס

לסבתות יש שפע של ידע וניסיון בכל מה שקשור לטיפול במחלות שכיחות, כולל אף נזיל צפוף.כמה מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר של סבתא לאף צפוף כוללים:

  • Steam: Steam עוזר לפתוח את דרכי הנשימה ולהפחית את הדלקת.לשם כך, מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות שמן אקליפטוס.הניחו את הפנים שלך מעל הקערה, מכסים את הראש במגבת ונשמות עמוקות.חזור לפי הצורך.
  • ריסוס באף מלח: ריסוס באף מלח מסייע לדלל את הריר ולהפחית דלקת.כדי להכין תרופה זו, מערבבים 1 כוס מים חמים עם כפית מלח ים.שופכים את התערובת לבקבוק ריסוס וריססו לכל נחיריים מספר פעמים ביום.
  • דבש ולימון: דבש ולימון יכולים לעזור לדלל את הריר ולהפחית את הדלקת.כדי להכין תרופה זו, מערבבים 1 כף דבש עם 1 כף מיץ לימון טרי.שתו את התערובת כמה פעמים ביום.
  • גרגר עם מי מלח: גרגרל עם מי מלח עוזר להפחתת הדלקת ולשחרר ריר.כדי ליצור תרופה זו, מערבבים כפית מלח ים עם 8 אונקיות מים חמים.גרגר עם התערובת שלוש פעמים ביום.
  • תה צמחים: תה צמחים יכול לעזור להפחית דלקת ולשחרר ריר.כדי ליצור תרופה זו, תלולה 1 כפית קמומיל, מנטה או רוזמרין ב 8 גרם מים חמים למשך 10 דקות.שתו את התה מספר פעמים ביום.
  • חומץ תפוחים: חומץ תפוחים יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.כדי להכין תרופה זו, מערבבים 1 כף חומץ תפוחים עם 8 אונקיות מים חמים.שתו את התערובת פעם ביום.

תרופות טבעיות אחרות לאף נזלת עמוס

בנוסף לתרופות של צמחי מרפא וסבתא, ישנם תרופות טבעיות אחרות שיכולות לעזור להפחית את העומס והדלקת.כמה מהתרופות הטבעיות הפופולריות והיעילות ביותר עבור נזלת צפופה כוללים:

  • שאיפת אוויר חם ולח: שאיפת אוויר חם ולח מסייע לפתוח את דרכי הנשימה ולהפחית את הדלקת.לשם כך, מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות שמן אקליפטוס.הניחו את הפנים מעל הקערה, מכסים את הראש במגבת ונשמו נשימות עמוקות.
  • שתיית שפע נוזלים: שתיית שפע נוזלים עוזרת לדלל את הריר ולהפחית דלקת.כדי להכין תרופה זו, שתו לפחות 8 כוסות מים ביום.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות מיץ לימון כדי לעזור להפחית דלקת.
  • אכילת אוכל חריף: אכילת מזונות חריפים יכולה לעזור להפחית את הדלקתריר ושחרר ריר.כדי להכין תרופה זו, הוסף קמצוץ של פלפל קאיין לארוחות שלך.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות רוטב חם לארוחות שלך כדי לעזור להפחית דלקת.

שאלות נפוצות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן