דף הבית » תרופות סבתא » אף קר ונזלת – 6 תרופות של סבתא מיוחדת וסודית
dda dada ddaddcdaa  daadaddaddaa dadc daddaad dedddddaa ddadd

אף קר ונזלת – 6 תרופות של סבתא מיוחדת וסודית

מה גורם לאף קר ונזלת?

אף קר ונזלת הוא סימפטום שכיח של הצטננות או שפעת הנפוצה.זוהי הדרך של הגוף להגיב לזיהום, כחלק מתגובת מערכת החיסון.האף מייצר יותר ריר על מנת ללכוד ולהסיר חיידקים או וירוסים, אשר מתנקזים מהאף.תסמינים אחרים של הצטננות או שפעת עשויים לכלול שיעול, עיטוש, כאב גרון וחום.

הסעדים של סבתא לאף קר ונזלת

כשמדובר בטיפול באף קר ונזלת, סבתות השתמשו בתרופות ביתיות במשך דורות.להלן שש תרופות מיוחדות וסודיות שהועברו לאורך הדורות.

1.שום

שום הוא אחד התרופות הביתיות הוותיקות והיעילות ביותר לאף קר ונזלת.יש לו תכונות אנטי-ויראליות, אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של הצטננות או שפעת.שום מסייע גם בהפחתת ייצור הריר, מה שיכול להקל על הנשימה.כדי להשתמש בשום כתרופה לאף קר ונזלת, קוצצים ציפורן שום אחד ומערבבים אותו עם כף דבש.קח תערובת זו פעמיים ביום כדי לעזור להפחית את תסמיני הקור.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד תרופה ביתית יעילה לאף קר ונזלת.זהו אנטי דלקת טבעי המסייע בהפחתת הדלקת במעברי האף, ובכך מקל על הנשימה.זה גם עוזר להפחית את ייצור הריר ויכול לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים.כדי להשתמש בג’ינג’ר כתרופה לאף קר ונזלת, הכינו תה על ידי הוספת כפית אחת של שורש ג’ינג’ר טרי מגורד לכוס מים רותחים.תן לזה תלול למשך 10 דקות ואז לאמת אותו.שתו את התה הזה עד שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של קר ונזלת.

3.Steam

STEAM הוא אחד התרופות הביתיות הטובות ביותר לאף קר ונזלת.הקיטור עוזר לשחרר את הריר במעברי האף, מה שמקל על הנשימה.כדי להשתמש בקיטור כתרופה, מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות שמן אקליפטוס.הניחו את הפנים על הקערה וכסו את הראש במגבת.שאפו את הקיטור למשך 10 עד 15 דקות, שלוש פעמים ביום כדי לסייע בהפחתת הסימפטומים של קר ונזלת.

4.דבש ולימון

דבש ולימון הוא עוד תרופה ביתית יעילה לאף קר ונזלת.דבש הוא אנטי דלקתי טבעי והוא ידוע כמסייע בהפחתת הדלקת במעברי האף.לימון הוא גם אנטיבקטריאלי ואנטי -ויראלי טבעי, שיכול לעזור להפחית את חומרת הקור.כדי להשתמש בדבש ולימון כתרופה, מערבבים כף דבש אחת עם מיץ חצי לימון.קח את התערובת הזו פעמיים עד שלוש ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של קר ונזלת.

5.מי מלח

מי מלח הם אחד התרופות הביתיות הפשוטות והיעילות ביותר לאף קר ונזלת.המלח עוזר להוציא את עודפי הריר, מה שמקל על הנשימה.כדי להשתמש במי מלח כתרופה, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים.השתמש במזרק נורה כדי להשפריץ את הפיתרון לכל נחיריים, שלוש פעמים ביום.

6.כורכום

כורכום הוא עוד תרופה ביתית יעילה לאף קר ונזלת.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת במעברי האף ולהפחית את חומרת הקור.כדי להשתמש בכורכום כתרופה, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כפית דבש אחת.קח את התערובת הזו פעמיים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של הקור והנזילה.

טיפ מועיל

חשוב לשתות שפע נוזלים כשיש לך הצטננות או בשפעת, מכיוון שזה יעזור לדלל את הריר ולהקל על הנשימה.תה חמים, מרקים ומרקמים יעילים במיוחד לסייע בהפחתת הסימפטומים של קר ונזלת.

לסיכום, האף הקור והנזילה הוא סימפטום שכיח של הצטננות או שפעת הנפוצה.סבתות משתמשות בתרופות ביתיות במשך דורות לטיפול באף קר ונזלת.ששת הסעדים של סבתא המיוחדת והסודית לקור ולרןהאף הוא שום, ג’ינג’ר, אדים, דבש ולימון, מי מלח וכורכום.חשוב לשתות שפע נוזלים כשיש לך הצטננות או בשפעת, כמו

התרופה של סבתא מספר 1: דבש ומיץ לימון

אחת מהסבתות הגדולות ביותר לאף קר ונזלת היא לערבב דבש ומיץ לימון.שילוב זה ידוע כתרופה ביתית נהדרת לפינוי אף מחניק מכיוון שהוא מסייע בהפחתת דלקת ובעל תכונות אנטיבקטריאליות.כדי להכין תרופה זו, מערבבים כפית דבש אחת וכפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי בכוס מים חמים.מערבבים את התערובת עד שהיא מומסת לחלוטין, ואז שותים אותה לאט.עשו זאת פעמיים עד שלוש ביום כדי לעזור להפחית את העומס.

התרופה של סבתא מס ‘2: שאיפת קיטור

עוד תרופה סבתא גדולה לאף קר ונזלת היא לבצע שאיפת קיטור.תרופה זו מסייעת לשחרר את הריר ולספק הקלה מעומס.כדי לבצע תרופה זו, מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים כמו אקליפטוס, מנטה או שמן עץ התה.הניחו את הפנים על הקערה וכסו את הראש במגבת.שאפו את הקיטור למשך חמש עד עשר דקות.ביצוע זה פעמיים ביום יעזור להפחית את העומס ולספק הקלה.

התרופה של סבתא מספר 3: שום ובצל

שום ובצל הם בעלי תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות, מה שהופך אותם למרכיבים נהדרים לאף קר ונזלת.כדי להכין תרופה זו, קוצצים ציפורן שום אחד ובצל אחד ומערבבים אותם יחד.ואז, הרתיחו את התערובת בכוס מים למשך חמש דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים לה כפית דבש אחת.שתו תערובת זו פעמיים ביום כדי להפחית את העומס.

התרופה של סבתא מס ‘4: תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עשב נהדר לטיפול באף קר ונזלת מכיוון שהוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.כדי ליצור תרופה זו, תלולה כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים למשך חמש דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים כפית דבש אחת למתיקות.שתו תה זה פעמיים עד שלוש ביום כדי להפחית את העומס.

התרופה של סבתא מספר 5: חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה יעילה לאף קר ונזלת מכיוון שהוא עוזר לדלל את הריר ולהקל על הגירוש.כדי להכין תרופה זו, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כפית דבש אחת בכוס מים חמים ושותה אותו פעמיים ביום.עשה זאת במשך כמה ימים כדי לעזור להפחית את העומס ולנקות את האף שלך.

התרופה של סבתא מס ‘6: גרגר מים מלח

גרגרי מי מלח הם תרופה יעילה לאף קר ונזלת מכיוון שהם עוזרים להפחתת הדלקת ולשחרר את הריר.כדי להכין תרופה זו, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים וגרגר אותו לרגע.עשה זאת פעמיים ביום כדי לעזור להפחית את העומס.

ששת הסבבות הללו לאף קר ונזלת הן פשוטות, יעילות וקלות לייצור.נסה אחד או את כל הסעדים הללו כדי לעזור להפחית את העומס ולקבל הקלה מאף קר ונזלת.זכור לשתות שפע של נוזלים, לקבל הרבה מנוחה ולאכול אוכל בריא כדי לעזור לגופך לרפא מהר יותר.

שאלות נפוצות

  • ש: באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות לסבתא לאף קר ונזלת?
  • א: מומלץ להשתמש בסעדים פעמיים עד שלוש ביום עד שהתסמינים שככו.

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות לטיפול באף קר ונזוז במשך דורות.שש התרופות הללו פשוטות, טבעיות ויעילות להפחתת הגודש ולהקלה על תסמיני האף הקור והנזילה.נסה אחד או את כל הסעדים הללו כדי לעזור להפחית את העומס ולקבל הקלה מאף קר ונזלת.

בנוסף, על פי <a href="https://en.wikipedia.org/wiki/coryza" כותרת="וויקפדיה הגדרת האף הקור והנזילה – 6 תרופות סבתות מיוחדות וסודיות ש- Wikipedia.org , Coryza הוא המונח הרפואי לצטננות, המאופיינת בבלוקאד ואף נזוז.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן