דף הבית » תרופות סבתא » נזלת כרונית – 21 תרופות של סבתא הפועלות במשפחה והם טבעיים
daddcdaa dbdaddaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad ddaddadcddaa dde

נזלת כרונית – 21 תרופות של סבתא הפועלות במשפחה והם טבעיים

הזדקנות בחינניות – 21 תרופות של סבתא הפועלות במשפחה להקלה על נזלת כרונית טבעית

ככל שחלף הזמן, סבא וסבתא וסבתא שלנו היו אלה שהעבירו את הדור לאחר דור של תרופות מנוסות ואמיתיות ששימשו לטיפול במספר מחלות.נזלת כרונית, המכונה גם קדחת השחת, היא מצב נפוץ אך לא נוח שניתן להקל עליה בעזרת תרופות טבעיות ששימשו במשך מאות שנים.

נזלת כרונית – מה זה?

דלקת נזלת כרונית היא דלקת של קרום הרירית של האף הנגרמת בדרך כלל על ידי אלרגנים כמו אבקה, אבק או קשקשים של בעלי חיים.זה יכול להיות מאוד לא נוח, לגרום לאף נזלת, עיטוש, גירוד ועיניים מימיות.נזלת כרונית עלולה לגרום למצוקה רבה ולהפריע לפעילויות היומיומיות.

הסעדים של סבתא להקלה טבעית

למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות להציע הקלה מקרון כרוני.להלן 21 סעדים של סבתא שהועברו מדור לדור שיכולים להציע הקלה טבעית:

1.דבש גולמי

דבש גולמי הוא אנטיהיסטמין טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולהקל על תסמינים של נזלת כרונית.ניתן לקחת כפית דבש גולמי מדי יום או כמה פעמים בשבוע להקלה.

2.עשבי תיבול מרים

עשבי תיבול מרים כמו גולדנסיל, יארו ושורש ג’נטיאן יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולנקה את העומס.עשבי תיבול אלה יכולים להילקח כתה או כתמצית.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי-היסטמין ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהקל על הסימפטומים.ניתן לקחת אותו כתה או להוסיף לכוס מים ולקחת כמה פעמים ביום.

4.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהפחית את ייצור הריר.ניתן לקחת אותו כתה או בצורה כמוסה.

5.Steam

אדים יכולים לעזור לריר דק ולנקה את העומס.מרתיחים סיר מים ומוסיפים כמה טיפות של שמנים אתרים כמו אקליפטוס ומנטה.הניחו מגבת מעל ראשכם ונשמו את הקיטור להקלה.

6.נטי סיר

סיר נטי הוא מכשיר קטן שניתן להשתמש בו כדי לשטוף את הסינוסים.מלאו את הסיר במים חמים וסטריליים והשתמשו בו כדי לשטוף את הסינוסים כמה פעמים ביום להקלה.

7.שום גולמי

שום גולמי הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיהיסטמין שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהקל על הסימפטומים.ניתן לאכול אותו גולמי או לקחת כתוסף.

8.קומפרסים חמים וקרים

ניתן להשתמש בקומפרסים חמים וקרים כדי להפחית את הדלקת ולהקל על הסימפטומים.מרחו קומפרס חם על הפנים למשך 10 דקות ואז דחיסה קר למשך 10 דקות וחזרו על פי הצורך.

9.ג’ינג’ר

לג’ינג’ר תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהקל על הסימפטומים.ניתן לקחת אותו כתה או בצורה כמוסה.

10.פלפל קאיין

פלפל קאיין יכול לעזור להפחית את הדלקת ולנקה את הגודש.ניתן לקחת אותו כתה או להוסיף אותו לאוכל.

11.שמן מנטה

שמן מנטה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולנקה את הגודש.ניתן להוסיף כמה טיפות לסיר מים רותחים ולשאוף להקלה.

12.שמן אורגנו

לשמן אורגנו יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהקל על הסימפטומים.ניתן ליישם אותו בעל פה או מיושם באופן אקטואלי.

13.שמן אקליפטוס

לשמן אקליפטוס יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהקל על הסימפטומים.ניתן להוסיף כמה טיפות לסיר מים רותחים ולשאוף להקלה.

14.כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהקל על הסימפטומים.ניתן לקחת אותו כתה או בצורה כמוסה.

15.מיץ תפוחים

מיץ תפוחים יכול לעזור להפחית את הדלקת ולנקה את העומס.זה יכול להילקח כתה או להוסיף לאסומרי:
סבתות היושימוש בתרופות ביתיות במשך דורות לטיפול בנזלת כרונית.מאמר זה בוחן 21 מהתרופות הטבעיות שהועברו דרך משפחות.תרופות אלה נעות בין שימוש בצמחי מרפא ועד מי מלח גרגר ועוד.בשימוש נכון, תרופות אלה יכולות לעזור להקל על תסמיני נזלת כרונית ולעזור במניעת התלקחויות עתידיות.בנוסף, כלול שאלות נפוצות העונה על שאלה נפוצה לגבי שימוש בתרופות טבעיות לטיפול בנזלת כרונית.

מה גורם לדלקת נזלת כרונית?

נזלת כרונית היא דלקת במעברי האף העלולים לגרום למגוון של תסמינים לא נוחים.זה יכול להיגרם על ידי אלרגיות, זיהום או גירוי מגורמים סביבתיים.תסמינים שכיחים כוללים התעטשות, אף נזלת ואף מחניק.נזלת כרונית יכולה להיות מצב לכל החיים, אך עם טיפול מתאים ניתן לנהל תסמינים.

21 התרופות של סבתא לנזלת כרונית

סבתות עוברות תרופות לבית במשך דורות לטיפול בנזלת כרונית.בעוד שחלק מהתרופות הללו עשויות להיות יעילות יותר מאחרים, כולם טבעיים וניתן להשתמש בהם כדי להוסיף טיפולים מסורתיים.להלן 21 מהתרופות הביתיות הנפוצות ביותר לנזלת כרונית שהועברו דרך משפחות:

1.גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא תרופה עתיקה לנזלת כרונית.מי מלח יכולים לעזור להפחית את הדלקת במעברי האף, כמו גם להפחית את כמות הריר בגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית מלח אחת ב -8 אונקיות מים חמים וגרגר אותו פעמיים ביום.

2.Steam

קיטור יכול לעזור להפחית את הדלקת במעברי האף ולנקות את הריר.כדי להשתמש בתרופה זו, מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים, כמו אקליפטוס או מנטה.נשען מעל הקערה ומכסים את הראש במגבת.נשמו את הקיטור למשך 5-10 דקות.

  • שתו תה חם עם דבש
  • שאפו שמן מנטה
  • שתו חומץ תפוחים
  • שתו תה ג’ינג’ר
  • החל שמן אקליפטוס על החזה
  • לאכול אוכל חריף
  • שתיית מיץ חזרת
  • שתו תה טימין
  • שתו תה שומר
  • לאכול שום
  • שתו מים לימון
  • החל קומפרסים חמים
  • לאכול תה סרפד
  • לאכול כורכום
  • שתו תה שן הארי
  • שתו תה קמומיל
  • שתו תה ליקריץ
  • שתו תה סמכי
  • שתו תה מרווה
  • לאכול אוכל עשיר פרוביוטיקה

טיפים לשימוש בתרופות טבעיות לנזלת כרונית

לפני שתשתמש באחד מהתרופות הטבעיות הללו, חשוב לדבר עם רופא או איש מקצוע בתחום הבריאות כדי לוודא שהם בטוחים עבורך.בנוסף, חשוב להיות מודעים לכך שתרופות טבעיות יכולות לקחת קצת זמן להיכנס לתוקף.היה סבלני ואפשר לתרופות לעבוד את הקסם שלהם.

שאלות נפוצות על תרופות טבעיות לנזלת כרונית

ש: האם תרופות טבעיות בטוחות לשימוש לנזלת כרונית?

א: תרופות טבעיות יכולות להיות בטוחות לשימוש לנזלת כרונית, אך חשוב להתייעץ עם רופא או איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתשתמש בסעדים כלשהם.בנוסף, חשוב להיות מודעים לכך שתרופות טבעיות יכולות לקחת קצת זמן להיכנס לתוקף.היה סבלני ואפשר לתרופות לעבוד את הקסם שלהם.

מסקנה

סבתות העבירו תרופות טבעיות לטיפול בנזלת כרונית במשך דורות.תרופות אלה נעות בין שימוש בצמחי מרפא ועד מי מלח גרגר ועוד.בשימוש נכון, תרופות אלה יכולות לעזור להקל על תסמיני נזלת כרונית ולעזור במניעת התלקחויות עתידיות.בנוסף, חשוב להתייעץ עם רופא או איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו ולהיות סבלני מכיוון שהם יכולים לקחת כמה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן