דף הבית » תרופות סבתא » מקומות אקנה בהבהרים – 4 תרופות של סבתא מוסמכת לטיפול מהיר

מקומות אקנה בהבהרים – 4 תרופות של סבתא מוסמכת לטיפול מהיר

חלפו הימים של הצורך לסבול דרך טיפול באקנה ארוך וכואב.בעזרת סבתות ברחבי העולם, יש כיום מספר תרופות מוסמכות שיכולות לעזור לך להבהיר במהירות וביעילות של כתמי אקנה.בין אם אתם מחפשים תרופה טבעית או משהו מתקדם יותר, טיפולים שאושרו על סבתא יעזרו לכם להשיג את העור הצלול שתמיד רציתם.

הבנת כתמי אקנה

כתמי אקנה מתרחשים כאשר נקבוביות העור סתומות עם עודף חלב, תאי עור מתים וחיידקים.זה מוביל לזיהום ודלקת, וכתוצאה מכך כתמים אדומים מלאים במוגלה.כתמי אקנה יכולים להיות כואבים ומביכים, ויכולים להיות קשה להיפטר מהם.

הסעדים של סבתא להבהרת כתמי אקנה

1.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות עור.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי-פטרייתיות ואנטי-דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת הקשורים לכתמי אקנה.כדי להשתמש בשמן עץ התה כדי להקל על כתמי אקנה, פשוט מערבבים כמה טיפות של השמן עם מעט מים ומורחים אותו על האזור המושפע.

2.אלוורה

אלוורה הוא מרכיב טבעי המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות עור.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת הקשורה לכתמי אקנה.כדי להשתמש באלוורה כדי להקל על כתמי אקנה, פשוט החל את הג’ל ישירות על האזור המושפע.

3.מיץ לימון

מיץ לימון הוא מעמד טבעי שיכול לעזור להבהיר ולהפחית את המראה של כתמי אקנה.חומצת הלימון במיץ לימון עוזרת לפילוף את העור ולהפחתת דלקת, מה שיכול לעזור להבהיר כתמי אקנה.כדי להשתמש במיץ לימון כדי להקל על כתמי אקנה, פשוט החל את המיץ ישירות על האזור המושפע.

4.דבש

דבש הוא אנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי אקנה.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ולחות שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת הקשורה לכתמי אקנה.כדי להשתמש בדבש כדי להקל על כתמי אקנה, פשוט מרחי שכבה דקה של דבש ישירות על האזור המושפע.

טיפ מועיל

לא משנה באיזו תרופה תבחרו, חשוב לזכור להשתמש בה בעקביות כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.החל את התרופה פעמיים ביום וודא להשתמש במנקה עדין לאחר מכן כדי להסיר כל עודף מוצר.עליכם לזכור גם ללבוש קרם הגנה כשאתם יוצאים בשמש, מכיוון שזה יכול לעזור במניעת נזק נוסף לעורכם.

קמח גרם וגרם להבהרת כתמי אקנה

קמח גרם, או Besan, הוא תרופה ביתית טובה להפחתת כתמי אקנה.הוא עשיר באבץ, המסייע להפחתת דלקת ואדמומיות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף של Besan עם שתי כפות של גמילה והחל אותה על הפנים שלך.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו אותו במים קרים.חזור על התרופה הזו פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

כורכום, דבש וחלב להבהרת כתמי אקנה

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות המסייעות להפחתת כתמי אקנה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אבקת כורכום עם שתי כפות דבש וכף חלב אחת.החל את העיסה על הפנים שלך והשאיר אותה דולקת למשך 15 דקות לפני שטיפה אותה במים חמים.חזור על התרופה הזו פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מיץ עגבניות ויוגורט להבהרת כתמי אקנה

מיץ עגבניות עשיר בנוגדי חמצון ויכול לעזור להאיר כתמי אקנה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף מיץ עגבניות עם שתי כפות יוגורט.החל את העיסה על הפנים שלך והשאיר אותה דולקת למשך 15 דקות לפני שטיפתו במים קרים.חזור על התרופה הזו פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מיץ לימון ודבש להבהרת כתמי אקנה

מיץ לימון עשיר בחומצת לימון, שיכולה לעזור להבהיר כתמי אקנה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים שתי כפות מיץ לימון עם כף דבש אחת.החל את העיסהלפנים שלך ולהשאיר אותו לרבע דקות לפני ששטיפתם במים קרים.חזור על התרופה הזו פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

סיכום

ניתן להשיג כתמי אקנה בהבהרים בעזרת תרופות טבעיות כמו קמח גרם וגרד, כורכום, דבש וחלב, מיץ עגבניות ויוגורט, ומיץ לימון ודבש.סעדים אלה קלים לשימוש ואין להם תופעות לוואי.יש להשתמש בהם פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שאלות נפוצות

ש: באיזו תדירות עלי להשתמש בסעדים להבהרת כתמי אקנה?

א: יש להשתמש בתרופות פעמיים בשבוע לתוצאות הטובות ביותר.

ארבע הסעדים של סבתא מוסמכים אלה הם שיטות פשוטות, טבעיות ויעילות להבהרת כתמי אקנה.על ידי שימוש בסעדים אלה באופן קבוע, תוכלו להשיג את התוצאות הרצויות מבלי שתצטרכו לנקוט במדדים דרסטיים יותר.למידע נוסף על הבהרת כתמי אקנה, תוכלו לבקר ב wikipedia.org למידע נוסף.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן