דף הבית » תרופות סבתא » מכאבי אוזניים – 3 תרופות של סבתא נפלאה ובטוחה
dedbddd ddddadddd  daadaddaddaa dadc daddaad dadadcdd dd

מכאבי אוזניים – 3 תרופות של סבתא נפלאה ובטוחה

מהו כאב אוזניים?

כאב אוזניים הוא מצב שכיח שיכול לנבוע ממגוון סיבות.זה מאופיין בכאב חד או בוער באוזניים אחת או בשתי האוזניים.כאב זה יכול לנוע בין קל לחמור ויכול להיות מלווה בתסמינים אחרים, כמו חום, ניקוז אוזניים, בחילה ואובדן שמיעה.

3 הסעדים של סבתא לכאבי אוזניים

יש כמה תרופות ביתיות נהדרות שהועברו מהסבתות שלנו להקלה על כאבי אוזניים.להלן כמה מהסעדים היעילים והבטיחים ביותר לטיפול באוזני אוזניים:

1.קומפרס חם

ניתן להשתמש בדחיסה חמה להפחתת כאב ודלקת באוזן.כדי ליצור קומפרס חם, משרים מטלית נקייה במים חמים ומפיצים את עודפי הנוזל.מניחים את הבד מעל האוזן הפגועה למשך 10 עד 15 דקות.חזור על התהליך לפי הצורך להקלה.

2.שמן שום

לשמן שום יש תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להקל על הכאב הקשור לאזורים.להכנת שמן שום, מחממים שתי כפות שמן זית בסיר.מוסיפים שן אחד של שום טחון ומבשלים במשך 5 עד 10 דקות.מסננים את התערובת ונותנים לה להתקרר.החל שתיים עד שלוש טיפות השמן באוזן הפגועה.

3.שמן פרחים מולין

שמן פרחי מולין הוא תרופה יעילה נוספת לכאבי אוזניים.להכנת שמן זה, מחממים שתי כפות שמן זית בסיר.מוסיפים כף אחת של פרחי מולין מיובשים ומבשלים במשך 5 עד 10 דקות.מסננים את התערובת ונותנים לה להתקרר.החל שתיים עד שלוש טיפות השמן באוזן הפגועה.

טיפ מועיל

חשוב לזכור כי יש להשתמש בתרופות ביתיות אלה רק להקלה לטווח הקצר בתסמיני כאב אוזניים.אם הסימפטומים נמשכים או מחמירים, חשוב לפנות לרופא לאבחון וטיפול נאותים.

התרופה הביתית של סבתא מספר 1: שום

שום הוא תרופה טבעית עוצמתית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, החל מהצטננות ועד גרון כאב.זה שימש גם לטיפול באזורים.לשום תכונות טבעיות אנטי בקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.כדי להשתמש בשום לכאב אוזניים, פשוט קח שן שום טרי, חתוך אותו לשניים והניח אותו על האוזן הפגועה.השאר אותו במקום 10-15 דקות, ואז הסר אותו והושלך.חזור על תהליך זה 2-3 פעמים ביום, עד שכאב האוזניים שוכך.

התרופה הביתית של סבתא מס ‘2: בצל

בצל הם תרופה טבעית חזקה נוספת המשמשת לרוב לטיפול בכאבי אוזניים.הבצל עשיר בגופרית, המסייע להפחתת נפיחות ודלקת.כדי להשתמש בבצל לכאב אוזניים, פשוט חתוך בצל טרי לשניים והניח אותו מעל האוזן הפגועה.השאר אותו במקום 10-15 דקות, ואז הסר אותו והושלך.חזור על תהליך זה 2-3 פעמים ביום, עד שכאב האוזניים שוכך.

התרופה הביתית של סבתא מספר 3: שמן זית

שמן זית הוא תרופה ביתית בטוחה ויעילה לכאבי אוזניים.שמן זית הוא אנטי דלקתי טבעי ומשכך כאבים, שיכול לעזור להפחית נפיחות וכאב.כדי להשתמש בשמן זית לכאב אוזניים, פשוט חיממו קצת שמן זית בסיר קטן.ברגע שחם, טבל כדור כותנה בשמן והניח אותו על האוזן הפגועה.השאר אותו במקום 10-15 דקות, ואז הסר אותו והושלך.חזור על תהליך זה 2-3 פעמים ביום, עד שכאב האוזניים שוכך.

פסקת סיכום

הסעדים הביתיים של סבתא הם דרך יעילה ובטוחה לטיפול בכאבי אוזניים.שום, בצל ושמן זית הם כולם תרופות טבעיות עם תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים.פשוט קח שן שום טרי, חותך בצל טרי לשניים, או חימם מעט שמן זית, טובל בתוכו כדור כותנה ומורח אותו על האוזן המושפעת.השאר אותו במקום 10-15 דקות, ואז הסר אותו והושלך.חזור על תהליך זה 2-3 פעמים ביום, עד שכאב האוזניים שוכך.

שאלות נפוצות

  • שאלה: כמה זמן עלי להשאיר את השום, הבצל או שמן הזית במקום?
  • תשובה: השאירו אותו במקום 10-15 מיילנוטות, ואז הסר אותו והושלך.

קישור קשור לוויקיפדיה

למידע נוסף על כאבי אוזניים וכיצד לטפל בהם, עיין ב עמוד ויקיפדיה על אוטלגיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן