דף הבית » תרופות סבתא » כאב אוזניים – 11 תרופות של סבתא מזינה ומסורתית

כאב אוזניים – 11 תרופות של סבתא מזינה ומסורתית

כאב אוזניים – 11 תרופות של סבתא תזונתית ומסורתית

כאב אוזניים הוא מצב שכיח ולעתים קרובות כואב הפוגע באנשים רבים.בדרך כלל זה נגרם כתוצאה מזיהום, דלקת או סתימה של תעלת האוזן.זה יכול להיות סימפטום של מצב חמור יותר, כמו הפרעת מפרקים זמניים (TMJ), או שזה יכול להיות תוצאה של פגיעה באוזן.אמנם כאבי אוזניים יכולים להיות לא נוחים וכואבים, אך ישנם כמה תרופות מסורתיות וטבעיות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות והכאב.

במאמר זה נדון ב -11 תרופות של סבתא תזונתית ומסורתית בהן ניתן להשתמש בכדי לסייע בהקלה על הכאב ואי הנוחות הקשורים לכאב אוזניים.

H2 – שום

שום הוא אנטי דלקתי טבעי ומשמש במשך מאות שנים כדי לעזור להפחית נפיחות וכאב.זה יכול להיות מרוסק או קצוץ ומערבב עם כמות קטנה של שמן זית חם.לאחר מכן ניתן להניח את התערובת באוזן הפגועה למשך מספר דקות.ניתן לקחת שום גם באופן פנימי, בצורת קפסולה או על ידי הוספתו למזון.

H2 – שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי.זה יכול לעזור להפחית דלקת וכאב באוזן.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כמות קטנה של שמן זית חם.מניחים את התערובת באוזן הפגועה למשך מספר דקות.

H3 – טיפ ייחודי ומועיל:

כדי לוודא שהתערובת לא מתחממת מדי, בדוק אותה תמיד על פרק כף היד לפני שתניח אותה באוזן.

H2 – קומפרס חם

קומפרס חם יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להכין קומפרס, משרים מטלית נקייה במים חמים ולהסתובב.מניחים את הדחיסה על האוזן הפגועה למשך מספר דקות.חזור על התהליך כמה פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

H2 – מי חמצן

מי חמצן הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית את הזיהום באוזן.כדי להשתמש בו, מערבבים חלק אחד מי חמצן ומים חלק אחד.מניחים כמה טיפות מהתערובת באוזן הפגועה ומאפשרים לה לשבת מספר דקות.יש לשטוף את האוזן במים חמים כדי להסיר שאריות.

H2 – חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית את הזיהום באוזן.כדי להשתמש בו, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים ומים חמים בחלק אחד.מניחים כמה טיפות מהתערובת באוזן הפגועה ומאפשרים לה לשבת מספר דקות.יש לשטוף את האוזן במים חמים כדי להסיר שאריות.

H2 – שמן זית

שמן זית הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הנפיחות והכאב באוזן.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן זית חם עם כמה טיפות מיץ שום.מניחים את התערובת באוזן הפגועה ומאפשרים לה לשבת מספר דקות.יש לשטוף את האוזן במים חמים כדי להסיר שאריות.

H2 – בצל

הבצל הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הנפיחות והכאב באוזן.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות מיץ בצל עם כמות קטנה של שמן זית חם.מניחים את התערובת באוזן הפגועה ומאפשרים לה לשבת מספר דקות.יש לשטוף את האוזן במים חמים כדי להסיר שאריות.

H2 – מי מלח

מי מלח הם חיטוי טבעי ויכולים לעזור להפחית את הזיהום באוזן.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים.מניחים כמה טיפות מהתערובת באוזן הפגועה ומאפשרים לה לשבת מספר דקות.יש לשטוף את האוזן במים חמים כדי להסיר שאריות.

H2 – ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הנפיחות והכאב באוזן.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות מיץ ג’ינג’ר עם כמות קטנה של שמן זית חם.מניחים את התערובת באוזן הפגועה ומאפשרים לה לשבת מספר דקות.יש לשטוף את האוזן במים חמים כדי להסיר שאריות.

H2 – מנגו

מנגו הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית את הזיהום באוזן.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות מיץ מנגו עם כמות קטנה של שמן זית חם.מניחים את התערובת באוזן הפגועה ומאפשרים לה לשבת מספר דקות.יש לשטוף את האוזן במים חמים כדי להסיר שאריות.

H2 – זרעי חילבה

זרעי חילבה הםחיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית את הזיהום באוזן.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה כפיות זרעי חילבה עם כמות קטנה של שמן זית חם.הניחו את התערובת באוזן הפגועה ואפשרו לה ל

חלק 2: תרופות צמחי מרפא לאוזן

תרופות צמחי מרפא הם דרך נהדרת להתייחס לכאבי אוזניים בבית.ישנם עשבי תיבול רבים ששימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל כאבי אוזניים.להלן 11 עשבי תיבול מסורתיים שעשויים לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות הקשורים לכאבי אוזניים.

1.שום

שום משמש זה מכבר כתרופה צמחית לכאבי אוזניים.לשימוש, לקלף ולמחוך ציפורן שום ועוטף בחתיכת בד גבינה.מחממים אותו עד לחמים ואז מניחים את הכיס באוזן כדי להפחית את הכאב והדלקת.לקבלת יתרונות נוספים, מערבבים שום עם כמה טיפות שמן זית ומעסה את התערובת לאזור סביב האוזן.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות וניתן להשתמש בו לטיפול בכאבי אוזניים.כדי להשתמש בג’ינג’ר להקלה על כאב אוזניים, מערבבים כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כף דבש ובולעים אותו.אתה יכול גם להכין משחה של ג’ינג’ר ומים ולהחיל אותה ישירות על האוזן המושפעת.

3.מנטה

PepperMint משפיע על קירור על העור, שיכול להועיל בהפחתת הכאב ואי הנוחות הקשורים לכאבי אוזניים.כדי להשתמש במנטה להקלה על כאב אוזניים, תלול כף של עלי מנטה בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומאפשרים לו להתקרר לפני השימוש בכדור כותנה כדי להחיל אותו על האוזן הפגועה.

4.קמומיל

קמומיל הוא עשב מרגיע שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאבי אוזניים.כדי להשתמש בקמומיל להקלה על כאב אוזניים, תלול כף של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים מבושלים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומאפשרים לו להתקרר לפני השימוש בכדור כותנה כדי להחיל אותו על האוזן הפגועה.

5.Echinacea

Echinacea הוא תרופה צמחית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול באזורים.כדי להשתמש ב- Echinacea להקלה על כאב אוזניים, מערבבים כפית של שורש Echinacea טרי מגורד עם כף דבש ובולעים אותו.אתה יכול גם להכין משחה של Echinacea ומים ולהחיל אותה ישירות על האוזן המושפעת.

6.שמן עץ התה

לשמן עץ התה יש תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שמועילות לטיפול בכאבי אוזניים.כדי להשתמש בשמן עץ התה להקלה על כאבי אוזניים, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כפית שמן זית ועסה את התערובת לאזור סביב האוזן.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות שמן עץ התה לכדור כותנה ולהחיל אותו ישירות על האוזן הפגועה.

7.שמן לבנדר

שמן לבנדר ידוע בהשפעותיו המרגיעות והמרגיעות, מה שיכול לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לכאבי אוזניים.כדי להשתמש בשמן לבנדר להקלה על כאבי אוזניים, מערבבים כמה טיפות של שמן לבנדר עם כפית שמן זית ועיסו את התערובת לאזור סביב האוזן.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של שמן לבנדר לכדור כותנה ולהחיל אותו ישירות על האוזן הפגועה.

8.בזיל

בזיליקום הוא עשב נוסף עם תכונות אנטי דלקתיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בכאבי אוזניים.כדי להשתמש בזיליקום להקלה על כאב אוזניים, תלול כפית של עלי בזיליקום מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומאפשרים לו להתקרר לפני השימוש בכדור כותנה כדי להחיל אותו על האוזן הפגועה.

9.רוזמרין

רוזמרין ידוע בתכונותיו המשכ”ליות והאנטי דלקתיות, שיכולות להועיל בטיפול בכאבי אוזניים.כדי להשתמש ברוזמרין להקלה על כאב אוזניים, תלול כפית עלי רוזמרין מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומאפשרים לו להתקרר לפני השימוש בכדור כותנה כדי להחיל אותו על האוזן הפגועה.

10.Marjoram

Marjoram הוא עשב נוסף עם תכונות אנטי דלקתיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בכאבי אוזניים.כדי להשתמש במרג’ורם להקלה על כאב אוזניים, תלול כפית של עזיבת מרג’ורם מיובשS בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומאפשרים לו להתקרר לפני השימוש בכדור כותנה כדי למרוח אותו על

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן