דף הבית » תרופות סבתא » כאבי ילדים – 15 תרופות של סבתא משקמת ומוסמכת
dbddd ddcdddd  daadaddaddaa dadc daddaad dedadadedaa ddeddade

כאבי ילדים – 15 תרופות של סבתא משקמת ומוסמכת

כאב האוזניים האיום: גורמים, תסמינים וטיפולים

ילדים מועדים במיוחד לכאבי אוזניים בגלל מערכות החיסון הלא בוגרות שלהם וצינורות אוסטאצ’ים קטנים יותר, הקטעים הצרים המחברים את האוזן התיכונה לחלק האחורי של הגרון.כאבי אוזניים יכולים להיגרם על ידי מגוון גורמים הכוללים זיהום באוזניים, אלרגיות, שינויים בלחץ האוויר, מים באוזן והצטננות.תסמינים שכיחים כוללים כאב, חום, אובדן שמיעה וניקוז.

אמנם קיימים תרופות רבות ללא מרשם, אך חלק מהתרופות הטובות ביותר לכאבי האוזניים של ילדים עשויים להיות הטיפולים המוסמכים של סבתא.סבתות משתמשות בתרופות אלה במשך מאות שנים, והן עדיין משמשות כיום כדי לספק הקלה טבעית לכאבי האוזניים של הילדים.להלן 15 מהתרופות היעילות והמשקמות ביותר של סבתא לכאבי האוזניים של הילדים.

קומפרס חם

קומפרס חם, כמו בקבוק מים חמים עטוף במגבת, הוא אחד התרופות הטובות ביותר לכאבי האוזניים של הילדים.החום עוזר להפחית את הכאב והדלקת, ויכול גם לעזור בפירוק כל הצטברות נוזלים באוזן.חשוב לוודא שהדחיסה אינה חמה מדי מכיוון שהיא יכולה לגרום לאי נוחות נוספת.

טיפ ייחודי ומועיל

הניחו את הדחיסה החמה על אוזנו של הילד למשך 10-15 דקות בכל פעם, מספר פעמים ביום.

שמן שום

שמן שום הוא תרופה פופולרית לכאבי האוזניים של ילדים בגלל תכונותיו האנטי-מיקרוביאליות והאנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת, כמו גם להילחם בכל זיהום שעלול לגרום לכאב האוזניים.כדי להשתמש בשמן שום, מערבבים שתי טיפות שמן שום עם כפית שמן זית אחד.מניחים ארבע טיפות מהתערובת באוזן הפגועה ונתנו לה לשבת 10-15 דקות.

מלח וחומץ

ניתן להשתמש במלח וחומץ גם להפחתת כאב ודלקת באוזן.פשוט מערבבים כפית מלח אחת עם כף אחת של חומץ לבן והניחו ארבע טיפות מהתערובת באוזן הפגועה.תן לזה לשבת 10 דקות ואז לשטוף את האוזן במים חמים.

מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה נהדרת לכאבי האוזניים של הילדים בגלל תכונותיו האנטי-מיקרוביאליות והאנטי דלקתיות.כדי להשתמש במיץ בצל, קלף ומגרד בצל אחד ולחלץ את המיץ.מניחים ארבע טיפות של המיץ באוזן הפגועה ונתנו לו לשבת 10 דקות.ואז יש לשטוף את האוזן במים חמים.

שמן זית

שמן זית הוא תרופה טבעית לכאבי האוזניים של הילדים מכיוון שהוא מסייע בהפחתת הכאב והדלקת.פשוט מניחים ארבע טיפות שמן זית חם באוזן הפגועה ותנו לו לשבת 10 דקות.ואז יש לשטוף את האוזן במים חמים.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה פופולרית לכאבי האוזניים של הילדים בגלל תכונותיו האנטי-מיקרוביאליות והאנטי דלקתיות.לשימוש בשמן עץ התה, מערבבים שתי טיפות שמן עץ התה עם כפית שמן זית אחד.מניחים ארבע טיפות מהתערובת באוזן הפגועה ונתנו לה לשבת 10 דקות.ואז יש לשטוף את האוזן במים חמים.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית לכאבי האוזניים של הילדים בגלל תכונותיו האנטי-מיקרוביאליות והאנטי דלקתיות.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כף מים חמים.מניחים ארבע טיפות מהתערובת באוזן הפגועה ונתנו לה לשבת 10 דקות.ואז יש לשטוף את האוזן במים חמים.

שמן מוללין

Mullein Oil הוא תרופה פופולרית לאוזני האוזניים של ילדים בגלל תכונותיו האנטי-מיקרוביאליות והאנטי דלקתיות.כדי להשתמש בשמן מולין, מערבבים שתי טיפות של שמן מוללין עם כפית שמן זית אחד.מניחים ארבע טיפות מהתערובת באוזן הפגועה ונתנו לה לשבת 10 דקות.ואז יש לשטוף את האוזן במים חמים.

מלח חם ומיץ בצל

מיץ מלח וחם בצל הוא תרופה נהדרת לכאבי האוזניים של הילדים בגלל תכונותיו האנטי-מיקרוביאליות והאנטי דלקתיות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית מלח אחת עם כף אחת של מיץ בצל חם.הניחו ארבע טיפות מהתערובת באוזן הפגועה ותנו לולשבת 10 דקות.ואז יש לשטוף את האוזן במים חמים.

שמן לבנדר

תרופות משקמות לאוזני אוזניים לילדים

כאשר ילד סובל מכאב אוזניים, זו יכולה להיות חוויה מציקה הן לילד והן להוריהם.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות משקמות שיכולות לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות.מאמר זה יכסה חמש עשרה סעדים כאלה שאושרו על ידי סבתות, מכיוון שלעתים קרובות הן המקור למקור לתרופות טבעיות.

קומפרסים חמים

אחד התרופות הפשוטות ביותר אך היעילות ביותר לאוזני האוזניים של הילדים הוא השימוש בקומפרסים חמים.פשוט להפיל מטלית או מגבת במים חמים ואז למרוח אותו על האוזן המושפעת.החום יעזור להפחית את הנפיחות והכאב באזור.חשוב להבטיח שהדחיסה לא תהיה חמה מדי, מכיוון שזה יכול לגרום לגירוי נוסף.

שמן שום

שמן שום הוא תרופה עוצמתית שיכולה לעזור להפחית דלקת וכאב הקשורים לכאבי אוזניים.כדי להכין שמן שום, פשוט להחדיר שיני שום טריות בשמן בסיס כמו שמן זית.לאחר השלמת העירוי, מסננים את השמן ומורחים כמה טיפות באוזן הפגועה.חשוב לשמור על חום השמן תוך כדי יישוםו, מכיוון שזה יעזור להפחית עוד יותר את אי הנוחות.

מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה עוצמתית נוספת שיכולה לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לכאבי אוזניים.להכנת מיץ בצל, פשוט מערבבים בצל ואז מסננים אותו כדי לחלץ את המיץ.ברגע שהמיץ מוכן, החל כמה טיפות באוזן הפגועה.חשוב להבטיח שהמיץ אינו חם מדי, מכיוון שזה יכול לגרום לגירוי נוסף.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא תרופה עוצמתית שיכולה לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לכאבי אוזניים.כדי ליצור חומץ תפוחים, פשוט שלב חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים.ברגע שהתערובת מוכנה, מרחו כמה טיפות באוזן הפגועה.חשוב להבטיח שהפתרון אינו חם מדי, מכיוון שזה יכול לגרום לגירוי נוסף.

שמן זית

שמן זית הוא תרופה עוצמתית שיכולה לעזור להפחית דלקת וכאב הקשורים לכאבי אוזניים.לייצור שמן זית, פשוט להחדיר שמן זית טרי בשמן נשא כמו שמן קוקוס או שמן שקדים.לאחר השלמת העירוי, מסננים את השמן ומורחים כמה טיפות באוזן הפגועה.חשוב לשמור על חום השמן תוך כדי יישוםו, מכיוון שזה יעזור להפחית עוד יותר את אי הנוחות.

הסעדים של סבתא מוסמכת לכאבי אוזני ילדים

סבתות השתמשו בתרופות טבעיות לטיפול במגוון מחלות במשך דורות.הסעדים הבאים אושרו על ידי סבתות כיעילות בטיפול בכאבי האוזניים של ילדים:

שמן חרדל

שמן חרדל הוא תרופה עוצמתית שיכולה לעזור להפחית דלקת וכאב הקשורים לכאבי אוזניים.כדי להכין שמן חרדל, פשוט החרירה זרעי חרדל טריים בשמן בסיס כמו שמן זית או שמן קוקוס.לאחר השלמת העירוי, מסננים את השמן ומורחים כמה טיפות באוזן הפגועה.חשוב לשמור על חום השמן תוך כדי יישוםו, מכיוון שזה יעזור להפחית עוד יותר את אי הנוחות.

מי מלח

מי מלח הם תרופה פשוטה אך יעילה לכאבי אוזניים לילדים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח לכוס מים חמים ואז למרוח כמה טיפות באוזן הפגועה.מי המלח יסייעו בהפחתת הדלקת והכאב באזור.חשוב להבטיח שהפתרון אינו חם מדי, מכיוון שזה יכול לגרום לגירוי נוסף.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה עוצמתית שיכולה לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לכאבי אוזניים.להכנת מיץ לימון, פשוט מערבבים לימון ואז מסננים אותו כדי לחלץ את המיץ.ברגע שהמיץ מוכן, החל כמה טיפות באוזן הפגועה.חשוב להבטיח שהמיץ אינו חם מדי, מכיוון שזה יכול לגרום לגירוי נוסף.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה עוצמתית שיכולה לעזורהפחיתו דלקת וכאבים הקשורים לכאבי אוזניים.כדי להכין שמן עץ התה, פשוט להחדיר עלי עץ התה הטריים בשמן בסיס כמו שמן זית או שמן קוקוס.לאחר השלמת העירוי, מסננים את השמן ומורחים כמה טיפות באוזן הפגועה.חשוב לשמור על חום השמן תוך כדי יישוםו, מכיוון שזה יעזור להפחית עוד יותר את אי הנוחות.

מיץ ג’ינג’ר

מיץ ג’ינג’ר הוא תרופה עוצמתית נוספת שיכולה לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לכאבי אוזניים.לעשות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן