דף הבית » תרופות סבתא » מכאבי אוזניים – 18 תרופות סבתות אמינות ופופולריות
dedbddd ddddadddd  daadaddaddaa daddaaddaa ddeddaddaa dda

מכאבי אוזניים – 18 תרופות סבתות אמינות ופופולריות

מכאבי אוזניים: 18 תרופות סבתות אמינות ופופולריות

כאב אוזניים הוא בעיה שכיחה הפוגעת בילדים ומבוגרים כאחד.בדרך כלל זה נגרם על ידי זיהום או מצב אחר של האוזן ויכול לנוע בין קל לחמור.למרבה המזל, ישנם תרופות רבות שהועברו לאורך דורות שיכולים לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות של כאב אוזניים.כאן אנו חוקרים 18 תרופות סבתות אמינות ופופולריות לכאבי אוזניים.

שמן שום

שום הוא תרופה ביתית פופולרית עבור מחלות רבות, כולל כאבי אוזניים.ידוע כי שמן שום בעל תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית כאב ודלקת באוזן.לשימוש, מערבבים חלקים שווים של שמן שום ושמן זית ומחממים אותו מעט.בעזרת טפטפת הכניסו 2-3 טיפות מהתערובת לאוזן הפגועה.

מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה פשוטה ויעילה לכאבי אוזניים.יש לו תכונות חיטוי שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש במיץ בצל, מחלץ את המיץ מבצל חתוך טרי ומחמם אותו מעט.בעזרת טפטפת הכניסו 2-3 טיפות מיץ לאוזן הפגועה.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים ידוע כתרופה יעילה עבור מחלות רבות, כולל כאבי אוזניים.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי-פטרייתיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.לשימוש, ערבבו חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים וחממו אותו מעט.בעזרת טפטפת הכניסו 2-3 טיפות מהתערובת לאוזן הפגועה.

דבש

דבש הוא תרופה פופולרית עבור מחלות רבות, כולל כאבי אוזניים.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית כאב ודלקת.כדי להשתמש בדבש, מערבבים חלקים שווים של דבש ומים חמים ומחממים אותו מעט.בעזרת טפטפת הכניסו 2-3 טיפות מהתערובת לאוזן הפגועה.

טיפ: לפני השימוש באחד מהתרופות הללו, חשוב להתייעץ עם רופא כדי לקבוע את הגורם המדויק של כאב האוזניים.

מי מלח

מי מלח הם תרופה פשוטה ויעילה לכאבי אוזניים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש במי מלח, מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים ומערבבים עד שהמלח מומס לחלוטין.בעזרת טפטפת הכניסו 2-3 טיפות מהתערובת לאוזן הפגועה.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה פופולרית למחלות רבות, כולל כאבי אוזניים.יש לו תכונות אנטי-חיטוי, אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש בשמן עץ התה, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה בכף שמן זית או שמן קוקוס ומחמם אותו מעט.בעזרת טפטפת הכניסו 2-3 טיפות מהתערובת לאוזן הפגועה.

תרופות ביתיות H2 לאוזני אוזניים

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה פשוטה ויעילה לכאבי אוזניים.הקיטור החם עוזר להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בשאיפת אדים, הרתיחו מעט מים בסיר והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים, כמו אקליפטוס או מנטה.מכסים את הראש במגבת ושאפו את הקיטור למשך 5-10 דקות.

שמן חרדל

שמן חרדל הוא תרופה פופולרית עבור מחלות רבות, כולל כאבי אוזניים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש בשמן חרדל, חימם כמה טיפות של שמן חרדל והשתמש בטפטפת, הכניסו 2-3 טיפות של השמן לאוזן הפגועה.

H2 תרופות טבעיות לכאבי אוזניים

שמן מולין

Mullein Oil הוא תרופה פופולרית עבור מחלות רבות, כולל כאבי אוזניים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש בשמן מולין, מערבבים כמה טיפות של שמן מוללין בכף שמן זית או שמן קוקוס ומחמם אותו מעט.בעזרת טפטפת הכניסו 2-3 טיפות מהתערובת לאוזן הפגועה.

מי חמצן H3

מי חמצן הוא תרופה פופולרית עבור מחלות רבות, כולל כאבי אוזניים.יש לו תכונות חיטוי ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש במי חמצן, מערבבים כפית מי חמצן בכוס מים חמים ומערבבים עד שהתמיסהמעורב לחלוטין.בעזרת טפטפת הכניסו 2-3 טיפות מהפתרון לאוזן הפגועה.

שמן זית

שמן זית הוא תרופה פשוטה ויעילה לכאבי אוזניים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש בשמן זית, חיממו כמה טיפות שמן זית ומשתמשו בטפטפת, הכניסו 2-3 טיפות של השמן לאוזן הפגועה.

חומץ ואלכוהול

חלק 2: מכאבי אוזניים – 18 תרופות סבתות אמינות ופופולריות

שחרור הלחץ

אחת הדרכים היעילות ביותר להפחתת הכאב מכאבי האוזן היא להקל על הלחץ שלעתים קרובות מצטבר באוזן.ניתן להשיג זאת על ידי שפשוף בעדינות את החלק החיצוני של האוזן במטלית חמה ורטובה, או באמצעות דחיסה חמה.החום יעזור להפחית את הלחץ באוזן, יאפשר לנוזלים להתנקז ולאפשר לאוזן להחלים.

שום

שום שימש זה מכבר כתרופה לאוזני אוזניים, מכיוון שהוא מכיל תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות.כדי להשתמש בשום כתרופה, תוכלו לטחון שן שום ולערבב אותו עם כף שמן זית.מחממים את התערובת למשך מספר דקות, ואז מסננים אותה ומאפשרים לה להתקרר.מרחו כמה טיפות של השמן על האוזן הפגועה, והכאב צריך לשכוך.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה יעילה נוספת לכאבי אוזניים.כדי להשתמש בו, מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים חמים.משרים כדור כותנה בתערובת ומורחים אותו על האוזן הפגועה.השאירו את כדור הכותנה במקום מספר דקות לפני הסרתו.חומץ סיידר תפוחים יסייע בהפחתת הדלקת והכאב הקשורים לכאבי האוזניים.

בצל

בצל הוא תרופה פופולרית נוספת לכאבי אוזניים.כדי להשתמש בצל כתרופה, תוכלו לחתוך בצל קטן לשניים ולחלץ את המיץ.החל כמה טיפות מהמיץ על האוזן המושפעת.הכאב צריך לשכוך לאחר מספר דקות.

שמן עץ התה

שמן עץ התה ידוע בתכונותיו האנטי-חיוביות והאנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לכאבי אוזניים.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כף שמן זית.מחממים את התערובת למשך מספר דקות, ואז מסננים אותה ומאפשרים לה להתקרר.מרחו כמה טיפות של השמן על האוזן הפגועה, והכאב צריך לשכוך.

עשבי תיבול

ניתן להשתמש גם בצמחי מרפא כמו קמומיל, לבנדר ובזיליקום לטיפול בכאבי אוזניים.כדי להשתמש בהם תוכלו להכין תה על ידי תלול כפית העשב במים רותחים למשך מספר דקות.מסננים את התה ומאפשרים לו להתקרר.החל כמה טיפות של התה על האוזן המושפעת, והכאב צריך לשכוך.

שמן זית

שמן זית הוא תרופה יעילה נוספת לכאבי אוזניים.כדי להשתמש בשמן זית, מחממים כף מהשמן עד שהוא חם.מרחו כמה טיפות של השמן על האוזן הפגועה, והכאב צריך לשכוך.

מלח

מלח יכול לשמש גם לטיפול בכאבי אוזניים.כדי להשתמש בו, מחממים כף מלח עד שהוא חם.החל כמה טיפות מתמיסת המלח על האוזן המושפעת, והכאב צריך לשכוך.

דבש

דבש ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לכאבי אוזניים.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית דבש עם כף מים חמים.החל כמה טיפות מהתערובת על האוזן המושפעת, והכאב צריך לשכוך.

מדדי מניעה

בנוסף לתרופות לעיל, ישנם כמה אמצעי מניעה שניתן לנקוט כדי להפחית את הסיכון לכאבי אוזניים.אלה כוללים הימנעות מרעשים חזקים, נקיטת אמצעי זהירות כדי להימנע מדלקות אוזניים ותרגול היגיינה טובה.

שאלות נפוצות

  • מהם כמה אמצעי מניעה שניתן לנקוט כדי להפחית את הסיכון לכאבי אוזניים?
    כמה אמצעי מניעה שניתן לנקוט כדי להפחית את הסיכון לכאבי אוזניים כוללים הימנעות מרעשים רועשים, נקיטת אמצעי זהירות כדי להימנע מדלקות אוזניים ותרגול היגיינה טובה.

לסיכום, כאבי אוזניים יכולים להיות חוויה כואבת ולא נוחה.עם זאת, ישנם מספר תרופות של סבתא אמינות ופופולריותניתן להשתמש בזה כדי להקל על הכאב והאי הנוחות הקשורים לאוזני אוזניים.תרופות אלה כוללות שחרור הלחץ, השום, חומץ תפוחים, בצל, שמן עץ התה, עשבי תיבול, שמן זית, מלח ודבש.יתר על כן, ישנם מספר אמצעי מניעה שניתן לנקוט כדי להפחית את הסיכון לכאבי אוזניים.עם השילוב הנכון של תרופות ומדדי מניעה, ניתן להפחית את התדירות ואת חומרת האוזני.

למידע נוסף, עיין ב <

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן