דף הבית » תרופות סבתא » אוזן כואבת – 24 הסעדים של סבתא המסייעים בהחלמה ומועברים במשפחה

אוזן כואבת – 24 הסעדים של סבתא המסייעים בהחלמה ומועברים במשפחה

מה זה אוזן כואבת?

אוזן כואבת היא מצב שכיח המאופיין בכאב אוזניים רציף או תקופתי.בדרך כלל זה נגרם על ידי דלקת באוזן הפנימית או האמצעית או על ידי הצטברות שעווה.תסמינים של אוזן כואבת כוללים אי נוחות באוזן, אובדן שמיעה, שמיעה עמומה ורמות כאב משתנות.הטיפול תלוי בגורם הבסיסי, אך כמה סעדים מסורתיים עשויים לעזור לספק הקלה.

24 הסעדים של סבתא המסייעים בהחלמת אוזניים כואבת

1.קומפרס חם

קומפרס חם יכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לאוזן כואבת.כדי להפוך את הדחיסה, משרים חתיכת בד במים חמים והסובבים אותו לפני שמריחים אותו על האוזן הפגועה.השאר את הדחיסה במקום 10 עד 15 דקות בכל פעם.

2.שמן שום

לשום תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות, מה שעשוי לעזור להפחית את הכאב והדלקת הנגרמת כתוצאה מאוזן כואבת.להכנת שמן שום, מערבבים יחד כפית אחת של שמן שום וכפית שמן זית אחד.בעזרת טפטפת, הכניסו שתיים עד שלוש טיפות מהתערובת באוזן הפגועה.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות.כדי להשתמש בו לאוזן כואבת, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים וכפית מים אחת.החל את התערובת על האוזן הפגועה בעזרת טפטפת.

4.שטיפת מי מלח

שטיפות מי מלח יכולות לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לאוזן כואבת.כדי להכין את השטיפה, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים.בעזרת טפטפת, הכניסו שתיים עד שלוש טיפות מהתערובת באוזן הפגועה.

5.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות.כדי להשתמש בו לאוזן כואבת, מערבבים טיפה אחת של שמן עץ התה וכפית שמן זית.בעזרת טפטפת, הכניסו שתיים עד שלוש טיפות מהתערובת באוזן הפגועה.

6.אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, מה שעשוי לעזור להפחית את הכאב והדלקת הנגרמת כתוצאה מאוזן כואב.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של ג’ל אלוורה וכפית אחת של שמן זית.בעזרת טפטפת, הכניסו שתיים עד שלוש טיפות מהתערובת באוזן הפגועה.

7.מיץ בצל

למיץ בצל יש תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות, מה שעשוי לעזור להפחית את הכאב והדלקת של האוזן הכואבת.כדי להשתמש בו, חילצו את המיץ מבצל אחד ומערבבו אותו עם כפית שמן זית אחד.בעזרת טפטפת, הכניסו שתיים עד שלוש טיפות מהתערובת באוזן הפגועה.

8.עלי בזיליקום

לעלי בזיליקום יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.כדי להשתמש בהם לאוזן כואבת, לרסק שניים עד שלושה עלי בזיליקום טריים ומערבבים עם כפית שמן זית אחד.בעזרת טפטפת, הכניסו שתיים עד שלוש טיפות מהתערובת באוזן הפגועה.

9.שמן קוקוס

לשמן הקוקוס יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.כדי להשתמש בו לאוזן כואבת, הניחו אחת לשתי טיפות של שמן קוקוס באוזן הפגועה.

10.ג’ינג’ר

לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים, מה שעשוי לעזור להפחית את הכאב והדלקת של האוזן הכואבת.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של מיץ ג’ינג’ר וכפית שמן זית.בעזרת טפטפת, הכניסו שתיים עד שלוש טיפות מהתערובת באוזן הפגועה.

11.חלב חם

חלב חם יכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לאוזן הכואבת.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של חלב חם וכפית דבש אחת.בעזרת טפטפת, הכניסו שתיים עד שלוש טיפות מהתערובת באוזן הפגועה.

12.שמן לבנדר

לשמן לבנדר יש תכונות משכך כאבים ואנטי דלקתיות, מה שעשוי לעזור להפחית את הכאב והדלקת של האוזן הכואבת.כדי להשתמש בו, מערבבים טיפה אחת של שמן לבנדר וכפית שמן זית.בעזרת טפטפת, הכניסו שתיים עד שלוש טיפות מהתערובת באוזן הפגועה.

13.חילבה

לחילבה יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, מה שעשוי לעזור להפחית את הכאב והדלקת של האוזן הכואבת.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת חילבה וכפית שמן זית.באמצעות

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר כבר מזמן משמש כדי לעזור בכאבי אוזניים ומחלות אחרות.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות, מה שעשוי לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.כדי להשתמש בג’ינג’ר לטיפול בכאב אוזניים, מערבבים כפית של שורש ג’ינג’ר טרי מגורד עם כפית דבש וכפית מים חמים.מרחו את התערובת על כדור כותנה והכניסו אותו לאוזן הפגועה.השאר אותו לכמה דקות לפני הסרתו.אתה יכול גם להכין תה ג’ינג’ר על ידי הרתחת 1/4 כוס שורש ג’ינג’ר מגורד בארבע כוסות מים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותה אותה שלוש פעמים ביום להקלה.

שום

שום הוא תרופה ביתית נוספת הידועה כמועילה בטיפול בכאבי אוזניים.זה יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בשום כתרופה, שלב כמה שיני שום טחון עם כפית שמן שומשום או שמן זית.מחממים את התערובת בסיר קטן על אש נמוכה למשך מספר דקות.תן לזה להתקרר לפני שהוא מתאמץ את התערובת ומריח אותה על כדור כותנה.הכנס בעדינות את כדור הכותנה לאוזן הפגועה לפחות חמש דקות.אתה יכול גם להכין תמיסת שמן שום על ידי שילוב של כמה טיפות שמן שום עם כפית שמן שומשום או שמן זית.החל כמה טיפות של התמיסה על האוזן הפגועה באמצעות Eyedropper.

בצל

ידוע כי הבצל מסייע בהפחתת דלקת וכאב.כדי להשתמש בבצל כתרופה, חתוך בצל בינונית לפרוסות דקות.מכניסים את הפרוסות לסיר קטן עם שתי כפות מים ומחממים את התערובת עד שהיא רותחת.תן לזה להתקרר לפני שהוא מתאמץ את התערובת ומריח אותה על כדור כותנה.הכנס בעדינות את כדור הכותנה לאוזן הפגועה לפחות חמש דקות.אתה יכול גם ליצור דחיסת בצל חם על ידי חיתוך בצל בינונית לפרוסות דקות.הכניסו את הפרוסות לקערה קטנה ומיקרוגל אותם לרגע.עטפו את פרוסות הבצל החמות במטלית נקייה ומורחים אותה על האוזן הפגועה.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית נוספת הידועה כמסייעת לטיפול בכאבי אוזניים.זה יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה, מערבבים 1/2 כוס חומץ תפוחים עם 1/2 כוס מים חמים.מרחו את התערובת על כדור כותנה והכניסו אותו לאוזן הפגועה.השאר אותו לכמה דקות לפני הסרתו.אתה יכול גם להכין תמיסת חומץ תפוחים על ידי שילוב של כמה טיפות של חומץ סיידר תפוחים עם כפית שמן שומשום או שמן זית.החל כמה טיפות של התמיסה על האוזן הפגועה באמצעות Eyedropper.

סיכום

סבתות העבירו סעדים רבים כדי לסייע בטיפול בכאבי אוזניים.תרופות אלה משתמשות בתכונות הריפוי הטבעיות של מרכיבים כמו ג’ינג’ר, שום, בצל וחומץ תפוחים.ניתן להשתמש בתרופות אלה להפחתת דלקת וכאבים הקשורים לכאבי אוזניים.

שאלות נפוצות

ש: כיצד אוכל להשתמש בצל כדי לטפל בכאב אוזניים?

ת: כדי להשתמש בבצל כתרופה, חתוך בצל בינוני לפרוסות דקות.מכניסים את הפרוסות לסיר קטן עם שתי כפות מים ומחממים את התערובת עד שהיא רותחת.תן לזה להתקרר לפני שהוא מתאמץ את התערובת ומריח אותה על כדור כותנה.הכנס בעדינות את כדור הכותנה לאוזן הפגועה לפחות חמש דקות.אתה יכול גם ליצור דחיסת בצל חם על ידי חיתוך בצל בינונית לפרוסות דקות.הכניסו את הפרוסות לקערה קטנה ומיקרוגל אותם לרגע.עטפו את פרוסות הבצל החמות במטלית נקייה ומורחים אותה על האוזן הפגועה.

ש: מהי אוזן כואבת?

ת: אוזן כואבת היא מצב בו האוזן מרגישה כואבת או לא נוחה.זה יכול להיגרם כתוצאה מזיהום, פציעה או מצבים רפואיים אחרים.התסמינים יכולים לכלול כאבי אוזניים, צלצולים באוזן, אובדן שמיעה ושמיעה עמומה.אפשרויות טיפול עשויות לכלול תרופות, תרופות ביתיות או ניתוח. קרא עוד על Aching Ear באתר wikipedia.org.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן