דף הבית » תרופות סבתא » מכאבי אוזניים במהלך ההיריון – 20 תרופות של סבתא מזינה מהמטבח
dedbddd ddddadddd ddeddcda ddddadddf  daadaddaddaa da

מכאבי אוזניים במהלך ההיריון – 20 תרופות של סבתא מזינה מהמטבח

מכאבי אוזניים במהלך ההיריון: 20 תרופות של סבתא מזינה מהמטבח

הריון יכול להיות חוויה קשה ולא נוחה עבור נשים רבות.אחד הנושאים הנפוצים והמטרידים ביותר הוא כאבי אוזניים, שיכולים להיות כואבים ויכולים להפריע לפעילויות היומיומיות.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לספק הקלה ונוחות במהלך תקופה זו.במאמר זה נחקור 20 תרופות של סבתא מזינה מהמטבח שיכולים לעזור להקל על כאבי אוזניים במהלך ההיריון.

מה גורם לכאבי אוזניים במהלך ההיריון?

כאבי אוזניים במהלך ההיריון יכולים להיגרם על ידי מגוון גורמים.אחד הגורמים השכיחים ביותר נובע מהגידול בהורמונים במהלך ההיריון, מה שעלול לגרום לצינורות אוסטאצ’ים להתנפח ומודלקים.זה יכול לגרום להצטברות נוזלים באוזן התיכונה, מה שמוביל ללחץ וכאב.בנוסף, נשים בהריון רגישות יותר לדלקות אוזניים, מה שעלול לגרום לכאבי אוזניים.

הסעדים של סבתא מהמטבח

ישנם מגוון של תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על כאבי אוזניים במהלך ההיריון.להלן 20 תרופות מזינות מהמטבח שיכולות לספק הקלה ונוחות במהלך תקופה זו:

1.שום

שום הוא תרופה טבעית עוצמתית לכאבי אוזניים.מחממים כמה שיני שום במחבת, ואז מרסקים אותם ומניחים אותם בבד.הניחו את הבד מעל האוזן הפגועה למשך 10 דקות כדי לקבל הקלה.

2.חומץ תפוחים

ניתן להשתמש בחומץ תפוחים לטיפול באזורים.מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים חמים, ואז השתמשו בטיפה כדי להפיל כמה טיפות לאוזן הפגועה.השאר אותו לכמה דקות ואז הטה את הראש כדי לאפשר לנוזל להתנקז.

3.שמן זית

שמן זית הוא תרופה יעילה לכאבי אוזניים.מחממים מעט שמן זית במחבת, ואז קחו כמה טיפות והכניסו אותן לאוזן הפגועה.השאירו אותו לכמה דקות ואז הטוו את הראש כדי לאפשר לשמן להתנקז.

4.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה פופולרית לכאבי אוזניים.מחלצים את המיץ מבצל ואז מחממים אותו מעט.הכניסו כמה טיפות לאוזן הפגועה ויצאו מספר דקות.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית לכאבי אוזניים.מחלצים את המיץ מחתיכת ג’ינג’ר ואז מחממים אותו מעט.הכניסו כמה טיפות לאוזן הפגועה ויצאו מספר דקות.

6.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית יעילה לכאבי אוזניים.מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא, כמו זית או שמן קוקוס.הכניסו כמה טיפות לאוזן הפגועה ויצאו מספר דקות.

7.חבילת מלח

חבילת מלח היא תרופה קלה ויעילה לכאבי אוזניים.מחממים כוס מלח במחבת ואז עוטפים אותה בבד.הניחו את הבד מעל האוזן הפגועה למשך 10 דקות כדי לקבל הקלה.

8.בזיל

בזיל הוא תרופה טבעית לכאבי אוזניים.מרתיחים כמה עלים של בזיליקום במים, ואז מסננים את הנוזל.הכניסו כמה טיפות לאוזן הפגועה ויצאו מספר דקות.

9.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית יעילה לכאבי אוזניים.מערבבים כפית אבקת כורכום עם כמה טיפות שמן זית.הכניסו כמה טיפות לאוזן הפגועה ויצאו מספר דקות.

10.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית פופולרית לכאבי אוזניים.מחממים מעט שמן קוקוס במחבת, ואז קחו כמה טיפות והכניסו אותן לאוזן הפגועה.השאירו אותו לכמה דקות ואז הטוו את הראש כדי לאפשר לשמן להתנקז.

11.מי חמצן

מי חמצן הוא תרופה יעילה לכאבי אוזניים.מערבבים חלקים שווים של מי חמצן ומים חמים, ואז השתמשו בטיפה כדי להפיל כמה טיפות לאוזן הפגועה.השאר אותו לכמה דקות ואז הטה את הראש כדי לאפשר לנוזל להתנקז.

12.זרעי חילבה

זרעי חילבה הם תרופה טבעית פופולרית לכאבי אוזניים.מרתיחים כמה כפיות זרעי חילבה במים ואז מסננים את הנוזל.הכניסו כמה טיפות לאוזן הפגועה והשאירו כמה דקות.

Nutritiהסעדים של סבתא לאזורים במהלך ההיריון

הריון יכול להיות תקופה קשה לאם לעתיד, וכאבי אוזניים הם רק אחת מהמחלות הרבות שיכולות להפוך את החוויה למאתגרת.למרבה המזל, ישנם הרבה סעדים של סבתא מזינה לאוזני אוזניים במהלך ההיריון שיכולים לספק הקלה מהסימפטום הלא נוח הזה.להלן 20 מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר ששימשו במשך דורות לטיפול בכאבי אוזניים במהלך ההיריון.

תרופת שום ושמן זית

שום הוא חומר אנטי-דלקתי ואנטיבקטריאלי חזק, ובשילוב שמן זית הוא יכול לספק הקלה מכאבי אוזניים במהלך ההיריון.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט חיממו כמה שיני שום בכמה שמן זית ומורחים שלוש טיפות מהתערובת באוזן הפגועה.אפשר לשמן להישאר באוזן למשך 10 דקות לפני הסרתו עם בד.

תרופת מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה נהדרת לכאבי אוזניים במהלך ההיריון, מכיוון שהוא יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט חילצו מעט מיץ בצל וחממו אותו מעט לפני שמריחו שתי טיפות ממנו לאוזן הפגועה.אפשר למיץ הבצל להישאר באוזן למשך 10 דקות לפני הסרתו עם מטלית.

תרופת כרוב

כרוב הוא מקור נהדר לנוגדי חמצון ותרכובות אנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לכאבי אוזניים במהלך ההיריון.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט חלץ מעט מיץ מעלה כרוב וחמם אותו מעט לפני שמריחים שתי טיפות ממנו באוזן הפגועה.אפשר למיץ הכרוב להישאר באוזן למשך 10 דקות לפני הסרתו עם מטלית.

תרופת שמן חרדל

שמן חרדל הוא מקור נהדר לתרכובות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לכאבי אוזניים במהלך ההיריון.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט חיממו כמות קטנה של שמן חרדל ומורחים שלוש טיפות ממנו באוזן הפגועה.אפשר לשמן להישאר באוזן למשך 10 דקות לפני הסרתו עם בד.

מנטה משאיר תרופה

עלי נענע הם מקור נהדר לנוגדי חמצון ותרכובות אנטי דלקתיות, מה שהופך אותם לתרופה נהדרת לכאבי אוזניים במהלך ההיריון.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט חלצו מעט מיץ מכמה עלי נענע וחמם אותו מעט לפני שמריחים שתי טיפות ממנו באוזן הפגועה.אפשר למיץ המנטה להישאר באוזן למשך 10 דקות לפני שמסיר אותו עם מטלית.

BASIL LEAVES REMDED


עלי בזיליקום הם מקור נהדר לנוגדי חמצון ותרכובות אנטי דלקתיות, מה שהופך אותם לתרופה נהדרת לכאבי אוזניים במהלך ההיריון.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט חלצו מעט מיץ מכמה עלי בזיליקום וחממו אותו מעט לפני שמריחים שתי טיפות ממנו באוזן הפגועה.אפשר למיץ הבזיליקום להישאר באוזן למשך 10 דקות לפני הסרתו עם מטלית.

ג’ינג’ר תרופה

ג’ינג’ר הוא מקור נהדר לנוגדי חמצון ותרכובות אנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לכאבי אוזניים במהלך ההיריון.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט חילצו מעט מיץ מכמה פרוסות ג’ינג’ר וחממו אותו מעט לפני שמריחים שתי טיפות ממנו על האוזן הפגועה.אפשר למיץ הג’ינג’ר להישאר באוזן למשך 10 דקות לפני הסרתו עם מטלית.

תרופת שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא מקור נהדר לנוגדי חמצון ותרכובות אנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לכאבי אוזניים במהלך ההיריון.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט חיממו כמות קטנה של שמן קוקוס ומורחים שלוש טיפות ממנו באוזן הפגועה.אפשר לשמן להישאר באוזן למשך 10 דקות לפני הסרתו עם בד.

תרופת בצל ודבש

בצל ודבש הם שניהם מקורות נהדרים של נוגדי חמצון ותרכובות אנטי דלקתיות, מה שהופך את השילוב הזה לתרופה נהדרת לכאבי אוזניים במהלך ההיריון.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט חלץ קצת מיץ מבצל ומערבב אותו עם קצת דבש לפני שמריחים שתי טיפות ממנו באוזן הפגועה.אפשר לתערובת להישאר באוזן למשך 10 דקות לפני שתסיר אותה עם בד.

חלב אND כורכום תרופה

חלב וכורכום הם שניהם מקורות נהדרים של נוגדי חמצון ותרכובות אנטי דלקתיות, מה שהופך את השילוב הזה לתרופה נהדרת לכאבי אוזניים במהלך ההיריון.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים קצת חלב עם קמצוץ כורכום לפני שמריחים שתי טיפות ממנו באוזן הפגועה.אפשר לתערובת להישאר באוזן למשך 10 דקות לפני שתסיר אותה עם בד.

שום ושום חומץ

שום וחומץ הם שניהם מקורות נהדרים של נוגדי חמצון ואנטי

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן