דף הבית » תרופות סבתא » אוזניים – 16 תרופות של סבתא בריאה ומזינה

אוזניים – 16 תרופות של סבתא בריאה ומזינה

כאבי אוזניים יכולים להיות מתישים ולא נעימים, שלא לדבר על כואב לחלוטין.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות של סבתא מסורתיות בהן תוכלו להשתמש בכדי להקל על הסימפטומים של כאב אוזניים.16 תרופות בריאות ומזינות אלה פשוטות לשימוש ולעתים קרובות יכולות לספק הקלה מהכאב ואי הנוחות הקשורים לכאבי אוזניים.

1.שום

שום משמש במשך מאות שנים לטיפול באוזני אוזניים.ניתן לאכול אותו גולמי או מבושל, אך תכונותיו הרפואיות מנוצלות בצורה הטובה ביותר כאשר הוא נמעך ומעורב עם שמן שומשום חם.מרחו כמה טיפות של השמן באוזן הפגועה והשאירו אותו מספר דקות.חזור על תהליך זה פעמיים ביום עד לשוכך כאב האוזניים.

2.בצל

בצל משמש זה מכבר כתרופה ביתית לאוזני אוזניים.כדי להשתמש בו, חותכים בצל לחתיכות קטנות והניחו אותו במטלית נקייה.החל את הבד על האוזן הפגועה במשך כרבע שעה.זה יעזור להקל על הכאב ולהפחית את הדלקת.

3.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לאוזני אוזניים.כדי להשתמש בו, מערבבים חומץ תפוחים חלק אחד עם מים חמים של חלק אחד.השתמש בטפטפת כדי למרוח כמה טיפות מהתערובת על האוזן הפגועה.

4.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה יעילה נוספת לכאבי אוזניים.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כפית דבש.קח תערובת זו פעמיים ביום כדי להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאבי האוזניים.

5.שמן זית

שמן זית הוא תרופה מסורתית נוספת לכאבי אוזניים.ניתן להשתמש בו כדי להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאב אוזניים.כדי להשתמש בו, חיממו קצת שמן זית והמרחו כמה טיפות באוזן הפגועה.השאירו אותו לכמה דקות ואז מסננים את השמן.

6.מלח

מלח הוא תרופה מסורתית נוספת לכאבי אוזניים.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית מלח עם כוס מים חמים.השתמש בטפטפת כדי למרוח כמה טיפות מהתערובת על האוזן הפגועה.

7.כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאב אוזניים.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כף שמן שומשום חם.מרחו כמה טיפות מהתערובת באוזן הפגועה.

8.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא תרופה יעילה נוספת לכאבי אוזניים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאבי אוזניים.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות של שמן לבנדר עם שמן שומשום חם.מרחו כמה טיפות מהתערובת באוזן הפגועה.

9.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאב אוזניים.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן שומשום חם.מרחו כמה טיפות מהתערובת באוזן הפגועה.

10.בזיל

בזיל הוא תרופה מסורתית נוספת לכאבי אוזניים.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית עלי בזיליקום קצוצים טריים עם כפית דבש.קח תערובת זו פעמיים ביום כדי להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאבי האוזניים.

11.שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא תרופה יעילה נוספת לכאבי אוזניים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאבי אוזניים.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן אקליפטוס עם שמן שומשום חם.מרחו כמה טיפות מהתערובת באוזן הפגועה.

12.שומר

שומר הוא תרופה מסורתית נוספת לכאבי אוזניים.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית של זרעי שומר מרוסקים טריים עם כפית דבש.קח תערובת זו פעמיים ביום כדי להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאבי האוזניים.

13.שמן חרדל

שמן חרדל הוא תרופה יעילה נוספת לכאבי אוזניים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים שיכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לכאבי אוזניים.כדי להשתמש בו, ערבבו כמה טיפות של שמן חרדל שנינותH קצת שמן שומשום חם.מרחו כמה טיפות מהתערובת באוזן הפגועה.

14.דבש

דבש

התרופה של סבתא לזיהום באוזניים

דלקות אוזניים הן אחת המחלות השכיחות ביותר שיכולות להשפיע על ילדים ומבוגרים.למרבה המזל, ישנם מגוון תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בזיהומים באוזניים.הסעדים של סבתא הם לרוב היעילים ביותר, מכיוון שהם הועברו לאורך דורות והוכחו כיעילים.להלן 16 תרופות של סבתא בריאה ומזינה לזיהומים באוזניים.

1.תרופת בצל ושום

בצל ושום הם שניים מהמרכיבים הנפוצים ביותר המשמשים בסעדים של סבתא לזיהומים באוזניים.כדי להשתמש בתרופה זו, קוצצים תחילה כמה שיני שום ובצל.הכניסו אותם לשקית בד קטנה ומחממים את השקית בסיר מים רותחים.ברגע שהתערובת חמה, הרשו לה להתקרר ואז למרוח אותה ישירות על האוזן.התכונות האנטי-דלקתיות של השום והבצל יסייעו בהפחתת הכאב והדלקת הקשורים לזיהום באוזניים.

2.ג’ינג’ר תרופה

ג’ינג’ר הוא מרכיב חזק נוסף שניתן להשתמש בו לטיפול בזיהום באוזניים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים יחד חלקים שווים של שורש ג’ינג’ר ושמן זית.מחממים את התערובת עד שהיא מגיעה לטמפרטורה נוחה.לאחר מכן, החל את התערובת ישירות על האוזן.התכונות האנטי דלקתיות של הג’ינג’ר יסייעו בהפחתת הכאב והנפיחות הקשורים לזיהום באוזניים.

3.Apple Cider Vinegred Remedy

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לזיהומים באוזניים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים יחד חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים חמים.משרים כדור כותנה בתערובת ואז מורחים את כדור הכותנה הספוג ישירות לאוזן.חומץ סיידר התפוחים יסייע בהפחתת הכאב והדלקת הקשורים לזיהום באוזניים.

4.תרופת שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חומר חיטוי ואנטי דלקתי חזק שיכול לעזור בטיפול בדלקות אוזניים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים יחד כמה טיפות של שמן עץ התה וכפית שמן זית.מחממים את התערובת עד שהיא מגיעה לטמפרטורה נוחה.לאחר מכן, החל את התערובת ישירות על האוזן.התכונות האנטי דלקתיות של שמן עץ התה יסייעו בהפחתת הכאב והנפיחות הקשורים לזיהום באוזן.

5.תרופת ג’ינג’ר ושום

ג’ינג’ר ושום הם שני מרכיבים חזקים שניתן להשתמש בהם יחד לטיפול בזיהום באוזניים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים יחד חלקים שווים של שורש ג’ינג’ר ושום.מחממים את התערובת עד שהיא מגיעה לטמפרטורה נוחה.לאחר מכן, החל את התערובת ישירות על האוזן.התכונות האנטי-דלקתיות של הג’ינג’ר והשום יסייעו בהפחתת הכאב והנפיחות הקשורים לזיהום באוזניים.

הסעדים של סבתא נוספת לזיהום באוזניים

ישנם מגוון של תרופות נוספות של סבתא שניתן להשתמש בהן לטיפול בזיהומים באוזניים.אלו כוללים:

  • תרופת שום ודבש: מערבבים יחד חלקים שווים של שום ודבש.מחממים את התערובת עד שהיא מגיעה לטמפרטורה נוחה.לאחר מכן, החל את התערובת ישירות על האוזן.
  • תרופת שמן זית: הספיגה כדור כותנה בשמן זית חם ואז מורחים אותו ישירות על האוזן.
  • תרופת שמן חרדל: מחממים כמה טיפות שמן חרדל עד שהוא חם.לאחר מכן, מרחו את השמן ישירות על האוזן.
  • תרופת מלח: מערבבים יחד חלקים שווים של מלח ומים חמים.משרים כדור כותנה בתערובת ואז מורחים אותו ישירות על האוזן.
  • תרופת חומץ ומים: מערבבים יחד חלקים שווים של חומץ ומים חמים.משרים כדור כותנה בתערובת ואז מורחים אותו ישירות על האוזן.
  • תרופת שמן לבנדר: מערבבים יחד כמה טיפות של שמן לבנדר וכפית שמן זית.מחממים את התערובת עד שהיא מגיעה לטמפרטורה נוחה.לאחר מכן, החל את התערובת ישירות על האוזן.
  • תרופת בזיליקום: טוחנים כמה עלי בזיליקום טריים ומערבבים אותם במים חמים.להשרות כדור כותנה ב- Mixture ואז החל אותו ישירות על האוזן.
  • תרופת שמן קוקוס: מחממים כמה טיפות שמן קוקוס עד שהוא חם.לאחר מכן, מרחו את השמן ישירות על האוזן.
  • תרופת שום וחומץ: מערבבים יחד חלקים שווים של שום וחומץ.מחממים את התערובת עד שהיא מגיעה לטמפרטורה נוחה.לאחר מכן, החל את התערובת ישירות על האוזן.
  • תרופת בצל ודבש: מערבבים יחד חלקים שווים של בצל ודבש.מחממים את התערובת עד שהיא מגיעה לטמפרטורה נוחה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן