דף הבית » תרופות סבתא » מכאבי אוזניים בילדים – 4 תרופות סבתות שימושיות ומרגיעות
dedbddd ddddadddd dddcdddd  daadaddaddaa daddaaddaa dad

מכאבי אוזניים בילדים – 4 תרופות סבתות שימושיות ומרגיעות

מכאבי אוזניים בילדים: 4 תרופות סבתות שימושיות ומרגיעות

כאבי אוזניים הם בעיה שכיחה לילדים הגורמים להם אי נוחות קשה.בעוד שביקור אצל הרופא או השימוש בתרופות ללא מרשם הוא הפיתרון הנפוץ ביותר, סבתות רבות יש תרופות ייחודיות משלהן שיכולות להציע הקלה.להלן ארבעה טיפים פשוטים שהועברו לדורות שיכולים לעזור לילדכם להרגיש טוב יותר.

קומפרס חם

קומפרס חם הוא אחד הסעדים הביתיים הקלים והפופולאריים ביותר לאוזני אוזניים.כל שעליך לעשות הוא לקחת מטלית רכה וחמה ולהחיל אותו על האוזן המושפעת.זה עוזר להפחתת דלקת וכאב באוזן.חשוב לוודא שהבד אינו חם מדי, אחרת הוא עלול לפגוע בעור.ניתן לחזור עליו מספר פעמים ביום.

שמן זית

תרופה פשוטה נוספת היא להכניס כמה טיפות שמן זית לאוזן הפגועה.זה יכול לעזור לרכך את השעווה באוזן ולהפחית את הכאב.ניתן לעשות זאת כמה פעמים ביום וצריך אחריו דחיסה חמה.

טיפ ייחודי: וודא שהשמן נמצא בטמפרטורת החדר.זה יעזור להפחית את הסיכון לשריפת העור.

שום

שום הוא תרופה ביתית מצוינת לכאבי אוזניים.אתה יכול לרסק את השום ולהכניס אותו ישירות לאוזן, או להכין שמן שום על ידי הרתחת השום במחבת מים ואז מתאמץ אותו.לאחר מכן ניתן להשתמש בזה כדי להכניס כמה טיפות לאוזן.לשום תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות, כך שהוא יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

בצל

בצל הוא עוד תרופה ביתית נהדרת לכאבי אוזניים.אתה יכול להכניס כמה טיפות מיץ בצל לאוזן או אם יש לך בצל קיצוץ, הכניס אותו לבד וחמם אותו (לא חם מדי!) ולהחיל אותו על האוזן.זה יכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.

כאבי אוזניים יכולים להיות כואבים מאוד ולא נוחים לילדים.אמנם סעדים אלה עשויים לא להיות תרופה-כולם, אך הם יכולים לעזור לספק הקלה מסוימת בטווח הקצר.תמיד עדיף להתייעץ עם רופא לפני שתנסה את כל הסעדים הללו, מכיוון שהם יכולים לעזור לאבחן את סיבת כאב האוזניים ולספק את הטיפול הטוב והמתאים ביותר.

4 תרופות של סבתא להרגיע את כאב האוזניים אצל ילדים

כאבי אוזניים הם אחת התלונות הבריאותיות הנפוצות ביותר לילדים.זו יכולה להיות חוויה מפחידה לילדים מכיוון שהם עשויים להרגיש חסרי אונים ולא מסוגלים להסביר מה קורה.למרבה המזל, סבתות מספקות סעדים אפקטיביים להרגיע את כאבי האוזניים בילדים במשך מאות שנים.להלן כמה מהתרופות היעילות ביותר:

1.קומפרסים חמים

קומפרס חם יכול להיות דרך פשוטה ויעילה מאוד להרגיע כאב אוזניים.מניחים קומפרס חם מעל האוזן למשך מספר דקות בכל פעם.וודא שזה לא חם מדי או קר לפני המריחה.החום עוזר להקל על הכאב ולהפחתת הדלקת.

2.שמן שום

שמן שום הוא תרופה טבעית עם תכונות אנטי דלקתיות ומשכך כאבים.מחממים כמה טיפות שמן שום ומורחים אותו ישירות על האוזן.זה יעזור להפחית את הכאב והדלקת.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת של כאב אוזניים.מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם חלק אחד מים חמים והשתמשו בטפטפת כדי למרוח כמה טיפות של תערובת זו על האוזן הפגועה.

4.תה צמחים

תה צמחים יכול להיות דרך נהדרת להפחית את הכאב והדלקת של כאב אוזניים.תה קמומיל ופפרמינט הם שני עשבי התיבול היעילים ביותר לכאבי אוזניים.התנודד שקית תה במים חמים למשך כמה דקות ואז נותנים לו להתקרר.השתמש בטפטפת כדי למרוח בזהירות כמה טיפות של התה המקורר על האוזן המושפעת.

מסקנה

סבתות מספקות סעדים יעילים להרגיע את כאבי האוזניים בילדים במשך מאות שנים.הסעדים שהוזכרו לעיל כולם טבעיים, בטוחים ויעילים.קומפרסים חמים, שמן שום, חומץ תפוחים ותה צמחים הם כל אפשרויות נהדרות להפחתת הכאב ואניnflamme.עם זאת, אם התסמינים נמשכים, חשוב לפנות לטיפול רפואי.

שאלות נפוצות

מהם הסימפטומים של כאב אוזניים אצל ילדים?

התסמינים השכיחים ביותר של כאב אוזניים אצל ילדים הם כאבים, חום, עצבנות ואובדן שמיעה.תסמינים אחרים יכולים לכלול ניקוז מהאוזן, קושי בשינה וקושי שמיעה.

האם יש תרופות ללא מרשם לאוזני אוזניים?

כן, ישנן תרופות ללא מרשם שניתן להשתמש בהן לטיפול בכאבי אוזניים.אלה כוללים איבופרופן ואצטמינופן.עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש בתרופה ללא מרשם.

לסיכום, כאבי אוזניים אצל ילדים יכולים להיות חוויה מפחידה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי להרגיע את כאבי האוזניים אצל ילדים.קומפרסים חמים, שמן שום, חומץ תפוחים ותה צמחים הם כולם אפשרויות נהדרות להפחתת הכאב והדלקת.עם זאת, אם התסמינים נמשכים, חשוב לפנות לטיפול רפואי. אוזני אוזניים בילדים – 4 תרופות סבתות מועילות ומרגיעות הוא משאב נגיש ומועיל למידע נוסף.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן