דף הבית » תרופות סבתא » מיתרי הקול כואבים – 21 תרופות סבתות מומלצות ואמינות
deddaadad ddaddc dbdddddd  daadaddaddaa daddaaddaa deddedcda

מיתרי הקול כואבים – 21 תרופות סבתות מומלצות ואמינות

מיתרי קול פגועים: 21 תרופות של סבתא

האם אתה זמר או נואם ציבורי מושבע?האם אתה מוצא את עצמך לעתים קרובות צרוד ומתקשה לדבר?האם אתה חווה כאב במיתרי הקול שלך?אם כן, יתכן שאתה זקוק לכמה תרופות ביתיות מנוסות ואמויות ששימשו במשך מאות שנים.

סבתות בכל רחבי העולם העבירו את התרופות הביתיות שלהן כדי לעזור להרגיע את מיתרי הקול הפוגעים.תרופות אלה שימשו דורות והוכחו כיעילות.להלן 21 מהתרופות של הסבתא הטובה ביותר שיעזרו לך להחזיר את הקול שלך במצב תקין.

1. דבש ומיץ לימון

אחד התרופות הפופולריות ביותר למיתרי הקול הכואבים הוא מיץ דבש ומיון לימון.מערבבים כפית דבש אחת עם כפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי.לוגמים לאט ולגרגר את התערובת ואז בולעים.

2. תה עם דבש ולימון

תרופה פופולרית נוספת היא להכין תה עם דבש ולימון.חלו את התה האהוב עליכם והוסיפו כפית דבש אחת וכפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי.שתו לאט ותיהנו.

3. חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים שימש במשך מאות שנים כדי לעזור להרגיז גרון כואב.מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים וגרגר מספר פעמים ביום.

4. גרגר מי מלח

מערבבים כפית מלח אחת עם כוס מים חמים ומגרגר מספר פעמים ביום.זה עוזר להפחתת הדלקת ולהוציא כל זיהום.

5. תה מרווה

תה מרווה הוא תרופה מצוינת למיתרי קול כואבים.מרתיחים כוס מים אחת ומוסיפים כפית אחת של מרווה מיובשת.אפשר לו להתלול למשך 10 דקות ואז להתאמץ.שתו את התה לאט.

6. תה שורש ליקריץ

תה שורש ליקוריץ הוא תרופה נהדרת נוספת למיתרי קול כואבים.הרתיחו כוס מים אחת והוסיפו כפית אחת של שורש ליקוריץ.אפשר לו להתלול למשך 10 דקות ואז להתאמץ.שתו את התה לאט.

7. תה שורש מרשמלו

תה שורש מרשמלו הוא תרופה נהדרת למיתרי קול כואבים.הרתיחו כוס מים אחת ומוסיפים כפית אחת של שורש מרשמלו.אפשר לו להתלול למשך 10 דקות ואז להתאמץ.שתו את התה לאט.

8. תה חלקלקים

תה אלם חלקלק הוא עוד תרופה מצוינת למיתרי קול כואבים.הרתיחו כוס מים אחת ומוסיפים כפית אחת של אלם חלקלק.אפשר לו להתלול למשך 10 דקות ואז להתאמץ.שתו את התה לאט.

9. תה כורכום

תה כורכום הוא תרופה עוצמתית למיתרי קול כואבים.מרתיחים כוס מים אחת ומוסיפים כפית כורכום אחת.אפשר לו להתלול למשך 10 דקות ואז להתאמץ.שתו את התה לאט.

10. תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה נהדרת למיתרי קול כואבים.מרתיחים כוס מים אחת ומוסיפים כפית אחת של ג’ינג’ר.אפשר לו להתלול למשך 10 דקות ואז להתאמץ.שתו את התה לאט.

11. תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה פופולרית נוספת למיתרי קול כואבים.מרתיחים כוס מים אחת ומוסיפים כפית אחת של מנטה.אפשר לו להתלול למשך 10 דקות ואז להתאמץ.שתו את התה לאט.

12. שמן זית

שמן זית משמש במשך מאות שנים כדי לעזור להרגיע את כבלי הקול הכואבים.מערבבים כף אחת של שמן זית עם כוס מים חמים וגרגר כמה פעמים ביום.

13. תה שום

תה שום הוא תרופה עוצמתית למיתרי קול כואבים.מרתיחים כוס מים אחת ומוסיפים כפית שום של שום.אפשר לו להתלול למשך 10 דקות ואז להתאמץ.שתו את התה לאט.

14. מיץ בצל

מיץ בצל הוא עוד תרופה מצוינת למיתרי קול כואבים.מערבבים בצל אחד ומסננים את המיץ.גרגר את המיץ מספר פעמים ביום.

15. תה פלפל קאיין

תה פלפל קאיין הוא תרופה עוצמתית למיתרי קול כואבים.מרתיחים כוס מים אחת ומוסיפים כפית אחת של פלפל קאיין.אפשר לו להתלול למשך 10 דקות ואז להתאמץ.שתו את התה לאט.

16. מיץ אלוורה

מיץ אלוורה הוא תרופה נהדרת למיתרי קול כואבים.מערבבים כף אחת של מיץ אלוורה עם כוס מים חמים ומגרגר מספר פעמים ביום.

17. עלי מרווה

עלי מרווה הם תרופה מצוינת למיתרי קול כואבים.מרתיחים כוס מים אחת ומוסיפים כפית אחת של עלי מרווה מיובשים.אפשרו לזה לתלול למשך 10 דקות ואזמתח.גרגר את הנוזל מספר פעמים ביום.

18. תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה פופולרית נוספת למיתרי קול כואבים.מרתיחים כוס מים אחת ומוסיפים כפית קמומיל אחת.אפשרו לזה לתלול למשך 10 דקות ו

מה גורם לכאבי חוט ווקאלי?

כאבי כבל ווקאלי, או דיספוניה של חוט ווקאלי, הם מצב שכיח שיכול לגרום למגוון תסמינים, כולל צרידות, קשיי דיבור ותחושת הידוק בגרון.לעתים קרובות זה נגרם כתוצאה מאמצעי יתר של מיתרי הקול, כמו למשל מצעקות, שירה או דיבורים מורחבים.זה יכול להיגרם גם כתוצאה מאלרגיות, ריפלוקס חומצה, עישון או מגרים אחרים.במקרים מסוימים זה עלול להיגרם כתוצאה מזיהום נגיפי או חיידקי.

הסעדים של סבתא לכאבי כבל קול

ישנם מספר תרופות ביתיות מסורתיות שהועברו לאורך דורות להקלה על כאבי כבל הקול.בעוד שרבים מהתרופות הללו עשויות לעזור להפחית את הסימפטומים, חשוב לציין כי אסור להם להחליף ייעוץ רפואי.

1.דבש ולימון

דבש ולימון ידוע שניהם מועילים להקלה על גרון כואב והקלה על דלקת.ערבוב חלקים שווים של דבש ומיץ לימון יכול לעזור להרגיע את הגרון ולספק הקלה מכאבי חוט הקול.

2.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר כבר מזמן משמש כתרופה טבעית לכאבי גרון ומחלות גרון אחרות.הכנת כוס תה ג’ינג’ר יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על כאבי חוט הקול.פשוט תלול כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי במים חמים למשך 10 דקות, מסננים ותיהנו.

3.גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את כאב הגרון.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח לכוס מים חמים וגרגר למשך 30 שניות.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית עבור מחלות רבות, כולל כאבי כבל ווקאלי.ערבוב כפית של חומץ תפוחים לכוס מים חמים יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על כאבי גרון.

5.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשחרר ריר בגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט הרתיחו סיר מים והוסיפו כמה טיפות שמן אתרי.הניחו מגבת מעל הראש ונושמים את הקיטור למשך 10 דקות.

6.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית את כאבי הגרון והדלקת.כל שעליך לעשות הוא לחלוט כוס תה שורש ליקוריץ ושתה אותו מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את כאבי חוט הקול.

7.אלם חלקלק

אלם החלקלק הוא עשב הידוע בתכונותיו המרגיעות והאנטי דלקתיות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת אלם חלקלקת לכוס מים חמים ושתה אותה מספר פעמים ביום.

8.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא עשב הידוע בתכונותיו המרגיעות והאנטי דלקתיות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת שורש מרשמלו לכוס מים חמים ושתה אותה מספר פעמים ביום.

9.כורכום

כורכום הוא תבלין הידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והנוגדי חמצון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום לכוס מים חמים ושתה אותה מספר פעמים ביום.

10.מרווה

11.Echinacea

Echinacea הוא עשב הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ומגבירות החיסון.

12.שמן אורגנו

13.זרעי חילבה

נכסים.

14.שום

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן