דף הבית » תרופות סבתא » מיצוק פנים – 7 תרופות משקמות ואמיתי של סבתא

מיצוק פנים – 7 תרופות משקמות ואמיתי של סבתא

היופי הוא לא רק עור עמוק.מיצוק פנים הוא חלק חשוב בשמירה על עור נעורים המקרין ביופי ובריאות טבעי.אך ככל שאנו מתבגרים, העור שלנו יכול להיות רופף יותר ופחות גוון.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות של סבתא אמיתית שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להחזיר את יציבות הפנים שלך ולהעניק לעור שלך זוהר בריא ונעורים.

1.עיסויי פנים רגילים

עיסוי פנים רגיל הוא אחת הדרכים הטובות ביותר להחזיר את יציבות הפנים שלך.זה יעזור לשיפור זרימת נוזל הדם והלימפה, מה שמאפשר לעור שלך לקבל את החומרים המזינים החיוניים הדרושים לו לבריאות ולחיוניות.כדי לעסות את הפנים שלך, השתמש בתנועות מעגליות עדינות ועם זאת יציבות עם קצות האצבעות שלך והתרכז במצח, באף, בלחיים ובסנטר שלך.

2.תרגילי פנים

תרגילי פנים הם דרך נהדרת לעזור לטון את הפנים שלך ולהחזיר את יציבותם.ישנם תרגילים רבים ושונים שניתן לעשות, כולל כאלה שמתמקדים במצח, בעיניים, בלחיים ובלסת.נסה לעשות כל תרגיל במשך כעשר דקות ביום, ולקפיד לעשות אותם בצורה עדינה ונינוחה.

3.מסכות טבעיות

שימוש במסכות טבעיות יכול להיות דרך יעילה לעזור לחיסכון בעור ולשפר את גמישותו.ישנם מרכיבים רבים ושונים שניתן להשתמש בהם, כולל חלבוני ביצה, דבש, חלב, אבוקדו ויוגורט.כל שעליך לעשות הוא לערבב את החומרים יחד, למרוח את המסכה על הפנים שלך ולהשאיר אותה במשך 10-15 דקות לפני השטיפה.

4.לחות את העור שלך

לחות את עורך חיוני לשמירה על גוון עור בריא.הקפידו לשתות הרבה מים בכל יום, מכיוון שזה יעזור לשמור על עורך לחות.בנוסף, השתמש בקרם לחות על הפנים בכל יום כדי לעזור לו לשמור על רך וגמיש.

5.אכלו תזונה בריאה

אכילת תזונה בריאה תעזור לשמור על עורך נראה נעורים וקורנים.הקפידו לכלול הרבה פירות, ירקות ודגנים מלאים בארוחות שלכם, מכיוון שאלו יעזרו לספק את הוויטמינים והמינרלים החיוניים שעורכם צרכי.בנוסף, הימנע ממזונות מעובדים וסוכרים, מכיוון שאלו יכולים לגרום לדלקת ולפגיעה בעור שלך.

6.קבל הרבה שינה

שינה מספקת חיונית לשמירה על עור גוון בריא.דאג לקבל לפחות 8 שעות שינה איכותית בכל לילה, מכיוון שזה יעזור לשמור על עורך נראה צעיר וקורן.

7.הימנע מנזק לשמש

חשיפה לשמש יכולה לגרום להזדקנות מוקדמת, ולכן חשוב לדאוג להגן על עורך מפני השפעותיו המזיקות.החל תמיד קרם הגנה כשהוא בחוץ, ונסה להישאר בצל ככל האפשר.

טיפ מועיל

כדי לעזור להחזיר את יציבות הפנים שלך, נסה ליצור שגרה הכוללת עיסויי פנים קבועים, תרגילי פנים, מסכות טבעיות ותזונה בריאה.בנוסף, הקפידו לישון הרבה ולהימנע מפגיעה בשמש.בעזרת טיפים אלה, אתה יכול לעזור לשמור על עורך נראה נעורים וזוהרים.

חלק 2: תרופות נוספות של הפנים

בנוסף לתרופות של הסבתא שנדונו בחלק 1, ישנם עוד כמה טיפולי מחסום פנים שהם יעילים במיוחד.טיפולים אלה יכולים לעזור להפחית קמטים ועור נפול, כמו גם לעזור לקידום ייצור הקולגן ובריאות העור הכללית.

1.מסכות פנים טבעיות

מסכות פנים טבעיות הן דרך נהדרת להזין את העור ולהקים את העור.ניתן להשתמש במרכיבים טבעיים רבים ליצירת מסכות פנים שהן מזינות ומוקדמות.לדוגמה, ניתן לשלב חלבון דבש וביצים לייצור מסכת פנים העשירה בחלבונים ובחומצות אמינו המזיינות את העור.ניתן לרסק את אבוקדו ובננה יחד ולהחיל על העור כדי לספק ויטמינים ומינרלים המסייעים להדק ולהדק את העור.

2.עיסוי שמן אתרי

ניתן להשתמש ב

שמנים אתרים כדי לעסות את הפנים ולקידום בריאות העור.העיסוי עוזר להגדיל את זרימת הדם ולעורר את ייצור הקולגן.שמנים כמו חוחובה, שקד ו Roship מכילים FAחומצות טוטי שעוזרות להזין את העור.יש לעסות את השמנים הללו בעדינות בעור במעגלים קטנים על מנת להשיג את האפקט הרצוי.

3.תרגילי פנים

תרגילי פנים

הם דרך יעילה לעמידה ולגביל את השרירים בפנים.תרגילים אלה כוללים תנועות חוזרות ונשנות המסייעות לטון ולחזק את השרירים בפנים.דוגמאות לתרגילי פנים כוללות פחזניות לחיים, משיכות שפתיים וגלילי צוואר.תרגילים אלה צריכים להיעשות למשך מספר דקות בכל יום על מנת להשיג תוצאות אופטימליות.

4.קיטור פנים

קיטור פנים הוא דרך נהדרת לפתוח את הנקבוביות ולאפשר לעור לספוג מרכיבים מזינים.ניתן להשתמש במגבת חמה ולחה כדי לאדים את הפנים על מנת לפתוח את הנקבוביות ולאפשר לעור לספוג את המרכיבים המועילים.ניתן לעשות זאת כמה פעמים בשבוע כדי לעזור לשמור על העור בריא ויציב.

מסקנה

מיצוק פנים הוא חלק חשוב בשמירה על עור בריא ונעורי למראה.הסעדים של סבתא יכולים להיות דרך יעילה וטבעית לחייב ולגוון את העור.מסכות פנים טבעיות, עיסוי שמן אתרי, תרגילי פנים ואדים לפנים הם כולם טיפולים גדולים שיכולים לעזור לחסוך ולגוון את העור.עם כמה טיפולים פשוטים וטבעיים, כל אחד יכול להשיג את התוצאות הרצויות שלו.

שאלות נפוצות

ש: באיזו תדירות עלי להשתמש בתרגילי פנים כדי ליצור את העור שלי?

א: יש לבצע תרגילי פנים למשך מספר דקות בכל יום על מנת להשיג תוצאות מיטביות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן