דף הבית » תרופות סבתא » התחדשות עור הפנים – 20 תרופות של סבתא מזינה וטבעית
ddaadddaddaa dadda ddadaddd  daadaddaddaa dadc daddaad deddda

התחדשות עור הפנים – 20 תרופות של סבתא מזינה וטבעית

שימוש בתרופות של סבתא להצערה של עור פנים

עור הפנים המחודש לא צריך להיות יקר או מסובך.ישנם תרופות טבעיות ומזינות רבות ששימשו במשך דורות כדי לשמור על מראה העור שלנו ולהרגיש בריא.במאמר זה נבחן 20 מהתרופות של סבתא אלה ונספק עצות כיצד ומתי להשתמש בהן לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

יסודות התחדשות העור

התחדשות העור היא תהליך שחזור העור למצב צעיר יותר.ניתן לעשות זאת באמצעות מגוון טיפולים, כגון פילינגים כימיים, שטח מחדש של לייזר וקרמים וסרומים אקטואליים.עם זאת, ישנם גם הרבה תרופות טבעיות ומזינות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהצעיר העור.

20 הסעדים של סבתא מזינה וטבעית להצעיר עור פנים

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית קמטים ולהשאיר את העור נראה חלק ורך.זה יכול לשמש כמסיכה, מיושם ישירות על העור, או להשתמש בו בשילוב עם מרכיבים אחרים.

2.דבש ולימון

דבש ולימון הוא שילוב קלאסי שיכול לעזור להבהיר ולנקות את העור.התכונות הטבעיות של דבש ולימון פועלות יחד כדי להפחית את הדלקת, לנקות לכלוך ולהפחית את מראה הקמטים.

3.אלוורה

אלוורה היא מרפא עור טבעי שיכול לעזור להפחית קמטים ולשפר את גוון העור.ניתן ליישם אותו ישירות על העור כמסיכה או משמש כבסיס למתכונים אחרים.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חומץ טבעי ואנטיספטי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולנקות את הלכלוך והחיידקים.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או לשמש כבסיס למתכונים אחרים.

5.שום

שום הוא אנטי דלקתי טבעי ואנטי בקטריאלי שיכול לעזור להפחית קמטים ולשפר את גוון העור.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או לשמש כבסיס למתכונים אחרים.

6.יוגורט

יוגורט הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית קמטים ולהשאיר את העור נראה חלק ורך.ניתן ליישם אותו ישירות על העור, המשמש כמסיכה, או להשתמש בו בשילוב עם מרכיבים אחרים.

7.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא פילינג טבעי שיכול לעזור להסיר תאי עור מתים ולהפחתת קמטים.ניתן ליישם אותו ישירות על העור, המשמש כמסיכה, או להשתמש בו בשילוב עם מרכיבים אחרים.

8.פפאיה

פפאיה הוא פילינג טבעי ומואר עור שיכול לעזור להפחית קמטים ולשפר את גוון העור.ניתן ליישם אותו ישירות על העור, המשמש כמסיכה, או להשתמש בו בשילוב עם מרכיבים אחרים.

9.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית קמטים ולשפר את גוון העור.ניתן ליישם אותו ישירות על העור, המשמש כמסיכה, או להשתמש בו בשילוב עם מרכיבים אחרים.

10.קפה

קפה הוא פילינג טבעי ומברר עור שיכול לעזור להפחית קמטים ולשפר את גוון העור.ניתן ליישם אותו ישירות על העור, המשמש כמסיכה, או להשתמש בו בשילוב עם מרכיבים אחרים.

11.אבוקדו

אבוקדו הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית קמטים ולהשאיר את העור נראה חלק ורך.ניתן ליישם אותו ישירות על העור, המשמש כמסיכה, או להשתמש בו בשילוב עם מרכיבים אחרים.

12.חלבוני ביצה

חלבוני ביצה הם מואר מבהיר ומואר עור טבעי שיכול לעזור להפחית קמטים ולשפר את גוון העור.ניתן ליישם אותו ישירות על העור, המשמש כמסיכה, או להשתמש בו בשילוב עם מרכיבים אחרים.

13.מלפפון

מלפפון הוא קרם לחות טבעי ומברר עור שיכולים לעזור להפחית קמטים ולשפר את גוון העור.ניתן ליישם אותו ישירות על העור, המשמש כמסיכה, או להשתמש בו בשילוב עם מרכיבים אחרים.

14.שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית קמטים ולשמור על העור נראה חלק ורך.ניתן ליישם אותו ישירות על העור, המשמש כמסיכה או משמש בשילובעם

חלק 2 – תרופות התחדשות עור טבעיות

בחלק זה 2 של המאמר, נדון ב -20 תרופות סבתות טבעיות ומזינות לצורך התחדשות העור.הסעדים של סבתא קיימים כבר דורות, ומשמשים לשיפור הבריאות והמראה של העור.בין אם אתם מחפשים לצמצם קמטים, לשפר את המראה והתחושה של עורכם, או פשוט לגרום לו להיראות צעיר יותר, התרופות הטבעיות הללו עשויות להיות בדיוק הדבר שאתם צריכים.

1.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית נהדרת להתחדשות העור.ידוע שהוא עוזר להרגיע ולרפא את העור, תוך מתן יתרונות לחות ואנטי אייג’ינג.ניתן ליישם אלוורה ישירות על העור, או לצרוך אותו במשקה או שייק.זה יכול לשמש כדי לעזור להפחית קמטים, להפחית כתמים כהים ולשפר את המראה הכללי של העור.

2.שמן קוקוס

שמן קוקוס שימש כתרופת התחדשות עור טבעית במשך עידנים.ידוע שהוא מסייע בהפחתת קמטים, לשפר את גוון העור והמרקם ולהרטיב את העור.ניתן ליישם שמן קוקוס ישירות על העור, או לצרוך אותו במשקה או שייק.חשוב לציין ששמן קוקוס יכול להיות די שמנוני, ולכן עדיף למרוח אותו בלילה לפני השינה.

3.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא תרופה טבעית נהדרת להתחדשות העור.ידוע שהוא עוזר להרגיע ולחות את העור, תוך מתן יתרונות נגד אייג’ינג.שיבולת שועל יכולה לשמש כמסיכת פנים על ידי ערבובו עם דבש ומריחתו ישירות על העור.ניתן לקחת אותו גם באופן פנימי בצורה של שייק שיבולת שועל או סורגי ארוחת בוקר שיבולת שועל.

4.אבוקדו

אבוקדו הוא תרופה טבעית נהדרת להתחדשות העור.ידוע שהוא מסייע בהפחתת קמטים, לשפר את גוון העור והמרקם ולהרטיב את העור.ניתן להשתמש באבוקדו ישירות על העור, או לצרוך אותו במשקה או שייק.חשוב לציין שאבוקדו יכול להיות די שמנוני, ולכן עדיף ליישם אותו בלילה לפני השינה.

5.דבש

דבש הוא תרופה טבעית נהדרת להתחדשות העור.ידוע שהוא עוזר להרגיע ולחות את העור, תוך מתן יתרונות נגד אייג’ינג.דבש יכול לשמש כמסיכת פנים על ידי ערבובו עם שיבולת שועל ומריחתו ישירות על העור.ניתן לקחת אותו גם באופן פנימי בצורה של שייק דבש או סורגי ארוחת בוקר דבש.

6.עגבניות

עגבניות הן תרופה טבעית נהדרת להתחדשות העור.ידוע שהם עוזרים להפחית קמטים, לשפר את גוון העור והמרקם ולהרטיב את העור.ניתן להשתמש בעגבניות ישירות על העור, או לצרוך אותו במשקה או שייק.חשוב לציין כי עגבניות יכולות להיות די שמנוניות, ולכן עדיף ליישם אותו בלילה לפני השינה.

7.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית נהדרת להתחדשות העור.ידוע שהוא מסייע בהפחתת קמטים, לשפר את גוון העור והמרקם ולהרטיב את העור.ניתן להשתמש במיץ לימון ישירות על העור, או לצרוך אותו במשקה או שייק.חשוב לציין שמיץ לימון יכול להיות חומצי למדי, ולכן עדיף לדלל אותו במים לפני שמריחים אותו על העור.

8.יוגורט

יוגורט הוא תרופה טבעית נהדרת להתחדשות העור.ידוע שהוא עוזר להרגיע ולחות את העור, תוך מתן יתרונות נגד אייג’ינג.יוגורט יכול לשמש כמסיכת פנים על ידי ערבובו עם דבש ומריחתו ישירות על העור.ניתן לקחת אותו גם באופן פנימי בצורה של שייק יוגורט או סורגי ארוחת בוקר יוגורט.

9.פפאיה

פפאיה היא תרופה טבעית נהדרת להתחדשות העור.ידוע שהוא מסייע בהפחתת קמטים, לשפר את גוון העור והמרקם ולהרטיב את העור.ניתן להשתמש בפפאיה ישירות על העור, או לצרוך אותו במשקה או שייק.חשוב לציין שפפאיה יכולה להיות די שמנונית, ולכן עדיף ליישם אותו בלילה לפני השינה.

10.שמן זית

שמן זית הוא תרופה טבעית נהדרת לעור

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן