דף הבית » תרופות סבתא » ביטול צלקות ישנות על הפנים – 13 תרופות של סבתא שימושית ואמיתית
dddddc dadcdaddaa ddadaddaa dadc ddadaddd  daadaddaddaa dadc da

ביטול צלקות ישנות על הפנים – 13 תרופות של סבתא שימושית ואמיתית

הזדקנות היא תהליך שלא ניתן להפסיק.לרוע המזל, יחד עם התהליך הזה מגיעים קמטים, כתמי גיל וסימני הזדקנות אחרים.אך מצערים עוד יותר הם הצלקות הישנות שניתן להשאיר מאחור.בין אם זה מאקנה, ניתוח או תאונה, צלקות ישנות יכולות להיות קשה להיפטר מהן.אך ישנן כמה שיטות שהועברו לאורך הדורות שיכולים לעזור.המשך לקרוא כדי לגלות כמה מהתרופות היעילות והסבתות האמיתיות ביותר לביטול צלקות ישנות על הפנים.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא אחד התרופות העתיקות ביותר בספר כשמדובר בביטול צלקות ישנות.חומצת הלימון במיץ הלימון יכולה לעזור להבהיר את הצלקת, מה שהופך אותה פחות לעין.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט חותכים לימון לשניים וסחטו את המיץ על הצלקת.השאירו אותו לעשר דקות ואז שטפו אותו במים קרים.עשו זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות טבעי ובעל תכונות ריפוי שיכולות לעזור להפחית את מראה הצלקות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט יש לפרק חתיכה מעלה אלוורה ושפשף את הג’ל ישירות על הצלקת.השאירו אותו למשך 20-30 דקות ואז שטפו אותו במים קרים.עשו זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לציין שג’ל אלוורה יכול להיות מעט דביק.כדי להימנע מהבלגן, נסה למרוח את ג’ל אלוורה לפני השינה ואז לכסות את הצלקת בבנדאיד או בגזה.זה יעזור לשמור על הג’ל במקום בזמן שאתה ישן.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי ובעל תכונות ריפוי שיכולות לעזור להפחית את מראה הצלקות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט לעסות קצת שמן קוקוס על הצלקת ולהשאיר אותו על לילה.עשו זאת כל לילה לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

דבש

דבש הוא קרם לחות טבעי נוסף שיכול לעזור להפחית את מראה הצלקות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מרחו קצת דבש ישירות על הצלקת והשאירו אותו במשך 20-30 דקות.ואז שוטפים אותו במים קרים.עשו זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מלפפון

למלפפון תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את מראה הצלקות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט חתוך מלפפון לפרוסות והניח אותם על הצלקת למשך 20-30 דקות.ואז שוטפים אותו במים קרים.עשו זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תפוח אדמה

לתפוחי אדמה תכונות הלבנה קלות שיכולות לעזור להבהיר את הופעתן של צלקות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט חותכים תפוח אדמה לפרוסות והניחו אותם על הצלקת למשך 20-30 דקות.ואז שוטפים אותו במים קרים.עשו זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

פפאיה

פפאיה עשירה באנזימים שיכולים לעזור להפחית את מראה הצלקות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מועכים פפאיה למעיסה ומורחים אותה ישירות על הצלקת.השאירו אותו למשך 20-30 דקות ואז שטפו אותו במים קרים.עשו זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את מראה הצלקות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט לעסות קצת שמן זית על הצלקת ולהשאיר אותו על לילה.עשו זאת כל לילה לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

סודה לשתייה

לסודה לשתייה תכונות פילינג שיכולות לעזור להפחית את מראה הצלקות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים מעט סודה לשתייה עם מים ליצירת משחה ולהחיל אותה ישירות על הצלקת.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים קרים.עשה זאת פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא שמן אתרי שיש לו תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את מראה הצלקות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם מים ומורחים אותו ישירות על הצלקת.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו אותו במים קרים.עשו זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את ה- APPEארנס של צלקות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים חומץ תפוחים עם מים עם מים ו

חלק 2: תרופות ביתיות נפוצות לצלקות פנים

ישנם תרופות ביתיות רבות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת המראה של צלקות הפנים.תרופות אלה זולות בדרך כלל ולעתים קרובות נגזרות ממרכיבים שנמצאים במטבח או במזווה.תלוי בסוג העור של האדם ולחומרת הצלקת, חלק מהטיפולים הללו עשויים לעבוד טוב יותר מאחרים.חשוב לזכור שתרופות ביתיות עשויות שלא לעבוד עבור כולם ויש להשתמש בהן בזהירות.

1.דבש

דבש הוא חומר הומסנט טבעי, שפירושו שהוא מושך לחות לעור.תכונותיו האנטי דלקתיות והאנטיבקטריאליות יכולות לעזור להפחית את מראה הצלקות תוך כדי לחות את העור.כדי להשתמש בדבש כטיפול בצלקת פנים, פשוט החל שכבה דקה של דבש ישירות על האזור המצולק ותן לו לשבת 10-15 דקות לפני שטיפתו.

2.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא חומר טבעי ומשמש לעתים קרובות כדי לסייע בהלחות ולרכך את העור.ההערכה היא כי היא מסייעת בהפחתת מראה הצלקות על ידי קידום התחדשות תאים.כדי להשתמש בשמן קוקוס כטיפול בצלקת פנים, חיממו כמות קטנה של שמן קוקוס בידיים ואז לעסות אותו לאזור המצולק.תן לשמן לשבת על העור מספר דקות לפני שטיפתו.

3.אלוורה

אלוורה הוא חומר ריפוי טבעי המשמש לרוב כדי לסייע בהפחתת מראה הצלקות.תכונותיו האנטי דלקתיות והלחות יכולות לעזור לקדם התחדשות תאי עור בריאים ולהפחית את מראה הצלקות.כדי להשתמש באלוורה כטיפול בצלקת פנים, פשוט החל שכבה דקה של ג’ל אלוורה טרי ישירות לאזור המצולק ותן לו לשבת 10-15 דקות לפני שטיפתו.

4.מיץ לימון

מיץ לימון הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית את מראה הצלקות על ידי בהיר את העור.תכונותיו החומציות יכולות גם לעזור לפילינג ולהסיר תאי עור מתים, שיכולים לעזור להפחית את מראה הצלקות.כדי להשתמש במיץ לימון כטיפול בצלקת פנים, פשוט מרחו שכבה דקה של מיץ לימון סחוט טרי ישירות לאזור המצולק ונותנים לו לשבת 10-15 דקות לפני שטיפתו.

5.מיץ תפוחי אדמה

מיץ תפוחי אדמה הוא מברר עור טבעי שיכול לעזור להפחית את מראה הצלקות.תכונותיו החומציות הקלות יכולות לסייע בפילינג של העור ולקדם התחדשות תאים בריאים.כדי להשתמש במיץ תפוחי אדמה כטיפול בצלקת פנים, פשוט מרחו שכבה דקה של מיץ תפוחי אדמה סחוט טרי ישירות לאזור המצולק ונותנים לו לשבת 10-15 דקות לפני שטיפתו.

6.כורכום

כורכום הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את מראה הצלקות.תכונותיו האנטיבקטריאליות יכולות לעזור במניעת זיהום ולקדם התחדשות תאי עור בריאים.כדי להשתמש בכורכום כטיפול בצלקת פנים, מערבבים כמות קטנה של אבקת כורכום עם מספיק מים כדי ליצור משחה ולהחיל אותה ישירות על האזור המצולק.תנו לעיסה לשבת 10-15 דקות לפני שטיפתו.

מסקנה

צלקות פנים יכולות להיות מביכות וקשות להסתרה.למרבה המזל, ישנם מגוון תרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית את הופעתן של צלקות פנים.דבש, שמן קוקוס, אלוורה, מיץ לימון, מיץ תפוחי אדמה וכורכום הם כולם מרכיבים טבעיים שיכולים לעזור להפחית את מראה הצלקות תוך קידום התחדשות תאי עור בריאים.אמנם סעדים אלה עשויים שלא לעבוד עבור כולם, אך כדאי לנסות אם אתם מחפשים דרך זולה וקלה לצמצם את מראה הצלקות שלכם.

שאלות נפוצות

  • מהם כמה תרופות ביתיות לצלקות פנים?

    כמה תרופות ביתיות נפוצות לצלקות פנים כוללות דבש, שמן קוקוס, אלוורה, מיץ לימון, מיץ תפוחי אדמה וכורכום.

ביטול צלקות ישנות על הפנים יכול להיות תהליך קשה ולעתים קרובות מביך.עם זאת, עם הסעדים הנכונים, זה קופהSible כדי להפחית את המראה של צלקות הפנים.תרופות ביתיות כמו דבש, שמן קוקוס, אלוורה, מיץ לימון, מיץ תפוחי אדמה וכורכום יכולים לעזור להפחית את מראה הצלקות ולקדם התחדשות תאי עור בריאים.למרות שסעדים אלה עשויים שלא לעבוד עבור כולם, הם כדאי לנסות אם אתם מחפשים דרך זולה וקלה להפחית את מראה הצלקות שלכם. ביטול צלקות ישנות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן