דף הבית » תרופות סבתא » ביטול צלקות פנים – 13 תרופות סבתות מצוינות ופופולריות בין כל הגילאים
dddddc dadcdaddaa dadaddd  daadaddaddaa daddaaddaa dedadddad

ביטול צלקות פנים – 13 תרופות סבתות מצוינות ופופולריות בין כל הגילאים

צלקות פנים: 13 תרופות של סבתא לחסל אותן

צלקות פנים יכולות להיות מקור מצוקה למדי עבור אנשים רבים, גם מבוגרים וילדים כאחד.בין אם זה נובע מתאונה, מחלה או פשוט ההשפעות של הזדקנות, צלקות פנים יכולות להיות די מושכות ויכולות לגרום לנו להרגיש מודעים לעצמם.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את המראה של צלקות הפנים.כאן נחקור 13 תרופות של סבתא מצוינת ופופולרית להפחתת או ביטול צלקות פנים.

H2: אלוורה

אלוורה היא תרופה פופולרית וידועה למגוון רחב של מצבי עור, כולל צלקות.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לטיפול יעיל לצלקות.ידוע שהוא גם לחות ויכול לעזור להפחית את מראה רקמת הצלקת.כדי להשתמש באלוורה, פשוט חלץ את הג’ל מעלה אלוורה והחל אותו ישירות על האזור המצולק.השאירו אותו כעשר דקות לפני השטיפה.

H2: מותק

דבש שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית לצלקות.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ולחות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את מראה הצלקות.כדי להשתמש בדבש על הצלקות שלך, פשוט החל כמות קטנה של דבש ישירות על האזור המצולק והשאיר אותו דולק למשך 10 דקות לפני השטיפה.

H3: טיפ: לקבלת התוצאות הטובות ביותר, תוכלו לערבב דבש עם שמן זית לפני המריחים על האזור המצולק.

H2: שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה פופולרית נוספת לטיפול בצלקות פנים.ידוע שהוא לחות ויכול לעזור להפחית את מראה הצלקות.כדי להשתמש בשמן קוקוס, פשוט החל כמות קטנה של השמן ישירות על האזור המצולק ועסה אותו לעור.השאירו אותו כ- 30 דקות לפני השטיפה.

H2: מיץ לימון

למיץ לימון תכונות טבעיות מעיקות שיכולות לעזור להפחית את מראה הצלקות.כדי להשתמש במיץ לימון על צלקות פנים, פשוט החל אותו ישירות על האזור המצולק והשאיר אותו כעשר דקות לפני השטיפה.

H2: מיץ תפוחי אדמה

מיץ תפוחי אדמה הוא תרופה פופולרית לטיפול בצלקות פנים.האנזימים הטבעיים במיץ יכולים לעזור להפחית את מראה הצלקות.כדי להשתמש במיץ תפוחי אדמה, פשוט חילוץ את המיץ מתפוח אדמה ומרחי אותו ישירות על האזור המצולק.השאירו אותו כעשר דקות לפני השטיפה.

H2: ויטמין E

ידוע כי ויטמין E יעיל להפחתת מראה הצלקות.זהו נוגד חמצון רב עוצמה המסייע בהפחתת דלקת ויכול לעזור להפחית את מראה הצלקות.כדי להשתמש בוויטמין E, פשוט מרחו כמות קטנה של השמן ישירות על האזור המצולק ועסה אותו לעור.השאירו אותו כעשר דקות לפני השטיפה.

H2: סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה פופולרית נוספת לטיפול בצלקות פנים.תכונות הפילינג הטבעיות שלה יכולות לעזור להפחית את מראה הצלקות.כדי להשתמש בסודה לשתייה, פשוט הכינו משחה על ידי ערבוב של שלושה חלקים סודה לשתייה ומים חלק אחד.החל את העיסה ישירות על האזור המצולק והשאיר אותה כעשר דקות לפני השטיפה.

H2: שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה פופולרית לטיפול בצלקות פנים.יש לו תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית את מראה הצלקות.כדי להשתמש בשמן עץ התה, פשוט מרחו כמות קטנה של השמן ישירות על האזור המצולק ועסה אותו לעור.השאירו אותו כעשר דקות לפני השטיפה.

H2: מלפפון

ידוע כי מלפפון יעיל להפחתת מראה הצלקות.יש לו תכונות לחות טבעיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את מראה הצלקות.כדי להשתמש במלפפון, פשוט למרוח פרוסת מלפפון ישירות על האזור המצולק והשאיר אותו כעשר דקות לפני השטיפה.

H2: חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית נוספת לטיפול בצלקות פנים.תכונותיו הטבעיות העוקבות יכולות לעזור להפחית את מראה הצלקות.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, פשוט מערבב חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקיםR והחל אותו ישירות על האזור המצולק.השאירו אותו כעשר דקות לפני השטיפה.

H2: כורכום

כורכום הוא תרופה פופולרית לטיפול בצלקות פנים.התכונות הטבעיות האנטי דלקתיות והחיטוי שלה יכולות לעזור להפחית את מראה הצלקות.כדי להשתמש בכורכום, פשוט הכינו משחה על ידי ערבוב של שני חלקים אבקת כורכום עם מים חלק אחד.החל את העיסה ישירות על האזור המצולק והשאיר אותה כעשר דקות לפני השטיפה.

H2: שמן זית

O

חלק 2: טיפולים יעילים לצלקות פנים

צלקות פנים יכולות להיות מכוערות ולגרום לאדם להרגיש מודע לעצמי.למרבה המזל, קיימים מספר טיפולים יעילים העומדים לסייע בהפחתת הופעתן של צלקות פנים.הטיפולים הנפוצים ביותר הם פילינגים מחדש של לייזר, דרמבריה ופילינגים כימיים.

שטח מחדש של לייזר

השטח מחדש של לייזר הוא הליך המשתמש בלייזר להסרת שכבות העור החיצוניות, וחושף עור חדש מתחת.זה יכול לעזור להפחית את המראה של צלקות, כמו גם קווים וקמטים עדינים.זה יעיל גם בטיפול בנזקי שמש, צלקות אקנה וכתמי גיל.

dermabrasion

Dermabrasion הוא הליך המשתמש במברשת מסתובבת כדי להסיר את שכבות העור החיצוניות.זה יכול לעזור להפחית את מראה הצלקות וניתן להשתמש בו גם לטיפול בנזקי שמש, כתמי גיל וקמטים.

קליפות כימיות

פילינגים כימיים הם סוג של טיפול בפנים המשתמש בתמיסה כימית כדי לקלף את שכבות העור החיצוניות, וחושף עור רענן יותר מתחת.זה יכול לעזור להפחית את מראה הצלקות וניתן להשתמש בו גם לטיפול בנזקי שמש, אקנה ונקודות גיל.

הסעדים של סבתא לצלקות פנים

בנוסף לטיפולים רפואיים אלה, ישנם גם מספר תרופות של סבתא פופולריות לצלקות פנים.תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את מראה הצלקות ללא צורך בטיפולים יקרים או פולשניים.להלן 13 מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לצלקות פנים:

  • משחת סודה לשתייה: מערבבים חלקים שווים סודה לשתייה ומים כדי ליצור משחה.מרחו את העיסה על הצלקת והשאירו אותה במשך 15 דקות לפני השטיפה במים.
  • שמן קוקוס: מרחו כמות קטנה של שמן קוקוס על הצלקת ומעסה אותו בעור.השאירו 15 דקות לפני השטיפה במים.
  • חומץ תפוחים: מערבבים חלקים שווים חומץ תפוחים ומים.מרחי את התערובת על הצלקת והשאיר אותה דולקת למשך 15 דקות לפני השטיפה במים.
  • דבש: יש למרוח כמות קטנה של דבש על הצלקת ועסה אותו בעור.השאירו 15 דקות לפני השטיפה במים.
  • מיץ לימון: מרחו כמות קטנה של מיץ לימון על הצלקת ומעסה אותו בעור.השאירו 15 דקות לפני השטיפה במים.
  • אלוורה: החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה על הצלקת ועסה אותו בעור.השאירו 15 דקות לפני השטיפה במים.
  • מיץ תפוחי אדמה: מרחו כמות קטנה של מיץ תפוחי אדמה על הצלקת ועסה אותו בעור.השאירו 15 דקות לפני השטיפה במים.
  • משחת כורכום: מערבבים חלקים שווים אבקת כורכום ומים ליצירת משחה.מרחו את העיסה על הצלקת והשאירו אותה במשך 15 דקות לפני השטיפה במים.
  • שמן עץ התה: מרחו כמות קטנה של שמן עץ התה על הצלקת ועסה אותו בעור.השאירו 15 דקות לפני השטיפה במים.
  • שמן זית: מרחו כמות קטנה של שמן זית על הצלקת ועסה אותו בעור.השאירו 15 דקות לפני השטיפה במים.
  • מיץ מלפפונים: מרחו כמות קטנה של מיץ מלפפונים על הצלקת ומעסה אותו בעור.השאירו 15 דקות לפני השטיפה במים.
  • משחת שום: מערבבים חלקים שווים משחת שום ומים ליצירת משחה.מרחו את העיסה על הצלקת והשאירו אותה במשך 15 דקות לפני השטיפה במים.
  • חלבוני ביצה: מרחו כמות קטנה של חלבוני ביצה על הצלקת ועסה אותה ל- Sמשפחה.השאירו 15 דקות לפני השטיפה במים.

ניתן להשתמש בתרופות של סבתא אלה בשילוב עם טיפולים אחרים כדי לסייע בהפחתת המראה של צלקות הפנים.עם זאת, חשוב לדבר עם רופא או רופא עור לפני שניסו אף אחד מהתרופות הללו, מכיוון שחלקם עלולים לגרום לגירוי בעור או לתופעות לוואי אחרות.

מסקנה

צלקות פנים יכולות להיות מכוערות ולגרום לאדם להרגיש מודע לעצמי.למרבה המזל, ישנם מספר טיפולים העומדים לרשותם כדי להפחית את המראה שלהם.שטח מחדש של לייזר, דרמב

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן