דף הבית » תרופות סבתא » לחות את הפנים – 20 תרופות של סבתא המומלצות על ידי מומחים וטבעי
dcdddaa ddaa ddadaddd  daadaddaddaa dadc daddaad ddeddedcdaddaa

לחות את הפנים – 20 תרופות של סבתא המומלצות על ידי מומחים וטבעי

פנים בריאות ומיובדות עם הסעדים של סבתא

ממש כמו שאר גופנו, הפנים שלנו זקוקות לחות נאותה כדי להישאר בריאה ולהיראות במיטבם.רוב האנשים יודעים למרוח קרם לחות טוב מדי יום, אבל מה אם אתה רוצה לקחת את זה צעד אחד קדימה?סבתות משתמשות בתרופות טבעיות כדי לשמור על מראה העור ולהרגיש את המיטב במשך מאות שנים, והמומחים של ימינו שרים את שבחיהם.להלן 20 תרופות של סבתא המומלצות על ידי מומחים וחובבי טיפוח טבעיים, יחד עם כמה טיפים מועילים כיצד להשתמש בהם.

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי הארוז בחומצות שומן וויטמינים המזינים ומתייבשים את העור.זה מועיל במיוחד בטיפול בעור יבש, סדוק ומעצבן.כדי להשתמש כקרם לחות, פשוט חימם קצת שמן קוקוס בידיים ועסה אותו בעדינות.אתה יכול גם לערבב אותו עם כמה שמנים אתרים ליצירת תערובת לחות מפוארת.

2.אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות טבעי המסייע לרכך ולהרגיע את העור היבש.זה מועיל במיוחד לאנשים עם עור רגיש.לשימוש, פשוט למרוח ג’ל אלוורה טהור על עורך, ואפשר לו לשבת 10-15 דקות לפני שטיפתו.אתה יכול גם לערבב אותו עם מרכיבים טבעיים אחרים, כמו דבש או יוגורט, כדי ליצור מסיכת פנים מזינה.

3.אבוקדו

אבוקדו הוא קרם לחות טבעי העשיר בנוגדי חמצון וחומצות שומן.זה עוזר להגן על העור מפני נזק סביבתי ומשאיר אותו מרגיש רך ומיובש.לשימוש, מועכים אבוקדו אחד בשל עם מזלג והחל אותו על הפנים.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

טיפ מועיל

דבש גולמי הוא קרם לחות טבעי מצוין המסייע לנעול לחות ולהגן על העור מפני נזק סביבתי.לשימוש, פשוט מרחו שכבה דקה של דבש גולמי על הפנים והשאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

4.שמן חוחובה

שמן חוחובה הוא שמן טבעי הדומה לשמן העור שלנו מייצר באופן טבעי.זה עוזר לשמור על האיזון הטבעי של העור ויכול לעזור להרגיע את העור המגורה.לשימוש, יש למרוח כמה טיפות של שמן חוחובה על הפנים שלך ועסה אותו בעדינות.

5.שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי העשיר בנוגדי חמצון וחומצות שומן.זה עוזר להגן על העור מפני נזק סביבתי ומשאיר אותו מרגיש רך ומיובש.לשימוש, פשוט מרחו שכבה דקה של שמן זית על הפנים והשאירו אותה למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אחד קרם הלחות הטבעי הפופולרי ביותר המומלצים על ידי מומחים.זוהי אפשרות נהדרת עבור אנשים עם עור יבש מכיוון שהוא מסייע בנעילת לחות ומונע אובדן מים מהעור.שמן קוקוס עשיר גם בנוגדי חמצון, המסייעים בהגנה על העור מפני נזק ומשאיר אותו להיראות נעורים.כדי להשתמש בשמן קוקוס כקרם לחות, פשוט החל כמות קטנה על הפנים שלך ועסה אותו בעור שלך בתנועות מעגליות עדינות.אפשר לשמן לשבת על הפנים שלך מספר דקות לפני ששטיפתו במים חמים.

דבש

דבש הוא קרם לחות טבעי מצוין מכיוון שהוא עשיר בסוכרים טבעיים, המסייעים למשוך לחות לעור.דבש עשיר גם בנוגדי חמצון, המסייעים להגן על העור מפני נזק ולהשאיר אותו להיראות נעורים.כדי להשתמש בדבש כקרם לחות, פשוט החל כמות קטנה על הפנים שלך ועסה אותו בעורך בתנועות עגולות עדינות.אפשר לדבש לשבת על הפנים שלך כמה דקות לפני ששטיפתו במים חמים.

שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי פופולרי נוסף המומלץ על ידי מומחים.זוהי אפשרות נהדרת לאנשים עם עור יבש מכיוון שהוא מסייע בנעילת לחות ומונע אובדן מים מהעור.שמן זית עשיר גם בנוגדי חמצון, המסייעים בהגנה על העור מפני נזק ומשאיר אותו להיראות נעורים.כדי להשתמש בשמן זית כקרם לחות, פשוט החל כמות קטנה על הפנים שלך ועסה אותו בעור שלך ב- Genתנועות מעגליות.אפשר לשמן לשבת על הפנים שלך מספר דקות לפני ששטיפתו במים חמים.

אבוקדו

אבוקדו הוא עוד קרם לחות טבעי נהדר המומלץ על ידי מומחים.הוא עשיר בחומצות שומן, המסייעות לנעול לחות ולשמור על התייבשות העור.אבוקדו עשיר גם בנוגדי חמצון, המסייעים בהגנה על העור מפני נזק ולהשאיר אותו להיראות נעורים.כדי להשתמש באבוקדו כקרם לחות, פשוט מועכים אבוקדו בשל והחל אותו על הפנים שלך.לעסות את האבוקדו לעורכם בתנועות עגולות עדינות ומאפשרים לו לשבת על הפנים שלך כמה דקות לפני ששטיפתו במים חמים.

סיכום

ישנם מספר תרופות טבעיות וסבתות שניתן להשתמש בהן כדי לחות את הפנים.שמן קוקוס, דבש, שמן זית ואבוקדו הם כולם אפשרויות נהדרות העשירות בנוגדי חמצון ובחומצות שומן כדי לעזור לשמור על העור לחות ונראה נעורים.בנוסף, כולם עדינים מספיק כדי לשמש על בסיס יומי.על ידי שימוש באחד מהתרופות הטבעיות הללו כחלק משגרת טיפוח העור היומי שלך, אתה יכול להבטיח שהעור שלך יישאר לחות ונראה במיטבו.

שאלות נפוצות

האם אוכל להשתמש ביותר מקרם לחות טבעי אחד על הפנים שלי?

כן, אתה יכול להשתמש יותר מקרם לחות טבעי אחד על הפנים שלך.כדאי לערבב מרכיבים טבעיים שונים כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.לדוגמה, אתה יכול לערבב יחד שמן קוקוס ודבש כדי ליצור מסיכת פנים מזינה.

האם קרם לחות טבעי טוב יותר מאשר כימיקלים?

כן, קרם לחות טבעי נחשבים בדרך כלל לטובים יותר לעור שלך מאשר כימיקלים.הסיבה לכך היא שמרכיבים טבעיים נוטים פחות לגרום לגירוי או פריצות.בנוסף, לרוב מרכיבים טבעיים עדינים יותר ומזינים לעור.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן