דף הבית » תרופות סבתא » מיגרנה – 8 תרופות של סבתא אפקטיבית ובטוחה
dedddadad  daadaddaddaa dadc daddaad ddadadddddaa ddddd

מיגרנה – 8 תרופות של סבתא אפקטיבית ובטוחה

מהי מיגרנה?

מיגרנה היא כאב ראש חמור וחוזר שלעתים קרובות מלווה בבחילות, הקאות ורגישות מוגברת לאור ולצליל.זהו אחד הסוגים הנפוצים ביותר של כאבי ראש, המשפיעים על כעשרה אחוזים מהאוכלוסייה.אמנם הגורם לכאבי ראש במיגרנה עדיין אינו מובן לחלוטין, אך על פי ההערכה, הם קשורים לפעילות מוחית לא תקינה.כאבי ראש מיגרנה יכולים להיות מתישים ויכולים להפריע באופן משמעותי לאיכות חייו של האדם.

הסעדים של סבתא למיגרנה

אמנם אין תרופה למיגרנות, אך ישנם טיפולים רבים העומדים לסייע בהפחתת התדירות וחומרת ההתקפות.בנוסף לתרופות מסורתיות, ישנם גם מספר תרופות טבעיות שהועברו לאורך דורות.להלן 8 תרופות של סבתא אפקטיבית ובטוחה למיגרנה שעמדו במבחן הזמן:

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה צמחית פופולרית עבור מחלות רבות, כולל כאבי ראש במיגרנה.לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות שעשויות לעזור להפחית את הדלקת במוח ולהפחית את הכאב.כדי להשתמש בג’ינג’ר למיגרנות, נסה לשתות תה ג’ינג’ר או להוסיף כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי לכוס מים חמים.אתה יכול גם לקחת תוספי ג’ינג’ר.

2.מנטה

מנטה היא עשב נוסף ששימש לטיפול בכאבי ראש במיגרנה במשך מאות שנים.המנטול במנטה עוזר להרפות את השרירים בראש ובצוואר, שיכול לעזור להפחית את הכאב.ניתן לקחת מנטה בצורה של שמן אתרי, תה או כמוסות.

3.Feverfew

Feverfew הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בכאבי ראש במיגרנה.על פי ההערכה, היא מסייעת בהפחתת הדלקת במוח, שיכולה לעזור להפחית את כאבי המיגרנה.ניתן ליטול חום בצורה של כמוסות או תמיסות.

4.Butterbur

Butterbur הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בכאבי ראש במיגרנה.ההערכה היא שמסייעת להפחית את הדלקת במוח, כמו גם להפחית את התדירות ועוצמת המיגרנות.ניתן לקחת בטרבר בצורה של כמוסות או תמיסות.

5.לבנדר

לבנדר הוא עשב פופולרי ששימש זה מכבר לטיפול בכאבי ראש במיגרנה.על פי ההערכה, ניחוח הלבנדר משפיע מרגיע על הנפש והגוף, שיכול לעזור להפחית את חומרת כאבי המיגרנה.ניתן לקחת לבנדר בצורה של שמנים אתרים, תה או כמוסות.

6.ולריאן

ולריאן הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בכאבי ראש במיגרנה.ההערכה היא שמסייעת להפחית את הדלקת במוח, כמו גם להפחית את התדירות ועוצמת המיגרנות.ניתן לקחת ולריאן בצורה של כמוסות או תמיסות.

7.קמומיל

קמומיל הוא עשב ששימש זה מכבר לטיפול בכאבי ראש במיגרנה.ההערכה היא שמסייעת להפחית את הדלקת במוח, כמו גם להפחית את התדירות ועוצמת המיגרנות.ניתן לקחת קמומיל בצורה של תה או כמוסות.

8.דיקור סיני

דיקור סיני הוא נוהג סיני עתיק המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל כאבי ראש במיגרנה.דיקור סיני כרוך בהכנסת מחטים עדינות מאוד לנקודות ספציפיות בגוף כדי לעורר זרימת אנרגיה.ההערכה היא כי גירוי זה יכול לסייע בהפחתת הדלקת במוח ולהפחית את כאבי המיגרנה.

טיפים לשימוש בתרופות של סבתא למיגרנה

חשוב לציין כי בעוד שתרופות טבעיות אלה יכולות להועיל בהפחתת התדירות וחומרתם של כאבי ראש במיגרנה, אין להשתמש בהם במקום טיפולים רפואיים מסורתיים.חשוב גם לדבר עם הרופא שלך לפני שתנסה את כל הסעדים הללו, מכיוון שהם עשויים לקיים אינטראקציה עם כל תרופות שאתה לוקח או שיש לך סיכונים או תופעות לוואי אחרות.

בנוסף, חשוב לתרגל טיפול עצמי טוב בעת התמודדות עם מיגרנות כרוניות.זה כולל מספיק שינה, אכילת תזונה בריאה, פעילות גופנית באופן קבוע וניהול לחץ.אורח החיים הזה משתנה CaN עוזר להפחית את התדירות והעוצמה של כאבי ראש מיגרנה, כמו גם את התדירות וחומרתם של תסמינים אחרים.לבסוף, חשוב לזכור שכל אדם הוא ייחודי ומה שעובד עבור אדם אחד עשוי לא לעבוד עבור אחר.לכן, חשוב להתנסות בתרופות שונות כדי לראות מה הכי מתאים לך.

טיפ ייחודי ומועיל – ארומתרפיה יכולה להועיל גם בטיפול בכאבי ראש במיגרנה.לבנדר, מנטה וג’ינג’ר הם כולם שמנים אתרים שימושיים לטיפול במיגרנה

4.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא מרכיב חזק שיכול לעזור להקל על תסמיני מיגרנה.על פי ההערכה, הוא מפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם, מה שעלול לעזור להקל על הכאב.אתה יכול לערבב כמה כפיות של פלפל קאיין בכוס מים חמים ולשתות אותם עד שלוש פעמים ביום.אתה יכול גם למרוח אותו באופן אקטואלי על המקדשים, אם כי זה לא מומלץ לאנשים עם עור רגיש.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה מסורתית ששימשה לטיפול במגוון מחלות, כולל מיגרנות.על פי ההערכה, הוא מפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם, מה שעשוי לעזור להקל על הכאב.אתה יכול לערבב כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ולשתות אותו עד שלוש פעמים ביום.אתה יכול גם למרוח אותו באופן אקטואלי על המקדשים, אם כי זה לא מומלץ לאנשים עם עור רגיש.

6.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית ששימשה לטיפול במגוון מחלות, כולל מיגרנות.על פי ההערכה, הוא מפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם, מה שעשוי לעזור להקל על הכאב.אתה יכול לערבב כמה כפיות של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים ולשתות אותם עד שלוש פעמים ביום.אתה יכול גם למרוח אותו באופן אקטואלי על המקדשים, אם כי זה לא מומלץ לאנשים עם עור רגיש.

7.שמן מנטה

שמן מנטה הוא תרופה מסורתית ששימשה לטיפול במגוון מחלות, כולל מיגרנות.על פי ההערכה, הוא מפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם, מה שעשוי לעזור להקל על הכאב.אתה יכול לערבב כמה טיפות שמן מנטה בכוס מים חמים ולשתות אותם עד שלוש פעמים ביום.אתה יכול גם למרוח אותו באופן אקטואלי על המקדשים, אם כי זה לא מומלץ לאנשים עם עור רגיש.

8.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא תרופה מסורתית ששימשה לטיפול במגוון מחלות, כולל מיגרנות.על פי ההערכה, הוא מפחית את הדלקת ולשפר את זרימת הדם, מה שעשוי לעזור להקל על הכאב.אתה יכול לערבב כמה טיפות של שמן לבנדר בכוס מים חמים ולשתות אותו עד שלוש פעמים ביום.אתה יכול גם למרוח אותו באופן אקטואלי על המקדשים, אם כי זה לא מומלץ לאנשים עם עור רגיש.

סיכום

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל מיגרנות.תרופות אלה כוללות שתיית תה קמומיל, מריחת חבילת קרח על המצח, בעזרת פלפל קאיין, שתיית חומץ תפוחים, שתיית תה ג’ינג’ר, בעזרת שמן מנטה ושמן לבנדר.כל הסעדים הללו בטוחים ויעילים, אך חשוב לוודא שאין לך אלרגיות או רגישויות למרכיבים לפני שתשתמש בהם.אם יש לך חששות, עדיף להתייעץ עם רופא לפני שתנסה את כל הסעדים האלה.

שאלות נפוצות

  • ש: מהם הסעדים של סבתא בטוחה ויעילה למיגרנה?
  • א: כמה תרופות סבתא בטוחות ויעילות למיגרנה כוללות שתיית תה קמומיל, מריחת חבילת קרח על המצח, בעזרת פלפל קאיין, שתיית חומץ תפוחים, שתיית תה ג’ינג’ר, שימוש בשמן מנטה ושמן ליבנדר.li>

קישור קשור

למידע נוסף על מיגרנות, בקרו ב wikipedia.org לקבלת הגדרה מפורטת.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן