דף הבית » תרופות סבתא » טיפול במיגרנה – 2 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות ופופולריות
dddaddc ddedddadad  daadaddaddaa dadc daddaad dadd daaddadd

טיפול במיגרנה – 2 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות ופופולריות

טיפול במיגרנה: 2 הסעדים של סבתא עם תוצאות מוכחות

מיגרנה היא מצב נוירולוגי המאופיין בכאבי ראש חוזרים ונשנים, מלווים לעתים קרובות בתסמינים אחרים כמו בחילה, הקאות ורגישות לאור.ההערכה היא כי עד מיליארד אנשים ברחבי העולם סובלים ממיגרנה, וזה אחד הגורמים המובילים לנכות.אמנם ישנם טיפולים רבים העומדים לרשותם כדי לנהל את תסמיני המיגרנה, אך הסובלים רבים פונים לטיפולים מסורתיים, כמו אלה שנקבעו על ידי סבתות, להקלה.במאמר זה נסתכל על שניים מהתרופות הפופולריות ביותר של הסבתא למיגרנה ונדון ביעילותם.

תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא אחד הסעדים הפופולריים ביותר של סבתא למיגרנה.ההערכה היא כי התכונות האנטי דלקתיות והנוגדי חמצון של ג’ינג’ר יכולות לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים למיגרנה.כדי להכין תה ג’ינג’ר, תזדקק לשורש ג’ינג’ר טרי, מים ודבש.ראשית, מגרדים או קוצצים את שורש הג’ינג’ר לחתיכות קטנות והכניסו אותו לקומקום.ואז מוסיפים מים רותחים ותלולים למשך 10 דקות.לבסוף, מסננים את התה ומוסיפים דבש לפי הטעם.

טיפ ייחודי:

הוספת שורש כורכום מגורד טרי לתה הג’ינג’ר שלך יכולה לעזור בשיפור תכונותיו האנטי דלקתיות ולעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורה למיגרנה.

שמן מנטה

התרופה של סבתא פופולרית נוספת למיגרנה היא שמן מנטה.מחקרים הראו ששמן מנטה יכול להיות יעיל להפחתת התדירות ועוצמת כאבי הראש של מיגרנה.כדי להשתמש בשמן מנטה להקלה במיגרנה, תצטרך לערבב כמה טיפות שמן מנטה עם מעט מים ואז למרוח אותו על המקדשים, המצח והצוואר.אתה יכול גם לשאוף אותו ישירות מהבקבוק או להוסיף אותו למי האמבט שלך.

טיפ ייחודי:

ערבוב כמה טיפות של שמן מנטה עם כפית שמן קוקוס יכול לעזור להפחית את עוצמת כאבי המיגרנה ולספק הקלה.

לסיכום, לסיכום, הסעדים של סבתא למיגרנה יכולים להיות יעילים להפחתת הכאב והתדירות של כאבי ראש במיגרנה.תה ג’ינג’ר ושמן מנטה הם שניים מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר.הם קלים לייצור ויכולים לספק הקלה מתסמיני המיגרנה.עם זאת, חשוב לזכור כי תרופות אלה לא צריכות להחליף טיפולים אחרים שנקבעו על ידי רופא, ועליכם תמיד להתייעץ עם הרופא שלכם לפני שתנסו טיפול חדש כלשהו.

תרופות צמחיות הן שיטה פופולרית ומוכחת לטיפול במיגרנות.סבתות משתמשות בתרופות טבעיות מזה מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, וכאבי ראש מיגרנה אינם יוצאים מן הכלל.ניתן לצרוך עשבי תיבול בצורות רבות, כמו תה, כמוסות, תמיסות ועוד.

קמומיל

קמומיל היא בחירה פופולרית לטיפול בכאבי ראש מיגרנה.זהו הרגעה קלה שיכולה לעזור להפחית את עוצמת הכאב ולהרגיע את הנפש.ניתן לצרוך את קמומיל כתה או בצורת קפסולה.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד תרופה צמחית פופולרית לטיפול בכאבי ראש במיגרנה.על פי ההערכה, היא מסייעת בהפחתת דלקת, בחילה וכאבי בטן הקשורים למיגרנות.ניתן לצרוך ג’ינג’ר בצורה קפסולה, כתה או במזון.

אקופרסורה לטיפול במיגרנה

אקופרסורה היא שיטה פופולרית ומוכחת נוספת לטיפול במיגרנות.התרגול כולל יישום לחץ על נקודות ספציפיות בגוף על מנת להקל על הכאב.סבתות משתמשות באקופרסורה כבר מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל כאבי ראש במיגרנה.

נקודת העין השלישית

נקודת העין השלישית ממוקמת בין הגבות והיא מאמינה שהיא מסייעת להקל על כאבי מיגרנה.על פי ההערכה, היא עוזרת להרפות את השרירים ולהפחית את המתח.כדי להשתמש בנקודה זו, החל לחץ עדין על האזור עם אצבע המורה.

נקודות המקדש

נקודות המקדש ממוקמות משני צדי הראש, ממש מעל האוזניים.הֵםמאמינים כי הם מסייעים להפחית את המתח והכאב בראש ובצוואר.כדי להשתמש בנקודה זו, החל לחץ עדין עם האגודל והאצבע המורה.

מיגרנות יכולות להיות מצב מתיש, אך שתי הסעדים של שני הסבתא הוכיחו כטיפולים פופולריים ויעילים.תרופות צמחי מרפא ואקופרסורה יכולים לעזור להפחית את עוצמת הכאב ולהרגיע את הנפש והגוף.כאשר משתמשים בהם בשילוב, טיפולים אלה יכולים לספק הקלה מכאבי ראש במיגרנה.

שאלות נפוצות

  • מהם היתרונות של תרופות צמחיות לטיפול במיגרנה? תרופות צמחי מרפא הם שיטה פופולרית ומוכחת לטיפול במיגרנות.הם יכולים לעזור להפחית את עוצמת הכאב ולהרגיע את הנפש.
  • כיצד אוכל להשתמש באקופרסורה לטיפול במיגרנה? אקופרסורה כוללת יישום לחץ עדין על נקודות ספציפיות בגוף על מנת להקל על הכאב.נקודות נפוצות המשמשות לטיפול במיגרנה כוללות את נקודת העין השלישית ונקודות המקדש.

לסיכום, טיפול במיגרנה יכול להיות תהליך קשה ומתסכל, אך סבתות משתמשות בתרופות צמחי מרפא ובאקדח במשך מאות שנים כדי לספק הקלה.תרופות צמחי מרפא ואקופרסורה יכולים לעזור להפחית את עוצמת הכאב ולהרגיע את הנפש והגוף.כאשר משתמשים בהם בשילוב, טיפולים אלה יכולים לספק הקלה נחוצה מכאבי ראש מיגרנה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן