דף הבית » תרופות סבתא » מיגרנה במהלך ההיריון – 17 תרופות סבתות משמעותיות ונפלאות
dedddadad ddeddcda ddddadddf  daadaddaddaa daddaaddaa deda

מיגרנה במהלך ההיריון – 17 תרופות סבתות משמעותיות ונפלאות

מיגרנה במהלך ההיריון: 17 הסעדים של סבתא
מיגרנה היא אחד הסוגים הנפוצים ביותר של כאבי ראש הפוגעים בנשים במהלך ההיריון.מכיוון שתרופות שנלקחו במהלך ההיריון יכולות להזיק לתינוק שטרם נולד, נשים רבות פונות לתרופות ביתיות טבעיות כדי להקל על הכאב ואי הנוחות הקשורים למיגרנה.להלן 17 תרופות של סבתא למיגרנה במהלך ההיריון.

ארומתרפיה
ארומתרפיה היא אחד הסוגים העתיקים ביותר של תרופות טבעיות והיא עדיין משמשת כיום כדי לסייע בטיפול במיגרנה במהלך ההיריון.ארומתרפיה כוללת שימוש בשמנים אתרים, כמו לבנדר, מנטה ואקליפטוס, כדי לסייע בהפחתת הסימפטומים הקשורים למיגרנה.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, הוסף כמה טיפות שמן אתרים למפזר או ישירות לרקמה ושאף את הניחוח.

הידרציה

להישאר לחות הוא אחד הדברים החשובים ביותר שאישה בהריון יכולה לעשות כדי למנוע וטיפול במיגרנה.מומלץ לשתות לפחות 8 כוסות מים ביום כדי לשמור על לחות הגוף.בנוסף, הוספת קורט סודה לשתייה למים יכולה לעזור להפחית את חומרת המיגרנה.

אקופרסורה

אקופרסורה היא תרופה עתיקה נוספת שלפי ההערכה היא מעוררת את כוחות הריפוי הטבעיים של הגוף.זה כרוך בהפעלת לחץ על אזורים ספציפיים בגוף כדי להקל על הכאב.כדי להשתמש באקופרסורה למיגרנה במהלך ההיריון, הפעל לחץ על המקדשים והמצח בעזרת האגודלים.לעסות את האזור מספר דקות עד שהכאב שוכך.

קומפרס קר

דחיסה קרה היא דרך נהדרת להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים למיגרנה.כדי להכין דחיסה קרה, עטפו כמה קוביות קרח במגבת והניחו על המצח במשך כרבע שעה.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהפחית את כאבי המיגרנה.

ג’ינג’ר
ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית למיגרנה במהלך ההיריון.ההערכה היא שמסייעת להפחית דלקת ולהפחית את חומרת המיגרנה.כדי להשתמש בג’ינג’ר למיגרנה, הוסיפו כמה פרוסות שורש ג’ינג’ר טרי לכוס מים רותחים ותלולים למשך 10 דקות.שתו את התה להקלה.

אֲזוֹבִיוֹן
לבנדר הוא תרופה טבעית נוספת למיגרנה במהלך ההיריון.על פי ההערכה, השמן האתרי מסייע בהפחתת הסימפטומים הקשורים למיגרנה.כדי להשתמש בבנדר למיגרנה, הוסף כמה טיפות שמן אתרי למפזר או ישירות לרקמה ושאף את הניחוח.

קמומיל
קמומיל הוא עשב ששימש זה מכבר לטיפול בכאבי ראש ומיגרנות.כדי להשתמש בקמומיל למיגרנה במהלך ההיריון, תלולות כמה כפיות של פרחי קמומיל בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו כדי לעזור להפחית את כאבי המיגרנה.

לימון בלאם
Lemon Balm הוא תרופה טבעית נוספת למיגרנה במהלך ההיריון.על פי ההערכה, העשב מסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את השרירים, שיכולים לעזור להפחית את חומרת המיגרנה.כדי להשתמש בזרם לימון למיגרנה, תלול כמה כפיות העשב בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו כדי לעזור להפחית את כאבי המיגרנה.

מִנתָה
מנטה היא תרופה טבעית למיגרנה במהלך ההיריון.על פי ההערכה, השמן האתרי מסייע בהפחתת הסימפטומים הקשורים למיגרנה.כדי להשתמש במנטה למיגרנה, הוסיפו כמה טיפות שמן אתרי למפזר או ישירות לרקמה ושאפו את הניחוח.

בֶּן חַרצִית
Feverfew הוא עשב ששימש זה מכבר כדי לסייע בהפחתת הסימפטומים הקשורים למיגרנה.כדי להשתמש ב- Feverfew למיגרנה במהלך ההיריון, תלול כמה כפיות של העשב בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו כדי לעזור להפחית את כאבי המיגרנה.

שום
שום הוא תרופה טבעית למיגרנה במהלך ההיריון.על פי ההערכה, העשב מסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את השרירים, שיכולים לעזור להפחית את חומרת המיגרנה.כדי להשתמש בשום למיגרנה, הוסיפו כמה שיני שום לכוס מים רותחים ותלולים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו כדי לעזור להפחית את כאבי המיגרנה.

טיפ ייחודי ומועיל

אם המיגרנה שלך היא אccompaniped על ידי בחילה, נסה לשתות כוס תה מנטה.מנטה היא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הבחילות ולהעניק הקלה מהמיגרנה.

מיגרנות במהלך ההיריון הן התרחשות שכיחה עבור הרבה אמהות מצפות.בנוסף לכאבי ההיריון, נשים רבות חוות כאבי ראש במיגרנה שיכולים לנוע בין קל לחמור.על מנת להפחית את חומרת ותדירותם של כאבי ראש במיגרנה במהלך ההיריון, נשים רבות פנו לתרופות של סבתא.להלן 17 מהתרופות המשמעותיות והנפלאות ביותר של סבתא למיגרנה במהלך ההיריון.

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא שורש שיש לו תכונות רפואיות רבות ומועיל במיוחד לטיפול במיגרנה במהלך ההיריון.ניתן לצרוך ג’ינג’ר בצורה של תה או אפילו להילקח בצורת קפסולה.ידוע שהוא מסייע בהפחתת בחילות, דלקת וכאבים הקשורים לכאבי ראש במיגרנה.

2.לבנדר

לבנדר ידוע בתכונותיו המרגיעות והמרגיעות.ניתן להשתמש בו בצורה של ארומתרפיה כדי לעזור להפחית את עוצמת כאבי הראש של מיגרנה.לבנדר יכול לשמש גם כפתרון אקטואלי ולהחיל ישירות על המקדשים והמצח.

3.קמומיל

קמומיל הוא עשב נוסף הידוע בתכונותיו המרגיעות והמרגיעות.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או לקחת אותו כתוסף.ידוע שהוא מסייע בהפחתת דלקת וכאב הקשורים לכאבי ראש במיגרנה.

4.Feverfew

feverfew הוא עשב הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.ניתן לקחת אותו בצורה של תה או כמוסות.ידוע שהוא מסייע בהפחתת התדירות ועוצמתם של כאבי ראש מיגרנה.

5.מנטה

מנטה הוא עשב הידוע בתכונות הקירור והמרעננות שלו.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או לקחת אותו כתוסף.ידוע שהוא מסייע בהפחתת דלקת וכאב הקשורים לכאבי ראש במיגרנה.

6.בזיל

בזיליקום הוא עשב נוסף הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או לקחת אותו כתוסף.ידוע שהוא מסייע בהפחתת העוצמה והתדירות של כאבי ראש מיגרנה.

7.כורכום

כורכום הוא שורש שיש לו תכונות רפואיות רבות ומועיל במיוחד לטיפול במיגרנה במהלך ההיריון.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או לקחת אותו כתוסף.ידוע שהוא מסייע בהפחתת דלקת וכאב הקשורים לכאבי ראש במיגרנה.

8.קינמון

קינמון הוא תבלין הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או לקחת אותו כתוסף.ידוע שהוא מסייע בהפחתת העוצמה והתדירות של כאבי ראש מיגרנה.

9.Lemon Balm

לימון בלאם הוא עשב הידוע בתכונותיו המרגיעות והמרגיעות.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או לקחת אותו כתוסף.ידוע שהוא מסייע בהפחתת דלקת וכאב הקשורים לכאבי ראש במיגרנה.

10.שורש ולריאן

שורש ולריאן הוא עשב הידוע בתכונותיו המרגיעות והמרגיעות.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או לקחת אותו כתוסף.ידוע שהוא מסייע בהפחתת העוצמה והתדירות של כאבי ראש מיגרנה.

11.פרח תשוקה

פרח התשוקה הוא עשב הידוע בתכונותיו המרגיעות והמרגיעות.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או לקחת אותו כתוסף.ידוע שהוא מסייע בהפחתת דלקת וכאב הקשורים לכאבי ראש במיגרנה.

12.תה ירוק

תה ירוק הוא משקה הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או לקחת אותו כתוסף.ידוע שהוא מסייע בהפחתת העוצמה והתדירות של כאבי ראש מיגרנה.

13.ליקריץ

ליקריץ הוא עשב הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או לקחת אותוכתוסף.ידוע שהוא מסייע בהפחתת העוצמה והתדירות של כאבי ראש מיגרנה.

14.Catnip

Catnip הוא עשב הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.ניתן לצרוך אותו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן