דף הבית » תרופות סבתא » כאבי מיגרנה בשתלים – 14 סעדים של סבתא שכדאי לדעת והם עתיקים
dbddd dedddadad ddadaadcddd  dadadddd dadc daddaad dadbdd

כאבי מיגרנה בשתלים – 14 סעדים של סבתא שכדאי לדעת והם עתיקים

כאבי מיגרנה וסעדים של סבתא העתיקה
כאבי מיגרנה יכולים להיות מתישים ומתסכלים.בעוד שהרפואה המודרנית מציעה מגוון טיפולים לכאבי מיגרנה, כולל תרופות מרשם, יש אנשים שבוחרים להשתמש בסעדים של סבתא העתיקה כדי לסייע במציאת הקלה.להלן 14 מהתרופות הטבעיות הפופולריות ביותר שעשויות לעזור לך למצוא הקלה מכאבי מיגרנה.

ארומתרפיה
ארומתרפיה משמשת במשך מאות שנים לטיפול במצבים רפואיים שונים, כולל כאבי מיגרנה.שמנים אתרים, כמו שמן לבנדר, שמן מנטה ושמן אקליפטוס, משמשים לרוב בארומתרפיה.שמנים אתרים אלה מאמינים כי הם מפחיתים לחץ, מתח וחרדה, מה שעלול להוביל להקלה במיגרנה.

אקופרסורה

אקופרסורה היא סוג של טיפול בעיסוי המשתמש בלחץ על אזורים ספציפיים בגוף כדי להפחית את הכאב והמתח.מחקרים הראו כי אקופרסורה יכולה להיות יעילה בהקלה על כאבי מיגרנה.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במצבים רפואיים שונים, כולל כאבי מיגרנה.על פי ההערכה, תרופות צמחיות כמו Feverfew, Butterbur ו- Chamomile מפחיתות את הדלקת, מה שיכול לעזור להפחית את כאבי המיגרנה.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש זה מכבר לטיפול במצבים רפואיים שונים, כולל מיגרנות.מחקרים הראו שג’ינג’ר יכול להפחית את חומרת כאבי המיגרנה ולהפחית את תדירות המיגרנות.

קומפרסים חמים וקרים
קומפרסים חמים וקרים משמשים לרוב כדי להקל על כאבי מיגרנה.החלת דחיסה קרה על המצח או גב הצוואר יכולה להפחית דלקת ולספק הקלה מכאבי מיגרנה.החלת דחיסה חמה על המצח או המקדשים יכולה לעזור להרפות את השרירים ולספק הקלה.

טיפ ייחודי ומועיל: התנסו בשילובים שונים של קומפרסים חמים וקרים כדי למצוא את השילוב שמתאים לכם ביותר.

מגנזיום
מגנזיום הוא מינרל חיוני שהוכח כמפחית את התדירות ואת חומרת כאבי המיגרנה.מחקרים הראו כי נטילת תוספי מגנזיום יכולה להפחית את התדירות ואת חומרת כאבי המיגרנה.

תרגיל
פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור להפחית את כאבי המיגרנה.פעילות גופנית יכולה לעזור להפחית לחץ, מתח וחרדה, מה שעלול להוביל להקלה במיגרנה.

יוֹגָה
יוגה שימשה במשך מאות שנים להפחתת לחץ, מתח וחרדה.מחקרים הראו כי יוגה יכולה להפחית את התדירות ואת חומרת כאבי המיגרנה.

ביופידבק
ביופידבק היא טכניקה המלמדת אנשים כיצד לשלוט בתפקודים גופניים מסוימים, כמו דופק ונשימה.מחקרים הראו כי ביופידבק יכול להיות יעיל להפחתת התדירות וחומרת כאבי המיגרנה.

טכניקות הרפיה
טכניקות הרפיה, כמו נשימה עמוקה, הרפיה של שרירים מתקדמת ותמונות מודרכות, יכולות לעזור להפחית את הלחץ, המתח והחרדה, מה שעלול להוביל להקלה במיגרנה.

טיפול התנהגותי קוגניטיבי
טיפול התנהגותי קוגניטיבי הוא סוג של פסיכותרפיה המתמקד בשינוי דפוסי מחשבה שליליים והתנהגויות.מחקרים הראו כי טיפול התנהגותי קוגניטיבי יכול להיות יעיל להפחתת התדירות וחומרת כאבי המיגרנה.

אַקוּפּוּנקטוּרָה
דיקור סיני הוא סוג של רפואה סינית מסורתית הכוללת הכנסת מחטים זעירות לעור כדי לעורר נקודות ספציפיות בגוף.מחקרים הראו כי דיקור סיני יכול להיות יעיל להפחתת התדירות וחומרת כאבי המיגרנה.

ניהול לחצים
ניהול מתח חשוב לסובלים מיגרנה.מתח יכול לעורר מיגרנות ויכול להחמיר את כאבי המיגרנה הקיימים.למידה כיצד לנהל לחץ יכולה לעזור להפחית את התדירות וחומרת כאבי המיגרנה.

תוספי תזונה
תוספי מזון, כמו ויטמין B2, מגנזיום וחומצות שומן אומגה 3, יכולים לעזור להפחית את התדירות ואת חומרת כאבי המיגרנה.שוחח עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תוספי מזון כדי להבטיח שהם בטוחים עבורך.

14 הסעדים של סבתא העתיקה עשויים להציע הקלה מסוימת מכאבי מיגרנה.עם זאת, חשוב לדבר עם המסמך שלךטור לפני שתנסה אחד מהתרופות הללו כדי לוודא שהם בטוחים ויעילים עבורך.

מהי מיגרנה?

מיגרנה היא הפרעה נוירולוגית המאופיינת בכאבי ראש קשים, מלווה לעתים קרובות בבחילות, הקאות ורגישות קיצונית לאור ולצליל.ההערכה היא שכ- 12 אחוז מהאנשים בעולם סובלים ממיגרנות וזה נפוץ פי שלושה בקרב נשים מאשר אצל גברים.כאבי מיגרנה בשתלים הם מצב הנגרם על ידי מצב רפואי בסיסי, כמו גידול, זיהום או חריגה מבנית.חשוב לציין כי כאבי מיגרנה בשתלים אינם זהים לכאב ראש של מיגרנה.

14 הסעדים של סבתא לכאבי מיגרנה בשתלים

כאבי מיגרנה בשתלים הם מצב רפואי חמור וצריך לטפל בו על ידי רופא.עם זאת, אנשים רבים עם מצב זה מוצאים הקלה בסעדים מסורתיים ובתרופות ביתיות.להלן 14 תרופות של סבתא מסורתית שכדאי לדעת והם עתיקים:

1.קומפרס קר

החלת דחיסה קרה על הראש יכולה לעזור להפחית את הכאב הקשור לכאבי מיגרנה בשתלים.הטמפרטורה הקרה יכולה לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מסוימת.

2.דחיסת חום

החלת דחיסה חמה על האזור הפגוע יכולה לעזור להרפות את השרירים ולהעניק הקלה מסוימת מהכאב.חום יכול גם לעזור להפחית את הדלקת ושיפור זרימת הדם.

3.Acupressure

אקופרסורה היא טכניקת ריפוי סינית עתיקה הכרוכה ביישום לחץ על נקודות ספציפיות בגוף.נמצא כי הוא יעיל בהקלה על כאבי מיגרנה בשתלים.

4.תרופות צמחיות

נמצאו תרופות צמחיות כמו ג’ינג’ר, קמומיל ולבנדר כיעילות בהקלה על כאבי מיגרנה בשתלים.ניתן לקחת עשבי תיבול אלה בצורה של תה או תמיסה.

5.יוגה ומדיטציה

יוגה ומדיטציה יכולים לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את הרגיעה.טכניקות אלה יכולות לעזור להפחית את חומרת כאבי המיגרנה בשתלים.

6.עיסוי

עיסוי יכול לעזור להרפות את השרירים, לשפר את זרימת הדם ולהפחית את הדלקת.זה יכול גם לעזור להפחית את חומרת כאבי המיגרנה בשתלים.

7.ארומתרפיה

ארומתרפיה יכולה לעזור להפחית את הלחץ ושיפור הרגיעה.נמצאו שמנים אתרים כמו לבנדר, קמומיל ופפרמינט יעילים בהקלה על כאבי מיגרנה בשתלים.

8.דיאטה ותזונה

אכילת תזונה בריאה ומאוזנת יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את הבריאות הכללית.מזונות כמו ירקות עלים ירוקים, דגים שומניים, אגוזים וזרעים יכולים לעזור להפחית את חומרת כאבי המיגרנה בשתלים.

9.הימנע מפעילים

חשוב לזהות ולהימנע מפעילים העלולים להחמיר את כאבי המיגרנה.טריגרים נפוצים כוללים רעשים חזקים, אורות בהירים, מאכלים מסוימים ולחץ.

10.שינה

שינה רגועה מספקת חשובה לבריאות הכללית ויכולה לעזור להפחית את חומרת כאבי המיגרנה בשתלים.

11.פעילות גופנית

פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את הבריאות הכללית.זה יכול גם לעזור להפחית את חומרת כאבי המיגרנה בשתלים.

12.טכניקות הרפיה

טכניקות הרפיה כמו מיינדפולנס ונשימה עמוקה יכולות לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את הרגיעה.טכניקות אלה יכולות גם לעזור להפחית את חומרת כאבי המיגרנה בשתלים.

13.שמנים אתרים

שמנים אתרים כמו לבנדר, מנטה וקמומיל נמצאו יעילים בהקלה על כאבי מיגרנה בשתלים.ניתן להשתמש בשמנים אלה בארומתרפיה או ליישום אקטואלית.

14.תוספי ויטמין ומינרלים

נטילת תוספי ויטמין ומינרלים, כמו מגנזיום, יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את הבריאות הכללית.תוספי מזון אלה יכולים גם לעזור להפחית את חומרת כאבי המיגרנה בשתלים.

כאבי מיגרנה בשתלים הם מצב רפואי חמור ויש לטפל בו על ידי רופא.למרות זאת,אנשים רבים עם מצב זה מוצאים הקלה בסעדים מסורתיים ובתרופות ביתיות.14 הסעדים של סבתא המפורטים לעיל נמצאו יעילים בהקלה על כאבי מיגרנה בשתלים.חשוב לזכור להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתתחיל כל משטר טיפול חדש.

שאלות נפוצות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן