דף הבית » תרופות סבתא » מיגרנה חזקה – 2 תרופות של סבתא על בסיס ניסיון ונפלא

מיגרנה חזקה – 2 תרופות של סבתא על בסיס ניסיון ונפלא

בטל את נעילת סודות הקלה במיגרנה חזקה עם הסעדים של סבתא
מיגרנות יכולות להיות מתישות ולהשפיע על כל תחומי החיים, אך החדשות הטובות הן שיש הרבה סעדים שיכולים לעזור.כאן, נדון בשניים מהסעדים של סבתא שהועברו לדורות ועדיין יכולים לספק הקלה היום.אנו נספק גם טיפ מועיל שיעזור לך להפיק את המרב מהתרופות הללו.

הבנת מיגרנות

מיגרנות הן סוג של כאב ראש חמור שיכול להיות מלווה בתסמינים אחרים, כמו בחילה, הקאות, רגישות לאור וצליל ואפילו הפרעות ראייה.הם יכולים להימשך בכל מקום בין כמה שעות למספר ימים, ויכולים לנוע בין קלה ועד מתישה בעוצמה.אין טיפול בגודל אחד מתאים לכל מיגרנות, אך ישנם מספר תרופות שיכולות לעזור להפחית את חומרת ו/או משך ההתקפה.

הסעדים של סבתא

הסעדים של סבתא נבדקים בזמן ויכולים להיות יעילים להפליא להפחתת הכאב והתסמינים של מיגרנות.להלן שניים מהתרופות הפופולריות ביותר:

1.קומפרס קר

דחיסה קרה יכולה לעזור להקל על הכאב של מיגרנה.כדי להכין אחת, פשוט מלאו שקית בד או גרב בקוביות קרח או באפונה קפואה והחל אותו ישירות על המצח ו/או המקדשים.הטמפרטורה הקרה יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על הכאב.

2.ארומתרפיה

ארומתרפיה היא דרך נהדרת להפחית את הלחץ ולהרגיע את הגוף, מה שיכול לעזור להפחית את חומרתם ומשך התקף המיגרנה.שמנים אתרים כמו לבנדר, מנטה ואקליפטוס נהדרים לסייע בהפחתת הכאב ולהרגיע את הגוף.פשוט הוסף כמה טיפות של השמן למפזר או מכשיר אדים ושאף את היתרונות.

טיפ מועיל

כשמשתמשים בתרופות של סבתא להקלה במיגרנה, חשוב להיות עקביים.הקפד להשתמש בתרופות באופן קבוע, גם כשאתה לא חווה מיגרנה.זה יעזור להפחית את התדירות ועוצמת המיגרנות שלך לאורך זמן.בנוסף, הקפידו לשתות הרבה מים כדי להישאר לחות ולעזור לגופכם לספוג טוב יותר את הסעדים.

הסעדים של סבתא למיגרנה חזקה

מיגרנות יכולות להיות מתישות להפליא וקשה לטיפול בהן.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות ששימשו סבתות במשך דורות כדי להקל על הכאב והתסמינים הקשורים למיגרנה חזקה.במאמר זה נדון בשניים מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא למיגרנה חזקה, שניהם ניתן להשתמש בשיתוף עם תוכנית הטיפול שנקבעה לרופא.

1.תה ג’ינג’ר וקאיין

תה ג’ינג’ר וקאיין הוא אחד הסעדים הפופולריים והסבתא הנפוצים ביותר למיגרנה חזקה.התה מיוצר על ידי שילוב כפית אחת של שורש ג’ינג’ר טרי מגורד עם כפית אחת של פלפל קאיין בכוס מים חמים.יש לספוג את התערובת למשך חמש דקות ואז להתאמץ.ניתן לצרוך את התה לפי הצורך כדי להקל על הכאב ותסמינים אחרים הקשורים למיגרנה חזקה.

2.תערובת שמן אתרי

שמנים אתריים הם תרופה פופולרית נוספת למיגרנה חזקה.ניתן להשתמש בתערובת של שמנים אתריים לבנדר, מנטה ואקליפטוס כדי לסייע בהפחתת הכאב ותסמינים אחרים הקשורים למיגרנה חזקה.כדי להשתמש בתערובת השמן האתרי, פשוט הוסיפו חמש טיפות של כל שמן למפזר או שאפו את התערובת ישירות מהבקבוק.ניתן להשתמש בתרופה זו לפי הצורך להקלה מהכאב ותסמינים אחרים הקשורים למיגרנה חזקה.

שאלות נפוצות

ש: באיזו תדירות עלי להשתמש בתערובת השמן האתרי?

ת: ניתן להשתמש בתערובת השמן האתרי לפי הצורך להקלה מהכאב ותסמינים אחרים הקשורים למיגרנה חזקה.

ש: האם תה ג’ינג’ר וקאיין בטוח לצרוך על בסיס יומי?

ת: כן, תה הג’ינג’ר וקאיין בטוחים לצרוך על בסיס יומי.עם זאת, חשוב לציין כי אין להשתמש בתרופה זו כתחליף לייעוץ רפואי וטיפולnt.אם אתם חווים תסמינים חמורים, עדיף לפנות לטיפול רפואי.

מסקנה

מיגרנה חזקה יכולה להיות מצב מתיש להפליא, אך ישנם תרופות טבעיות רבות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להקל על הכאב ותסמינים אחרים הקשורים אליו.ניתן להשתמש בתרופות של סבתא כמו ג’ינג’ר ותה קאיין ותערובות שמן אתרי בשילוב עם תוכנית הטיפול שנקבעו לרופא כדי לסייע בהפחתת הכאב ותסמינים אחרים הקשורים למיגרנה חזקה.חשוב לציין כי אין להשתמש בתרופות אלה כתחליף לייעוץ וטיפול רפואי.

אם אתם חווים תסמינים חמורים, עדיף לפנות לטיפול רפואי.למידע נוסף על מיגרנה חזקה ותרופות טבעיות אחרות, תוכלו לבקר ב wikipedia.org למידע נוסף.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן