דף הבית » תרופות סבתא » מטפל – 11 תרופות סבתות בריאות ויעילות
deddadc  daadaddaddaa daddaaddaa ddaddddaa dddaddcddaa

מטפל – 11 תרופות סבתות בריאות ויעילות

לחיות חיים בריאים ומאוזנים יותר זה משהו שכולנו שואפים אליו.אבל לפעמים זה יכול להיות קשה לדעת אילו סעדים הם היעילים ביותר.סבתות משתמשות בתרופות טבעיות כדי לטפל במשפחותיהן במשך מאות שנים, ולכן אין זה מפתיע שיש להן כמה מהתרופות הטובות ביותר למחלות נפוצות.במאמר זה נחקור 11 תרופות סבתות בריאות ויעילות בהן תוכל להשתמש כדי להועיל לבריאותך ולרווחתך.

אכלו את הירוקים שלכם

אכילת הירוקים שלך היא אחת הסעדים הפשוטים והיעילים ביותר שהסבתות המליצו במשך דורות.לא רק ירקות ירוקים ארוזים בוויטמינים ומינרלים, אלא שהם גם נמוכים בקלוריות ועשירים בסיבים תזונתיים, שניהם חיוניים לבריאות טובה.אכילת מגוון של ירקות עלים כהים כמו תרד, קייל ומנגולד שוויצרי היא דרך נהדרת להשיג את החומרים המזינים הדרושים לך מבלי להוסיף קלוריות נוספות.

קח תוספי ויטמין

תרופה פופולרית נוספת המומלצת על ידי סבתות היא נטילת תוספי ויטמין.ויטמינים ומינרלים ממלאים תפקיד חשוב בשמירה על תפקוד גופכם כראוי, ולקיחת מולטי ויטמין היא דרך נהדרת להבטיח שתקבלו את הכמות הנכונה של חומרים מזינים.עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שנטילת תוספי מזון, מכיוון שחלקם עשויים לקיים אינטראקציה עם תרופות או להזיק במינונים גדולים.

שתו הרבה מים

להישאר לחות הוא חיוני לבריאות טובה, ושתיית הרבה מים היא אחת הדרכים הטובות ביותר להבטיח שתספיק.לא רק שמים עוזרים לשמור על גופך לתפקד כראוי, אלא שהם יכולים גם לעזור לשטוף רעלים ולשמור על עורך נראה בריא ונעורי.סבתות ממליצות לשתות לפחות שמונה כוסות מים ביום במשך שנים, ולא בכדי.

קבל המון מנוחה

קבלת מנוחה מספקת חיונית לבריאותך הגופנית והנפשית, וזה משהו שרבים מאיתנו נאבקים איתו.סבתות המליצות לנו לקבל לפחות שבע עד שמונה שעות שינה ללילה במשך שנים, ולא בכדי.לא רק ששינה של לילה טוב עוזרת לתת לך אנרגיה ולשמור על מצב רוחך מאוזן, אלא שהיא גם נותנת לגופך זמן לתקן ולהתחדש.

קח זמן להרפיה

חלק חשוב נוסף בחיים בריאים הוא לוקח זמן להירגע ולהירגע.זה יכול להיות כל דבר, החל מעיסוי ועד לטיול בטבע.סבתות המליצות לקחת זמן להירגע במשך מאות שנים, וזה משהו שיכול להשפיע עמוקות על בריאותנו הגופנית והנפשית.

השתמש בשמנים אתרים

שמנים אתרים שימשו במשך מאות שנים לתכונות הריפוי שלהם, והם יכולים להיות דרך נהדרת לשפר את בריאותך ורווחתך.מעזרה להפחתת לחץ ושיפור השינה ועד לשפר את מערכת החיסון שלך, שמנים אתרים יכולים להוות כלי נהדר לשיפור הבריאות הכללית שלך.

נסה תה צמחים

תה צמחי מרפא שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, החל מכאבי ראש ועד בעיות עיכול.לא רק שתה צמחי מרפא טעימים, אלא שהם יכולים גם להיות דרך נהדרת להשיג את החומרים המזינים שגופך צריך מבלי להוסיף קלוריות נוספות.סבתות ממליצות על תה צמחים מזה שנים, ולא בכדי.

אכלו אוכל שלם

אכילת מזון שלם במקום מזון מעובד היא אחת הדרכים הטובות ביותר לשיפור הבריאות שלך.מזונות שלמים ארוזים בחומרים מזינים וסיבים תזונתיים, והם יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.סבתות המליצות לאכול תזונה עשירה במזונות שלמים במשך מאות שנים, ולא בכדי.

טיפ ייחודי:

קח זמן ליהנות מהאוכל שלך.לאכול לאט ולהתענג על כל ביס הוא דרך נהדרת לשפר את העיכול שלך ולהפיק את המרב מהחומרים המזינים באוכל שלך.סבתות המליצות לנו להקדיש זמן ליהנות מהארוחות שלנו במשך שנים, וזה משהו שיכול להשפיע לטובה על בריאותך.

חלק 2: הסעדים של סבתא למחלות נפוצות

סבתות עוברות הביתהתרופות במשך דורות.בעוד שחלק מהתרופות הללו עשויות להיות מפוקפקות, ישנם רבים הבריאים ויעילים לטיפול במחלות נפוצות.מהקלה על כאב ראש לטיפול בקמטים, הנה 11 תרופות של סבתא מנוסות ונכונות.

הקלה בכאבי ראש

כאבי ראש יכולים להיגרם על ידי מגוון דברים, אך ישנם כמה תרופות ביתיות שיכולות לעזור.אחד התרופות הביתיות הנפוצות ביותר לכאבי ראש היא ליישם קומפרס קר על המצח והמקדשים.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהפחתת הכאב.תרופה נוספת היא להשרות מטלית כביסה בתה קמומיל ולהפעיל אותו על המצח והמקדשים.תה קמומיל יכול לעזור להרפות את השרירים ולהפחית את המתח.

טיפול בתסמיני קר

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול בתסמינים קרים במשך מאות שנים.תרופה פופולרית אחת היא לשתות תערובת של לימון, דבש ומים חמים.זה יכול לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים ולהקל על העומס.תרופה נוספת היא ליצור אוהל אדים על ידי מים רותחים וישיבה בכיסא עם מגבת מעל הראש.זה יכול לעזור לפתוח את דרכי הנשימה ולהפחית את העומס.

הקלה בגרון

גרון כואב יכול להיות כואב להפליא ומטריף, אבל יש כמה תרופות שיכולות לעזור.אחד התרופות הפופולריות ביותר הוא לגרוס עם מי מלח חמים.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה.תרופה נוספת היא לשתות תערובת של דבש ומיץ לימון.זה יכול לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הגירוי.

טיפול בקמטים

קמטים יכולים להיות סימן להזדקנות, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את המראה שלהם.תרופה פופולרית אחת היא למרוח תערובת של דבש וחלבוני ביצה על העור.זה יכול לעזור להפחית קמטים ולגרום לעור להיראות צעיר יותר.תרופה נוספת היא לערבב אבוקדו ושמן זית ולהחיל אותו על הפנים.זה יכול לעזור להפחית את מראה הקמטים ולמנוע נזק נוסף.

דהייה חבורות

חבורות יכולות להיות כואבות ומכוערות, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את המראה שלהם.תרופה פופולרית אחת היא למרוח קומפרס חם על האזור.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.תרופה נוספת היא למרוח תערובת של חומץ ומלח על האזור.זה יכול לעזור להפחית את מראה החבורה ולהאיץ את תהליך הריפוי.

הקלה על כאבי מפרקים

כאבי מפרקים יכולים להיגרם על ידי מגוון דברים, אך ישנם כמה תרופות ביתיות שיכולות לספק הקלה.אחד התרופות הפופולריות ביותר הוא ליישם קומפרס חם על האזור המושפע.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.תרופה נוספת היא לשתות תערובת של כורכום ודבש.זה יכול לעזור להפחית את הכאב ושיפור ניידות המפרקים.

טיפול בשלשול

שלשול יכול להיות סימן לבעיה בריאותית בסיסית, אך ישנם כמה תרופות ביתיות שיכולות לעזור.תרופה פופולרית אחת היא לשתות תערובת של תה קמומיל ודבש.זה יכול לעזור להרגיע את מערכת העיכול ולהפחית דלקת.תרופה נוספת היא לאכול בננה.בננות עשירות באשלגן, מה שיכול לעזור להפחית שלשול ולחדש את האלקטרוליטים.

הפחתת גז

גז יכול להיות לא נוח ומביך, אך ישנם כמה תרופות ביתיות שיכולות לעזור לצמצם אותו.תרופה פופולרית אחת היא לשתות כוס תה קמומיל.זה יכול לעזור להרפות את מערכת העיכול ולהפחית את הגז.תרופה נוספת היא לאכול כמה חתיכות ג’ינג’ר טרי.ג’ינג’ר יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהפחתת הגז.

טיפול בנדודי שינה

נדודי שינה יכולים להיגרם על ידי מגוון דברים, אך ישנם כמה תרופות ביתיות שיכולות לעזור.תרופה פופולרית אחת היא לשתות כוס תה קמומיל לפני השינה.זה יכול לעזור להרפות את הגוף ולקדם שינה.תרופה נוספת היא לעשות אמבטיה חמה לפני השינה.זה יכול לעזור להרפות את השרירים ולהכין את הגוף לשינה.

ריפוי שיהוקים

שיהוקים יכולים להיות מעצבנים ומפריעים, אך ישנם כמה תרופות ביתיות שיכולות לעזור.תרופה פופולרית אחת היא to שתו כוס מים.זה יכול לעזור לאפס את הסרעפת ולהפסיק את השוקים.תרופה נוספת היא לאכול כפית סוכר.זה יכול לעזור לאפס את הסרעפת ולהפסיק את השוקים.

הקלה על צרבת

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן