דף הבית » תרופות סבתא » מה עוזר לצרבת – 18 תרופות סבתות אמינות ונפלאות
ded daddda dcdadaddaa  daadaddaddaa daddaaddaa ddeddaddaa ddada

מה עוזר לצרבת – 18 תרופות סבתות אמינות ונפלאות

מה זה צרבת?

צרבת היא תחושת צריבה שיכולה להתרחש בחזה או בגרון.זה נגרם כתוצאה מחומצת קיבה הזורמת לוושט (הצינור המחבר את הקיבה לגרון).צרבת היא בעיה שכיחה, ומשפיעה על מיליוני אנשים ברחבי העולם.לעתים קרובות זה מתואר כתחושת שריפה בחזה או בגרון, מלווה בכאב וטעם לא נעים בפה.

18 תרופות סבתות אמינות ונפלאות לצרבת

ישנם תרופות ביתיות רבות לצרבת שהועברו לאורך דורות.להלן 18 מהסעדים האמינים והנפלאים ביותר שאושרו על סבתא לצרבת.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים ידוע ביתרונות הבריאותיים הרבים שלו, כולל יכולתו לעזור בעיכול ולהפחית את צרבת.קח כף אחת של חומץ סיידר תפוחים ודלל אותו בכוס מים.שתו את זה לפני הארוחות או כשאתם מרגישים שצרבת נמשכת.

2.מסטיק לועס

לעיסת חתיכת מסטיק ללא סוכר לפחות 20 דקות לאחר הארוחות יכולה לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.מסטיק לעיסה מעודד ייצור רוק, המסייע בנטרול חומצת הקיבה.

3.מיץ אלוורה

מיץ אלוורה ידוע בתכונותיו המרגיעות והקירור.זה יכול לעזור להפחית את תחושת צריבת הצרבת.שתו כוס מיץ אלוורה לפני הארוחות או כשאתם חשים צרבת.

4.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא נוגד חומצה טבעית שיכולה לעזור לנטרל חומצת קיבה.מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה בכוס מים ושותה אותה כשאתה מרגיש שקרטנות מתרחשות.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הכאב הקשור לצרבת.שתו תה ג’ינג’ר או ללעוס על חתיכת ג’ינג’ר טרי.אתה יכול גם להוסיף כמה פרוסות ג’ינג’ר למים רותחים ולתת להם תלול למשך 10 דקות לפני השתייה.

6.בננות

בננות ידועות בתכולת האשלגן הגבוהה שלהן, שיכולה לעזור להפחית את חומצת הקיבה ולהקל על צרבת.אכלו בננה בשלה כשאתם מרגישים שצרבת מתרחשת.

7.זרעי שומר

זרעי שומר ידועים בתכונות העיכול שלהם, שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.ללעוס על כפית זרעי שומר או הוסיפו אותם למים רותחים ולשתות את התה.

8.שורש ליקוריץ

שורש ליקריץ ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את תחושת הבריבה של צרבת.שתו תה שורש שורש או ללעוס על חתיכת שורש ליקוריץ.

9.חרדל

חרדל ידוע בתכונות האלקליות שלו, שיכולות לעזור לנטרל חומצת קיבה ולהקל על צרבת.אכלו כפית חרדל כשאתם מרגישים שצרבת נמשכת.

10.תה קמומיל

תה קמומיל ידוע בתכונותיו המרגיעות והמרגיעות, שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.שתו כוס תה קמומיל כשאתם מרגישים שצרבת מתרחשת.

11.זרעי כמון

זרעי כמון ידועים בתכונות העיכול שלהם, שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.ללעוס על כפית זרעי כמון או הוסף אותם למים רותחים ושותים את התה.

12.אפל

תפוחים ידועים בתכולת הפקטין הגבוהה שלהם, שיכולה לעזור להפחית את חומצת הקיבה ולהקל על צרבת.אכלו תפוח בשל כשאתם מרגישים שצרבת מתרחשת.

13.מי קוקוס

מי קוקוס ידועים בתכונות הקירור והמרעננות שלהם, שיכולים לעזור להפחית את תחושת הבריבה של צרבת.שתו כוס מי קוקוס כשאתם מרגישים שצרבת נמשכת.

14.כורכום

כורכום ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הכאב הקשור לצרבת.שתו תה כורכום או ללעוס על חתיכת שורש כורכום טרי.

15.ציפורן

ציפורן ידועים בתכונות העיכול שלהן, שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.ללעוס כמה ציפורנים או הוסיפו אותם למים רותחים ושתו את התה.

16.

תה צמחים

תה צמחים הוא אחד הסבכים הנפוצים והאמינים ביותרהסעדים של אחרים לצרבת.תה צמחי מרפא כמו קמומיל, מנטה וג’ינג’ר יכולים לעזור להקל על צרבת ועיכול.תה קמומיל יכול לעזור להרגיע את הקיבה ולהפחית את הדלקת, ואילו תה מנטה יכול לעזור להפחית את חומציות הקיבה ולעזור להרגיע את הוושט.תה ג’ינג’ר יעיל מאוד גם להפחתת תסמיני צרבת.שתו כוס תה צמחים לאחר הארוחות כדי לסייע במניעת צרבת.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נוספת של סבתא אפקטיבית לצרבת.חומץ סיידר תפוחים עוזר לאזן את רמות החומציות של הקיבה ומסייע בהפחתת כמות החומצה בקיבה.כדי להשתמש בו לצרבת, מערבבים שתי כפות של חומץ תפוחים עם כוס מים ושתו אותו לפני הארוחות.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה ביתית נפוצה לצרבת.סודה לשתייה עוזרת לנטרל את החומצה בקיבה ומסייעת להפחתת תסמיני הצרבת.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים ושתה אותה.

שינויים בתזונה ואורח חיים

ביצוע שינויים פשוטים בתזונה ובאורח החיים יכול גם לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.הימנעות ממזון חריף ומטוגן, כמו גם הפחתת כמות הקפאין והאלכוהול הנצרכים יכולה לעזור להפחית את תסמיני צרבת.אכילת ארוחות קטנות יותר ואכילה לאט יכולה גם לעזור להפחית את תסמיני הצרבת.

סיכום

תה צמחי מרפא, חומץ תפוחים, סודה לשתייה וביצוע שינויים פשוטים בתזונה ובאורח החיים הם כולם תרופות סבתות אמינות ונפלאות לצרבת.תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולספק הקלה מאי הנוחות של צרבת.

שאלות נפוצות

מהן כמה תרופות טבעיות לצרבת?

כמה תרופות טבעיות לצרבת כוללות תה צמחי מרפא כמו קמומיל, מנטה וג’ינג’ר, חומץ תפוחים, סודה לשתייה וביצוע שינויים פשוטים בתזונה ואורח חיים.

האם לוויקיפדיה יש מידע נוסף על צרבת?

כן, בוויקיפדיה יש מאמר על קרנות המספק מידע נוסף על הגורמים, הסימפטומים והטיפולים שלהמצב.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן