דף הבית » תרופות סבתא » מה עוזר לטחורים – 18 תרופות סבתות חמות ומומלצות
ded daddda dcddddaddd  daadaddaddaa daddaaddaa ddeddaa dded

מה עוזר לטחורים – 18 תרופות סבתות חמות ומומלצות

מהם טחורים?

טחורים הם ורידים נפוחים בפי הטבעת התחתית או פי הטבעת.הם נפוצים, וכמעט מחצית מהאוכלוסייה תחווה אותם בשלב מסוים בחייהם.טחורים יכולים להיות פנימיים (בתוך פי הטבעת) או חיצוניים (מחוץ לרקטום).הם גורמים לתסמינים כמו גירוד, שריפה, כאב ודימום.

18 התרופות של סבתא לטחורים

אמנם אין תרופה אחת לטחורים, אך ישנם טיפולים רבים ושונים שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים.להלן 18 מהסעדים הטובים והמומלצים ביותר של סבתא לטחורים:

1.אמבטיות סיטז חמות

אמבטיות סיטז חמות הן אחד הטיפולים היעילים ביותר לטחורים.אמבטיה של סיטז היא כשאתה יושב בכמה סנטימטרים של מים חמים כדי לספק הקלה מהתסמינים שלך.אתה יכול לעשות זאת מספר פעמים ביום למשך 15-20 דקות בכל פעם.

2.קומפרס קר

החלת דחיסה קרה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית נפיחות וכאב.כדי להכין דחיסה קרה, עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה ומורחים אותו על האזור הפגוע עד 10 דקות.

3.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות וגרד.אתה יכול ליישם לוז מכשפה ישירות על האזור המושפע בכדור כותנה או שתוכל לרכוש מגבוני לוז מכשפות.

4.אלוורה

אלוורה הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות וגרד.אתה יכול למרוח אלוורה ישירות על האזור המושפע או שתוכל להשתמש בקרם אלוורה או משחה.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית נפיחות וגרד.אתה יכול למרוח אותו ישירות על האזור הפגוע או שאתה יכול לערבב אותו עם מים ולשתות אותו.

6.מלח אפסום

מלח אפסום הוא משלשל טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות וגרד.אתה יכול להוסיף כמה כפות מלח אפסום לאמבטיה חמה ולהשרות עד 20 דקות.

7.ג’לי נפט

ג’לי נפט הוא חומר סיכה טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות וגרד.אתה יכול למרוח אותו ישירות על האזור הפגוע או שאתה יכול לערבב אותו עם שמן נשא כמו שמן קוקוס או שמן זית.

8.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות וגרד.אתה יכול למרוח אותו ישירות על האזור הפגוע או שאתה יכול לערבב אותו עם שמנים אחרים כמו שמן זית או שמן שקדים.

9.שום

שום הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות וגרד.אתה יכול לאכול שום גולמי או שאתה יכול לערבב אותו עם אוכלים אחרים.

10.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות וגרד.אתה יכול למרוח אותו ישירות על האזור הפגוע או שאתה יכול לערבב אותו עם שמן נשא כמו שמן קוקוס או שמן זית.

11.מלפונים

מלפפונים הם מעיקים טבעיים שיכולים לעזור להפחית נפיחות וגרד.אתה יכול לאכול מלפפונים גולמיים או שאתה יכול לערבב אותם עם אוכלים אחרים.

12.רפידות לוז מכשפות

רפידות לוז מכשפות הן דרך נהדרת לספק הקלה מהטחורים.אתה יכול לרכוש את אלה ברוב חנויות המזון הבריאות.

13.Psyllium Husk

קליפת פסיליום היא משלשלת טבעית שיכולה לעזור להפחית נפיחות וגרד.אתה יכול לקחת את זה בצורה קפסולה או שאתה יכול לערבב אותו עם מים ולשתות אותו.

14.מטאטא הקצב

מטאטא הקצב הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות וגרד.אתה יכול לקחת את זה בצורה קפסולה או שאתה יכול לערבב אותו עם מים ולשתות אותו.

15.מרככי צואה

מרככי צואה יכולים לסייע בהפחתת מאמץ במהלך תנועות המעי, מה שיכול לסייע בהפחתת תסמיני טחורים.אתה יכול לרכוש את אלה ברוב חנויות המזון הבריאות.

16.אלום

אלום הוא עיקול טבעי שיכול

חלק 2: תרופות נוספות לטחורים

טחורים יכולים להיות כואבים ולא נוחים, אך ישנם מגוון טיפולים שיכולים לספק הקלה.במאמר זה חקרנו כמה מהתרופות של סבתא המומלצת ביותר לטיפול בטחורים.הסעדים הללו הםטבעי, פשוט ובטוח.עם זאת, קיימים תרופות נוספות שיכולות לספק הקלה מהתסמינים של טחורים.

תרופות מרשם

אם הסעדים של הסבתא אינם מספקים הקלה נאותה מהתסמינים של טחורים, אז אדם עשוי לרצות לשקול תרופות מרשם.ניתן ליטול תרופות אלה דרך הפה או להחיל ישירות על האזור המושפע.תרופות מרשם נפוצות לטחורים כוללות קרמים אקטואליים, משחות ותוכניות.תרופות אלה נועדו להפחית דלקת, נפיחות וכאב.

תרופות ללא מרשם

בנוסף לתרופות מרשם, ישנן גם תרופות ללא מרשם שניתן להשתמש בהן לטיפול בטחורים.ניתן למצוא תרופות אלה ברוב חנויות התרופות ובבתי המרקחת.תרופות נפוצות ללא מרשם לטחורים כוללות קרמים אקטואליים, משחות ותוכנות.תרופות אלה יכולות להפחית דלקת, נפיחות וכאב.

ניתוח ונהלים אחרים

אם הסימפטומים של טחורים חמורים ואינם מגיבים לטיפולים אחרים, ייתכן שיהיה מומלץ לניתוח.הסוג הנפוץ ביותר של ניתוח לטחורים נקרא כריתת טחורים.נוהל זה כרוך בהסרת הוורידים המוגדלים מאזור פי הטבעת.ניתן להשתמש בהליכים אחרים כמו סקלרותרפיה וטיפול בלייזר לטיפול גם בטחורים.

מסקנה

טחורים יכולים להיות כואבים ולא נוחים, אך ישנם מגוון טיפולים שיכולים לספק הקלה.הסעדים של סבתא לטיפול בטחורים הם טבעיים, פשוטים ובטוחים.בנוסף לתרופות אלה, ניתן להמליץ על תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם וניתוחים למקרים חמורים יותר.על ידי הבנת אפשרויות הטיפול הזמינות, אדם יכול למצוא את הפיתרון הטוב ביותר לתסמינים שלו.

שאלות נפוצות

  • ש: מה הטיפול הטוב ביותר לטחורים?
    ת: הטיפול הטוב ביותר לטחורים יהיה תלוי בחומרת המצב.ניתן להמליץ על התרופות של סבתא, תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם או ניתוחים.עדיף לדבר עם רופא כדי לקבוע את הטיפול הטוב ביותר למצבך האישי.

לסיכום, לסיכום, ישנם מגוון טיפולים העומדים לרשות טחורים, החל מסעדים של סבתא לניתוח.על אדם לדבר עם הרופא שלו כדי לקבוע את הטיפול הטוב ביותר במצבו האישי.על ידי הבנת אפשרויות הטיפול הזמינות, אדם יכול למצוא את הפיתרון הטוב ביותר לתסמינים שלו ויכול להקל על אי הנוחות שלו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן