דף הבית » תרופות סבתא » מה לעשות נגד כאב גרון – 3 תרופות של סבתא זקנה ובריאה

מה לעשות נגד כאב גרון – 3 תרופות של סבתא זקנה ובריאה

כאב גרון: מה לעשות?

כאב גרון יכול להוות מטרד אמיתי.זה יכול להקשות על לבלוע, לדבר ואפילו לנשום.זה יכול להיות מלווה גם בתסמינים אחרים כמו שיעול, חום וכאבי גוף.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות פשוטות וטבעיות שיכולות לעזור לכם לקבל הקלה מכאבי גרון.להלן 3 תרופות של סבתא ישנה ובריאה שיכולים לעזור לך להרגיש טוב יותר מהר.

דבש ולימון

אחד התרופות הנפוצות והיעילות ביותר לכאבי גרון הוא דבש ולימון.שילוב זה עוזר להרגיע את הגרון, להפחית דלקת ולספק הקלה מסוימת מכאב.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט הוסף 1 כפית דבש וכפית 1 של מיץ לימון סחוט טרי לכוס מים חמים.שתו תערובת זו כל כמה שעות כדי לעזור להפחית את תסמיני הגרון הכואבים שלכם.

תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשור לכאבי גרון.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט הוסף כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי לכוס מים רותחים.אפשר לתערובת לתלול למשך 10 דקות ואז לסמן.הוסף דבש או לימון לפי הטעם ושותה את התה בזמן שהוא עדיין חם.שתו 1-2 כוסות תה זה כל יום כדי לעזור להפחית את תסמיני הגרון הכואבים שלכם.

גרגר מי מלח

גרגר מי מלח הוא אחד התרופות העתיקות והיעילות ביותר לכאבי גרון.מי המלח החמים מסייעים להפחתת הדלקת וגם מסייעים בהפחתת הכאב ואי הנוחות הקשורים לכאבי גרון.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים.גרגר את התערובת למשך 30 שניות ואז ירק אותה.חזור על תהליך זה עד 3 פעמים ביום כדי לעזור להפחית את תסמיני הגרון הכואב שלך.

טיפ

טיפ ייחודי ומועיל להקלה בגרון הוא להשתמש במכשיר אדים.מכשיר אדים עוזר לשמור על האוויר בבית או לחות במשרד, מה שיכול לעזור להפחית דלקת וגירוי בגרון.זה יכול גם לעזור להפחית את הסימפטומים של כאב גרון, כמו שיעול וקושי בבליעה.הקפד לנקות את מכשיר האדים שלך באופן קבוע כדי למנוע את צמיחת החיידקים והעובש.

בנוסף לתרופות לעיל, חשוב להשיג הרבה מנוחה, לשתות הרבה נוזלים ולהימנע מגירויים כמו עשן וריחות חזקים.אם כאב גרונך נמשך יותר מכמה ימים, חשוב לפנות לרופא שלך.הם יכולים לקבוע את הגורם הבסיסי לכאבי גרונך ולספק לך את הטיפול המתאים.

התרופה של סבתא מספר 1: גרגר עם מי מלח

אחד התרופות הביתיות הנפוצות ביותר לכאבי גרון הוא לגרגר במי מלח.מי מלח יכולים לעזור להפחית נפיחות ודלקת בגרון ויכולים גם לעזור להרוג כל חיידקים או וירוסים שעלולים לגרום לכאבי הגרון.להכנת גרגר מים מלח מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים ומערבבים עד להמסת המלח.גרגר עם תערובת זו למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.

ניתן להשתמש ב

תרופה זו עד ארבע פעמים ביום כדי להקל על הסימפטומים של כאב גרון.חשוב לזכור לגרגר רק עם מי מלח ולא לבלוע אותם, מכיוון שזה יכול לגרום לטיחות בקיבה.

התרופה של סבתא מס ‘2: דבש ולימון

תרופה מנוסה ואמיתית נוספת לכאבי גרון היא תערובת של דבש ולימון.לדבש תכונות אנטיבקטריאליות טבעיות ויכול לעזור להרגיע את הגרון, ואילו הלימון יכול לעזור להגביר את מערכת החיסון.כדי להכין את התערובת, שלב כף דבש אחת עם מיץ של חצי לימון בכוס מים חמים.מערבבים את התערובת עד שהדבש מומס ואז שותים אותה לאט.ניתן לקחת תערובת זו עד ארבע פעמים ביום.

היתרונות של דבש ולימון

השילוב של דבש ולימון יש יתרונות רבים.זה יכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת בגרון, כמו גם לסייע בציפוי הגרון להפחתת הכאב.הדבש יכול גם לעזור בהפחתת השיעול ועוזר לשמור על חוטי הגרון.ללימון יש תכונות אנטיבקטריאליות טבעיותIES, כמו גם מתן דחיפה למערכת החיסון שיכולה לעזור לגוף להילחם בכל זיהום.

אמצעי זהירות בעת שימוש בדבש ולימון

חשוב לציין כי אין לתת דבש לילדים מתחת לגיל אחד.בנוסף, חשוב להשתמש רק בדבש טהור וגולמי בעת הכנת תערובת זו, שכן דבש מעובד עשוי להכיל תוספת סוכר ותוספים אחרים שיכולים להזיק.לבסוף, חשוב להיות מודע לכך שלימון יכול לגרום לצרבת ובטן מוטרדים בקרב אנשים מסוימים, ולכן עדיף לשתות את התערובת הזו לאט.

התרופה של סבתא מספר 3: שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא עוד תרופה ביתית יעילה לכאבי גרון.קיטור עוזר לשחרר ריר ופיטל, כמו גם לסייע בהפחתת הנפיחות והדלקת.כדי לבצע שאיפת קיטור, מלאו קערה או סיר גדול במים רותחים והוסיפו כמה טיפות שמן אתרי כמו אקליפטוס, מנטה או עץ תה.הניחו מגבת מעל הראש ונשענים מעל הקערה, וודאו שהפנים שלכם לא יהיו קרובים מדי למים החמים.שאפו את הקיטור למשך 10-15 דקות.

שאיפת קיטור יכולה להיעשות עד שלוש פעמים ביום כדי להקל על הסימפטומים של כאב גרון.תרופה זו בטוחה למבוגרים וילדים מעל גיל שש.

אמצעי זהירות בעת ביצוע שאיפת קיטור

חשוב לציין ששאיפת קיטור יכולה לגרום לכוויות אם הקיטור חם מדי, ולכן חשוב לוודא שהקיטור אינו קרוב מדי לפנים.בנוסף, חשוב להיות מודעים לכך ששמנים אתרים מסוימים עלולים לגרום לתגובה אלרגית אצל אנשים מסוימים, ולכן חשוב לבדוק כמות קטנה של השמן האתרי על העור לפני שתשתמש בו לצורך שאיפת קיטור.

מסקנה

גרון כואב יכול להוות מטרד, אך למרבה המזל ישנם תרופות ביתיות רבות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.גרגר עם מי מלח, שתיית תערובת של דבש ולימון, ושאיפת אדים יכולים כולם להיות תרופות ביתיות יעילות לכאבי גרון.חשוב לזכור לנקוט בזהירות בעת שימוש בכל תרופה ביתית, ולהתייעץ תמיד עם רופא אם הסימפטומים אינם משתפרים או אם הם מחמירים.

שאלות נפוצות

מהי התרופה הביתית הטובה ביותר לגרון כאב?

התרופה הביתית הטובה ביותר לכאבי גרון תהיה תלויה באדם.כמה תרופות ביתיות נפוצות כוללות גרגר עם מי מלח, שתיית תערובת של דבש ולימון ושאיפת אדים.חשוב להתייעץ עם רופא אם הסימפטומים אינם משתפרים או אם הם מחמירים.

האם דבש ולימון יכולים לעזור בכאבי גרון?

כן, תערובת של דבש ולימון יכולה לעזור בכאבי גרון.הדבש יכול לעזור להפחית נפיחות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן