דף הבית » תרופות סבתא » בחילה וכאבי בטן – 15 תרופות של סבתא זולה ובריאה
ddddcd ddbddd dddf  daadaddaddaa dadc daddaad dddcd dd

בחילה וכאבי בטן – 15 תרופות של סבתא זולה ובריאה

מה גורם לבחילות וכאבי בטן?

בחילה וכאבי בטן יכולים להיגרם מסיבות שונות ומגוונות.כמה מהגורמים השכיחים ביותר לבחילות וכאבי בטן הם הרעלת מזון או זיהום חיידקי, אכילה רבה מדי, אלרגיות למזון, עיכול, מחלת תנועה או נגיף.תלוי בגורם, בחילה וכאבי בטן יכולים להיות חריפים או כרוניים, ויכולים להיות בעלי מגוון רחב של תסמינים כמו כאבי בטן, נפיחות, עצירות, שלשול והקאות.

15 התרופות של סבתא זולה ובריאה לבחילה וכאבי בטן

בין אם אתם סובלים מבחילות חריפות או כרוניות וכאבי בטן, יש המון תרופות זולות ובריא שסבתא שלכם אולי המליצה.להלן 15 מהאפשרויות הטובות ביותר:

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית לבחילה וכאבי בטן.ניתן לצרוך אותו בצורות שונות, כמו בתה, כמוסות, או אפילו כשורש טרי.זה עוזר להפחית בחילות, נפיחות וכאבי בטן.

2.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה נהדרת לבחילה וכאבי בטן.זה עוזר להפחית דלקת בדרכי העיכול ולהרגיע את שרירי מערכת העיכול.

3.תה מנטה

תה נענע הוא תרופה מרגיעה לבחילה וכאבי בטן.זה עוזר להפחית את הנפיחות והעיכול, וזה גם עוזר להפחית את עוויתות הבטן.

4.זרעי שומר

זרעי שומר הם תרופה טבעית לבחילה וכאבי בטן.ניתן לצרוך אותם כתה או בכמוסות.הם עוזרים להפחית כאבי בטן, נפיחות וגז.

5.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה טבעית לבחילה וכאבי בטן.זה עוזר להפחית את הדלקת בדרכי העיכול ומסייע בהפחתת תסמיני קלקוליות.

6.קינמון

קינמון הוא תרופה טבעית לבחילה וכאבי בטן.זה עוזר להפחית כאבי בטן והתכווצויות.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית לבחילה וכאבי בטן.זה עוזר להפחית דלקת ועוזר לסייע בעיכול.

8.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית לבחילה וכאבי בטן.זה עוזר להפחית את הדלקת בדרכי העיכול ומסייע בהפחתת תסמיני קלקוליות.

9.ציפורן

ציפורן הם תרופה טבעית לבחילה וכאבי בטן.הם עוזרים להפחית את כאבי הבטן והתכווצויות.

10.מי לימון

מי לימון הם תרופה טבעית לבחילה וכאבי בטן.זה עוזר להפחית את הנפיחות ועוזר בעיכול.

11.יוגורט

יוגורט הוא תרופה טבעית לבחילה וכאבי בטן.זה עוזר להפחית דלקת בדרכי העיכול ועוזר בעיכול.

12.תמצית קמומיל

תמצית קמומיל היא תרופה טבעית לבחילה וכאבי בטן.זה עוזר להפחית את הדלקת בדרכי העיכול ומסייע בהפחתת תסמיני קלקוליות.

13.מנטה

מנטה היא תרופה טבעית לבחילה וכאבי בטן.זה עוזר להפחית כאבי בטן והתכווצויות.

14.מיץ אלוורה

מיץ אלוורה הוא תרופה טבעית לבחילה וכאבי בטן.זה עוזר להפחית את הדלקת בדרכי העיכול ומסייע בהפחתת תסמיני קלקוליות.

15.דבש

דבש הוא תרופה טבעית לבחילה וכאבי בטן.זה עוזר להפחית את הנפיחות ועוזר בעיכול.

כל אלה הם תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הבחילה וכאבי הקיבה.עם זאת, אם הסימפטומים שלך נמשכים, חשוב לפנות לרופא לשלול מצבים רפואיים בסיסיים.וזכרו, אל תיקחו תחילה אף אחד מהתרופות הללו מבלי להתייעץ עם הרופא או ספק שירותי הבריאות.

טיפ ייחודי ומועיל:

חשוב לזכור כי הדרך הטובה ביותר למנוע בחילות וכאבי בטן היא לתרגל הרגלי אכילה בריאים.אכלו ארוחות קטנות יותר לאורך כל היום, הימנעו מאכילת יתר ונמנעו מעובדים ו

תרופות ביתיות לבחילות וכאבי בטן

בחילה וכאבי בטן יכולים להיות מטרידים למדי, אך ישנן מספר דרכים להקל על הסימפטומים ללא צורך ב- PRתרופות לכתב.ישנם תרופות רבות של סבתות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על אי הנוחות של בחילות וכאבי בטן, ורובם זולים יחסית וקלים להשגה.להלן חמש עשרה תרופות של סבתא זולה ובריאה שיכולים לעזור בניהול בחילות וכאבי בטן.

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה ביתית פופולרית לבחילה וכאבי בטן.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית בחילות וכאב.ניתן לצרוך ג’ינג’ר בצורות שונות כמו תה ג’ינג’ר, ג’ינג’ר אייל או כמוסות ג’ינג’ר.זה זמין גם בצורה אבקה, שניתן להוסיף למזון או למשקאות.

2.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה צמחית פופולרית לבחילה וכאבי בטן.יש לו תכונות מרגיעות ומרגיעות שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לבחילה וכאבי בטן.ניתן לרכוש תה קמומיל ברוב חנויות המכולת וקל להכנה.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כפית קמומיל אחת לכוס מים רותחים ותן לו תלול למשך חמש דקות.

3.מנטה

מנטה היא תרופה ביתית פופולרית נוספת לבחילה וכאבי בטן.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי-פסמודיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הבחילות והכאב.ניתן לצרוך מנטה בצורות שונות כמו תה מנטה או כמוסות מנטה.זה זמין גם בצורת שמן, שניתן להוסיף לאמבטיות או לעסות על הבטן.

4.לימון

לימון הוא תרופה ביתית פופולרית לבחילה וכאבי בטן.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית בחילות וכאב.ניתן לצרוך לימון בצורות שונות כמו מיץ לימון, תה לימון או כמוסות לימון.זה זמין גם בצורת שמן, שניתן להוסיף לאמבטיות או לעסות על הבטן.

5.שומר

שומר שומר הוא תרופה ביתית פופולרית לבחילה וכאבי בטן.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי-פסמודיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הבחילות והכאב.ניתן לצרוך שומר בצורות שונות כמו תה שומר או כמוסות שומר.זה זמין גם בצורה אבקה, שניתן להוסיף למזון או למשקאות.

6.קינמון

קינמון הוא תרופה ביתית פופולרית לבחילה וכאבי בטן.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית בחילות וכאב.ניתן לצרוך קינמון בצורות שונות כמו תה קינמון, כמוסות קינמון או אבקת קינמון.זה זמין גם בצורת שמן, שניתן להוסיף לאמבטיות או לעסות על הבטן.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית לבחילה וכאבי בטן.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי-פסמודיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הבחילות והכאב.ניתן לצרוך חומץ תפוחים בצורות שונות כמו תה חומץ תפוחים או כמוסות חומץ תפוחים.זה זמין גם בצורה נוזלית, שניתן להוסיף לאמבטיות או לעסות על הבטן.

8.שורש ליקוריץ

שורש שורש שורש הוא תרופה ביתית פופולרית לבחילה וכאבי בטן.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי-פסמודיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הבחילות והכאב.ניתן לצרוך שורש ליקריץ בצורות שונות כמו תה שורש ליקריץ או כמוסות שורש ליקריץ.זה זמין גם בצורה אבקה, שניתן להוסיף למזון או למשקאות.

9.כורכום

כורכום הוא תרופה ביתית פופולרית לבחילה וכאבי בטן.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי-פסמודיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הבחילות והכאב.ניתן לצרוך כורכום בצורות שונות כמו תה כורכום או כמוסות כורכום.זה זמין גם בצורה אבקה, שניתן להוסיף למזון או למשקאות.

10.אניס

אניס הוא תרופה ביתית פופולרית לבחילה וכאבי בטן.על פי ההערכה, יש לה נמלים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן