דף הבית » תרופות סבתא » מה לעשות כשיש לך חום – 16 תרופות של סבתא מצוינת ומזינה

מה לעשות כשיש לך חום – 16 תרופות של סבתא מצוינת ומזינה

קצה החום: 16 תרופות של סבתא מצוינת ומזינה
חום הוא אחד המחלות הנפוצות ביותר שמכותנו אותנו, וניתן לטפל בו בקלות עם הסעדים הנכונים.ידוע כי סבתות בקיאות בטיפול בחום עם התרופות הייחודיות שלהן, שחלקן הועברו לאורך דורות.להלן 16 תרופות של סבתא מצוינת ומזינה שניתן להשתמש בהן לטיפול בחום.

דחיסת מים חמים
דחיסת מים חמים היא דרך נהדרת להפחית את החום במהירות וביעילות.להכנת דחיסה, מלאו בד במים פושרים ומורחים אותו על המצח, הצוואר ובתי השחי.השאר את הדחיסה דולקת למשך 10 דקות ואז הסר אותו.חזור על התהליך עד שהחום יורד.

אמבט חרדל
אמבטיות חרדל הן תרופה עתיקה לחום.כדי להכין אמבטיה חרדל, הוסף שתי כפות אבקת חרדל לאמבט מים פושרים.משרים באמבטיה במשך 15 דקות ואז שטפו במים קרים.זה עוזר להפחתת חום ולהקל על כאבי גוף וכאבי.

תה צמחים
תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת להפחית חום ולספק הקלה מכאבי גוף וכאבים.כמה עשבי תיבול הידועים כיעילים נגד חום כוללים ג’ינג’ר, קמומיל, קינמון, אקינצאה ופפרמינט.תלול את עשבי התיבול האלה במים חמים ושותה את התה מספר פעמים ביום.

חומץ תפוחים
חומץ תפוחים הוא תרופה נהדרת לחום.מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים ושותים אותו מספר פעמים ביום.זה עוזר להפחתת חום וגם עוזר לשטוף את הרעלים מהגוף.

חלב כורכום
לכורכום תכונות רפואיות רבות ומהווה תרופה נהדרת לחום.מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס חלב חם ושותה אותה מספר פעמים ביום.זה עוזר להפחתת חום וגם עוזר בחיזוק מערכת החיסון.

מותק ולימון
דבש ולימון ידוע שניהם יעילים כנגד חום.מערבבים כף דבש אחת ומיץ לימון אחד בכוס מים חמים ושותים אותו מספר פעמים ביום.זה עוזר להפחתת חום וגם עוזר להגביר את מערכת החיסון.

מיץ בצל
מיץ בצל הוא תרופה נהדרת לחום.מחלצים את המיץ של בצל אחד ומערבבים אותו עם כפית דבש אחת.שתו את התערובת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מרק שום
ידוע כי שום בעל תכונות אנטי דלקתיות והוא תרופה נהדרת לחום.הכינו מרק על ידי רתיחת שן שום אחד בכוס מים.שתו את המרק מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

ג’ינג’ר ודבש
זנגביל ודבש ידועים שניהם יעילים כנגד חום.מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד וכף דבש אחת בכוס מים חמים ושותים אותו מספר פעמים ביום.

זרעי חילבה
זרעי חילבה הם תרופה נהדרת לחום.משרים כפית אחת של זרעי חילבה בכוס מים לילה.בבוקר, מסננים את המים ושותים אותם מספר פעמים ביום.

זרעי כמון
ידוע כי זרעי כמון יעילים כנגד חום.מערבבים כפית אחת של זרעי כמון בכוס מים חמים ושותים אותם מספר פעמים ביום.

זרעי שומר
ידוע כי זרעי שומר יעילים כנגד חום.מרתיחים כפית אחת של זרעי שומר בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים את המים ושותים אותם מספר פעמים ביום.

זרעי כוסברה
ידוע כי זרעי כוסברה יעילים כנגד חום.מרתיחים כפית אחת של זרעי כוסברה בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים את המים ושותים אותם מספר פעמים ביום.

בזיליקום קדוש
בזיליקום הקדוש ידוע כיעיל כנגד חום.הכינו תה על ידי הרתחת כפית אחת של עלי בזיליקום קדושים בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים את התה ושותים אותו מספר פעמים ביום.

ג’ינג’ר וקינמון
ידוע כי שניהם יעילים כג’ינג’ר וקינמון יעילים כנגד חום.מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד, כפית אחת של אבקת קינמון, וכף דבש אחת בכוס מים חמים ושותה אותו מספר פעמים ביום.

טיפ: אחד הדברים הטובים ביותר בתרופות הטבעיות הללו הוא שהם זולים וקלים למצוא.דאג לשתות שפע של נוזלים ולנוח בזמן שאתהלשיר את הסעדים האלה לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

קומפרס מים חמים

דחיסת מים חמים היא דרך נהדרת להפחית את החום במהירות וביעילות.להכנת דחיסה, מלאו בד במים פושרים ומורחים אותו על המצח, הצוואר ובתי השחי.השאר את הדחיסה דולקת למשך 10 דקות ואז הסר אותו.חזור על התהליך עד שהחום יורד.

תרופות טבעיות

כשמדובר בטיפול בחום, ישנם תרופות טבעיות רבות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית תסמינים ולעזור לגופך להילחם בנגיף.להלן 16 תרופות מצוינות ומזינות כי סבתא שלך אולי נהגה לטפל בחום:

1.דבש ומיץ לימון

מערבבים דבש ומיץ לימון בכוס מים חמים ושותים אותו כל 2-3 שעות.תרופה זו מסייעת להפחתת חום ולהרגיע את כאב הגרון.

2.כורכום וחלב

מערבבים כפית אבקת כורכום בכוס חלב חם ושותים אותה פעמיים ביום.תרופה זו מסייעת להפחתת דלקת, להילחם בחיידקים ובנגיפים ולהגביר את מערכת החיסון.

3.תה שום

מרתיחים כמה שיני שום במים למשך 5 דקות ומסננים את הנוזל.מוסיפים דבש וקורט פלפל ושותים אותו פעמיים ביום.תה שום מסייע בהפחתת חום ולהילחם בזיהום.

4.חומץ תפוחים

מערבבים כף של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום.תרופה זו מסייעת להפחתת חום ולחיזוק מערכת החיסון.

5.תה בזיליקום

מרתיחים קומץ עלי בזיליקום בכוס מים למשך 5 דקות ומסננים.מוסיפים דבש ושותה אותו פעמיים ביום.תה בזיליקום עוזר להפחית את חומרת הסימפטומים ולהילחם בזיהום.

6.תה ג’ינג’ר

מרתיחים כמה פרוסות ג’ינג’ר בכוס מים למשך 5 דקות ומסננות.מוסיפים דבש ושותה אותו פעמיים ביום.תה ג’ינג’ר עוזר להפחית חום ולהגביר את מערכת החיסון.

7.תה מנטה

מרתיחים כמה עלים של מנטה בכוס מים למשך 5 דקות ומסננים.מוסיפים דבש ושותה אותו פעמיים ביום.תה מנטה עוזר להפחית חום ולהרגיע את כאב הגרון.

8.תה קינמון

מרתיחים כפית קינמון בכוס מים למשך 5 דקות ומסננים.מוסיפים דבש ושותה אותו פעמיים ביום.תה קינמון עוזר להפחית חום ולהילחם בזיהום.

9.תה אלדרברי

מרתיחים קומץ עלי סמלים בכוס מים למשך 5 דקות ומסננים.מוסיפים דבש ושותה אותו פעמיים ביום.תה Elderberry עוזר להפחית חום ולהילחם בזיהום.

10.תה ציפורן

מרתיחים כמה ציפורן בכוס מים למשך 5 דקות ומסננים.מוסיפים דבש ושותה אותו פעמיים ביום.תה ציפורן עוזר להפחית חום ולהילחם בזיהום.

11.מיץ תפוזים

שתו מיץ תפוזים סחוט טרי פעמיים עד שלוש ביום.מיץ תפוזים עוזר להפחית חום ולהגביר את מערכת החיסון.

12.מיץ לימון

שתו מיץ לימון סחוט טרי פעמיים עד שלוש פעמים ביום.מיץ לימון עוזר להפחית חום ולהילחם בזיהום.

13.מיץ ליים

שתו מיץ ליים סחוט טרי פעמיים עד שלוש פעמים ביום.מיץ ליים עוזר להפחית חום ולהגביר את מערכת החיסון.

14.מי קוקוס

שתו מי קוקוס טריים פעמיים עד שלוש ביום.מי קוקוס עוזרים להפחתת חום ולהרגיע את כאב הגרון.

15.מרק עצם

שתו כוס מרק עצם פעמיים ביום.מרק העצם עשיר במינרלים ומסייע בהפחתת החום ולהגביר את מערכת החיסון.

16.סירופ אלדרברי

קח כפית אחת של סירופ אלדרברי שלוש פעמים ביום.סירופ אלדרברי מסייע בהפחתת החום ולהילחם בזיהום.

מסקנה

כאשר יש לך חום, חשוב לנקוט בצעדים הנדרשים כדי להפחית את חומרת הסימפטומים ולעזור לגופך להילחם בנגיף.16 הסעדים של סבתא מצוינת ומזינה אלה יכולים לעזור לך לעשות בדיוק את זה.ממיץ דבש ולימון לסירופ סמאי, תרופות טבעיות אלה יכולות לעזור להפחית חום ולהרגיע את כאב הגרון, להילחם בזיהום ולהגביר את מערכת החיסון.

שאלות נפוצות

מהי הדרך הטובה ביותר להפחית חום?

הדרך הטובה ביותר להפחית חום היא לנתחk שפע נוזלים, זוכים למנוחה רבה ולקחת תרופות ללא מרשם כמו איבופרופן או אצטמינופן.בנוסף, תרופות טבעיות כמו דבש ולימון

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן